Osobně bych dal přednost toyotácké koncepci neboť mám auta kolem komína a až bude srovnání taxikářů co jezdí s hybridní dvouspojkou, tak řeknu, že prius technicky nestíhá. Kdy asi toyota dá do prodeje plugín ravku a corollu, taky od nového roku nebo před koncem?
Jinak pro plug-in RAV4 nevidím moc cenový prostor. Přihodit ke stávajícím cenám dalších min 100tis (ale spíš možná i víc) za baterie, tak by se cenově dostali už úplně mimo jakoukoliv mainstreamovou konkurenci...
bude RAV4 plugín na stopro a když hyundai mezi hybriden a pluginem má rozdíl 200tkč, tak u toyoty to vidím stejně i třeba, že nějakou verzi ukončí, třeba jak je to u priuse a ty nový slevní, tak okolo milionu.
Před koncem jakého roku? 2031? :-D
2019?
jako že představení ve Frankfurtu? Tak to pochybuju...
souhlas, ve Frankfurtu toyota vůbec nebude a nebudou tam i druzí japonci a položme si otázku, jestli to nebude poslední autosalon. V bratislavě bylo vstupný 8eur a bylo tam více aut, než bude v německu a hlavně zdarma nealko pivo, tam bude stát pivo 10eur.
https://autobible.euro.cz/srovnavaci-test-hyundai-i...
to je recenze a není tam spotřeba-odečet z palubních přístrojů je podle mě na nic a nic nenapovídá ani o motorech, já moc dálky nejezdím, tak přímovstřik bych dal na poslední místo a též tu dvouspojku, podle youtube toyota rekuperuje až do zastavění, u hyundai se to zastaví dříve jak se rozepne spojka, aspon tak jsem to ztoho videa vnímal, jel jsem jenom s toyotou, tak nevím jestli se to nedá přepínat jak třeba retardér u autobusů.
Taky bych radsi klasickej automat nez dvojspojku, Toyotacka CVT neni taky zadnej zazrak i kdyz asi spolehlivejsi...primovstrik maji obr auta
1,8 2ZR-FXE má mezi ventilama jednu díru pro svíčku, vstřik je před ventilama .....jak má hyundai vůbec řešenou klimu?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.