Nejsportovnější Škoda Scala je tady. RS nečekejte, mladým jde hlavně o vzhled

98 komentářů

Lord Owl
4. září • 8:48

Tak a teď trochu té imaginace. Představme si všichni dálniční rovný povrch, na konci stojící kolony náklaďák a letící sportovní Scalu, která nedobrzdí a praští mu do návěsu.... Máme?? Tak a teď všichni tipujme, kolik plastových střepů (v rámci fantazie pet-zátek) napočítáme okolo.
Za mně asi 1600 kousků....
Ke zvládnutému marketingovému tahu může ještě fabrika nasadit "SS" verzi, tj. ScalaScout. Tam se taky plasty šetřit nemusí a zvednou se jenom pérka...
To vše pochopitelně za ideální škodováckou cenu, tj. tak v cenové hladině mezi Subaru Impreza a Outback.

HH1982
4. září • 9:03

Možná trochu mimo téma, ale zeptám se - máte se Subaru nějakou větší zkušenost (měl jste více aut od této automobilky). Celkem by mě ta auta zajímala, má to tak nějak všechno, co bych potřeboval. Bohužel všichni japonci v rodině brutálně rezli (Suzuki, Mitsu, Toyota atd.), koncern v tomhle fajn (některá auto už budou mít 20 let a stále jsou na tom podstatně lépe než japonci po 7-8 letech). Vůbec to nemyslím jako nějaký útok, fakt mě to zajímá. Prostě Vaše zkušenosti - dostupnost a cena náhradních dílů, spolehlivost, koroze (auto se v žádném případě nechystám nějak ošetřovat, prostě klasická údržba - v zimě jednou za týden ostříkám podvozek wapkou). Díky za postřehy. Mířím hlavně na Imprezu a XV.

Lord Owl
5. září • 7:31

mínus jsem nedal ale odpovím. Mám v mé rodinné blízkosti (sám mám Volvo) jednoho starého Forestera, jednoho nového a jednu novou (letos) Imprezu. Ten starý Forester trpí motoricky, protože na něm byl dodělávaný plyn a jezdil málo na benzín, na korozi si nikdo nestěžuje, teď pozlobila spojka. Ty nové kousky pochopitelně neměli čas poporeznout za 2 roky. Běžný servis vyřeší maníci po garážích (včetně motorových repasů a výměny spojky), u nových kousků je operák, takže tam se to hlídá v servisech značky.

HH1982
4. září • 11:55

Ok tak super, tak se na normální dotaz dočkám akorát mínusu od nějaké pochybné ubohé existence, která nemá ani na to, aby argumentovala. Ale co čekat, jedinec s intelektem na úrovni opice se sice naučí klikat myší, ale už se nenaučí psát...

Josef
4. září • 19:38

HH1982, je na pováženou tvoje logika. Píšeš, že můžeš porovnat koncernová auta 20 let stará s japonskými 7- 8 let starými a konstatuješ, že všichni japonci brutálně rezli (Suzuki, Mitsu, Toyota atd.) a 20 letý více jak 2 krát starší koncernový produkt je na tom podstatně lépe než ti japonci. Přesto se zajímáš o japonské Subaru. To mi hlava jaksi nebere. Já mít takovou zkušenost, tak mne ani nenapadne uvažovat o japonském autě. Potom ještě poněkud kulhá tvoje hodnocení japonců, protože od roku 2011 (7- 8 let stará auta) jsou na tom už co se týče koroze dobře minimálně jako koncern.
Dostala mne ale tvoje „klasická údržba“ – v zimě jednou za týden ostříkáš podvozek wapkou… To znamená 20x za zimu. Nejsem expert na nátěrové hmoty, ale pouhá představa, že na studené (nebo dokonce promrzlé) auto používáš wapku, mi rosí čelo… Považuji za normální použít wapku akorát na jaře pro odstranění zbytků posypových materiálů před letním provozem. Já jezdím akorát do myčky když je teplota více jak 5 stupňů nad nulou se špinavým autem pokud možno, tak jen občas. Před zimou ale auto pořádně na konzervuji. A pohoda. Služební Octavii neřeším…
Myslím si podle toho co píšeš, že jsi akorát tak „katalogový“ řidič se zkušenostmi, co někde vyčteš. Michalovi to také došlo. A já se nedivím, když ti někdo dal jednoduše minus, než aby to psal jako já.
Udělal jsem ti mými argumenty radost? Nebo ti mám raději příště dát jednoduše to minus?

Michal
4. září • 20:55

Hele já vapkuji vůz i v zimě ale vždy nechám běžet motor a zvýším teplotu a ventilátor na max abych se tam pak dostal :)) no a doma když je fakt zima nebo fuká je hold auto o 30kg ledu těžší.Ráno to pak na sluníčku roztaje a sjede i ta špína spolu s ledem.Ja blbec sem nevzal metlu(je to tenká fólie) a ta špína jde dolů jen v myčce.

Michal
4. září • 17:41

HH jeď přes mobil tu +- nevidíš.Octa 2014 je celá mimo olej vanu zakrytovaná takže by mě zajímalo na kterým autě vapkujes podvozek.Jinak jezdím jen do myčky kde podvozek je v ceně.Super se dozvědět že vydrží 20let.

.
4. září • 12:10

... a těch je tu požehnaně.

Michal
3. září • 14:13

Jak scala tak octa i superb jsou zaměřeny na vnitřní prostor a kufr a jednoduše tímhle prebijí i vozy až o 2třídy výš.To že nemají podvozek jak focus,vzhled m3 a horší odhlucneni(octa) a cenu dacie je druhořadé.Hlavní jsou pro koncern prodeje a tím i zisk na vývoj a pokuty.

qwertz
3. září • 12:20

Vtipne, kolik se pod kazdym clankem skodovky najde idiotu, co povazuji za nutne ostatnim sdelit, ze skodovka je "hnuj pro dobytek" a "koupi si ji jen idiot". Jestli je tohle nejlepsi zpusob, jak mohou stravit odpoledne, pak je teda asi neco spatne.

.
4. září • 12:07

Špatná je redakce. Jsou možnosti jak to omezit, ale nemají zájem. Každý klik je dobrý.

Michal
3. září • 9:37

Jak 1.0 tak 1.5tsi obě jsou turba a kdo chce větší výkon může chipnout nebo nebo udělat větší tuning podle naditosti peněženky a 200koní bude taky z 1.5ky.

