Paříž 2018: Dacia Duster povýšila, dostala 1.3 TCe se 150 koni od Mercedesu

31 komentářů

Zelí
4. října • 15:37

Pokud si pan redaktor myslí, že duster dostal motor z mercedesu, tak to se zásadně mýlí. Motor je 100% rendlík. Byl vyvinutý u frantíků a vyrábí se v jejich motorárně. A mercedes je od rendlíkářů pouze kupuje a dává do svých aut. A to je všechno.
Pravdivější by byla titulka mercedes má motory z dustera.

franta321
4. října • 8:49

"... Duster s novými motory a pohonem všech kol by mělo být možné objednat už během několika následujících týdnů, zatímco čtyřkolky budou k mání až později. ..."
COŽE????

bafunak
7. října • 1:53

Taky zírám, co to plácaj...

JirkaX
4. října • 12:19

Taky mne to zarazilo. Mohli by si to po sobě občas přečíst.

Driver
3. října • 14:43

Takže když si na tenhle Duster s tím Mercedes motorem dá nějaký tuningář znak Mercedes Benz, tak to bude vlastně ok. Motor je nejdůležitější část auta.

king014
3. října • 15:33

To není vůbec špatný nápad, s Nissanem se to prý povedlo tak proč neudělat z Dácie Mercedes Xněco

bafunak
7. října • 1:56

Jo, Mercedes prodává Nissana i Renaulta s hvězdou na čumáku. Duster s hvězdou na čumáku by se rovněž vyjímal.

mpolan
3. října • 11:49

Miluju bulvární nadpisy.
Ten motor NENÍ od Mercedesu, je to společný vývoj. Ale v bulvárním podání to vypadá líp, co?

E15
3. října • 12:26

motor od Mercedesu v Dacii zní dost dobře. Motor od Dacie v Mercedesu ale už taková hitparáda není...

Jan
3. října • 11:32

Jel jsem v poslednim modelu se 4x4 a 150 konikama a spatne to nejelo ani v terenu, jedina vec kterou jsem za jizdu pochytil a nelibila se mi byl silene tuhy posilovac, rizeni jako ve favoritu, ale treba se nekde necha nastavit, to nevim.

kari
3. října • 13:43

Můžete říct, kde jste sehnal poslední model Dusteru se 150 koníkama a pohonem 4x4?
Protože doposud žádný Duster nemá 150 koníků a tento teprve na autosalonu představený, nemá 4x4. Ten přijde až později.

Jan
3. října • 16:16

Máte pravdu, 125 koní, teď na to koukám. Měli tam brigádníky, kterým k tomu nedali ani brožurku a ten co jel se mnou mi tvrdil 150 koní a na nižší stupně to zátah mělo slušný, takže se mi to nemožné nezdálo. Dacie rád nemám, tak nevím jaké mají motory. Vyzkoušel jsem Dustera, protože letos zrovna na výběr moc neměli, nejlepší kousek Fabia Monte Carlo.

E15
3. října • 11:22

Sdílení technologií mezi škodovkou a Audi zákazníci ještě tak nějak zkousnou, ovšem sdílení technologií mezi Dacií a Mercedesem už je tak trochu bizarní... :-)

oyety yeti
4. října • 16:44

Prosimte, cemu se divis? Spousta prachatych pupkacu s mastnou bradou se pak citi ponekud podvedena, kdyz zjisti, ze jejich 'medved' je vlastne preveleceny rumunsky holobyt. Onehda jsem si povidal s jednim svycarskym majitelem Audi Q7 o tom, jak moc se mu toto nove slovenske vozidlo libi. Mily Svycar v prubehu nasi pomerne kratke vymeny brunatnel tak rychle, az jsem o nej zacinal mit strach. Snazil jsem se jej uchlacholit tim, ze to auto je v Bratislave jen vyrobene, ale urcite jej konstruovali nemecti inzenyri v Ingolstadtu.P.S.: O nekolik let pozdeji resil svycarsky parlament pripad, kdy nejaka mistni svycarska firma vyhrala soutez na dodavku a montaz novych oken na budovy daneho parlamentu. Mila zlata firma ovsem optimalizovala naklady a zakazku outsourcovala k nam, coz se ovsem dotycni zakonodarci domakli a byli z toho celi dotceni. Premyslim, zda ten mily chlapik s Audi Q7 jeste zije, nebo zda jej uz zkolil infarkt.Tak zivot choda! Pravil Pizduch

MiM
2. listopadu • 11:50

Jeden svycarsky majitel Q7, to zacina dobre skoro jako bajka od Ezopa.

