Druhá nejlépe zrychlující Toyota je RAV4 do zásuvky. Má 306 koní a dynamiku sporťáku

E15  |  20. 11. 2019 14:41

Ta čísla bych bral s rezervou. Ony už parametry stávající obyč. verze (222 HP) vypadají na papíře skvěle, ale realita je poněkud jiná. Hlavně by měli něco udělat s tím strašným rámusem - větší baterie k tomu snad dávají prostor.

Odpovědět  |   | 

jaký rámus? 60km jen na elektromotor. Zrychlení za 6s. Realita? Tohle se bude prodávat s pořadníkem.

Odpovědět  |   | 
E15  |  20. 11. 2019 15:27

Rámusem ve stávající neplug-in verzi, kde malá baterie (využitelná kapacita pouze 1kWh) zřejmě při akceleraci neumožní využít výkon elektromotorů a do akce tak jde především poněkud neodhlučněný spalovák.

Odpovědět  |   | 

tady je článek o plug-inu a když si vezmeme jak se RAV4 prodává, tak asi majitelům to nevadí a nekritizují to, tím pádem jezdí jiným stylem a chci se zeptat, tys to zjistil u toho 2,5 hybridu jak? Školil tě někdo jak se jezdí hybridem nebo jsi jak novináři, že jezdí hybridem a nemají zmáčknutý eco? Kdybych měl peníze, tak si už píši objednávku a zjištuji nabíječku na tři fáze.

Odpovědět  |   | 
frantak malin  |  20. 11. 2019 15:51

Kdyby jsi mel penize, poridis Teslu. Ta jedina ma uplne to nejvetsi zrychleni ... pri padu do Slunce.

Odpovědět  |   | 

U nás jezdí dvě tesly a nevidím, že by stím divočili, mě by stačila RAV4 , tych 60km by stačilo. Příští rok C-HR 1.8_H to jistí.

Odpovědět  |   | 
E15  |  20. 11. 2019 16:30

C-HR 1.8 má jedna známá a je s tím naprosto maximálně spokojená. Nicméně pro tu je tachometrových 80 km/h maximum.

Odpovědět  |   | 

A jezdí za 3, ale já jezdím po městě do 50. Dálky do 160.

Odpovědět  |   | 
E15  |  20. 11. 2019 19:56

Tak jestli to máš jen na to město, pak to bude zřejmě OK. Jinak bych bral alespoň ten dvoulitr.

Odpovědět  |   | 
Dave  |  20. 11. 2019 17:17

Tak to vam fandim. Nedavo jsem tim jel. Peklo. Motor zvysuje otacky a rev nahodile bez jakehokoliv impulzu od ridice v nepochopitelnych intervalech. Tu RAV jsem taky zkousel, v podstate to samy. Problem je ta jejich prevodovka, ne motory.

Odpovědět  |   | 

joo a jaký měls repráky u počítače? Nebylo to video zpožděný vůči zvuku? Nebo to náhodile mohlo taky být blbým připojením k netu.

Odpovědět  |   | 
E15  |  20. 11. 2019 17:34

Ono je to kombinace všeho. Převodovka je jaká je (zase je alespoň ultrajednoduchá a umí přitom zajímavé věci), motor má dost nepříjemný zvuk (Atkinsonův cyklus, nově navíc i přímý vstřik), hlavně ale odhlučnění je zcela za očekáváním (asi aby neprodali o 3% RAV4 více na úkor Lexusu NX, tak do Toyoty raději vůbec žádné odhlučnění nedali). Výsledný dojem z jízdy je pak cca jako z Citroenu Berlingo za 300tis a ne jako z auta za milion +.

Odpovědět  |   | 

v tym berlingu v dodávce nebo osobním? Tohle je velice velký rozdíl, protže není berlingo jedno.

Odpovědět  |   | 
E15  |  20. 11. 2019 19:58

Jo v osobním, ale stejně pořád takový ten dodávkovitý pocit...

