Juuuu,Honziku,180 kw,panečku!!! Toto auto podle mého názoru zajede rekord na Nordschleife v kategorii "Seat Tarraco PHEV"!
Tenhle redakční blb už dělá i přesčasy.
Nezajede.
Dost rychlé, ale s benzínovým dvoulitrem bez těch serepetiček by bylo rychlejší, lehčí a obratnější.
A proc proboha? Takhle ve meste v klidku na elektriku a na evropske dalnice (rychlostni limity) vykon (jizdni vlastnosti) bohate staci. Radeji se ptejme, proc tohle jeste nemaj v MBoleslavi...
protože v koncernovém potravním řetězci je teď Škoda až za Seatem...
To pak je za Seatem i VW a Audi, protože Tiguan ani Q3 tuhle zbytečnost také nemají.
Nejde o konkretni model/segment nybrz znacku obecne. Skoda ma velky kulovy - ani poradny spalovak, ani poradny hybrid, ani poradnou elektriku - simply clever ;-)
Škoda má nejlepší benzín (2.0 TSI) i nejlepší diesel (2.0 BiTDI) jaký v mainstreamu koncern VW má k dispozici. Oba dva tyto motory jsou dost daleko před celou řadou mainstreamových konkurentů, kteří se často nevzmohou ani na o dost slabší motorizace. Jestli má hybrid nebo elektru je celkem putička, protože jejich prodeje je nevytrhnou. Jinak Superb iV jde do prodeje během krátké doby a i když má pořádný hybrid, dokonce plugin hybrid s výkony opět převyšujícími mainstreamovou konkurenci, žádná díra do světa to stejně nebude.
s tím plug-in měli začít Kodiaqem, na poskakování mamacarem dává plug-in hybrid větší smysl než v Superbu na dálnicích. Seat to pochopil.
Dyk to pisu, kulovy ;-)
Protože prodeje jsou velmi nízké.
ale s Xnásobnou spotřebou ;-)(za X lze dosadit libovolné číslo větší než 1)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.