Audi A7 Sportback jako plug-in hybrid: Má 367 koní, 500 N.m a elektricky ujede 40 km

Jedna Bedna  |  11. 09. 2019 11:38

Pokud nebude prázdná baterie, tak to může mít akceptovatelné provozní náklady. Jenže je malá, tak prázdná bude hned za městem. A pak to s podměrečným benzínovým dvoulitrem bude žrát i trávu v příkopě. Takže zase dává smysl jen V6 TDI....

Odpovědět  |   | 
Jedině benzín  |  11. 09. 2019 11:55

Na dálnici to spotřebu zvyšovat nebude, motor je dost silný, aby utáhl pár kilo na víc. Všude jinde spotřeba mírně klesne. Nemusí se jezdit jen na baterku. Baterka může pouze pomáhat a za jízdy bude i drobná rekuperace.

Někomu dává u vozu za dva míče smysl nafta, jinému zase černý mercedes s černými polepy předních bočních skel, každý je jiný. Já tvrdím, že k luxusním vozu patří benzínový motor. Jedině s ním je jízda na patřičné úrovni. Zkuková kulisa, jak v kabině, tak v ně vozu je příjemná. Nemusím hlídat nádrž na chcanky. PC s výbavou zaokrouhleně 2.3mil, roční kompletní pojistka zhruba 80tis, sevisní prohlídka 20tis, roční nájezd třeba 30tis, ztráta ceny při prodeji za tři roky velmi hrubě 40%? kvalitní zimní sada kol + gumy 150tis. Auto tě vyjde za tři roky na 1.37mil + palivo Když vezmu rozdíl mezi naftou a benzínem 3l (což být u plug in vůbec nemusí), tak u nafty ušetříš 100tis na palivu.

Benzín 1.37 x nafta 1.27- stojí někomu za to jezdit naftovým chrochtalem? Benzín je benzín.

Odpovědět  |   | 
E15  |  11. 09. 2019 15:43

Naprostý souhlas, ale tohle diesel maniaci oblažující své okolí zvukem ala Multikára pořád nějak nejsou sto pochopit. Je prostě magicky přitahují čísla kombinované spotřeby, kterou vyjadřují zásadně s přesností na desetiny (těžší případy pak na setiny) litru. Bude to zřejmě jistý druh závislosti (něco jako hrací automaty). Otázku, zda by jejich léčba plug-in hybridem mohla být úspěšná, přenechám odborníkům...

Odpovědět  |   | 
Jogurt  |  11. 09. 2019 19:49

Tak realita Arteonu 2,0TSI je 11+ na sto, realita A7 biturbo je 7 na sto, ovšem s podstatně lepším zátahem a zvuk šestivàlce je korektní. Tak mi tam pořád uniká v čem je přidaná hodnota benzínov&ho dvoulitru.

Odpovědět  |   | 
E15  |  11. 09. 2019 19:54

proč tu dieselovou A7 srovnáváš s Arteonem 2.0TSI? Proč ne rovnou se Scalou 1.0TSI?

Odpovědět  |   | 
Jogurt  |  13. 09. 2019 02:08

Protoze je to presne ten motor, co nacpali do hybridni A7

Odpovědět  |   | 
E15  |  13. 09. 2019 10:58

svatá prostoto

Odpovědět  |   | 
Petr  |  12. 09. 2019 11:07

Realita Arteonu neni 11+, ale jinak je tvuj prispevek celkem ok.

Odpovědět  |   | 
Vaclav  |  13. 09. 2019 02:10

Za 16000km s Arteonem 2,0TSI 200kW je "realita" 10.8

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  13. 09. 2019 05:38

Tomu i věřím. S 3,0TFSI to jezdí za stejně, možná o chlup míň, leč podstatně kulturněji. V tom je absurdita dvoulitrových čtyřválců ve velkých autech.
A totéž platí i o dieselech, nacpat do Q5 motor 2,0TDI znamená nejede a žere 8,5. Ale s V6 TDI jede a žere 7.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  12. 09. 2019 18:22

Bedna a až pojedeš s V6 tdi do Stuttgartu či jinam tak to necháš za městem na odstavném parkovišti protože do města tdi nebudou za pár let smět.Dál jen s mhd,taxi. :))

