Lamborghini odhaluje svůj nový model ještě před oficiální premiérou na  autosalonu ve Frankfurtu . Jak se dalo čekat, je to nejsilnější, nejrychlejší a nejzběsilejší produkční Lamborghini všech dob. K uzmutí koruny současnému držiteli,  Aventadoru SVJ , vlastně stačilo málo. Lamborghini

Lamborghini odhaluje svůj nový model ještě před oficiální premiérou na autosalonu ve Frankfurtu. Jak se dalo čekat, je to nejsilnější, nejrychlejší a nejzběsilejší produkční Lamborghini všech dob. K uzmutí koruny současnému držiteli, Aventadoru SVJ, vlastně stačilo málo. | Lamborghini

Lamborghini Sián má uprostřed uložený motor 6.5 V12  se stejným základem jako mocný   Aventador . Protože už ale tento motor jde horko těžko někam posouvat a osazením turbodmychadla by přišel o charakteristiku, spojilo se příjemné s užitečným a v Boloni stvořili svůj první hybrid. Lamborghini

Lamborghini Sián má uprostřed uložený motor 6.5 V12 se stejným základem jako mocný Aventador. Protože už ale tento motor jde horko těžko někam posouvat a osazením turbodmychadla by přišel o charakteristiku, spojilo se příjemné s užitečným a v Boloni stvořili svůj první hybrid. | Lamborghini

Protože jde o jednoho z lídrů supersportovního průmyslu, je to hybrid par excellence. Do převodovky byl implementován elektromotor o výkonu 34 koní, který spolupracuje i při manévrech ve městě a pomáhá brutálnímu zrychlení i sametovému chodu při klidné jízdě. Funguje do 130 km/h. Lamborghini

Protože jde o jednoho z lídrů supersportovního průmyslu, je to hybrid par excellence. Do převodovky byl implementován elektromotor o výkonu 34 koní, který spolupracuje i při manévrech ve městě a pomáhá brutálnímu zrychlení i sametovému chodu při klidné jízdě. Funguje do 130 km/h. | Lamborghini

Elektrická energie se neukládá elektro-chemicky, čili do Li-ion baterií, ale elektrostaticky do superkapacitorů, které tím pádem slaví v hybridu premiéru. Superkapacitory měl již Aventador, ovšem fungovaly pouze pro systém start/stop. Celý elektrický systém váží pouze 34 kilogramů! Lamborghini

Elektrická energie se neukládá elektro-chemicky, čili do Li-ion baterií, ale elektrostaticky do superkapacitorů, které tím pádem slaví v hybridu premiéru. Superkapacitory měl již Aventador, ovšem fungovaly pouze pro systém start/stop. Celý elektrický systém váží pouze 34 kilogramů! | Lamborghini

Výsledný výkon vozu činí 602 kW (819 koní), poměr výkonu k hmotnost je lepší než u Aventadoru SVJ, maximální rychlost přesahuje 350 km/h a na stovku to půjde pod 2,8 sekundy. Zrychlení ze 70 na 120 km/h by pak díky lepšímu zpřevodování a elektromotoru mělo být v porovnání s předchůdcem rychlejší o 1,2 sekundy. Lamborghini

Výsledný výkon vozu činí 602 kW (819 koní), poměr výkonu k hmotnost je lepší než u Aventadoru SVJ, maximální rychlost přesahuje 350 km/h a na stovku to půjde pod 2,8 sekundy. Zrychlení ze 70 na 120 km/h by pak díky lepšímu zpřevodování a elektromotoru mělo být v porovnání s předchůdcem rychlejší o 1,2 sekundy. | Lamborghini

Výroba vozu bude limitovaná na 63 kusů a každý z nich vyjde na 3,6 milionů dolarů. Všechny jsou již beznadějně vyprodané. Lamborghini

Výroba vozu bude limitovaná na 63 kusů a každý z nich vyjde na 3,6 milionů dolarů. Všechny jsou již beznadějně vyprodané. | Lamborghini