E15
3. října • 12:24

jako kupovat MB A za ty peníze a vědomím, že má naprosto stejný motor jako Dacia se čtvrtinovou cenovkou... sorry jako...

E15
3. října • 13:00

Ale jak je vidět podle minusů, tak za chvíli může sdílet stejný motor Tata a Jaguar a lidem to bude jedno.... :-D

kari
3. října • 13:38

Bohužel trend je takový, že lidem je poslední dobou naprosto jedno, co to má pod kapotou, hlavě že k tomu připojí iphone a že to udělá polovinu "řidičovo zodpovědností" za ně.
Pak neřeší, že to má menší motor než motorky, že to má eCVT a podobná zvěrstva.

Joe Doe
3. října • 22:18

Vidis, a ja zase pozeram pohrdavo na kazdeho, kto ma v aute alternator ci take prezitky ako spojkovy pedal, alebo este horsie, kto si dnes zvoli auto len so spalovacim motorom :)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mmmmluk
28. října • 3:22

Ja budu kupovat auto na 700 km dlouhe cesty po dalnicich. Na to je cokoliv elektro nebo hybridniho naprosto k nicemu (pokud teda pominu ty Tesly, ktery dostavaly dobijeni zadarmo, ale to uz je minulost).

E15
3. října • 13:45

mimochodem, co je špatného na eCVT? Já vlastně pořádně nerozumím tomu, jak to v těch hybridech funguje, tak se ptám... Jen vím jen, že eCVT nemá nic společného s CVT ala variátor.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bafunak
7. října • 1:45

Variátorová převodovka ECVT je založena na stejném principu jako CVT, avšak s jedním rozdílem. Je vybavena speciálním elektromagnetickým měničem, který umožňuje rozjezd vozidla.

kari
3. října • 15:14

Jezdil jsi někdy na babetě? Tak tohle je snad ještě horší. Jezdil jsem s tím v hybridním Aurisu a Priusu.

Joe Doe
3. října • 22:13

Chlapce moj nedovzdelany.... bud si nejazdil alebo si mizerny sofer. Do druhej kategorie spada aj pripadna tupost neprecitat si navod a zvolit rezim, ktory zodpoveda aktualnym potrebam jazdy.Mam Auris.

kari
4. října • 8:28

takže řidičský analfabet...bod A....bod B... auto jeď :D ostatní je mi jedno

E15
3. října • 15:40

jezdil jsem hybridní RAV4 a bylo to naprosto v pohodě... Zvlášť po přepnutí do režimu sport (nebo tak nějak se jmenoval), kdy elektromotory zabírají hodně bezprostředně, to jelo až překvapivě. Ale samozřejmě tato auta mají své specifiké použití, resp. typ uživatelů....

kari
3. října • 16:17

Takže lehčí stlačení plynu, auto veje jak kojot na měsíc pomalu v omezovači, aby za jekotu vytočeného motoru začalo zrychlovat ti nevadí? Jako chápu, že pro automobilové analfabety, co jim stačí sednout (tak nějak do čehokoli) znuděně zmáčknout plyn (ideálně s omezovačem a tempomatem, aby nemuseli korigovat jízdu téměř vůbec) a odpočítávat minuty, aby konečně byli v bodě B, kam se chtěli dostat to asi stačí.

E15
3. října • 16:46

nic z toho, co popisuješ, se RAV 4 se nedělo....

Jarda
3. října • 10:55

Rumuna nebrat ! Je to převlečenej Fracooooz !

jjj
4. října • 10:33

jjj presne, kup si Mercedes Citan

Kenny
3. října • 22:36

V dobe dnesni globalizace to zacina byt skoro jedno. Stejne cast dodavatelu je spolecnych, jen je plast ohnuty tam nebo jinde. Duster je nahodou skokan poslednich let. Mi se to docela libi, Dacia hraje z "novych" automobilek na rozdil od takoveho krivackeho Hovnaje fer, takze ja ji fandim. A abych se priznal, Duster se mi dokonce aj docela libi. Z legrace se obcas divam na inzeraty a nemit auto se kterym jsem spokojeny, nerikam zeby Duster nemohl byt jeden z kandidatu na moje auti.

Doporučujeme

Články odjinud