Druhá nejlépe zrychlující Toyota je RAV4 do zásuvky. Má 306 koní a dynamiku sporťáku

49 komentářů

L. V.
20. listopadu • 17:44

Pozdě ale přece přišli na to, že s obyčejnými hybridy si v Evropě neškrtnou a musí do PHEV.

Joe Doe
21. listopadu • 8:41

Neskrtnu? Viac ako polovicu predajov Toyoty v Europe tvoria hybridy.72% predajov RAV4 v roku 2019 su hybridy.A mimochodom... Toyota rocne preda v Europe skoro tolko aut (cc 1.1-1.2 miliona), ako Skoda globalne (1.3 miliona). Alebo inak... len v Europe preda Toyota tolko hybridov, ze sa to rovna polovici globalnych predajov Skody.https://newsroom.toyota.eu/toyota-motor-europe-sold-... ...

L.V.
21. listopadu • 12:57

Plácáš nesmysly, ročně prodá Toyota v Evropě cca 0,75 mio aut, o něco méně než prodá v Evropě Škodovka. Za 1-10 je to přesně Toyota 633 067 a Škoda 641 137
https://www.acea.be/uploads/press_releases_fi... ...

Joe Doe
21. listopadu • 15:02

Chlapce, a rozdiel medzi EU a Europou chapes? Tebou citovane cisla su pre EU + EFTA. Mnou citovane cisla su pre Europu.Z tvojho dokumentu:
NEW PASSENGER CAR REGISTRATIONS BY MANUFACTURER
EUROPEAN UNION + EFTA

EL2020
21. listopadu • 17:20

Evropa včetně Kazachstánu??? :-P

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ja
22. listopadu • 23:58

306 koní na prvních pět kilometrů!!!!
Kolik tomu dávají na kouli pro přívěs? Brzděný 800kg.....V prvním kopci vybijes baterii a pak ti zbyde upocena patnactistovka:-))))

JŮ & HELE
25. listopadu • 15:52

Říkáme mu Rámusák

bzzz
20. listopadu • 17:58

V Evrope se obecne hybridum ani Toyote nedari tak jako jinde ve svete.

Pospa
21. listopadu • 20:29

Toyotě se s hybridy nedaří? 😄😄😄
To nemyslíš vážně?!

bzzz
21. listopadu • 22:00

V EVROPE V EVROPE V EVROPE
se hybridum a Toyote
NEDARI TAK JAKO JINDE JAKO JINDE JAKO JINDE

Joe Doe
21. listopadu • 8:41

Vid moj prispevok nizsie - viac ako polovica predajov Toyoty v Europe su hybridy.

bzzz
21. listopadu • 16:46

TAK JAKO JINDE VE SVETE... v Evrope jsou uspesnejsi znacky/modely, globalne je Toyota top ;-)

EL2020
20. listopadu • 18:18

Protože napřed tu frčely na dotovanou naftu diesely a když se ukázaly jako slepá smrdutá ulička, tak se začalo přecházet rovnou na PHEV. Těch 20 let, kdy Toyota ve světě excelovala v klasických hybridech, se v Evropě přeskočilo.

bzzz
20. listopadu • 20:09

JJ Evropa zdimala posledni centy z naftaku a ted pocitaj na kusy dotovane EV, casto nemaj v nabidce poradny motor a s PHEV teprve zacinaj. Toyota si muze dovolit vypustit do sveta Yaris GR-4 v dobe, kdy mainstreamove automobilky honi emise 3hrnky a mild-hybridy ;-)

petr r. (petrumr)
20. listopadu • 17:49

A prius plug-in je co?

L.V.
20. listopadu • 19:35

Slabé, ošklivé a předražené auto a ve výsledku v EU neprodejné.

Pospa
21. listopadu • 20:28

Čím jezdíš ty? Schválně : jedničkova ovca v naftě?!

Pospa
21. listopadu • 20:26

Joo meleš nesmysly

E15
20. listopadu • 17:53

Předražený?

petr r. (petrumr)
20. listopadu • 17:57

v česku nedoceněný, zajeď se podívat do rakouska, kde vlastně byla prodejna toyoty dříve než u nás.

E15
20. listopadu • 18:16

Dříve je dříve a dnes je dnes. Dnes je Superb PHEV za ceníkových 900tis...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
20. listopadu • 19:01

a už je to prodejný? Testy jsou kde. Ten motor TSi není určen kolem komína a nejsem zvědav na bzučení čerpadla na dochlazení turba a altík v hybridu, ten tam napíná klínák na ten kompresor klimy? a co když motor stojí, nebo se pořád točí pomocí elektromotoru a je jenom odstavený vstřikování a ventily?

E15
20. listopadu • 17:48

Ale na pražském magistrátu jim to skoro vyšlo... :-D

EL2020
20. listopadu • 15:13

Snad nedali baterie pod podlahu a nesnížili tak světlo výšku o 5 cm jako u nové Kugy PHEV. Ten snížený přední nárazník vypadá podezřele.

petr r. (petrumr)
20. listopadu • 15:47

nevím, necháme se překvapit, ale podle mě to bude jak u priuse v kufru.

E15
20. listopadu • 14:41

Ta čísla bych bral s rezervou. Ony už parametry stávající obyč. verze (222 HP) vypadají na papíře skvěle, ale realita je poněkud jiná. Hlavně by měli něco udělat s tím strašným rámusem - větší baterie k tomu snad dávají prostor.

petr r. (petrumr)
20. listopadu • 15:24

jaký rámus? 60km jen na elektromotor. Zrychlení za 6s. Realita? Tohle se bude prodávat s pořadníkem.

E15
20. listopadu • 15:27

Rámusem ve stávající neplug-in verzi, kde malá baterie (využitelná kapacita pouze 1kWh) zřejmě při akceleraci neumožní využít výkon elektromotorů a do akce tak jde především poněkud neodhlučněný spalovák.

petr r. (petrumr)
20. listopadu • 15:46

tady je článek o plug-inu a když si vezmeme jak se RAV4 prodává, tak asi majitelům to nevadí a nekritizují to, tím pádem jezdí jiným stylem a chci se zeptat, tys to zjistil u toho 2,5 hybridu jak? Školil tě někdo jak se jezdí hybridem nebo jsi jak novináři, že jezdí hybridem a nemají zmáčknutý eco? Kdybych měl peníze, tak si už píši objednávku a zjištuji nabíječku na tři fáze.

E15
20. listopadu • 16:13

Proč bych měl mít zmáčknutý eco, když chci jezdit normálně?
Že je článek o plug-inu vím a proto doufám, že to budou mít u pluginu vyřešené lépe a při akceleraci zaberou pořádně elektromotory a ne jako u stávající verze, kde spalovák vyje jako kdyby tam bylo klasické cvt a zátah elektromotoru se ne a ne dostavit...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
20. listopadu • 17:00

jestli chceš aby to zabralo a nemusels psát, že výkon je jen na papíře, tak musíš jezdit na sport a nejhorší je na tom to, když před tebou zmáčknul eco, tak to tam zůstává i po vypnutí poweru. Musíš si uvědomit, že normál není sport.

E15
20. listopadu • 17:25

To se snad nedá splést, když se mění barva podsvícení tachometru: zelená - bílá - červená

petr r. (petrumr)
20. listopadu • 17:47

u digitálu nebo analogu? Není to jenom u toho 10 palcového středo tachecu?

E15
20. listopadu • 17:50

Ne normálně jak je ten display pod volantem - tachometr je digitální a mění barvu podle režimu. Mechanické jsou jen ty rušičky okolo (ten ekonoměr, teplota, palivo)

petr r. (petrumr)
20. listopadu • 17:53

ravka má i uprostřed 7 palcový a tachometr na pravo.

frantak malin
20. listopadu • 15:51

Kdyby jsi mel penize, poridis Teslu. ;-) Ta jedina ma uplne to nejvetsi zrychleni ... pri padu do Slunce. :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
20. listopadu • 16:16

U nás jezdí dvě tesly a nevidím, že by stím divočili, mě by stačila RAV4 , tych 60km by stačilo. Příští rok C-HR 1.8_H to jistí.:-))

Dave
20. listopadu • 17:17

Tak to vam fandim. Nedavo jsem tim jel. Peklo. Motor zvysuje otacky a rev nahodile bez jakehokoliv impulzu od ridice v nepochopitelnych intervalech. Tu RAV jsem taky zkousel, v podstate to samy. Problem je ta jejich prevodovka, ne motory.

E15
20. listopadu • 17:34

Ono je to kombinace všeho. Převodovka je jaká je (zase je alespoň ultrajednoduchá a umí přitom zajímavé věci), motor má dost nepříjemný zvuk (Atkinsonův cyklus, nově navíc i přímý vstřik), hlavně ale odhlučnění je zcela za očekáváním (asi aby neprodali o 3% RAV4 více na úkor Lexusu NX, tak do Toyoty raději vůbec žádné odhlučnění nedali). Výsledný dojem z jízdy je pak cca jako z Citroenu Berlingo za 300tis a ne jako z auta za milion +.

Pospa
21. listopadu • 20:24

Proboha nesrovnavej krachujici francouzskou sračku s největší a nejbohatší automobilkou světa! Děkuji

E15
21. listopadu • 22:48

Nešlo konkrétně o značku, ale o to, že v Toyotě za milion má člověk pocit, že řídí levnou dodávku a ne auto za milion.

petr r. (petrumr)
20. listopadu • 19:05

v tym berlingu v dodávce nebo osobním? Tohle je velice velký rozdíl, protže není berlingo jedno.

E15
20. listopadu • 19:58

Jo v osobním, ale stejně pořád takový ten dodávkovitý pocit...

E15
21. listopadu • 11:44

a nejde jen o neodhlučnění motoru, ale i podvozku (taky jako v dodávce). Aerodynamický hluk nevím, nejel jsem po dálnici, ale podle testů i v tomto zaostává za Hondou, která dle tvého (petrum) tvrzení zase zaostává za Dusterem, takže buď má Duster parametry Audi A8 a nebo je to v RAV4 na dálnici jako na větrné hůrce :-D

petr r. (petrumr)
21. listopadu • 14:59

dustera má kámoš a na dálnici při 110 je stejně jak v bramboře při 150 bez střechy. Honda je horší jak duster, ale né ve výbavě.

petr r. (petrumr)
20. listopadu • 17:30

joo a jaký měls repráky u počítače? Nebylo to video zpožděný vůči zvuku? Nebo to náhodile mohlo taky být blbým připojením k netu.

E15
20. listopadu • 16:30

C-HR 1.8 má jedna známá a je s tím naprosto maximálně spokojená. Nicméně pro tu je tachometrových 80 km/h maximum.

petr r. (petrumr)
20. listopadu • 17:03

A jezdí za 3, ale já jezdím po městě do 50. Dálky do 160.:-D

E15
20. listopadu • 19:56

Tak jestli to máš jen na to město, pak to bude zřejmě OK. Jinak bych bral alespoň ten dvoulitr.

Doporučujeme

Články odjinud