Paříž 2018: Dacia Duster povýšila, dostala 1.3 TCe se 150 koni od Mercedesu

Jarda  |  03. 10. 2018 10:55

Rumuna nebrat ! Je to převlečenej Fracooooz !

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  03. 10. 2018 22:36

V dobe dnesni globalizace to zacina byt skoro jedno. Stejne cast dodavatelu je spolecnych, jen je plast ohnuty tam nebo jinde. Duster je nahodou skokan poslednich let. Mi se to docela libi, Dacia hraje z "novych" automobilek na rozdil od takoveho krivackeho Hovnaje fer, takze ja ji fandim. A abych se priznal, Duster se mi dokonce aj docela libi. Z legrace se obcas divam na inzeraty a nemit auto se kterym jsem spokojeny, nerikam zeby Duster nemohl byt jeden z kandidatu na moje auti.

Odpovědět  |   | 
jjj  |  04. 10. 2018 10:33

jjj presne, kup si Mercedes Citan

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 10. 2018 11:22

Sdílení technologií mezi škodovkou a Audi zákazníci ještě tak nějak zkousnou, ovšem sdílení technologií mezi Dacií a Mercedesem už je tak trochu bizarní...

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 10. 2018 12:24

jako kupovat MB A za ty peníze a vědomím, že má naprosto stejný motor jako Dacia se čtvrtinovou cenovkou... sorry jako...

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 10. 2018 13:00

Ale jak je vidět podle minusů, tak za chvíli může sdílet stejný motor Tata a Jaguar a lidem to bude jedno....

Odpovědět  |   | 
kari  |  03. 10. 2018 13:38

Bohužel trend je takový, že lidem je poslední dobou naprosto jedno, co to má pod kapotou, hlavě že k tomu připojí iphone a že to udělá polovinu "řidičovo zodpovědností" za ně.
Pak neřeší, že to má menší motor než motorky, že to má eCVT a podobná zvěrstva.

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 10. 2018 13:45

mimochodem, co je špatného na eCVT? Já vlastně pořádně nerozumím tomu, jak to v těch hybridech funguje, tak se ptám... Jen vím jen, že eCVT nemá nic společného s CVT ala variátor.

Odpovědět  |   | 
kari  |  03. 10. 2018 15:14

Jezdil jsi někdy na babetě? Tak tohle je snad ještě horší. Jezdil jsem s tím v hybridním Aurisu a Priusu.

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 10. 2018 15:40

jezdil jsem hybridní RAV4 a bylo to naprosto v pohodě... Zvlášť po přepnutí do režimu sport (nebo tak nějak se jmenoval), kdy elektromotory zabírají hodně bezprostředně, to jelo až překvapivě. Ale samozřejmě tato auta mají své specifiké použití, resp. typ uživatelů....

Odpovědět  |   | 
kari  |  03. 10. 2018 16:17

Takže lehčí stlačení plynu, auto veje jak kojot na měsíc pomalu v omezovači, aby za jekotu vytočeného motoru začalo zrychlovat ti nevadí? Jako chápu, že pro automobilové analfabety, co jim stačí sednout (tak nějak do čehokoli) znuděně zmáčknout plyn (ideálně s omezovačem a tempomatem, aby nemuseli korigovat jízdu téměř vůbec) a odpočítávat minuty, aby konečně byli v bodě B, kam se chtěli dostat to asi stačí.

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 10. 2018 16:46

nic z toho, co popisuješ, se RAV 4 se nedělo....

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  03. 10. 2018 22:13

Chlapce moj nedovzdelany.... bud si nejazdil alebo si mizerny sofer. Do druhej kategorie spada aj pripadna tupost neprecitat si navod a zvolit rezim, ktory zodpoveda aktualnym potrebam jazdy.

Mam Auris.

Odpovědět  |   | 
kari  |  04. 10. 2018 08:28

takže řidičský analfabet...bod A....bod B... auto jeď :D ostatní je mi jedno

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  07. 10. 2018 01:45

Variátorová převodovka ECVT je založena na stejném principu jako CVT, avšak s jedním rozdílem. Je vybavena speciálním elektromagnetickým měničem, který umožňuje rozjezd vozidla.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  03. 10. 2018 22:18

Vidis, a ja zase pozeram pohrdavo na kazdeho, kto ma v aute alternator ci take prezitky ako spojkovy pedal, alebo este horsie, kto si dnes zvoli auto len so spalovacim motorom :)

Odpovědět  |   | 
mmmmluk  |  28. 10. 2018 03:22

Ja budu kupovat auto na 700 km dlouhe cesty po dalnicich. Na to je cokoliv elektro nebo hybridniho naprosto k nicemu (pokud teda pominu ty Tesly, ktery dostavaly dobijeni zadarmo, ale to uz je minulost).