Marex
2. září • 23:03

Tyhle auta naprosto přesně odráží povrchnost dnešní doby. Za nás to bylo spíše opačně, auto vypadalo často, jako běžná sériovka, ale to zásadní v čem byl rozdíl nebyl vidět a tím byl podvozek a motor, např. taková Mazda 6 MPS, natož pak vlastní přestavby a úpravy. Dneska je to sériovka s obříma kolama, jiným počtem plastíků a ozdobných lištiček a samozřejmě interïérem, co na tom, že podvozek a motor jsou standard, tady jde přece o vzhled. Tyhle auta dnešním hošíkům a mamánkům budou ladit k růžovým tričičkám a červeným botičkám, ale jinak jsou to rádoby drsňáci, kterým se pak line z repro nějaký ten hiphop :-D

kurtoid
2. září • 23:34

O Scale ani neuvažuji, ale říkám si, v čem je jako podle Vás sportovní? To jako pár černých plastů a osmnáctky kola, které může mít dnes naprosto každý hatchback je nějaký tuzing ve stylu obřího křídla na zádi? Prostě se to jen odlišuje vzhledem o klasiky, úplně stejně to dělají u Peugeota, Seatu, Kii, Hyundai a dalších automobilek... Ale tady má prostě každý chuť si kopnout do Škody. Dnes je prostě chuť mít něco jinak než soused, když můžu mít blbý mobil v 5 barvách a ještě si na něj kupovat různé krytky, tak proč bych něco podobného nemohl mít u auta? Prostě možnost volby, kterou možná náš zkostnatělý národ vygumovaný komoušema stále nechápe...

Q
3. září • 16:06

Ano, ostatní to dělají podobně. Ale Škodovka v některých ohledech šla už za hranu. Například za příplatek lze mít "supersportovní" 18" litá kola, jenže jsou na nich nazuty úzké 205 mm pneumatiky. Z druhé strany se snaží hrát na praktickou notu, ale pokud z výroby nemá přípravu pro tažné zařízení, tak už nikdy nemůže táhnout ani lehoučký přívěsný vozík po dědečkovi.

Michal
4. září • 8:06

Q náhodou ty pneu 205 v 16,17,18 palcích smysl mají.Spotřebu a tím i emise dělá hodně šířka pneu.Rozdíl +2cm šířky je vesele ca 0,4-0,5l ve spotřebě v průměru navíc.

HH1982
4. září • 8:40

Tak jestli to má opravdu jen 205 šířku i u osmnáctek, tak tím jasně doznali to, že je to prostě Polo (což sice je, ale u škody to odmítají přiznat. Prostě z toho auta pořád dělají něco víc než je a tohle mě na škodovce prostě šíleně irituje. Když jsem jednou přijel Leonem mrknout na Scalu, tak mě hned odchytli, jestli to nechci servisovat u nich, že je to podobné Rapidu (WTF???). U Scaly pak tvrdili, že to má podvozek jako Golf jen je to delší a má to větší kufr. Jestli tyhle nesmysly natlačí do každého balíka, co si neumí během 5 minut na googlu najít něco o autech, tak se nedivím tomu, že těch škodovek u nás tolik jezdí. Mě by se ta auta snad i líbila, kdyby kolem nich nebyla taková vylhaná aura nadřazenosti. Jako jo, Scala je skvělé auto, ale beru ji jako větší a líp udělané Polo nebo Ibizu, taky je za podstatně větší peníze. Na Golf nebo Leon se to nechytá ani náhodou, jen je trochu vtipné, že oba uvedené vozy jde koupit za podobné peníze jako tu Scalu :-/

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Scala
4. září • 13:20

Je to všechno jeden koncern, kde se sdílí mraky dílů, od motoru počítaje, přes brzdy, díly podvozku, apod., takže se neboj, že by servis nezvládli...že ti urazili ješitnost tím, jak ti přirovnali subjektivně lepšího Leona k Rapidu, pouze neodhadli mentální vyspělost potenciálního zákazníka... 99 % zákazníků nejede na hraně, takže rozdíl mezi vlečnou nápravou a víceprvkem nemají šanci poznat. To samé např. MQB a MQB A0, kromě zadní nápravy (dle motorizace) do té nižší nedáš např. 4x4, jinak opět v podstatě nulový rozdíl pro zákazníka, větší smysl to má pro výrobce...
Každý trh má jinak orientovaného zákazníka, proto ta koncernová diverzifikace...lepší, horší, ten či onen je pouze subjektivní hodnocení hodnotícího a jím nastavených hodnotících kritérií a jejich vah.
Chceš-li kompakt na italské uličky, bude pro tebe lepší Polo, chceš-li převážet 99 % času vzduch a mít z toho dobrý pocit, koupíš si SuperB. Jen pro info, mám vlastního SuperB, manželce jsem koupil Scalu a hádej čím se jezdí na rodinné výlety a kdo řídí :-D ...prostě mě Scala baví (a že mám za život odježděno od japonců...), sedí mi víc, a vůbec mi nevadí, že je o třídu níž. Je v "plný náloži" a dal jsem za ní raketu, ale prostě se mi Škodovka přesně trefila do vkusu a mých finančních možností pro druhé auto do rodiny (MQB A0 - no a?). Smiř se s tím, že jak pro mne je lepší něco, tak pro tebe je lepší něco jiného, uleví se ti pak neskutečně....á propós, nejlepší je beztak firemní ;-)

Josef
4. září • 19:10

Scalo, s poslední tvojí větou souhlas. To, co jsi uvedl před tou větou, o tom by se dalo polemizovat. S těmi 99 procenty to v případě Škody asi platí, protože, každý, kterému jde o AUTO a ne o konfekci k přemísťování z místa A do místa B, tak Škodu nekupuje a míří k ostatním značkám koncernu nebo spíš úplně jinam. Podle zastoupení značek na trhu se dá odhadnout, že těch, kteří poznají víceprvkovou nápravu a chtějí výkonnější motor, tak míří úplně mimo koncern. Značkových aut, nejenom německé "trojice", se prodá dost. Proto také Škoda dává na trh Scalu, která "přemísťovače" z místa A do místa B naprosto uspokojí. Převedeno na housle, kdo je hluchý a umí zahrát sotva "Ovčáci čtveráci", tak stradivárky nekupuje a spokojí se s nejobyčejnějšími levnými houslemi.
Podle toho co píšeš, tak asi spadáš spíše mezi ty "přemísťovače", protože srovnat Superba se Scalou je na pováženou. Není ro rozdíl třídy ale dvou tříd (mezi je Octavia). Jenže také není Superb jako Superb. Já mám zkušenosti (občas se povozím) s 200kW 4x4 automatem LK s další výbavou, nastavitelným podvozkem, pořádnými koly, atd. zkrátka to nejdražší a rozhodně ta jízda baví víc než Octavia, Scala, atd., o Rapidu a Fabii už nemluvě... Ale ty to samozřejmě můžeš vidět jinak a nikdo ti to nebere, akorát zde neoblbuj lidi srovnáním Scaly a Superbu. Stejně bych určitě viděl jako zábavnější i tu Octavii RS než tu Scalu... ;-)

Scala
4. září • 22:31

Ja ti tvuj nazor neberu, ale kdyz mas v pujcenem aute 4x4 a 200kw pod kapotou, tak si taky uvedom, kdy realne to 4x4 vyuzivas, o vykonu nemluve :) Vsichni tu jsou okruhovy jezdci, jak tak koukam :) Mas na tom velky kola a mas z toho super pocit, to ti preju :) Ja mam dobrej pocit z podstatne lehciho a kratsiho auta, treba s panoramou, dokonce i drive nenavidenym automatem, padla pod volantem jsou docela navykovy. Jinak u prodejcu jsem jeste nikde nevidel Scalu v “plny”, ale jen samy holobyty. Doporucuju si nekdy do plny sednout, je to uplne jiny auto. Na blbnuti mam motorku, kde si namazu na chleba kazdyho radoby zavodnika...

