Audi A7 Sportback jako plug-in hybrid: Má 367 koní, 500 N.m a elektricky ujede 40 km

30 komentářů

Lojza
12. září • 11:54

Baterka ma malou kapacitu, pridejte aspon dvojnasobek. Jako ma uz BMW X5 a Mergl GLE kapacity kolem 30KWh.
Kdyz uz chcete za koncern 2 mega,at je v aute naka rozumna technologie kurnik.

PHEV
12. září • 13:04

X5 nemá 30 kWh, ale 24 kWh. Vrazit tam 80kWh baterku není problém, problém je, že každý kWh znamená citelná kila nahoru a z auta je pak otesánek. Smysl má dát tam takovou kapacitu aby auto splnilo podle WLTP příslušné emise CO2 pod 30g/km a vše ostatní je zbytečný balast navíc.

Lojza
12. září • 17:52

BMW i Mercedes to vidi jinak nez vy....

PHEV
12. září • 18:56

Ale prdlajs chytrolíne, BMW to vidí úplně stejně, stačí se podívat na analogický PHEV v BMW 530e. Benzínový čtyřválec plus baterka 12 kWh, Audi má 14 kWh.
https://www.autorevue.cz/bmw-530e-plug-in-hybrid-v... ...

Lojza
13. září • 11:00

Bavim se o X5 tam je 24kWh nebo GLE 30kWh ty chytroline. Viz muj prispevek vyse.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
PHEV
15. září • 20:22

A proč se bavíš o velkých SUV? Konkurentem A6/A7 je 5er. Nebo se ani nevyznáš ve třídách aut?

Jedna Bedna
13. září • 5:34

Benzínový čtyřválec v takovém autě je nah...o. Malá baterka a podměrečný elektromotor to nezachrání. Chápu výrobce, tlak na papírové hodnoty je velký, tohle nevyjde výrobně moc draho a fleetové emise to naoko sníží. Ale pro kupujícího to jsou vyhozené prachy za nesmysl.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Lojza
13. září • 11:02

benzinovy nebo naftovy ctyrvalec ma v kombinaci s elektromotorem u BMW nebo Merglu lepsi zrychleni nez 6 valcove nafty.A to mam 2 kary - 6 valcove nafty.

Vaclav
13. září • 11:43

Chvilku, s low batt ma kulovy

E15
13. září • 15:08

je to marný, je to marný, je to marný....

E15
13. září • 11:00

367 koní, 500 N.m, 0-100 km za 5,7 s....

Vaclav
13. září • 11:43

250k a zvuk+vibrace čtyřválce. 367 jen s nabitou baterkou, na to po 200km po dálnici můžete zapomenout.

E15
13. září • 15:07

Zase jeden, co nechápe, jak auta (schválně nepíšu hybridy) fungují....

Garry
12. září • 0:19

Nejhezčí auto na trhu. Nádhera.

Jan
12. září • 0:27

Curajici fenka.

Dany
13. září • 1:32

Ne, A7 je opravdu überauto, naprostá dokonalost. Nádhera, Lichte zaslouží metál.

Assasin
11. září • 15:00

Na tenhle wurstkoncern se dá i dívat. B-]

Jedna Bedna
11. září • 11:38

Pokud nebude prázdná baterie, tak to může mít akceptovatelné provozní náklady. Jenže je malá, tak prázdná bude hned za městem. A pak to s podměrečným benzínovým dvoulitrem bude žrát i trávu v příkopě. Takže zase dává smysl jen V6 TDI....

Michal
12. září • 18:22

Bedna a až pojedeš s V6 tdi do Stuttgartu či jinam tak to necháš za městem na odstavném parkovišti protože do města tdi nebudou za pár let smět.Dál jen s mhd,taxi. :))

Vaclav
13. září • 2:11

S euro6 urcite ne

x12345678
13. září • 5:54

Tak shodou okolností právě ve Stuttgartu se ukázalo, že z výfuku naftových aut Euro 6d-Temp jde ven menší bordel, než co vepředu motor nasává, a to ve všech sledovaných ukazatelích (NOx, pevné částice, HCx). Takže se jim totální zákaz nafty, pokud by je taková hloupost vůbec napadla, těžko bude obhajovat. A vzhledem k tomu, že rozdíl mezi Euro 6c a 6d-temp je u 95% aut pouze v SW a v jisté míře to platí i o prvních dvou edicích Euro6, tak je to jen otázka upgrade SW v autech od 09/2014 a novějších.

Jedině benzín
11. září • 11:55

Na dálnici to spotřebu zvyšovat nebude, motor je dost silný, aby utáhl pár kilo na víc. Všude jinde spotřeba mírně klesne. Nemusí se jezdit jen na baterku. Baterka může pouze pomáhat a za jízdy bude i drobná rekuperace.Někomu dává u vozu za dva míče smysl nafta, jinému zase černý mercedes s černými polepy předních bočních skel, každý je jiný. Já tvrdím, že k luxusním vozu patří benzínový motor. Jedině s ním je jízda na patřičné úrovni. Zkuková kulisa, jak v kabině, tak v ně vozu je příjemná. Nemusím hlídat nádrž na chcanky. PC s výbavou zaokrouhleně 2.3mil, roční kompletní pojistka zhruba 80tis, sevisní prohlídka 20tis, roční nájezd třeba 30tis, ztráta ceny při prodeji za tři roky velmi hrubě 40%? kvalitní zimní sada kol + gumy 150tis. Auto tě vyjde za tři roky na 1.37mil + palivo Když vezmu rozdíl mezi naftou a benzínem 3l (což být u plug in vůbec nemusí), tak u nafty ušetříš 100tis na palivu.Benzín 1.37 x nafta 1.27- stojí někomu za to jezdit naftovým chrochtalem? Benzín je benzín.

E15
11. září • 15:43

Naprostý souhlas, ale tohle diesel maniaci oblažující své okolí zvukem ala Multikára pořád nějak nejsou sto pochopit. Je prostě magicky přitahují čísla kombinované spotřeby, kterou vyjadřují zásadně s přesností na desetiny (těžší případy pak na setiny) litru. Bude to zřejmě jistý druh závislosti (něco jako hrací automaty). Otázku, zda by jejich léčba plug-in hybridem mohla být úspěšná, přenechám odborníkům...

Jogurt
11. září • 19:49

Tak realita Arteonu 2,0TSI je 11+ na sto, realita A7 biturbo je 7 na sto, ovšem s podstatně lepším zátahem a zvuk šestivàlce je korektní. Tak mi tam pořád uniká v čem je přidaná hodnota benzínov&ho dvoulitru.

Petr
12. září • 11:07

Realita Arteonu neni 11+, ale jinak je tvuj prispevek celkem ok.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Vaclav
13. září • 2:10

Za 16000km s Arteonem 2,0TSI 200kW je "realita" 10.8

Jedna Bedna
13. září • 5:38

Tomu i věřím. S 3,0TFSI to jezdí za stejně, možná o chlup míň, leč podstatně kulturněji. V tom je absurdita dvoulitrových čtyřválců ve velkých autech.
A totéž platí i o dieselech, nacpat do Q5 motor 2,0TDI znamená nejede a žere 8,5. Ale s V6 TDI jede a žere 7.

E15
11. září • 19:54

proč tu dieselovou A7 srovnáváš s Arteonem 2.0TSI? Proč ne rovnou se Scalou 1.0TSI? :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jogurt
13. září • 2:08

Protoze je to presne ten motor, co nacpali do hybridni A7

E15
13. září • 10:58

svatá prostoto

Doporučujeme

Články odjinud