Odpovědět  |   | 
oyety yeti  |  04. 10. 2018 16:44

Prosimte, cemu se divis? Spousta prachatych pupkacu s mastnou bradou se pak citi ponekud podvedena, kdyz zjisti, ze jejich 'medved' je vlastne preveleceny rumunsky holobyt.

Onehda jsem si povidal s jednim svycarskym majitelem Audi Q7 o tom, jak moc se mu toto nove slovenske vozidlo libi. Mily Svycar v prubehu nasi pomerne kratke vymeny brunatnel tak rychle, az jsem o nej zacinal mit strach. Snazil jsem se jej uchlacholit tim, ze to auto je v Bratislave jen vyrobene, ale urcite jej konstruovali nemecti inzenyri v Ingolstadtu.

P.S.: O nekolik let pozdeji resil svycarsky parlament pripad, kdy nejaka mistni svycarska firma vyhrala soutez na dodavku a montaz novych oken na budovy daneho parlamentu. Mila zlata firma ovsem optimalizovala naklady a zakazku outsourcovala k nam, coz se ovsem dotycni zakonodarci domakli a byli z toho celi dotceni. Premyslim, zda ten mily chlapik s Audi Q7 jeste zije, nebo zda jej uz zkolil infarkt.

Tak zivot choda! Pravil Pizduch

Odpovědět  |   | 
MiM  |  02. 11. 2018 11:50

Jeden svycarsky majitel Q7, to zacina dobre skoro jako bajka od Ezopa.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  03. 10. 2018 11:32

Jel jsem v poslednim modelu se 4x4 a 150 konikama a spatne to nejelo ani v terenu, jedina vec kterou jsem za jizdu pochytil a nelibila se mi byl silene tuhy posilovac, rizeni jako ve favoritu, ale treba se nekde necha nastavit, to nevim.

Odpovědět  |   | 
kari  |  03. 10. 2018 13:43

Můžete říct, kde jste sehnal poslední model Dusteru se 150 koníkama a pohonem 4x4?
Protože doposud žádný Duster nemá 150 koníků a tento teprve na autosalonu představený, nemá 4x4. Ten přijde až později.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  03. 10. 2018 16:16

Máte pravdu, 125 koní, teď na to koukám. Měli tam brigádníky, kterým k tomu nedali ani brožurku a ten co jel se mnou mi tvrdil 150 koní a na nižší stupně to zátah mělo slušný, takže se mi to nemožné nezdálo. Dacie rád nemám, tak nevím jaké mají motory. Vyzkoušel jsem Dustera, protože letos zrovna na výběr moc neměli, nejlepší kousek Fabia Monte Carlo.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 10. 2018 11:49

Miluju bulvární nadpisy.
Ten motor NENÍ od Mercedesu, je to společný vývoj. Ale v bulvárním podání to vypadá líp, co?

Odpovědět  |   | 
E15  |  03. 10. 2018 12:26

motor od Mercedesu v Dacii zní dost dobře. Motor od Dacie v Mercedesu ale už taková hitparáda není...

Odpovědět  |   | 
Driver  |  03. 10. 2018 14:43

Takže když si na tenhle Duster s tím Mercedes motorem dá nějaký tuningář znak Mercedes Benz, tak to bude vlastně ok. Motor je nejdůležitější část auta.

Odpovědět  |   | 
king014  |  03. 10. 2018 15:33

To není vůbec špatný nápad, s Nissanem se to prý povedlo tak proč neudělat z Dácie Mercedes Xněco

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  07. 10. 2018 01:56

Jo, Mercedes prodává Nissana i Renaulta s hvězdou na čumáku. Duster s hvězdou na čumáku by se rovněž vyjímal.

Odpovědět  |   | 
franta321  |  04. 10. 2018 08:49

"... Duster s novými motory a pohonem všech kol by mělo být možné objednat už během několika následujících týdnů, zatímco čtyřkolky budou k mání až později. ..."
COŽE????

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  04. 10. 2018 12:19

Taky mne to zarazilo. Mohli by si to po sobě občas přečíst.

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  07. 10. 2018 01:53

Taky zírám, co to plácaj...

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  04. 10. 2018 15:37

Pokud si pan redaktor myslí, že duster dostal motor z mercedesu, tak to se zásadně mýlí. Motor je 100% rendlík. Byl vyvinutý u frantíků a vyrábí se v jejich motorárně. A mercedes je od rendlíkářů pouze kupuje a dává do svých aut. A to je všechno.
Pravdivější by byla titulka mercedes má motory z dustera.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

19.  11.  2019 | Petr Schnagl | 66 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 54 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A