Ani pro  autosalon ve Frankfurtu  si Audi nezapomnělo přichystat futuristický koncept zobrazující možnou budoucnost směřování značky i samotných automobilových segmentů. | Koncept Audi AI:Trail quattro Zdroj: Audi

Ani pro autosalon ve Frankfurtu si Audi nezapomnělo přichystat futuristický koncept zobrazující možnou budoucnost směřování značky i samotných automobilových segmentů. | Koncept Audi AI:Trail quattro | Zdroj: Audi

V případě nejnovějšího konceptu AI:Trail quattro mluvíme o vývoji kategorie SUV a off-roadů, když do rovnice započtete elektrický pohon a technologii autonomního řízení. | Koncept Audi AI:Trail quattro Zdroj: Audi

V případě nejnovějšího konceptu AI:Trail quattro mluvíme o vývoji kategorie SUV a off-roadů, když do rovnice započtete elektrický pohon a technologii autonomního řízení. | Koncept Audi AI:Trail quattro | Zdroj: Audi

Kola s velkými pneumatikami o průměru 33,5 palce, vysoký podvozek a bohatě prosklená kabina bez jakýchkoliv převisů u jednotlivých náprav. Takto si Audi představuje budoucnost terénních vozů. | Koncept Audi AI:Trail quattro Zdroj: Audi

Kola s velkými pneumatikami o průměru 33,5 palce, vysoký podvozek a bohatě prosklená kabina bez jakýchkoliv převisů u jednotlivých náprav. Takto si Audi představuje budoucnost terénních vozů. | Koncept Audi AI:Trail quattro | Zdroj: Audi

Koncept o délce 4,15 metru, šířce 2,15 metru a světlé výšce 34 centimetrů by měl schopně překonat i těžší terén, aniž by si ohrozil bateriový modul uložený v podlaze. | Koncept Audi AI:Trail quattro Zdroj: Audi

Koncept o délce 4,15 metru, šířce 2,15 metru a světlé výšce 34 centimetrů by měl schopně překonat i těžší terén, aniž by si ohrozil bateriový modul uložený v podlaze. | Koncept Audi AI:Trail quattro | Zdroj: Audi

Každé kolo pohání elektromotor, tudíž je zajištěn nezávislý pohon všech kol, přičemž systémový výkon všech jednotek počítá Audi na celkem 320 kW (435 koní) a točivý moment 1000 N.m. | Koncept Audi AI:Trail quattro Zdroj: Audi

Každé kolo pohání elektromotor, tudíž je zajištěn nezávislý pohon všech kol, přičemž systémový výkon všech jednotek počítá Audi na celkem 320 kW (435 koní) a točivý moment 1000 N.m. | Koncept Audi AI:Trail quattro | Zdroj: Audi

Kapacitu zmíněné baterie neznáme, podle automobilky má ale zaručit dojezd mezi 400 až 500 kilometry na jedno nabití. Při použití v těžkém terénu má výdrž baterie klesnou na asi 250 km. | Koncept Audi AI:Trail quattro Zdroj: Audi

Kapacitu zmíněné baterie neznáme, podle automobilky má ale zaručit dojezd mezi 400 až 500 kilometry na jedno nabití. Při použití v těžkém terénu má výdrž baterie klesnou na asi 250 km. | Koncept Audi AI:Trail quattro | Zdroj: Audi

Na veřejných silnicích má být AI:Trail schopný cestovat v režimu autonomního řízení 4. úrovně, tedy v druhém nejvyšším stupni automatizace. | Koncept Audi AI:Trail quattro Zdroj: Audi

Na veřejných silnicích má být AI:Trail schopný cestovat v režimu autonomního řízení 4. úrovně, tedy v druhém nejvyšším stupni automatizace. | Koncept Audi AI:Trail quattro | Zdroj: Audi

Pro jízdu mimo silnice však koncept stále zahrnuje klasický volant a pedály, nicméně i zde je autonomní řízení alespoň na 3. úrovni a auto zvládne převzít ovládání v nižších rychlostech na šotolinových cestách. | Koncept Audi AI:Trail quattro Zdroj: Audi

