ta modelka je pěkná jak současné modely bmw..
A to jsem teplej, no není to k zlosti.
Jako že má velké .... ledviny? No kategorie "skiny milf". Asi to ma být obraz reálného zákazníka. Ono je zas šok, když v reklamě modelka k pohledání, z kávy jde viditelná pára pod dveřma do vedlejší místnosti a tak. Pak si zákazník výrobek koupí a je to k pláči. Tady alespoň ví na čem je a jaké ženské na něj půjdou.
Radeji tuhle prirozenost a BMW nez klasicke nalestene stetky a (pod)prumer
Je to jedno v který pr se budou ty elektrický sr vystavovat. Stejně to zajímá jen pár exotů.
Dnes automobilky nepřemýšlí o tom, jak vyhovět zákazníkovi, ale jak vyhovět bruselu. Takže výstavu bych přesunul do bruselu..... na lidi se nemusí ohlížet, ti si stejně nakonec budou muset nějakou pseudoekologickou piksli koupit. Jiná stejně nebude k mání.
Centrum všetkého už je v Azii Cˇína ,Rusko, India.atď.Europa je v kolenách velia tomu molochu BLAZNI V BRUSELU.
Centrum pohadek a propagandy
Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.
Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?
Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!
I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.
Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.
S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.
Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.
Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.