Odpovědět  |   | 
Vaclav  |  13. 09. 2019 02:11

S euro6 urcite ne

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  13. 09. 2019 05:54

Tak shodou okolností právě ve Stuttgartu se ukázalo, že z výfuku naftových aut Euro 6d-Temp jde ven menší bordel, než co vepředu motor nasává, a to ve všech sledovaných ukazatelích (NOx, pevné částice, HCx). Takže se jim totální zákaz nafty, pokud by je taková hloupost vůbec napadla, těžko bude obhajovat. A vzhledem k tomu, že rozdíl mezi Euro 6c a 6d-temp je u 95% aut pouze v SW a v jisté míře to platí i o prvních dvou edicích Euro6, tak je to jen otázka upgrade SW v autech od 09/2014 a novějších.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  11. 09. 2019 15:00

Na tenhle wurstkoncern se dá i dívat.

Odpovědět  |   | 
Garry  |  12. 09. 2019 00:19

Nejhezčí auto na trhu. Nádhera.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  12. 09. 2019 00:27

Curajici fenka.

Odpovědět  |   | 
Dany  |  13. 09. 2019 01:32

Ne, A7 je opravdu überauto, naprostá dokonalost. Nádhera, Lichte zaslouží metál.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  12. 09. 2019 11:54

Baterka ma malou kapacitu, pridejte aspon dvojnasobek. Jako ma uz BMW X5 a Mergl GLE kapacity kolem 30KWh.
Kdyz uz chcete za koncern 2 mega,at je v aute naka rozumna technologie kurnik.

Odpovědět  |   | 
PHEV  |  12. 09. 2019 13:04

X5 nemá 30 kWh, ale 24 kWh. Vrazit tam 80kWh baterku není problém, problém je, že každý kWh znamená citelná kila nahoru a z auta je pak otesánek. Smysl má dát tam takovou kapacitu aby auto splnilo podle WLTP příslušné emise CO2 pod 30g/km a vše ostatní je zbytečný balast navíc.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  12. 09. 2019 17:52

BMW i Mercedes to vidi jinak nez vy....

Odpovědět  |   | 
PHEV  |  12. 09. 2019 18:56

Ale prdlajs chytrolíne, BMW to vidí úplně stejně, stačí se podívat na analogický PHEV v BMW 530e. Benzínový čtyřválec plus baterka 12 kWh, Audi má 14 kWh.
https://www.autorevue.cz/bmw-530e-plug-in-hybrid-v... ...

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  13. 09. 2019 05:34

Benzínový čtyřválec v takovém autě je nah...o. Malá baterka a podměrečný elektromotor to nezachrání. Chápu výrobce, tlak na papírové hodnoty je velký, tohle nevyjde výrobně moc draho a fleetové emise to naoko sníží. Ale pro kupujícího to jsou vyhozené prachy za nesmysl.

Odpovědět  |   | 
E15  |  13. 09. 2019 11:00

367 koní, 500 N.m, 0-100 km za 5,7 s....

Odpovědět  |   | 
Vaclav  |  13. 09. 2019 11:43

250k a zvuk+vibrace čtyřválce. 367 jen s nabitou baterkou, na to po 200km po dálnici můžete zapomenout.

Odpovědět  |   | 
E15  |  13. 09. 2019 15:07

Zase jeden, co nechápe, jak auta (schválně nepíšu hybridy) fungují....

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  13. 09. 2019 11:02

benzinovy nebo naftovy ctyrvalec ma v kombinaci s elektromotorem u BMW nebo Merglu lepsi zrychleni nez 6 valcove nafty.A to mam 2 kary - 6 valcove nafty.

Odpovědět  |   | 
Vaclav  |  13. 09. 2019 11:43

Chvilku, s low batt ma kulovy

Odpovědět  |   | 
E15  |  13. 09. 2019 15:08

je to marný, je to marný, je to marný....

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  13. 09. 2019 11:00

Bavim se o X5 tam je 24kWh nebo GLE 30kWh ty chytroline. Viz muj prispevek vyse.

Odpovědět  |   | 
PHEV  |  15. 09. 2019 20:22

A proč se bavíš o velkých SUV? Konkurentem A6/A7 je 5er. Nebo se ani nevyznáš ve třídách aut?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

včera | Stanislav Kolman | 63 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 15 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta