Pozdě ale přece přišli na to, že s obyčejnými hybridy si v Evropě neškrtnou a musí do PHEV.
Neskrtnu? Viac ako polovicu predajov Toyoty v Europe tvoria hybridy.72% predajov RAV4 v roku 2019 su hybridy.A mimochodom... Toyota rocne preda v Europe skoro tolko aut (cc 1.1-1.2 miliona), ako Skoda globalne (1.3 miliona). Alebo inak... len v Europe preda Toyota tolko hybridov, ze sa to rovna polovici globalnych predajov Skody.https://newsroom.toyota.eu/toyota-motor-europe-sold-... ...
Plácáš nesmysly, ročně prodá Toyota v Evropě cca 0,75 mio aut, o něco méně než prodá v Evropě Škodovka. Za 1-10 je to přesně Toyota 633 067 a Škoda 641 137https://www.acea.be/uploads/press_releases_fi... ...
Chlapce, a rozdiel medzi EU a Europou chapes? Tebou citovane cisla su pre EU + EFTA. Mnou citovane cisla su pre Europu.Z tvojho dokumentu: NEW PASSENGER CAR REGISTRATIONS BY MANUFACTUREREUROPEAN UNION + EFTA
Evropa včetně Kazachstánu??? :-P
306 koní na prvních pět kilometrů!!!!Kolik tomu dávají na kouli pro přívěs? Brzděný 800kg.....V prvním kopci vybijes baterii a pak ti zbyde upocena patnactistovka:-))))
Říkáme mu Rámusák
V Evrope se obecne hybridum ani Toyote nedari tak jako jinde ve svete.
Toyotě se s hybridy nedaří? 😄😄😄To nemyslíš vážně?!
V EVROPE V EVROPE V EVROPEse hybridum a ToyoteNEDARI TAK JAKO JINDE JAKO JINDE JAKO JINDE
Vid moj prispevok nizsie - viac ako polovica predajov Toyoty v Europe su hybridy.
TAK JAKO JINDE VE SVETE... v Evrope jsou uspesnejsi znacky/modely, globalne je Toyota top ;-)
Protože napřed tu frčely na dotovanou naftu diesely a když se ukázaly jako slepá smrdutá ulička, tak se začalo přecházet rovnou na PHEV. Těch 20 let, kdy Toyota ve světě excelovala v klasických hybridech, se v Evropě přeskočilo.
JJ Evropa zdimala posledni centy z naftaku a ted pocitaj na kusy dotovane EV, casto nemaj v nabidce poradny motor a s PHEV teprve zacinaj. Toyota si muze dovolit vypustit do sveta Yaris GR-4 v dobe, kdy mainstreamove automobilky honi emise 3hrnky a mild-hybridy ;-)
A prius plug-in je co?
Slabé, ošklivé a předražené auto a ve výsledku v EU neprodejné.
Čím jezdíš ty? Schválně : jedničkova ovca v naftě?!
Joo meleš nesmysly
Předražený?
v česku nedoceněný, zajeď se podívat do rakouska, kde vlastně byla prodejna toyoty dříve než u nás.
Dříve je dříve a dnes je dnes. Dnes je Superb PHEV za ceníkových 900tis...
a už je to prodejný? Testy jsou kde. Ten motor TSi není určen kolem komína a nejsem zvědav na bzučení čerpadla na dochlazení turba a altík v hybridu, ten tam napíná klínák na ten kompresor klimy? a co když motor stojí, nebo se pořád točí pomocí elektromotoru a je jenom odstavený vstřikování a ventily?
Ale na pražském magistrátu jim to skoro vyšlo... :-D
Snad nedali baterie pod podlahu a nesnížili tak světlo výšku o 5 cm jako u nové Kugy PHEV. Ten snížený přední nárazník vypadá podezřele.
nevím, necháme se překvapit, ale podle mě to bude jak u priuse v kufru.
Ta čísla bych bral s rezervou. Ony už parametry stávající obyč. verze (222 HP) vypadají na papíře skvěle, ale realita je poněkud jiná. Hlavně by měli něco udělat s tím strašným rámusem - větší baterie k tomu snad dávají prostor.
jaký rámus? 60km jen na elektromotor. Zrychlení za 6s. Realita? Tohle se bude prodávat s pořadníkem.