Lamborghini Sián Lamborghini

Lamborghini Sián | Lamborghini

Lamborghini Sián Lamborghini

Lamborghini Sián | Lamborghini

Lamborghini Sián Lamborghini

Lamborghini Sián | Lamborghini

Lamborghini Sián Lamborghini

Lamborghini Sián | Lamborghini

Lamborghini Sián Lamborghini

Lamborghini Sián | Lamborghini

Lamborghini Sián Lamborghini

Lamborghini Sián | Lamborghini

Lamborghini Sián Lamborghini

Lamborghini Sián | Lamborghini

Lamborghini Sián Lamborghini

Lamborghini Sián | Lamborghini

Lamborghini Sián Lamborghini

Lamborghini Sián | Lamborghini

Lamborghini Sián Lamborghini

Lamborghini Sián | Lamborghini

Lamborghini Sián Lamborghini

Lamborghini Sián | Lamborghini

Lamborghini Sián Lamborghini

Lamborghini Sián | Lamborghini

Lamborghini Sián Lamborghini

Lamborghini Sián | Lamborghini

Lamborghini Sián má uprostřed uložený motor 6.5 V12  se stejným základem jako mocný   Aventador . Protože už ale tento motor jde horko těžko někam posouvat a osazením turbodmychadla by přišel o charakteristiku, spojilo se příjemné s užitečným a v Boloni stvořili svůj první hybrid. Lamborghini
Protože jde o jednoho z lídrů supersportovního průmyslu, je to hybrid par excellence. Do převodovky byl implementován elektromotor o výkonu 34 koní, který spolupracuje i při manévrech ve městě a pomáhá brutálnímu zrychlení i sametovému chodu při klidné jízdě. Funguje do 130 km/h. Lamborghini
Elektrická energie se neukládá elektro-chemicky, čili do Li-ion baterií, ale elektrostaticky do superkapacitorů, které tím pádem slaví v hybridu premiéru. Superkapacitory měl již Aventador, ovšem fungovaly pouze pro systém start/stop. Celý elektrický systém váží pouze 34 kilogramů! Lamborghini
Výsledný výkon vozu činí 602 kW (819 koní), poměr výkonu k hmotnost je lepší než u Aventadoru SVJ, maximální rychlost přesahuje 350 km/h a na stovku to půjde pod 2,8 sekundy. Zrychlení ze 70 na 120 km/h by pak díky lepšímu zpřevodování a elektromotoru mělo být v porovnání s předchůdcem rychlejší o 1,2 sekundy. Lamborghini
19
Fotogalerie

Lamborghini Sián oficiálně: První býčí zápasy na baterky stojí 80 milionů

Nejvýkonnější Lamborghini v historii, kterému se doposud říkalo jen LB48H, otevírá novou éru italské superautomobilky.

Lamborghini odhaluje svůj nový model ještě před oficiální premiérou na autosalonu ve Frankfurtu. Jak se dalo čekat, je to nejsilnější, nejrychlejší a nejzběsilejší produkční Lamborghini všech dob. K uzmutí koruny současnému držiteli, Aventadoru SVJ, vlastně stačilo málo.

Lamborghini Sián má uprostřed uložený motor 6.5 V12 se stejným základem jako mocný Aventador. Protože už ale tento motor jde horko těžko někam posouvat a osazením turbodmychadla by přišel o charakteristiku, spojilo se příjemné s užitečným a v Boloni stvořili svůj první hybrid.

Protože jde o jednoho z lídrů supersportovního průmyslu, je to hybrid par excellence. Do převodovky byl implementován elektromotor o výkonu 34 koní, který spolupracuje i při manévrech ve městě a pomáhá brutálnímu zrychlení i sametovému chodu při klidné jízdě. Funguje do 130 km/h.

Elektrická energie se neukládá elektro-chemicky, čili do Li-ion baterií, ale elektrostaticky do superkapacitorů, které tím pádem slaví v hybridu premiéru. Superkapacitory měl již Aventador, ovšem fungovaly pouze pro systém start/stop. Celý elektrický systém váží pouze 34 kilogramů!

Výsledný výkon vozu činí 602 kW (819 koní), poměr výkonu k hmotnost je lepší než u Aventadoru SVJ, maximální rychlost přesahuje 350 km/h a na stovku to půjde pod 2,8 sekundy. Zrychlení ze 70 na 120 km/h by pak díky lepšímu zpřevodování a elektromotoru mělo být v porovnání s předchůdcem rychlejší o 1,2 sekundy.

Výroba vozu bude limitovaná na 63 kusů a každý z nich vyjde na 3,6 milionů dolarů. Všechny jsou již beznadějně vyprodané.

Lamborghini

Ferruccio Lamborghini založil společnost vyrábějící sportovní automobily v roce 1963 coby konkurenta značkám, jako je Ferrari.

Po vyhlášení úpadku a změně vlastníků přešlo Lamborghini v roce 1987 pod Chrysler. Od roku 1998 ho vlastní Audi (Volkswagen Group).

Lamborghini Aventador • Lamborghini Huracán • Lamborghini Urus

Doporučujeme

Články odjinud