Pro autosalon v New Yorku si Kia přichystala speciální variantu modelu Stinger, která dostává mimo jiné i systém pro efektní pálení zadních pneumatik.
Kia se rozhodla výkonný Stinger GT s šestiválcem a pohonem všech kol ještě přiostřit a návštěvníci autosalonu v New Yorku tak poprvé spatřili novou limitovanou verzi GTS, která přichází s řadou vylepšení na designu i technice. Produkce novinky bude limitována na pouhých 800 kusů a předem uvádíme, že dostupnost na evropském trhu je zatím nejasná.
Stinger GTS každopádně rozpoznáte exkluzivním oranžovým lakem karoserie Federation orange, výhradně určeným pro tento model. Namísto klasických černých a chromovaných doplňků pak vůz zdobí hrstka karbonových dílů, například rámeček masky chladiče, kryty zrcátek, výdechy na kapotě a blatnících nebo zadní difuzor.
V interiéru k tak výrazným změnám nedochází. Volant je ovšem polstrovaný Alcantarou stejně jako hlavice voliče převodovky nebo středová opěrka. Ve výbavě je standardně i velké elektrické střešní okno, přihrádka pro bezdrátové dobíjení telefonu a taky prémiový Harman Kardon audiosystém.
Pod kapotou najdete známý 3,3litrový šestiválec s dvojicí turbodmychadel. Ve verzi GTS produkuje 272 kW (370 koní), točivý moment 509 N.m a je nadále spojen s osmistupňovou automatickou převodovkou. Zájemci pak budou moci zvolit pohon zadních či všech kol.
Právě na „čtyřkolce“ ale Kia u Stingeru GTS dále zapracovala a novinka tak nabízí nově vyvinutý dynamický systém pohonu všech kol, který pro řidičské zážitky za volantem ještě více preferuje pohon zadní nápravy. V jízdním režimu Sport tedy na zadní kola putuje až 80 % točivého momentu.
Po vzoru výkonných sedanů od BMW nebo Mercedesu však i Kia Stinger GTS nabízí takzvaný „drift mód“, kterým je možné pohon předních kol zcela odpojit. Ostrý Stinger tak může být i klasickou „zadokolkou“, ve které není problém zatáčky projíždět driftem. V tomto režimu umí navíc automatická převodovka udržet kvalt na omezovači.