Nové Subaru Outback oficiálně: Má základ z Imprezy a výkon až 260 koní!

25 komentářů

Honza
21. dubna • 23:03

Nějak jsem nepochopil těch až 260k. V ceníku je pouze 175k

Martin Ledvinka
9. září • 11:43

V ČR se neprodává, zde je jen, senzační, atmosférický 2,5 litr. Díky tomuto auto jsem přežil nezaviněnou havárii. Příště jen Outback !

Kamil
18. dubna • 12:50

Takže místo motoru bude v Evropě jenom atmosférická zdechlina, místo převodovky CVTčko, které tu zdechlinu ještě více zadusí. A místo poctivého 4x4 s diferáky jenom oj€baná spojka. Zato milion elektronických serepetiček. Tohle je čulibrk pro frikulíny a ne Subaru.

kolkyno
18. dubna • 15:33

nechapem potom preco tie CVT ci ECVT tak vychvaluju pred DSG... 4x4 je dnes vcelku marketingovy tah, vela laikov vratane mna nerozozna 4x4 od 4x4 a to tu este mame virtualne 4x4, ndpc :-O

Rosťa
18. dubna • 15:42

Pravidelně jezdím s manuálem, dsg i CVT a CVT je nejlepší (jen se s ním musí umět jezdit).

Pokos
18. dubna • 17:08

CVT zvyšuje spotřebu, zhoršuje zrychlení a má příšerný akustický doprovod. Například faceliftovaný X-Trail s dCi 150, zrychlení s manuálem 10,7 s CVT 12,7, spotřeba s manuálem 6,7l, s CVT 7,5l. To je k ničemu.

josephko
18. dubna • 20:16

Lenže Subaru robí CVT trochu inak. Sú tam virtuálne stupne, takže sa nerozbieha ako trolejbus.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Fero Hora (Ferohora)
19. dubna • 20:29

ale rozbieha, bohuzial .. bol som skusit .. stupis na plyn, huci to ako vysavac a cakas neskutocne dlho (porovnavam s DSG vo VW a 8A v BMW) ..
dalsia tragedia je ze ten 260hp motor v Europe nebude :(

Pokos
18. dubna • 22:44

To na podstatě nic nemění, je to jenom uměle dodělané, asi jako když se k tříválci dá do repráků zvuk osmiválce.

kolkyno
18. dubna • 16:03

no kolko ludi tolko chuti. niekto ti povie same minus na 7st dsg so suchou spojkou. VW koncern to montuje len do slabsich 1,6 TDI, pokial som dobre videl. a silnejsie 110kw/ 140kw prevoduje 6 st dsg so spojkou v oleji. Niekto hovori ze naucit sa s dsg v pomalych rychlostiach, parkovanie/ cuvanie je umenie, ze je to take nemotorne. Dalsie ze radenie padlami pod volantom v dsg je len akoze. A zase su ludia co s tym jazdia, predavaju ojazdy s 100.000km aj 2x viac a dsg je bezproblemova (skusenost 6st. dsg). Zase ini znamy mi povie ze suchy 7st dsg parada a ze staci na plny superb do chorvatska... no a potom o cvt len citam, to nema nik v reali okolo mna, ze je to lepsie ako dsg, resp. ecvt. nemozem povedat za seba. toto by mali zhodnotit ludia co stym jazdia a vedia hlavne porovnat a NORMALNI ludia, nie worthersee maniaci. Ja som tiez manualista, ale mam skusenosti aj s automatom, ale to len pozicane auto a pod..

Rosťa
18. dubna • 17:02

Nejsem žádný maniak ..... S manuálem jezdím ve služebním Rapidu, s DSG jsem jezdil Leonem Xperience a teď rodinnou Fabií a CVT mám v rodinné Impreze. Co se týká životnosti, tak když se o auto staráš a dobře s ním zachazíš, tak dnes automat vydrží v pohodě přes 300 (manuál taky). U CVT je největší nevýhoda, že si moc nerozumí s tažným a musíš se s ním naučit jezdit.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Zelí
18. dubna • 21:15

DSG je téměř dokonalá v kombinaci s atmo benzínem např. 3,2FSI nebo 3,6FSI. Tam je krásně použitelný režim S, který nechá motor vytáčet na 6500ot./min a řadí bleskové jak nahoru tak dolů.Toto si dízlaři neužijou. Navíc je u těch aut skvěle naladěný výfuk.

kolkyno
18. dubna • 10:53

Jeej, este krajsi Outback. Uz aj aktualny model je pekne auto. Hoc je to len moj subjektivny nazor. Konecne urobilo Subaru aj interier proeuropsky. Hoc tie piskoty pod volantom a tlacidla vo dverach ako na 30 rocnej klavesnici neposobili honosne, pristrojovka je uz akceptovatelnejsia, nez starsie generacie s typickym japonskym lookom. Novy Outback sa im podaril a super ze dali displej po vyske, celkom to ide k autu, co tam po Volve... to hlavne si auto zachovalo a to je spravne!