Josef
4. září • 22:56

Superb není o blbnutí ani o závodění, ale o komfortu nastavitelného podvozku, pohodlných sedadlech, prostoru, tichosti, zvuku "premiového" ozvučení, účinné klimatizaci, zavazadlovém prostoru pro zavazadla na dlouhé cesty, o záběru motoru kdykoliv člověk potřebuje, rezervě výkonu, stabilitě na dálnici i v zatáčkách i ve vysokých rychlostech na dálnicích v Německu, ... atd. Zkrátka je to nesrovnatelné auto se Scalou. Vyjádřil jsem se k tvému srovnání nesrovnatelných aut. Stejně tak ti já neberu tvůj názor na spokojenost se Scalou. Už jsem to psal "jelenovi" - stačilo napsat: "Mám Scalu v plné výbavě a jsem spokojen a baví mne s ní jezdit." - nic více a nic méně. A pokud už chceš srovnávat, tak věcně a konkrétně srovnatelná auta srovnatelné kategorie a ne probírat, jestli 4x4 je v praxi potřebné nebo ne a jestli 200 kW je užitečné nebo není, považovat za zbytečnost víceprvek, který ocení jen v 1 procentu situací, atd. Superb je i kvalitou a propracovaností někde jinde ve srovnání se Scalou - samozřejmě i cenou...
Zamysli se nad sebou, buď soudný a nebuď "škodovkář"...;-)

Scala
5. září • 7:17

Ja ale v tydnu jezdim superbem a o vikendu scalou a vubec me to neurazi a neprijdu si jako v o 2 tridy “horsim” aute, to byla pointa mezi radky...nic vic. Jels nekdy mx-5kou? To nema nic z toho tvyho mokrosnovyho superba a je zabava ji ridit :) Svetu mir :)

Josef
5. září • 19:29

:-) Je vidět Scalo, že Škoda přesně ví, pro koho má Scalu vyrábět a komu ji má prodávat. Vůbec ses nezmínil, jakého máš Superba - s čím porovnáváš tvoji "úžasnou" Scalu. Předpokládal jsem, že máš nějakou základní verzi Superba (možná dokonce jen dvojkového) a z toho jsem očekával polemiku, jestli za dané peníze je lepší vyšší kategorie v "holobytu" nebo nižší kategorie plně vybyvená. Ale tobě to vůbec nedošlo. Místo toho ses předvedl jako puberťák a ptáš se na mx5... Proč sis ji nekoupil, když tě tak zajímá a seš jí tak unešenej? To auto je akorát na to puberťácké povožení. Nějakej 100 litrový zavazadlový prostor a místo pro dva, nevím kam bych dal lyže a v létě kola.... Ani nevím, jestli může mít vůbec tažné zařízení...
Jinak já jsem od Mazdy zkoušel 6, bylo to příjemné svezení a asi bych jí dal přednost před Superbem. Superb, se kterým se občas s ředitelem svezu na služebku do Německa a Beneluxu, tak je s nejsilnějším motorem a výbavou v "plné palbě" jak jsem se zmínil, jenže cena je pomalu 1,3 milionu. Pokud bys s tímto Superbem srovnával tvoji Scalu v "plné palbě" a nepoznal bys rozdíl 2 tříd, tak jsi tedy pouhý "přemísťovač" z místa A do místa B a auto máš jen jako oblečení, vezmeš si to, co se ti zrovna líbí. A pro takové lidi právě Škoda vyvíjí a vyrábí. A to se jí i vyplatí...
Já mám doma sportovního víceválcového sedana a jsem naprosto spokojen. Od Škody se mi líbí a vyhovuje částečně pouze ten Superb, jak jsem se zmínil. Je hezký, celkem slušně jezdí a s předcházející úzkou ošklivkou se nedá vůbec srovnávat. Jenže za takovou cenu se mohu podívat jinam a koupit z mého hlediska (a asi i objektivně) lepší auto, což jsem učinil. V případě koncernu bych ale stejně dal přednost Passatu před tím Superbem. (Passata jsem měl před lety jako služebního a mám na něj dobré vzpomínky.) Čili asi tak. Je fajn, že tě uspokojí ta Scala, ale já do ničeho horšího než do Octavie, kterou mám jako služební a se kterou mám bohaté zkušenosti, nepůjdu. Dodnes mám příšernou vzpomínku na zkušební jízdu s Rapidem a nemíním si zážitek opakovat, i když ta Scala je určitě o něco lepší.
Škoda musí být nadšená, ktyž nějaký diskutér diskutuje pod přezdívkou Scala a nepřipadá si v ní jako v autě o 2 třídy "horším". Tedy, zažil jsem už leccos a zaznamemal jsem srovnání Scaly v "testech" s KIA, Golfem a pod., ale posuzování se Superbem dokázal zatím jen Scala se Scalou. :-))

Scala
5. září • 20:45

Ted jsi mi to natrel :) Pozdravuj sefa a snad te brzo zase sveze. Neni nad to, kdyz sef muze svym podrizenym plnit jejich sny :) Bejt tebou, zamyslim se, proc je sef on a ne ty. Venovat zbytecne tolika energie do snahy presvedcit ostatni o sve pravde...vi sef, ze mas problem s pochopenim psaneho textu? Uz me to neba, poprve v zivote jsem se snizil sem neco napsat a neprekvapilo me to, takze adios :)

Josef
5. září • 22:12

Ale Scalo :-)) , já nikoho nepřesvědčuji a opakovaně jsem v diskusích sděloval, ať si každý koupí to, co mu vyhovuje, hlavně aby byl spokojen. Zaujalo mne tvoje hodnocení, cituji tě: "...chceš-li převážet 99 % času vzduch a mít z toho dobrý pocit, koupíš si SuperB." To mne zaujalo a čekal jsem, co z tebe vypadne dalšího. Potvrdil jsi způsob a styl argumentace "škodovkářů", kteří obhajují svoji volbu Škodovky, v tvém případě Scaly. Tvůj způsob argumentace - hodnocení Superba ve srovnání s tebou opěvovanou Scalou vytváří podezření, jestli náhodou nemáš pochybnosti o utracených penězích za Scalu a nesnažíš se sám sebe přesvědčovat, jak dobře jsi koupil a jak jsi úžasně spokojen. Zkusím doporučit řediteli tvoji radu, aby si místo Superba pořídil Scalu, protože je zábavná a v Superbu převáží stejně jen vzduch....:-))Na závěr jen poznamenám, že je možné, že mám problém s pochopením psaného textu. U tebe je to ale horší, protože nevíš co píšeš.:-)