Pro jízdu mimo silnice však koncept stále zahrnuje klasický volant a pedály, nicméně i zde je autonomní řízení alespoň na 3. úrovni a auto zvládne převzít ovládání v nižších rychlostech na šotolinových cestách. | Koncept Audi AI:Trail quattro | Zdroj: Audi

AI:Trail je součástí série celkem čtyř vizionářských konceptů Audi. První jménem AICON byl představen už v roce 2017 jako komfortní „čtyřdveřové kupé“, jemuž následovalo  PB18  představující elektrický supersport, odlišně zaměřený hlavně na zážitky za volantem. | Koncept Audi AI:Trail quattro Zdroj: Audi

AI:Trail je součástí série celkem čtyř vizionářských konceptů Audi. První jménem AICON byl představen už v roce 2017 jako komfortní „čtyřdveřové kupé“, jemuž následovalo PB18 představující elektrický supersport, odlišně zaměřený hlavně na zážitky za volantem. | Koncept Audi AI:Trail quattro | Zdroj: Audi

Třetím kouskem byl letos na šanghajském autosalonu model  AI:ME , navržený jako vize snadné dopravy ve městech budoucnosti. Na  autosalonu ve Frankfurtu  představuje Audi společně všechny tyto koncepty. | Koncept Audi AI:Trail quattro Zdroj: Audi

Třetím kouskem byl letos na šanghajském autosalonu model AI:ME, navržený jako vize snadné dopravy ve městech budoucnosti. Na autosalonu ve Frankfurtu představuje Audi společně všechny tyto koncepty. | Koncept Audi AI:Trail quattro | Zdroj: Audi

