Nové Subaru Outback oficiálně: Má základ z Imprezy a výkon až 260 koní!

Perkins  |  18. 04. 2019 09:07

Subaru pomalu ale jistě cizeluje tento model jako firemní zlato. Už řadu let je tak škaredé, až se mi po těch letech začalo líbit.

Odpovědět  |   | 
Herr Wachmeister  |  18. 04. 2019 09:25

Podle meho nazoru je toto auto skvele z mnoha uhlu pohledu a nebyt vysoke ceny a vysoke spotreby (coz jsou sice subjektivni kriteria, lec absolutne limitujici), byl by to i v CR velice uspesny model.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  18. 04. 2019 09:40

Aura vysoké spotřeby je u Subaru nafouknutá bublina. Při běžné jízdě jezdí Impreza a Forester 2.0 kolem 7.5l a Outback za 8.0l. Když se vezme v úvahu trvalý pohon 4kol, váhy aut a automat, tak je to krásná spotřeba.

Odpovědět  |   | 
Herr Wachmeister  |  18. 04. 2019 10:42

Je to subjektivni. Nekdo ma pocit, ze je to znicujici, jiny to povazuje za prijatelne. Zalezi na tom, kdo ma kolik penez a jak ma nastavene priority.

Kdyz si ale clovek vezme, ze za 7.5 l/100km jezdi dnes VW s 1.5 benzinem, tak to neni zadna hruza. Na druhou stranu jsou zde 6 valcova benzinova BMW s X-drive, ktera jezdi za 8.5 l/100km. A to take nejsou zrovna drobecci s vahou pirka.

Samozrejme, ze pokud ridic jezdi stylem brzda-plyn, jezdi od pumpy k pumpe. Vyjimkou jsou dnesni 'ekoterorismus friendly' auta, ktera se jizdnimu stylu brzda-plyn vzpiraji tim, ze proste nejedou.

Odpovědět  |   | 
CF  |  20. 04. 2019 12:09

Ale vy tu porovnáváte minimální spotřeby, které lze dosáhnout dosti nudnou jízdou a to zrovna u Subaru a BMW není priorita, jezdit jako kloboučník. Outback bere v průměru 10l a BMW se taky málokdy podívá pod 10l/100km, pokud nepojede piánko okresky a dálnici do určité rychlosti. V čem souhlasím je, že dnešní šestiválce jsou na stejno a kolikrát lépe se spotřebou než 2l turba. Sám jedno mám se zastaralým automatem a ani na dálku se nedá dostat pod 9l, ale já nevydržím jet 100km/h po dálnici, když pro plynulou jízdu musíte jet 130-140km/h.

Odpovědět  |   | 
Ondras  |  18. 04. 2019 10:58

Spotreba je vesměs dobra, byt moje zkušenost zvláště s vyšším podílem dálnice je logicky vyšší. To co u me představuje problém je podmotorizovanost. Výkonova rezerva je i a nenalozenym autem nulová. To je mj. důvod, proč bych si už dnes Subaru nekoupil, byt jsem v minulosti tři vlastnil.

Odpovědět  |   | 
Perkins  |  18. 04. 2019 09:56

Noooo...podle počtu kusů které potkávám na silnici, myslím, že odbyt v ČR je dost slušný...

Odpovědět  |   | 
Andrejlm  |  18. 04. 2019 11:32

Hlavne že sa u nás outback stal najpredávanejšie benzínové kombi :D váš názor zrejme nie je majoritný

Odpovědět  |   | 
Herr Wachmeister  |  18. 04. 2019 09:34

To cizelovani se mi velice libi. Jsem totiz priznivcem filosofie 'kdyz neco funguje, nemen to'. Mimo jine to dokazuje, ze Subaru velice dobre vi, ceho si zakaznici na tech autech ceni a co je pro ne nepodstatne.

Netvrdim, ze je to jediny mozny pristup a chapu, ze jini lide maji radi zmenu. Temto priznivcum 'restart' modelu kazdych par let zrejme vyhovuje.

Je prima, ze oba tyto pristupy mohou koexistovat a clovek ma alespon v tomto jistou volnost.

Odpovědět  |   | 
dagmarrr  |  18. 04. 2019 10:15

Trochu smuné je to, že na výstavách jsou jejich koncepty k sežrání. A pak všechno to originální mizí a zůstává taková globální asijská průměrnost. A je to velká škoda, protože interiér, ač trochu "volví", je nyní velmi povedený. S argumentem, že když jsem uvnitř, svoje auto neuvidím, asi nepochodí...

Odpovědět  |   | 
Herr Wachmeister  |  18. 04. 2019 10:42

A ono je to nejake jine automobilky jinak?

Odpovědět  |   | 
Aaaa  |  18. 04. 2019 23:22

Bingo :)

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  18. 04. 2019 10:53

Jeej, este krajsi Outback. Uz aj aktualny model je pekne auto. Hoc je to len moj subjektivny nazor. Konecne urobilo Subaru aj interier proeuropsky. Hoc tie piskoty pod volantom a tlacidla vo dverach ako na 30 rocnej klavesnici neposobili honosne, pristrojovka je uz akceptovatelnejsia, nez starsie generacie s typickym japonskym lookom. Novy Outback sa im podaril a super ze dali displej po vyske, celkom to ide k autu, co tam po Volve... to hlavne si auto zachovalo a to je spravne!

Odpovědět  |   | 
Kamil  |  18. 04. 2019 12:50

Takže místo motoru bude v Evropě jenom atmosférická zdechlina, místo převodovky CVTčko, které tu zdechlinu ještě více zadusí. A místo poctivého 4x4 s diferáky jenom oj€baná spojka. Zato milion elektronických serepetiček. Tohle je čulibrk pro frikulíny a ne Subaru.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  18. 04. 2019 15:33

nechapem potom preco tie CVT ci ECVT tak vychvaluju pred DSG... 4x4 je dnes vcelku marketingovy tah, vela laikov vratane mna nerozozna 4x4 od 4x4 a to tu este mame virtualne 4x4, ndpc

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  18. 04. 2019 15:42

Pravidelně jezdím s manuálem, dsg i CVT a CVT je nejlepší (jen se s ním musí umět jezdit).

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  18. 04. 2019 16:03

no kolko ludi tolko chuti. niekto ti povie same minus na 7st dsg so suchou spojkou. VW koncern to montuje len do slabsich 1,6 TDI, pokial som dobre videl. a silnejsie 110kw/ 140kw prevoduje 6 st dsg so spojkou v oleji. Niekto hovori ze naucit sa s dsg v pomalych rychlostiach, parkovanie/ cuvanie je umenie, ze je to take nemotorne. Dalsie ze radenie padlami pod volantom v dsg je len akoze. A zase su ludia co s tym jazdia, predavaju ojazdy s 100.000km aj 2x viac a dsg je bezproblemova (skusenost 6st. dsg). Zase ini znamy mi povie ze suchy 7st dsg parada a ze staci na plny superb do chorvatska... no a potom o cvt len citam, to nema nik v reali okolo mna, ze je to lepsie ako dsg, resp. ecvt. nemozem povedat za seba. toto by mali zhodnotit ludia co stym jazdia a vedia hlavne porovnat a NORMALNI ludia, nie worthersee maniaci. Ja som tiez manualista, ale mam skusenosti aj s automatom, ale to len pozicane auto a pod..

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  18. 04. 2019 17:02

Nejsem žádný maniak ..... S manuálem jezdím ve služebním Rapidu, s DSG jsem jezdil Leonem Xperience a teď rodinnou Fabií a CVT mám v rodinné Impreze. Co se týká životnosti, tak když se o auto staráš a dobře s ním zachazíš, tak dnes automat vydrží v pohodě přes 300 (manuál taky). U CVT je největší nevýhoda, že si moc nerozumí s tažným a musíš se s ním naučit jezdit.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  18. 04. 2019 21:15

DSG je téměř dokonalá v kombinaci s atmo benzínem např. 3,2FSI nebo 3,6FSI. Tam je krásně použitelný režim S, který nechá motor vytáčet na 6500ot./min a řadí bleskové jak nahoru tak dolů.Toto si dízlaři neužijou. Navíc je u těch aut skvěle naladěný výfuk.

Odpovědět  |   | 
Pokos  |  18. 04. 2019 17:08

CVT zvyšuje spotřebu, zhoršuje zrychlení a má příšerný akustický doprovod. Například faceliftovaný X-Trail s dCi 150, zrychlení s manuálem 10,7 s CVT 12,7, spotřeba s manuálem 6,7l, s CVT 7,5l. To je k ničemu.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  18. 04. 2019 20:16

Lenže Subaru robí CVT trochu inak. Sú tam virtuálne stupne, takže sa nerozbieha ako trolejbus.

Odpovědět  |   | 
Pokos  |  18. 04. 2019 22:44

To na podstatě nic nemění, je to jenom uměle dodělané, asi jako když se k tříválci dá do repráků zvuk osmiválce.

Odpovědět  |   | 

ale rozbieha, bohuzial .. bol som skusit .. stupis na plyn, huci to ako vysavac a cakas neskutocne dlho (porovnavam s DSG vo VW a 8A v BMW) ..
dalsia tragedia je ze ten 260hp motor v Europe nebude :(

3GT

Odpovědět  |   | 
Honza  |  21. 04. 2019 23:03

Nějak jsem nepochopil těch až 260k. V ceníku je pouze 175k

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

včera | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A