Hekr
2. září • 20:04

:-D muhehe VY zmrdi.. mladým jde především o výkon!! tvle to snad nemyslíte vážně VY vagíny :-D
Do toho máte dávat minimálně 1,4 TSI a vejš... tvle se musíme smát MUHEHEHEH
prej mladý chtěj vzhled! NÉ typyčo my chceme, aby to jelo!!! :-P
Tohle si to koupí mladej vybuzněnej páreček k vyjížďkám do teska!

mpolan
2. září • 20:57

Jasně... mladí chtějí, aby to jelo. A proto nejčastěji tuní staré Golfy a Civicy s 1.4 a 1.6, které nejedou a akorát brutálně žerou. A jo, ten mládežnický tuning je fakt jen o vzhledu, protože na kvalitu prostě nemají prachy.

Hekr
4. září • 6:11

mpolan ty bukvice.. ty civiky tuníš TY ty vysmažená socko.. MY jedeme nový pašíky v TSI.... na to bohudík nemáš ty teplej delfíne ;-)

mpolan
5. září • 7:10

I tohle je způsob, jak ukázat světu, že jsi naprosto dementní.

Jirka.
2. září • 21:09

Tuning je změna vlastnosti vozu čili motor navýšení výkonu, lepší brzdy lepší podvozek či úpravy, styling falešné výfuky, nálepky a kraviny z benzinky

mpolan
3. září • 7:33

A myslíš, že to ta mládež umí rozlišovat? Na škatulkování tu máme teoretiky jako ty, na realitu lidi.

JK
2. září • 18:40

...mladým jde hlavně o vzhled... No, v tomhle kontextu, ale Scala nemá co nabídnout. Sorry jako.

Wonn
2. září • 18:04

Nejsportovnější scala není sportovní... mladým jde hlavně o vzhled, ale s tím mají u scaly taky smůlu... proti původnímu konceptu vypadá pořád hrozně, škoda.

Josef
2. září • 17:55

Pod označením RS či Monte Carlo si já tedy představuji něco jiného než co nabízí Škoda, zejména v případě "superauta" Scaly... Už jsem se o tom v jedné diskusi zmínil...
Na druhou stranu proč ne. Škoda je Simly Clever - proč z lidí nevytáhnout za pár tuningových doplňků "nepár" peněz, že? Když se to někomu líbí a je ochoten za to zaplatit, proč ne? Každému podle jeho přání a představ (a peněženky). Hlavně aby byl každý spokojen.;-)
Dělají to ale ve Škodě dobře, to se musí uznat! Opravdu špičkové PR. Taková intenzivní "masírka Scala" v posledních týdnech všude možně (i nemožně...), to potom v Česku třeba prodají i golfový vozík na baterky na který nalepí název "Škoda" s tím, že je to kromě golfu nejlepší i na nákupy, že to "samo" nákup nakoupí i odveze...:-)
(Jenom mne napadlo, jak by se na tom vozíku vyjímalo označení RS nebo Monte Carlo...)

Mirek
2. září • 20:59

Ani bych se tady do této diskuze nechtěl zrovna moc míchat, ale dnes jsem se díval na Fabii VRS poslední předfaceliftové verze. Ono se něco takového vyrábělo, nebo si jen majitel chtěl zvednout sebevědomí?

Mirek
4. září • 22:11

Pánům mínusákům bych rád vzkázal jen to, že jsem nevěděl, jestli se poslední fabia vyráběla v této verzi. Nyní vím, že nevyráběla, ale jen přiděláním znaku VRS jistě Fábii stoupl výkon minimálně na 300 koníků. :-P:-D

Josef
2. září • 22:04

Lidé jsou různí a mají různá přání a představy. Asi to tak má být. Zahlédl jsem reakce na můj příspěvek a je to zhruba půl na půl z hlediska plusů a minusů... Čili někdo souhlas a jiný naopak ne. Někoho Scala Monte Carlo uvede v úžas a jiného též v "úžas" (jako mne nebo tebe Mirku). Díky tomu, že škodovek je výrazně více jako ostatních aut, tak se člověk s "exoty" u škodovek potká častěji, ale procentuelně budou asi "exoti" zastoupení procentuelně stejně u všech značek. (...dalo by se psát o majitelích 30 letých BMW nebo MB, kteří si myslí, že jsou "jedničky" a mají kdovíjaké "fáro" a přitom to spousta jiných lidí vidí úplně jinak - realita je úplně jiná... atd.).

Chlupatý jelen
3. září • 7:25

Vymezil jsi se proti názvům. Což je zbytečná myšlenka. Ať si své modely pojmenují třeba 2.kosmická, na auto se přece nedívám skrz název modelu či název výbavy. Scalu považuji marketingově za téměř dokonalý vůz. Výběr mezi svižnými motory, široký rozsah výbavy, od holobytu až k dobře vybavenému vozu a hlavně, vše lze kombinovat s fungujícím automatem. Mně se třeba více líbí Corolla. Jenže 1.8 je na dálnicích líná a hlučná až běda a k 1.2t dávají variátor, který na našich dálnicích též nefunguje a s manuálem auto nechci. A takto vystřílíš skoro všechno.

Josef
3. září • 18:45

Chlupatý jelene, potvrzuješ to, co jsem napsal, cituji: "Dělají to ale ve Škodě dobře, to se musí uznat! Opravdu špičkové PR. Taková intenzivní "masírka Scala" v posledních týdnech všude možně (i nemožně...), to potom v Česku třeba prodají i golfový vozík na baterky na který nalepí název "Škoda" s tím, že je to kromě golfu nejlepší i na nákupy, že to "samo" nákup nakoupí i odveze..."
Pokud bys napsal jednoduše: "Vyhovuje mi Scala, splňuje mi mé požadavky." , tak je to v pohodě. Volba auta je o prioritách a každému podle jeho přání a představ a požadavků.
Jenže ty jsi napsal, cituji tě: "Scalu považuji marketingově za téměř dokonalý vůz. Výběr mezi svižnými motory, široký rozsah výbavy, od holobytu až k dobře vybavenému vozu a hlavně, vše lze kombinovat s fungujícím automatem." Něco takového dokáže napsat buď "škodovkář" nebo debil (zpracovaný škodováckým PR - Simply Clever...:-)).
Například takový Focus nebo třeba i Civic (když se ti tedy líbí ta Corolla...) dávají ještě lepší možnosti než Scala. A samozřejmě jsou i jiné značky/modely. Potom, když jsme u té Corolly, tak vyřadit ji z tvého hlediska, protože dvoulitrový hybrid je drahý, tak to já osobně nechápu. Nové auto přece nekupuji jako soukromník na 2 roky, ale na podstatně více let. A v takovém případě nekoupit si auto, které se mi líbí, jen kvůli tomu, že je dražší, to je tedy na pováženou. Hele, vyzkoušel sis tu hybridní 2 litrovou Corollu? Myslím si, že ze Scalou nesnese srovnání a navíc v případě kombi se do ní určitě vleze více zavazadel, než do Scaly (na to slyší hodně "obdivovatelů" Škody). Nebo, když už jsi tedy u té Škody, tak Octavia je rozhodně lepší volba po všech stránkách, i když se též musí samozřejmě něco připlatit.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Chlupatý jelen
3. září • 19:34

