Kona se mi líbí daleko víc. Je výrazně stylovější než naprostá většina bezpohlavních a nudných evropských aut. Korejci prostě dělají čím dál kvalitnější design, na který Evropa prostě nemá koule.Myslím si ale, že se pořád drží trochu při zemi. Kona i když je stylová, mohla by být ještě stylovější a skvěle provokativnější.
Koupil jsem Hyundai i30 Fastback 1.0 88 kW za 325 tis.Kč zákl výbava. Když jsem se díval do ceníku Scaly, tak při stejné výbavě a záruce by Scala stála o 120 tis Kč víc. A Fastback má zadní nezávislé zavěšení kol. A teď mudrujte !!!
Kdyby se vyráběl v Nošovicích s cenou 300-400k, tak by to byl u nás (VW T-Cross stojí 450k)..
jako jo, ty auta od hyundaie nevypadaji zvenku špatně, ale proboha, už at se naučí navrhovat interiéry, protože vevnitř to je designový grc bez nápadu, absolutně bez vkusu ten člověk, který má na starost interier. palubní deska, výplně dveří , zabudování navigace do palubky, bída napříč spektrem modelů hyundaie, jak ve starých hajtrách z počátku 90 let ...
A svezl jsi se v tom? Hyundai je kvalitní. Nic nevrzne, nezaskřípe. Nebojíš se vzít za čudlík. Hyundai právem trůní na piedestalu prestižního žebříčku J.D.Power dependalibity study.
A teď popravdě.Ve kterém současném autě něco vrže a skřípe? Ve kterém autě se bojíte vzít za čudlík?Tak vidíte. V žádném. Proto Vámi uvedené vážně nemůže být argumentem pro koupi vozu s tak odporným image.
Citigo, Fabia III, Rapid, Octavia III, Scala, Superb III, Karoq, Kodiaq, Kamiq.
Toyota yaris hybrid 2018Obloženia interiéru su spracované príšerne.
Kodiaq třeba, od novoty.To ovšem není nic nečekaného, když se člověk koukne, jak lacině je to celé auto sestavené.
Ale může, Passat vrže, Fabia vrže a X3 vrže. Všechno nové vozy. O fórových ovladačích s vůlí by šlo napsat dost. Kvalita interiérů klesá.Hyundai je vůz s image nejspolehlivějšího vozu na světě, nejbezpečnějšího vozu na světě (chrání i spolujezdce), vozu s nímž jsou zákaznící nadprůměrně spokojeni, vozu, ve kterém nejezdí kriminálně stíhaná individua, majitelé bordelů a kasín a jiní myslitelé. Vůz s ideální image. Nikdo Vám ho nezávidí, nikdo si ho nevšimne- obrovské +.Že se Vošický nesoustředil na opravdové kvality vozů (je z čeho brát) a místo toho doloval z lidí ty nejtemnější pocity- závist, ukřivdění, pomsta- za to nikdo krom Vošického nemůže. Já na tohle z vysoka něco. Až sem konečne vnikne Genesis, třeba G70, tak se i prémiové vozy zapotí.
no vidíš, mně to naopak připadne takové průměrně normální - sice žádná avantgarda, ale taky ne nuda a nekvalita z Koncernu.A naopak, vnější design Háček naopak nemusím já.
Zevnitř grc, zvenku Dacia. Tady si člověk nevybere.
Hiunday není radno kupovat, i Dacia začíná být výrazně lepší.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.