Baterka ma malou kapacitu, pridejte aspon dvojnasobek. Jako ma uz BMW X5 a Mergl GLE kapacity kolem 30KWh.Kdyz uz chcete za koncern 2 mega,at je v aute naka rozumna technologie kurnik.
X5 nemá 30 kWh, ale 24 kWh. Vrazit tam 80kWh baterku není problém, problém je, že každý kWh znamená citelná kila nahoru a z auta je pak otesánek. Smysl má dát tam takovou kapacitu aby auto splnilo podle WLTP příslušné emise CO2 pod 30g/km a vše ostatní je zbytečný balast navíc.
BMW i Mercedes to vidi jinak nez vy....
Ale prdlajs chytrolíne, BMW to vidí úplně stejně, stačí se podívat na analogický PHEV v BMW 530e. Benzínový čtyřválec plus baterka 12 kWh, Audi má 14 kWh.https://www.autorevue.cz/bmw-530e-plug-in-hybrid-v... ...
Bavim se o X5 tam je 24kWh nebo GLE 30kWh ty chytroline. Viz muj prispevek vyse.
A proč se bavíš o velkých SUV? Konkurentem A6/A7 je 5er. Nebo se ani nevyznáš ve třídách aut?
Benzínový čtyřválec v takovém autě je nah...o. Malá baterka a podměrečný elektromotor to nezachrání. Chápu výrobce, tlak na papírové hodnoty je velký, tohle nevyjde výrobně moc draho a fleetové emise to naoko sníží. Ale pro kupujícího to jsou vyhozené prachy za nesmysl.
benzinovy nebo naftovy ctyrvalec ma v kombinaci s elektromotorem u BMW nebo Merglu lepsi zrychleni nez 6 valcove nafty.A to mam 2 kary - 6 valcove nafty.
Chvilku, s low batt ma kulovy
je to marný, je to marný, je to marný....
367 koní, 500 N.m, 0-100 km za 5,7 s....
250k a zvuk+vibrace čtyřválce. 367 jen s nabitou baterkou, na to po 200km po dálnici můžete zapomenout.
Zase jeden, co nechápe, jak auta (schválně nepíšu hybridy) fungují....
Nejhezčí auto na trhu. Nádhera.
Curajici fenka.
Ne, A7 je opravdu überauto, naprostá dokonalost. Nádhera, Lichte zaslouží metál.
Na tenhle wurstkoncern se dá i dívat. B-]
Pokud nebude prázdná baterie, tak to může mít akceptovatelné provozní náklady. Jenže je malá, tak prázdná bude hned za městem. A pak to s podměrečným benzínovým dvoulitrem bude žrát i trávu v příkopě. Takže zase dává smysl jen V6 TDI....
Bedna a až pojedeš s V6 tdi do Stuttgartu či jinam tak to necháš za městem na odstavném parkovišti protože do města tdi nebudou za pár let smět.Dál jen s mhd,taxi. :))
S euro6 urcite ne
Tak shodou okolností právě ve Stuttgartu se ukázalo, že z výfuku naftových aut Euro 6d-Temp jde ven menší bordel, než co vepředu motor nasává, a to ve všech sledovaných ukazatelích (NOx, pevné částice, HCx). Takže se jim totální zákaz nafty, pokud by je taková hloupost vůbec napadla, těžko bude obhajovat. A vzhledem k tomu, že rozdíl mezi Euro 6c a 6d-temp je u 95% aut pouze v SW a v jisté míře to platí i o prvních dvou edicích Euro6, tak je to jen otázka upgrade SW v autech od 09/2014 a novějších.
Na dálnici to spotřebu zvyšovat nebude, motor je dost silný, aby utáhl pár kilo na víc. Všude jinde spotřeba mírně klesne. Nemusí se jezdit jen na baterku. Baterka může pouze pomáhat a za jízdy bude i drobná rekuperace.Někomu dává u vozu za dva míče smysl nafta, jinému zase černý mercedes s černými polepy předních bočních skel, každý je jiný. Já tvrdím, že k luxusním vozu patří benzínový motor. Jedině s ním je jízda na patřičné úrovni. Zkuková kulisa, jak v kabině, tak v ně vozu je příjemná. Nemusím hlídat nádrž na chcanky. PC s výbavou zaokrouhleně 2.3mil, roční kompletní pojistka zhruba 80tis, sevisní prohlídka 20tis, roční nájezd třeba 30tis, ztráta ceny při prodeji za tři roky velmi hrubě 40%? kvalitní zimní sada kol + gumy 150tis. Auto tě vyjde za tři roky na 1.37mil + palivo Když vezmu rozdíl mezi naftou a benzínem 3l (což být u plug in vůbec nemusí), tak u nafty ušetříš 100tis na palivu.Benzín 1.37 x nafta 1.27- stojí někomu za to jezdit naftovým chrochtalem? Benzín je benzín.
Naprostý souhlas, ale tohle diesel maniaci oblažující své okolí zvukem ala Multikára pořád nějak nejsou sto pochopit. Je prostě magicky přitahují čísla kombinované spotřeby, kterou vyjadřují zásadně s přesností na desetiny (těžší případy pak na setiny) litru. Bude to zřejmě jistý druh závislosti (něco jako hrací automaty). Otázku, zda by jejich léčba plug-in hybridem mohla být úspěšná, přenechám odborníkům...
Tak realita Arteonu 2,0TSI je 11+ na sto, realita A7 biturbo je 7 na sto, ovšem s podstatně lepším zátahem a zvuk šestivàlce je korektní. Tak mi tam pořád uniká v čem je přidaná hodnota benzínov&ho dvoulitru.
Realita Arteonu neni 11+, ale jinak je tvuj prispevek celkem ok.
Za 16000km s Arteonem 2,0TSI 200kW je "realita" 10.8
Tomu i věřím. S 3,0TFSI to jezdí za stejně, možná o chlup míň, leč podstatně kulturněji. V tom je absurdita dvoulitrových čtyřválců ve velkých autech.A totéž platí i o dieselech, nacpat do Q5 motor 2,0TDI znamená nejede a žere 8,5. Ale s V6 TDI jede a žere 7.
proč tu dieselovou A7 srovnáváš s Arteonem 2.0TSI? Proč ne rovnou se Scalou 1.0TSI? :-D
Protoze je to presne ten motor, co nacpali do hybridni A7
svatá prostoto
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.