Bývaly doby, kdy jsi nebyl sprostý. Ale ok, ono to tady k tomu svádí. Focus- 3 válce a obecná nekvalita fordů vyřazuje tento vůz z výběru. Civic- 1.5 průsery s olejem a opět tříválec neutáhne variátor, na který jsou na našich dálnicích kladeny velké požadavky. A led jsou až v nejvyšší výbavě s výbavou, za kterou nechci platit. Octavia vypadá už hodně zastarale. Golf marathon edition by byl ideál, ale nevejde se mi do něj kolo a kombi nechci. U Scaly se bojím jen podvozku. Vyzkouším a uvidím. Corolla 2.0 je už bohužel přes můj cenový strop. Tolik za vůz nechci utrácet. Kdybych nechtěl automat, tak beru Corollu 1.2T selection.

HH1982
4. září • 8:56

Mrkni na Leon ST, je to sice kombi, ale je imho celkem šik - nemá to na první pohled na zádech takový ten klasický batoh jako třeba oktávka. Ceny v konfigurátoru ti sletí u každého dealera o 10-15%, to auto jde koupit za podobné nebo i lepší prachy jako Scalu a netřeba dodávat, že Leon je prostě dospělejší auto (MQB A1 vs MQB A0). V FR s 1.5TSI 130 koní je k sehnání po slevě do půl mega. V ceně aut. klima, parkovací senzory se zadní kamerou, full led, vyhřívané sedáky, pěkný FR interiér. Seat jsem nikdy nechtěl, díky minulých generacím jsem měl vůči té značce i trochu odpor. Loni jsme ale řešili auto a po prozkoumání Octavie, Golfa a Leona padla volba na Španěla, prostě nám přišel nejlepší ikdyž Golf byl taky skvělý a za cca stejné peníze, pro nás byl ale moc "usedlý". Další rok ten model bude končit, podobně jako sourozenci, takže cena poletí ještě níž. Scala si bude cenu držet jako novinka ještě dlouho, navíc slevy u škody jsou v řádu jednotek procent.

Josef
4. září • 18:47

HH1982 | 04. 09. 2019 08:56 - z mého hlediska jednoznačný souhlas. Akorát ten Golf z mého hlediska a vkusu mi moc usedlý nepřipadá. Každý jiný to ale může vidět jinak a je fajn, že je z čeho vybírat.

Chlupatý jelen
4. září • 9:46

Ano, to je dobrý tip. Sice na fotkách interiéru moc nemusím, ale zkusit si půjdu též. Skladovky 1.5 dsg jsou k dostání výrazně pod 600tis. Je pravda, že ten podvozek pak dělá na jízdě hodně.

HH1982
4. září • 13:28

Ano, souhlasím, že interiér na fotkách vypadá dost katastrofálně, ve skutečnosti je to ale mnohem lepší. Není to sice žádný odvaz, je to ale velmi funkční. Vše je nakloněno směrem k řidiči, je to matné a černé, neruší to, řidič se může plně soustředit na řízení - žádné odlesky, všechny ovladače jsou intuitivní a v dosahu. Materiály jsou příjemné - palubovka nahoře a plasty ve dveřích měkké, vše je bytelné, nevrže to. Sedadla v FR fantastická - tvrdá jsou tak akorát a skvělé boky umí podržet, což je super, protože Leon je naladěn tak dobře, že by se člověk kolikrát opravdu plazil po dveřích z toho přetížení, které Leon v zatáčkách svede. Interiér mi přijde na úrovni Golfa, který je sice zdobnější, kvalita materiálů a "bytelnosti" je +- stejná. Oktávka je hodně usedlá, docela mě odradila madla ve dveřích ve stylu přelomu tisíciletí a středový tunel, se kterým jsem si mohl lehce viklat ze strany na stranu. I Scala mi přišla oproti oktávce v interiéru lepší. Celkově je Leon vychytané auto, nic mi nechybí. Nevadí mi ani torzka vzadu, nijak to neskáče, je to vyladěno podstatně lépe než v oktávce, která uskakuje a tluče. Golf je ale ještě pohodlnější, má víceprvek - ten ale prý může vrzat (dočetl jsem se o několika případech). Já to mám takhle: Oktávka divně naladěná a vnitřek nic moc, celkově mi nesedla a vadil by mi už jen ten jejich počet na silnici. Leon je sportovní, krásně sedí, podvozek je ale tvrdý a je to znát, spíš je to pro řidiče, kteří si občas rádi "užijí", je to takové auto, které umí hrát na emoce, výhodou je i to, že není tak ohleděný a nezajímají se o něj ani zloději. Golf má menší propad hodnoty, je pohodlnější - jako negativa bych našel hodně usedlý vzhled a větší pravděpodobnost krádeže . Když bych si měl ještě brát do huby Scalu, tak určitě vyzdvihnu možnost vyhřívaných zadních sedadel, boční airbagy pro pasažéry na zadních sedadlech, novější infotainment, možnost zavírat kufr tlačítkem. Je prostě poznat, že Scala je o 6 let mladší než Leon nebo Gold, těch vychytávek je tam více. Stále ale platí to, že je to prostě auto postavené na menší platformě, podvozek je oproti Leonu horší (sice mají ově auta vlečku, ale Leon se chová daleko dospěleji).