Odpovědět  |   | 
E15  |  21. 11. 2019 11:44

a nejde jen o neodhlučnění motoru, ale i podvozku (taky jako v dodávce). Aerodynamický hluk nevím, nejel jsem po dálnici, ale podle testů i v tomto zaostává za Hondou, která dle tvého (petrum) tvrzení zase zaostává za Dusterem, takže buď má Duster parametry Audi A8 a nebo je to v RAV4 na dálnici jako na větrné hůrce

Odpovědět  |   | 

dustera má kámoš a na dálnici při 110 je stejně jak v bramboře při 150 bez střechy. Honda je horší jak duster, ale né ve výbavě.

Odpovědět  |   | 
Pospa  |  21. 11. 2019 20:24

Proboha nesrovnavej krachujici francouzskou sračku s největší a nejbohatší automobilkou světa! Děkuji

Odpovědět  |   | 
E15  |  21. 11. 2019 22:48

Nešlo konkrétně o značku, ale o to, že v Toyotě za milion má člověk pocit, že řídí levnou dodávku a ne auto za milion.

Odpovědět  |   | 
E15  |  20. 11. 2019 16:13

Proč bych měl mít zmáčknutý eco, když chci jezdit normálně?
Že je článek o plug-inu vím a proto doufám, že to budou mít u pluginu vyřešené lépe a při akceleraci zaberou pořádně elektromotory a ne jako u stávající verze, kde spalovák vyje jako kdyby tam bylo klasické cvt a zátah elektromotoru se ne a ne dostavit...

Odpovědět  |   | 

jestli chceš aby to zabralo a nemusels psát, že výkon je jen na papíře, tak musíš jezdit na sport a nejhorší je na tom to, když před tebou zmáčknul eco, tak to tam zůstává i po vypnutí poweru. Musíš si uvědomit, že normál není sport.

Odpovědět  |   | 
E15  |  20. 11. 2019 17:25

To se snad nedá splést, když se mění barva podsvícení tachometru: zelená - bílá - červená

Odpovědět  |   | 

u digitálu nebo analogu? Není to jenom u toho 10 palcového středo tachecu?

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 20. 11. 2019 17:51

Odpovědět  |   | 
E15  |  20. 11. 2019 17:50

Ne normálně jak je ten display pod volantem - tachometr je digitální a mění barvu podle režimu. Mechanické jsou jen ty rušičky okolo (ten ekonoměr, teplota, palivo)

Odpovědět  |   | 

ravka má i uprostřed 7 palcový a tachometr na pravo.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  20. 11. 2019 15:13

Snad nedali baterie pod podlahu a nesnížili tak světlo výšku o 5 cm jako u nové Kugy PHEV. Ten snížený přední nárazník vypadá podezřele.

Odpovědět  |   | 

nevím, necháme se překvapit, ale podle mě to bude jak u priuse v kufru.

Odpovědět  |   | 
L. V.  |  20. 11. 2019 17:44

Pozdě ale přece přišli na to, že s obyčejnými hybridy si v Evropě neškrtnou a musí do PHEV.

Odpovědět  |   | 
E15  |  20. 11. 2019 17:48

Ale na pražském magistrátu jim to skoro vyšlo...

Odpovědět  |   | 

A prius plug-in je co?

Odpovědět  |   | 
E15  |  20. 11. 2019 17:53

Předražený?

Odpovědět  |   | 

v česku nedoceněný, zajeď se podívat do rakouska, kde vlastně byla prodejna toyoty dříve než u nás.

Odpovědět  |   | 
E15  |  20. 11. 2019 18:16

Dříve je dříve a dnes je dnes. Dnes je Superb PHEV za ceníkových 900tis...

Odpovědět  |   | 

a už je to prodejný? Testy jsou kde. Ten motor TSi není určen kolem komína a nejsem zvědav na bzučení čerpadla na dochlazení turba a altík v hybridu, ten tam napíná klínák na ten kompresor klimy? a co když motor stojí, nebo se pořád točí pomocí elektromotoru a je jenom odstavený vstřikování a ventily?

Odpovědět  |   | 
L.V.  |  20. 11. 2019 19:35

Slabé, ošklivé a předražené auto a ve výsledku v EU neprodejné.

Odpovědět  |   | 
Pospa  |  21. 11. 2019 20:26

Joo meleš nesmysly

Odpovědět  |   | 
Pospa  |  21. 11. 2019 20:28

Čím jezdíš ty? Schválně : jedničkova ovca v naftě?!

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 11. 2019 17:58

V Evrope se obecne hybridum ani Toyote nedari tak jako jinde ve svete.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  20. 11. 2019 18:18

Protože napřed tu frčely na dotovanou naftu diesely a když se ukázaly jako slepá smrdutá ulička, tak se začalo přecházet rovnou na PHEV. Těch 20 let, kdy Toyota ve světě excelovala v klasických hybridech, se v Evropě přeskočilo.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 11. 2019 20:09

JJ Evropa zdimala posledni centy z naftaku a ted pocitaj na kusy dotovane EV, casto nemaj v nabidce poradny motor a s PHEV teprve zacinaj. Toyota si muze dovolit vypustit do sveta Yaris GR-4 v dobe, kdy mainstreamove automobilky honi emise 3hrnky a mild-hybridy

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  21. 11. 2019 08:41

Vid moj prispevok nizsie - viac ako polovica predajov Toyoty v Europe su hybridy.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 11. 2019 16:46

TAK JAKO JINDE VE SVETE... v Evrope jsou uspesnejsi znacky/modely, globalne je Toyota top

Odpovědět  |   | 
Pospa  |  21. 11. 2019 20:29

Toyotě se s hybridy nedaří? 😄😄😄
To nemyslíš vážně?!

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 11. 2019 22:00

V EVROPE V EVROPE V EVROPE
se hybridum a Toyote
NEDARI TAK JAKO JINDE JAKO JINDE JAKO JINDE

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  21. 11. 2019 08:41

Neskrtnu? Viac ako polovicu predajov Toyoty v Europe tvoria hybridy.

72% predajov RAV4 v roku 2019 su hybridy.

A mimochodom... Toyota rocne preda v Europe skoro tolko aut (cc 1.1-1.2 miliona), ako Skoda globalne (1.3 miliona). Alebo inak... len v Europe preda Toyota tolko hybridov, ze sa to rovna polovici globalnych predajov Skody.

https://newsroom.toyota.eu/toyota-motor-europe-sold-... ...

Odpovědět  |   | 
L.V.  |  21. 11. 2019 12:57

Plácáš nesmysly, ročně prodá Toyota v Evropě cca 0,75 mio aut, o něco méně než prodá v Evropě Škodovka. Za 1-10 je to přesně Toyota 633 067 a Škoda 641 137
https://www.acea.be/uploads/press_releases_fi... ...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  21. 11. 2019 15:02

Chlapce, a rozdiel medzi EU a Europou chapes?

Tebou citovane cisla su pre EU + EFTA. Mnou citovane cisla su pre Europu.

Z tvojho dokumentu:
NEW PASSENGER CAR REGISTRATIONS BY MANUFACTURER
EUROPEAN UNION + EFTA

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  21. 11. 2019 17:20

Evropa včetně Kazachstánu???

Odpovědět  |   | 
Ja  |  22. 11. 2019 23:58

306 koní na prvních pět kilometrů!!!!
Kolik tomu dávají na kouli pro přívěs? Brzděný 800kg.....V prvním kopci vybijes baterii a pak ti zbyde upocena patnactistovka))

Odpovědět  |   | 
JŮ & HELE  |  25. 11. 2019 15:52

Říkáme mu Rámusák

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 32 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST Toyota GR Supra: Nekonečné čekaní se vyplatilo. Tohle je extraliga!

Toyota GR Supra

Nová Toyota Supra je technicky příbuzná s BMW Z4. Je to až takový problém, jak se některým zdá?

11.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 169 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A