Paříž 2018: Kia e-Niro chce zaujmout Robertem De Niro a dojezdem 485 km

6 komentářů

Kuk Vykuk
3. října • 10:59

Ještě že Audi nechce v Paříži zaujmout e-tronem a hovnem :-D:-D:-D
Viz slovník ;-)

Ginter
3. října • 9:20

Proč už proboha někdo nevyrobí normální VŠEOBECNĚ POUŽITELNÉ elektroauto. Buď je to malý auto do města nebo těžký SUV. Já chci elektroauto, do kterýho dám 500 litrů do kufru, bude bezpečné svou velikostí a nebude to zbytečně těžké auto typu SUV. Něco jako Mondeo, Octavia, Passat. To jsou auta, která se budou nejvíce prodávat.

Kuk Vykuk
3. října • 10:57

Protože do těch almar se tak sqvěle nastupuje i s panděrem a taky se v tom ty křupani cejtěj tak bezpečně a na výši. :-D:-DB-]

MV.
3. října • 11:58

Protoze baterie jsou vetsinou v cele plose podlahy vozu, dochazi vam ze se pak musi sedet vys pokud nechcete mit svetlou vysku 5cm ?

Ginter
3. října • 15:18

Když to umí Tesla u modelu S .......Specifikace pro Tesla Model S P85D:Objem zavazadlového prostoru 894,8 litru
Objem zadního zavazadlového prostoru (běžný/sklopené sedačky) 744,7/1645,2 litru
Objem předního zavazadlového prostoru 150,1 litru

Ginter
3. října • 15:20

Myslím, že je to docela nízký sedan s docela velkou baterií. Tak jaká pak nutnost zástavby do SUV.

Doporučujeme

Články odjinud