Perkins
18. dubna • 9:07

Subaru pomalu ale jistě cizeluje tento model jako firemní zlato. Už řadu let je tak škaredé, až se mi po těch letech začalo líbit.:-D

Herr Wachmeister
18. dubna • 9:34

To cizelovani se mi velice libi. Jsem totiz priznivcem filosofie 'kdyz neco funguje, nemen to'. Mimo jine to dokazuje, ze Subaru velice dobre vi, ceho si zakaznici na tech autech ceni a co je pro ne nepodstatne.Netvrdim, ze je to jediny mozny pristup a chapu, ze jini lide maji radi zmenu. Temto priznivcum 'restart' modelu kazdych par let zrejme vyhovuje.Je prima, ze oba tyto pristupy mohou koexistovat a clovek ma alespon v tomto jistou volnost.

Aaaa
18. dubna • 23:22

Bingo :)

dagmarrr
18. dubna • 10:15

Trochu smuné je to, že na výstavách jsou jejich koncepty k sežrání. A pak všechno to originální mizí a zůstává taková globální asijská průměrnost. A je to velká škoda, protože interiér, ač trochu "volví", je nyní velmi povedený. S argumentem, že když jsem uvnitř, svoje auto neuvidím, asi nepochodí... :-)

Herr Wachmeister
18. dubna • 10:42

A ono je to nejake jine automobilky jinak? :-O

Herr Wachmeister
18. dubna • 9:25

Podle meho nazoru je toto auto skvele z mnoha uhlu pohledu a nebyt vysoke ceny a vysoke spotreby (coz jsou sice subjektivni kriteria, lec absolutne limitujici), byl by to i v CR velice uspesny model.

Andrejlm
18. dubna • 11:32

Hlavne že sa u nás outback stal najpredávanejšie benzínové kombi :D váš názor zrejme nie je majoritný

Perkins
18. dubna • 9:56

Noooo...podle počtu kusů které potkávám na silnici, myslím, že odbyt v ČR je dost slušný...

Rosťa
18. dubna • 9:40

Aura vysoké spotřeby je u Subaru nafouknutá bublina. Při běžné jízdě jezdí Impreza a Forester 2.0 kolem 7.5l a Outback za 8.0l. Když se vezme v úvahu trvalý pohon 4kol, váhy aut a automat, tak je to krásná spotřeba.

Ondras
18. dubna • 10:58

Spotreba je vesměs dobra, byt moje zkušenost zvláště s vyšším podílem dálnice je logicky vyšší. To co u me představuje problém je podmotorizovanost. Výkonova rezerva je i a nenalozenym autem nulová. To je mj. důvod, proč bych si už dnes Subaru nekoupil, byt jsem v minulosti tři vlastnil.

Herr Wachmeister
18. dubna • 10:42

Je to subjektivni. Nekdo ma pocit, ze je to znicujici, jiny to povazuje za prijatelne. Zalezi na tom, kdo ma kolik penez a jak ma nastavene priority.Kdyz si ale clovek vezme, ze za 7.5 l/100km jezdi dnes VW s 1.5 benzinem, tak to neni zadna hruza. Na druhou stranu jsou zde 6 valcova benzinova BMW s X-drive, ktera jezdi za 8.5 l/100km. A to take nejsou zrovna drobecci s vahou pirka.Samozrejme, ze pokud ridic jezdi stylem brzda-plyn, jezdi od pumpy k pumpe. Vyjimkou jsou dnesni 'ekoterorismus friendly' auta, ktera se jizdnimu stylu brzda-plyn vzpiraji tim, ze proste nejedou.

CF
20. dubna • 12:09

Ale vy tu porovnáváte minimální spotřeby, které lze dosáhnout dosti nudnou jízdou a to zrovna u Subaru a BMW není priorita, jezdit jako kloboučník. Outback bere v průměru 10l a BMW se taky málokdy podívá pod 10l/100km, pokud nepojede piánko okresky a dálnici do určité rychlosti. V čem souhlasím je, že dnešní šestiválce jsou na stejno a kolikrát lépe se spotřebou než 2l turba. Sám jedno mám se zastaralým automatem a ani na dálku se nedá dostat pod 9l, ale já nevydržím jet 100km/h po dálnici, když pro plynulou jízdu musíte jet 130-140km/h.

Doporučujeme

Články odjinud