Rámusem ve stávající neplug-in verzi, kde malá baterie (využitelná kapacita pouze 1kWh) zřejmě při akceleraci neumožní využít výkon elektromotorů a do akce tak jde především poněkud neodhlučněný spalovák.
tady je článek o plug-inu a když si vezmeme jak se RAV4 prodává, tak asi majitelům to nevadí a nekritizují to, tím pádem jezdí jiným stylem a chci se zeptat, tys to zjistil u toho 2,5 hybridu jak? Školil tě někdo jak se jezdí hybridem nebo jsi jak novináři, že jezdí hybridem a nemají zmáčknutý eco? Kdybych měl peníze, tak si už píši objednávku a zjištuji nabíječku na tři fáze.
Proč bych měl mít zmáčknutý eco, když chci jezdit normálně?Že je článek o plug-inu vím a proto doufám, že to budou mít u pluginu vyřešené lépe a při akceleraci zaberou pořádně elektromotory a ne jako u stávající verze, kde spalovák vyje jako kdyby tam bylo klasické cvt a zátah elektromotoru se ne a ne dostavit...
jestli chceš aby to zabralo a nemusels psát, že výkon je jen na papíře, tak musíš jezdit na sport a nejhorší je na tom to, když před tebou zmáčknul eco, tak to tam zůstává i po vypnutí poweru. Musíš si uvědomit, že normál není sport.
To se snad nedá splést, když se mění barva podsvícení tachometru: zelená - bílá - červená
u digitálu nebo analogu? Není to jenom u toho 10 palcového středo tachecu?
Ne normálně jak je ten display pod volantem - tachometr je digitální a mění barvu podle režimu. Mechanické jsou jen ty rušičky okolo (ten ekonoměr, teplota, palivo)
ravka má i uprostřed 7 palcový a tachometr na pravo.
Kdyby jsi mel penize, poridis Teslu. ;-) Ta jedina ma uplne to nejvetsi zrychleni ... pri padu do Slunce. :-D
U nás jezdí dvě tesly a nevidím, že by stím divočili, mě by stačila RAV4 , tych 60km by stačilo. Příští rok C-HR 1.8_H to jistí.:-))
Tak to vam fandim. Nedavo jsem tim jel. Peklo. Motor zvysuje otacky a rev nahodile bez jakehokoliv impulzu od ridice v nepochopitelnych intervalech. Tu RAV jsem taky zkousel, v podstate to samy. Problem je ta jejich prevodovka, ne motory.
Ono je to kombinace všeho. Převodovka je jaká je (zase je alespoň ultrajednoduchá a umí přitom zajímavé věci), motor má dost nepříjemný zvuk (Atkinsonův cyklus, nově navíc i přímý vstřik), hlavně ale odhlučnění je zcela za očekáváním (asi aby neprodali o 3% RAV4 více na úkor Lexusu NX, tak do Toyoty raději vůbec žádné odhlučnění nedali). Výsledný dojem z jízdy je pak cca jako z Citroenu Berlingo za 300tis a ne jako z auta za milion +.
Proboha nesrovnavej krachujici francouzskou sračku s největší a nejbohatší automobilkou světa! Děkuji
Nešlo konkrétně o značku, ale o to, že v Toyotě za milion má člověk pocit, že řídí levnou dodávku a ne auto za milion.
v tym berlingu v dodávce nebo osobním? Tohle je velice velký rozdíl, protže není berlingo jedno.
Jo v osobním, ale stejně pořád takový ten dodávkovitý pocit...
a nejde jen o neodhlučnění motoru, ale i podvozku (taky jako v dodávce). Aerodynamický hluk nevím, nejel jsem po dálnici, ale podle testů i v tomto zaostává za Hondou, která dle tvého (petrum) tvrzení zase zaostává za Dusterem, takže buď má Duster parametry Audi A8 a nebo je to v RAV4 na dálnici jako na větrné hůrce :-D
dustera má kámoš a na dálnici při 110 je stejně jak v bramboře při 150 bez střechy. Honda je horší jak duster, ale né ve výbavě.
joo a jaký měls repráky u počítače? Nebylo to video zpožděný vůči zvuku? Nebo to náhodile mohlo taky být blbým připojením k netu.
C-HR 1.8 má jedna známá a je s tím naprosto maximálně spokojená. Nicméně pro tu je tachometrových 80 km/h maximum.
A jezdí za 3, ale já jezdím po městě do 50. Dálky do 160.:-D
Tak jestli to máš jen na to město, pak to bude zřejmě OK. Jinak bych bral alespoň ten dvoulitr.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.