Koncept Audi AI:Trail quattro Zdroj: Audi

Koncept Audi AI:Trail quattro | Zdroj: Audi

Koncept Audi AI:Trail quattro Zdroj: Audi

Koncept Audi AI:Trail quattro | Zdroj: Audi

Koncept Audi AI:Trail quattro Zdroj: Audi

Koncept Audi AI:Trail quattro | Zdroj: Audi

Koncept Audi AI:Trail quattro Zdroj: Audi

Koncept Audi AI:Trail quattro | Zdroj: Audi

Koncept Audi AI:Trail quattro Zdroj: Audi

Koncept Audi AI:Trail quattro | Zdroj: Audi

Koncept Audi AI:Trail quattro Zdroj: Audi

Koncept Audi AI:Trail quattro | Zdroj: Audi

Koncept Audi AI:Trail quattro Zdroj: Audi

Koncept Audi AI:Trail quattro | Zdroj: Audi

Koncept Audi AI:Trail quattro Zdroj: Audi

Koncept Audi AI:Trail quattro | Zdroj: Audi

Koncept Audi AI:Trail quattro Zdroj: Audi

Koncept Audi AI:Trail quattro | Zdroj: Audi

Koncept Audi AI:Trail quattro Zdroj: Audi

Koncept Audi AI:Trail quattro | Zdroj: Audi

Koncept Audi AI:Trail quattro Zdroj: Audi

Koncept Audi AI:Trail quattro | Zdroj: Audi

Koncept Audi AI:Trail quattro Zdroj: Audi

Koncept Audi AI:Trail quattro | Zdroj: Audi

Koncept Audi AI:Trail quattro Zdroj: Audi

Koncept Audi AI:Trail quattro | Zdroj: Audi

Koncept Audi AI:Trail quattro Zdroj: Audi

Koncept Audi AI:Trail quattro | Zdroj: Audi

Koncept Audi AI:Trail quattro Zdroj: Audi

Koncept Audi AI:Trail quattro | Zdroj: Audi

V případě nejnovějšího konceptu AI:Trail quattro mluvíme o vývoji kategorie SUV a off-roadů, když do rovnice započtete elektrický pohon a technologii autonomního řízení. | Koncept Audi AI:Trail quattro Zdroj: Audi
Kola s velkými pneumatikami o průměru 33,5 palce, vysoký podvozek a bohatě prosklená kabina bez jakýchkoliv převisů u jednotlivých náprav. Takto si Audi představuje budoucnost terénních vozů. | Koncept Audi AI:Trail quattro Zdroj: Audi
Koncept o délce 4,15 metru, šířce 2,15 metru a světlé výšce 34 centimetrů by měl schopně překonat i těžší terén, aniž by si ohrozil bateriový modul uložený v podlaze. | Koncept Audi AI:Trail quattro Zdroj: Audi
Každé kolo pohání elektromotor, tudíž je zajištěn nezávislý pohon všech kol, přičemž systémový výkon všech jednotek počítá Audi na celkem 320 kW (435 koní) a točivý moment 1000 N.m. | Koncept Audi AI:Trail quattro Zdroj: Audi
25
Fotogalerie

Budoucnost off-roadů? Koncept Audi AI:Trail je autonomním dobrodruhem

Posledním dílkem vizionářské rodiny konceptů Audi je ve Frankfurtu off-road AI:Trail, který představuje budoucnost autonomního výletování mimo silnice.

Ani pro autosalon ve Frankfurtu si Audi nezapomnělo přichystat futuristický koncept zobrazující možnou budoucnost směřování značky i samotných automobilových segmentů. V případě nejnovějšího konceptu AI:Trail quattro mluvíme o vývoji kategorie SUV a off-roadů, když do rovnice započtete elektrický pohon a technologii autonomního řízení.

Kola s velkými pneumatikami o průměru 33,5 palce, vysoký podvozek a bohatě prosklená kabina bez jakýchkoliv převisů u jednotlivých náprav. Takto si Audi představuje budoucnost terénních vozů. Koncept o délce 4,15 metru, šířce 2,15 metru a světlé výšce 34 centimetrů by měl schopně překonat i těžší terén, aniž by si ohrozil bateriový modul uložený v podlaze.

Každé kolo pohání elektromotor, tudíž je zajištěn nezávislý pohon všech kol, přičemž systémový výkon všech jednotek počítá Audi na celkem 320 kW (435 koní) a točivý moment 1000 N.m. Kapacitu zmíněné baterie neznáme, podle automobilky má ale zaručit dojezd mezi 400 až 500 kilometry na jedno nabití. Při použití v těžkém terénu má výdrž baterie klesnou na asi 250 km.

Na veřejných silnicích má být AI:Trail schopný cestovat v režimu autonomního řízení 4. úrovně, tedy v druhém nejvyšším stupni automatizace. Pro jízdu mimo silnice však koncept stále zahrnuje klasický volant a pedály, nicméně i zde je autonomní řízení alespoň na 3. úrovni a auto zvládne převzít ovládání v nižších rychlostech na šotolinových cestách.  

AI:Trail je součástí série celkem čtyř vizionářských konceptů Audi. První jménem AICON byl představen už v roce 2017 jako komfortní „čtyřdveřové kupé“, jemuž následovalo PB18 představující elektrický supersport, odlišně zaměřený hlavně na zážitky za volantem. Třetím kouskem byl letos na šanghajském autosalonu model AI:ME, navržený jako vize snadné dopravy ve městech budoucnosti. Na autosalonu ve Frankfurtu představuje Audi společně všechny tyto koncepty.

Speciál: Autosalon Frankfurt 2019

Zářijový autosalon ve Frankfurtu nad Mohanem je společně s březnovým autosalonem v Ženevě nadále jednou z nejprestižnějších a největších automobilových výstav v Evropě. International Motor Show (IAA) proběhne ve dnech 12. - 22. září, výhradně novinářům bude v pořadí už 68. ročník autosalonu otevřen od 10. do 11. září.

 • Přehled očekávaných premiér
 • Vstupenky, adresa, trasa autem a další důležité info

BMW řady 1 • BMW řady 3 TouringBMW M8 • Ferrari SF90 • Ford ExplorerFord Kuga • Honda E • Kia XCeed • McLaren GT • Mercedes-Benz GLB • Opel Corsa • Porsche Taycan • VW ID.3

Doporučujeme

Články odjinud