Josef
3. září • 21:39

:-) Hele, napsal jsi, cituji tě:"Scalu považuji marketingově za téměř dokonalý vůz. Výběr mezi svižnými motory, široký rozsah výbavy, od holobytu až k dobře vybavenému vozu a hlavně, vše lze kombinovat s fungujícím automatem."
Pokud se podívám na nabídku Focus, tak nabídka motorů je daleko širší včetně motorů ST, navíc možnost volby combi, volba výbavy též široká a opět připomínám ještě to ST, které má i tu alternativu combi. A automatická převodovka 7 nebo 8 stupňová.:-) Ještě si myslíš Chlupatý jelene, že lze srovnávat nabídku modelu Scaly s nabídkou modelu/řady Focus? Nebo výběr mezi "svižnými motory"? Nenabízí Focus více svižných motorů? Třeba pokud by někdo chtěl vybírat naftový motor? A nějakou další pohádku o nekvalitě fordů neznáš?:-)) Já mohu konstatovat na základě zkušeností s několika Octaviemi, že Škoda už není to, co bylo kvalitou dříve. A Ford se naopak zlepšil. Co se týká tvé další pohádky ohledně Civic 1,5, tak na tuto pohádku bych mohl kontrovat pohádkou o problémech s 1,5 TSI a není to jen o "škubání"...
Co se týká obecných zkušeností, tak bych počkal pár měsíců i s tou Scalou, nedivil bych se, pokud se vyvrbí nějaký problém. Proto raději "zastaralou" a vychytanou Octavii, než experimentovat s novinkou na trhu Scalou. A kolo strkat do auta? To jezdíš jen po asfaltce a za sucha? Není lepší a elegantnější dávat kolo na nosič na tažné zařízení?Zkrátka, stačilo jelene napsat jednoduše: "Vyhovuje mi Scala, splňuje mi mé požadavky." a nebylo na co reagovat. Mohl ses oprostit od keců a šíření "faktů" typu JPP (jedna paní povídala) Bylo to ale na druhou stranu celkem od tebe zábavné, tak nám něco zase napiš.;-) (alespoň uvidíme, na jaké zákazníky Škoda cílí a jak je schopna modifikovat a koncernovou stavebnici s použitím stejných dílů a z Fabie udělat Scalu a hlavně ze zákazníků vytáhnout více peněz. A to se vyplatí... Škodě tedy určitě...)

Marek71
3. září • 9:48

Tak Corola se dělá i s 2.0 hybridem. Pravda, jenom HB a kombi. Ta dynamika 0-100 už je slušná, předpokládám, že to už pojede. Otázka je, jak to bude na dálnici při cestovní rychlosti kolem 130-150.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Chlupatý jelen
3. září • 11:49

Ano, Corolla 2.0 už e-cvt na našich dálnicích v pohodě utáhne a ještě má možnost virtuálních stupňů. Jenže , scala s automatem je v reálu za 550, Corolla 1.8 za 590, a 2.0 znruba 750. Což už je jiná cenová kategorie. Ale jako auto dobré.

HH1982
3. září • 10:37

Třeba Honda CR-V je podstatně větší a dokáže jezdit město kolem 5 litrů... Ale dálnice má za 8 a ta atmosféra točí při 130 kolem 4000 otáček, takže na dálky se moc nehodí. Do města a na ježdění kolem komína jsou ale ty hybridy super. A ještě zajímavější jsou ty plugin verze, kde člověk ujede pár desítek kiláků čistě na elektriku, doma dobije - to může být už sakra zajímavé...

Marek71
3. září • 10:47

To je divné, proč při 130 točí až 4000? Já mám taky hybrid, pravda GS 450h od Lexusu, 3,5 litru + elektro. Taky je to atmosféra a ve 130 točí sotva 1500, klidně i méně, do kopce pak více, klasické eCVT. Těch 4000 se mi zdá hodně, to musí mít vliv na spotřebu a hlučnost. Jinak, já s tím jezdím většinou dálnice a teď v létě jezdím za 7, tempomat na 130.

HH1982
3. září • 12:06

Je tam nějaký podivný přímý převod přímo z motoru na kola, bez klasické převodovky. Při vyšších rychlostech to elektriku odpojí úplně a jede to jen na tu dvoulitrovou atmosféru - a ta není moc silná. Při dálničním tempu to docela řve, divný pocit. Toyota to má možná vyřešeno jinak, tu odzkoušenou nemám. To CR-V v hybridu je fantastické na ježdění mimo dálnice, na dálnici bych jej ale prostě nebral. Stejně bych dal přednost nějakému plugin hybridu. CR-V prý ujede čistě na elektriku jen cca 2km, což je málo. Plugin hybridy teď budou dávat klidně kolem 30-50km, to už je využitelné třeba na nějaké popojíždění po městě, cestu do práce apod. - to by se mi už líbilo :) Obloužím na elektriku většinu toho co potřebuju, dobiju doma u baráku přes noc a druhý den nanovo. A na delší trasy mě to přepne na benzín a můžu si jet klidně 900km někam na lyže v -20 a nevyšilovat, že mě dojde elektrika jako u elektromobilu.

Josef
3. září • 18:48

:-)) Jenže HH1982 jsi s tou hybridní Hondou CRV pomalu na milionu Kč.... Zde to je ale v diskusi o Scale...

novadus
2. září • 17:33

To je přesný...mladým nejde o výkon, ale o vzhled....to je přesný, spousty gelu, makeupu, samé pózy a v hlavě dutina...

qwertz
3. září • 12:27

Až dospějete, výkon vás taky přestane zajímat. Pokud to má dynamiku na normální předjetí, což u aut typu Octavia a Superb plní 110kW motory, nic výkonějšího nepotřebujete. 150k měly ještě nedávno "sportovní" auta, jen proto, že dnešní hot hatch má 300k, je to najednou do normálního auta málo?

ufo
2. září • 22:03

Mladí tak leda melou co by kdyby. Škodovka je šunt, KIA je šunt, Hjondé je šunt a jediné co není šunt je jejich řádně vytuněná 15 let stará (v lepším případě) a už rezavějící bazarovka z Japonska. Když píšu vytuněná, tak alu kola u vrakáče řádně očištěné v louhu a pak nastříkané sprejem, nějaký ten spoiler a jako vrchol uříznuté pružiny, ať to pořádně sedí vole. Atd., všechno se mi vyjmenovávat nechce, stačí ale zajít na nějaký ten tuzing sraz a hned si člověk rozhýbe krk když kroutí hlavou, co je všechno možné.Závěr - to auto vypadá dobře, ale k titulku je třeba si určit, kde končí mládí. Pokud kolem 50, tak je to OK.

mpolan
2. září • 20:57

Vidím, že mluvíš z vlastní praxe. Naštěstí znám plno mladých, kteří by se tvému popisu vysmáli.

Dodge
2. září • 16:55

Nejsportovnější Škoda Scala je tady.....a má stejný motor jako můj zahradní traktor z Moutfieldu za 35 tisíc...Tak to je kauf roku. A můj traktůrek je taky červený. Teď ještě na Ebay najit samolepku MonteCarlo a budu taky SimpleyClever:-D:-D:-D:-D:-D:-D

.
2. září • 18:15

Traktor z Mounfieldu si normální člověk nekoupí. Váš příspěvek tomu odpovídá. :-D

petr r. (petrumr)
2. září • 20:20

proč? Já toho od mountfieldu mám dost a nevidím žádnou slabinu. Můžeš něco napovědět?

.
2. září • 23:56

Můžu.

Jozef
2. září • 16:36

......mladým jde o vzhled , tak tento dizajn ich má nalákat 🤔😂🤣😂🤣

neodborník
2. září • 16:30

O vzhled jde i těm kteří si myslí že ne a vopravdu tomu rozumí. Reálně ten výkon umí využít pár procent jedinců, tak do těch čtyř, exhibice, barvičky, výfuky laďáky .... Zbytek umí jezdit rychle jenom v rovných zatáčkách, tak na co eres.

Michal
2. září • 16:02

Na co silný motor?na dosažení 60,100 a 140 stačí i htp no a když jede kamión a za ním vláček se 4 a více vozidel v kuse tak i 300koní je málo.

kurtoid
2. září • 16:56

Má i relativně silný motor. S 1.5TSI umí stovku za 8 a maximálku má kolem 220. To prostě není málo... Tyhle hodnoty má třeba Golf GTI 4. generace nebo první oktávka RS - ty vozy byly ve své době brány rozhodně jako sportovní, nyní to má obyčejné auto za pár korun. Stejně budou nejvíc nad tím "malým" výkonem blejt uctívači jedné japonské orezliny vykrádající Alfu Romeo (taky to má být takové kulaté a oku lahodící, bohužel to však spíš připomíná něco, co vytvaroval svěrač za pomocí pár hemeroidů). Orezlina s TOP motorem dá stejný reálný výkon, akorát je to dvoulitr dopovaný kompresorem - sice to jede stejně rychle jako ta levná Scala s obyč. 1.5, ale to uctívači nebudou chtít slyšet (museli by přelepovat plakát na dveřích v pokojíčku).

pirate
2. září • 23:53

Dopovaný kompresorem a stejně rychle jako obyč. 1.5 Scala? Ještě ani není prosinec, a už tě můžeme vyhlásit za majitele největšího blábolu roku :-D
Tebe opravdu “vytvaroval svěrač za pomocí pár hemeroidů”, jinak to není možné. :-D

HH1982
3. září • 8:19

Scala s 1.5TSI má stovku za 8,2, max. 220km/h. Mazda 3 GT s dloulitrem dopovaným kompresorem má stovku za 8,2, max. 216km/h. Obyč. Mazda 3 s dloulitrem bez dopingu má stovku za 10,4, maximálku 197 - pojede ji tedy bez problémů i ta litrová Scala 85kW. Je nutno říct, že Mazda je o dva metráky těžší, ta váha motoru je znás a navíc asi ještě chudáci neobjevili tajemství nových druhů ocelí používaných v automobilovém průmysl - třeba by mohli poprosit Hyundai, který si ji dělá sám...

ACE
3. září • 12:50

Přečti si ještě jednou v čem to dopování spočívá a taky proč je Mazda těžší a že se o přeplňovanej motor nejedná.

OnlyTruth
2. září • 19:51

povedzme si vahy ake mali :-) .. a povedzme si ako sa budu spravat v zakrutach ..

kurtoid
3. září • 9:21

Scala dala losí test u Španělů za 79km/h, Mazda 3 za 76km/h, takže se nedostala ani na průměr třídy. To jsou prostě všechno jen fakta - čísla, která byla dána měřením, není to žádný výplod fantazie. Zrychlení, maximálka, vyhýbací manévr - v tom všem je Scala (kterou může mít člověk s 1.5TSI od 430 tisíc) stejně dobrá nebo lepší než japončík ve verzi GT s okompresorovaným dvoulitrem. Pro uctívače ale bude bohem vždy ta Mazdička, kterou 90% z nich vidělo jen na obrázku... Já jsem byl trojku vyzkoušet loni. Interiér pro řidiče skvělý s opravdu velmi kvalitními materiály (to nemyslím jako ironii, vypracování je opravdu špička), pro pasažéry za mnou je to cca na úrovni VW Polo a polovina klaustrofobiků by to kvůli tvarování zadních dveří nerozdýchala, kufr o velikosti segmentu B - prostě je auto na parádu, které s atmo dvoulitrem naprosto nejede a je líné, v zatáčkách totálně nedotáčivé, protože je těžké na předek. Jo a Scalu beru jako takový nedomrdek, který na skutečný C segment prostě nemá - přesto bych ji bral radši než toho japončíka.

ACE
3. září • 12:47

Motor netáhne, ale nějakým zázrakem má zrychlení podobné jako turbo konkurence, nedrží, ale nějakým zázrakem je na okruhu opět minimálně srovnatelná, asi kouzlo. V čem byla obutá scala a v čem mazda při testech?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
kurtoid
3. září • 16:37

Ne netáhne a to zrychlení nemá. Jel jsem s tou klasickou dvoulitrovou verzí cca 130 koní. Dynamika odpovídá klasickému atmo dvoulitru, který měla řada aut už před 15 lety, nevidím v tom naprosto nic novátorského. Na oturbené 1.4-1.5 se to nechytalo. Spotřeba dlouhodobá na kompjůtru skoro 9 litrů, chápu, že to byla předváděčka, ale na oturbených předváděčkách s vyšším výkonem svítily spotřeby až o 2 litry nižší. Předpokládám, že spotřeba půjde o 2 litry níž, ale to půjde u těch turbomotorů taky... Dynamika byla srovnatelná s tříhrnkem 85kW TSI, který jsem zkoušel v té době taky. Tříhrnek 1.2 od pažouta byl pak už podstatně dynamičtější. Tu verzi 132kW jsem nezkoušel, pouze vycházím z čísel, které si přečtu - tam se to chová obdobně jako motory s turbem o obsahu kolem 1.5 litru. ...ale tak má to ten kompresor, takže to umožňuje dodat do spalování více vzduchu, čili pokud by tam kompresor nebyl, tak to asi nedá takové hodnoty výkonu - není to tedy klasická atmosféra. Co všechny ty mercedesy s kompresorem, ty asi taky nepatřily mezi klasické atmosféry...? Nevím, možná mám na to auto alergii jen kvůli tomu, jak ho všichni glorifikují kvůli tomu, že je to atmosféra, což je v době všech těch oturbených motorů možná takový poslední ostrůvek naděje pro ty, kteří turba nemusí. A proč nemusí turba? Že je motor komplikovaný? Není to ten "poctivý" (archaický) atmosférický motor, na který se nemusí půl milionu kilometrů šáhnout? Tyhle Mazda motory jsou sakra složité, jsou nové a nevyzkoušené. Až to budou jezdit deset let a budou kusy s náletem půl mega, tak řeknu "OK, je to držák, ať jdou turba s 2/3 životností do háje". Bohužel se tak ještě nestalo, přesto to všichni strašně milují jen za to, že to má objem a nemá to turbo. Kdyby glorifikovali nějaký MIVEC od Mitsu, tak to pochopím - ty motory jsou moderní, má to výdrž, je to odzkoušené. Tohle je ale prostě pobláznění nečím, co může být jen výkřikem do tmy...

ACE
3. září • 19:43

Jel jsi vtom vůbec, moje spotřeba byla 6,5 l a zrychlení krásně lineární od skoro tisícovejch otáček, jasně žádná raketa, ale naprosto stabilní, tichý a ve třídě rozhodně nadprůměrný. Nemá cenu srovnávat objemy, ale výkony a hlavně ne co kdo napíše, ale co se nakonec změří. A ten kompresor u silnější verze si nepochopil, k čemu slouží, to není urážka, jen ten kompresor neslouží ke klasickému přeplňování jako u mercedesu jak píšeš. Jestli toje jen výkřik do tmy, to ukáže čas, holt čas od času někdo musí zariskovat a udělat něco nového co není ověřené a já tomu fandím.

Arnie J
3. září • 17:39

Slušný komplex

Joe Doe
3. září • 8:42

Amen a Thumbs up :)

Joe Doe
2. září • 15:35

Dovolim si tvrdit, ze aj majitelom vRS modelov ide o vzhlad, pretoze o sportove auta v ziadnom pripade nejde.

fanda rs
2. září • 15:48

Jako vzhledove super jenze kdyz je v tom uz z tovarny mimoradny motor naz ti okolo tak to nabidne mnohem intenzinvejsi iluzi monte carlo

kolkyno
2. září • 14:30

dalsie auto pre youtuberov. nemusi to ist, staci ze to dobre vypada :-|

Jozef
2. září • 16:38

Problém je ,že to ani dobre nevypadá .

mpolan
2. září • 14:36

Maximálka přes 200, z nuly na sto za deset sekund a pružnost 60-100 na čtyřku pod osm je "auto co nejede"? Tyvole, to si nedovolím říci ani já, a že Škodu fakt nemusím...

Takurcite
3. září • 7:06

Maximalka je naprosto irelevantni. Z nuly na sto za 10 je parametr 1,6 atmosfer 10 let dozadu a dnes podprumer v nizsi stredni. Natoz pak kdyz se zde zminuje nejaky sportovni charakter.
Pruznost je opet prinejlepsim prumer.
Vzdyt tohle pojede i duster :D

mpolan
3. září • 7:31

To byly parametry litrového motoru, hlupáčku. A pro ty, kdo neumí řídit slabší auto, je tam ještě 1,5 TSI. Ale chápu, bez třílitru pod kapotou by ses ani nerozjel...
Nevím, kolik atmosfér 1,6 litru mělo zrychlení pod deset sekund. Moc jich nebylo. Měl jsem dvoulitr s téměř 100 kW a ani ten to nedovedl. A že by to byl podprůměr nižší střední? To tedy nevím, co považuješ za nižší střední třídu. AMG?
Duster? Ani v nejvýkonnější verzi na to nemá. Tak tu neplácej kraviny a jdi zase zpátky do školky.

Takurcite
3. září • 11:10

Vtipne je, kdyz idiot neco napise, dostane na to odpoved (kterou ani nerozporuje, protoze nema jak), tak zkusi aspon nejake osobni utoky, ktere ma ten chytrejsi vetsinou uplne u prdele, protoze utazka od blbce opravdu moc nezaboli :)
A nasledne vytahne neco uplne jineho (jiny motor) o kterem ale nebyla rec.A kdyz se jeste v rychlosti vratime k dusteru, tak pro blbce.
https://www.auto-data.net/en/dacia-duster-ii-1.3-tc... ...
9,9 je mene nez deset (jestli to ma scala pod 10 nevim, 10 jste psal vy, ja vam verim, ze nelzete). Ale jinak ano, ja jsem hlupacek ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
3. září • 14:37

Není nad to si prostřelit vlastní nohu, co? I v tvém odkazu je 0-100 za 10,4 sekundy. Kratší čas platí pro 0-60 mil, což ale není 100 km/h.
A já záměrně o žádném motoru nepsal, právě proto, aby ses krásně odkopal.
Takže ano, jsi hlupáček.

Chlupatý jelen
3. září • 7:12

Král bazaru a zapšklý teoretik promluvil. Promiň, ale takové kecy člověk občas necntěně zaslechne od pomocných dělníků na stavbě.

fanda rs
2. září • 14:21

Za me, vypada to aspon trosku k svetu. Je to vysledek aspon nejake designove snahy. Ale jako petrolhead bych chtel i poradny motor pod kapotou

AdamE
2. září • 15:43

Scala R6 3200 ccm 280 HP;-)

fanda rs
2. září • 17:02

Byl bych skromny 2.0 tsi 200 hp i s dsg jao polo GTI kdyby melo jit o drazsi limitku a ta celkova iluze by byla vetsi. A ve Frankfurtu bychom udelali vetsi dojem nez tentokrat. Vyprodaly by se dobre

Rokyta ex Acz
2. září • 14:15

červená menším škodovkám celkem sluší :-) větším zas tmavé L+K :-)) Ale jo ok, edice byly na už Favoritu docela cool - Silver Line, Solitaire, Sport line B-] ...Jen kola mi zde přijdou trochu jako tepláková hra na supersport :-P

Karel
2. září • 14:02

Sportovně-dynamický charakter modelu Scala. :-D:-D:-D:-D Ty vole tohle napsat o zvětšené Fabii pro českého chalupáře, co si našetřil na víc než na Dacii.

kurtoid
2. září • 17:00

Kájo, ojels dnes v dešti kartáčem ten svůj patnáct let starý bazar? Ať ušetříš dvácu za samoobslužnou myčku...

pacho
2. září • 17:42

ktoa nemá škodu je socka.

Jako
2. září • 20:51

Kdo má škodu je hlupák a nebo neználek.

homer
4. září • 8:28

a dačyjisti?

.
3. září • 11:23

Proč nám to o sobě prozrazuješ? :-)

Josef Buřt
2. září • 13:54

Další jitrnice z boleslavské otrokárny. FUJ!!!

.
2. září • 18:09

Hele vy dva povedení rentieři, to vám ta vaše redakce ani nedokáže zajistit více kladných hlasů? To vám nevadí, že jste v mínusu? :-D

pirate
2. září • 23:46

Jací “vy dva”? Vždyť to píše jeden a ten samý Kvíčala... :-P

.
3. září • 5:55

Asi máš pravdu.

Klobásyn
2. září • 13:50

...A mediální masáž zde na skodarevue.cz graduje. To se fakt nedá, tahle koncernova stoka.

Doporučujeme

Články odjinud