Hyundai i30 N Project C a i10 N Line oficiálně: Sportovní Korejci vládnou Frankfurtu

Karcher Tool  |  10. 09. 2019 11:45

Kdo si koupi H.ovnaje, na dosmrti k.unda je. Dekuji

Odpovědět  |   | 
renda4  |  10. 09. 2019 12:16

Trochu infantilní , ne ?...
https://cs.wikipedia.org/wiki/Infantilismus...

Odpovědět  |   | 
vlada  |  10. 09. 2019 12:25

už si s tim trapnej

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  10. 09. 2019 12:29

Stalo se to, co jsem předpovídal. Verze „N“ neprodejná, tak tu máme „NN“ Jdu si dát popcorn a colu, až bude verze „NNN“ tak mě prosím u té komedie vzbuďte, abych se mohl otočit na druhý bok. A ne, že to někdo zas budete fotit vybourané. V Německu je pro čumily u nehod pokuta 130E.

Odpovědět  |   | 
LukHo  |  10. 09. 2019 16:32

Nko neprodejné? Tomuto modelu se daří nad očekávání, tahle limitka je jen jedno z mála co Hyundai chystá s i30N další verze nenechají na sebe dlouho čekat. V Německu se to prodává jak housky na krámě :)

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  10. 09. 2019 22:20

Ale to jsou kecy nebo spíše zbožná přání. Právě že N se neprodává téměř vůbec, tak malý zájem zaskočil i výrobce a nikdo jej neumí vysvětlit. Tak tu nemaťte veřejnost se svými demagogiemi. Enko je propadák jak prase. Proto se tak okatě tlačilo do médií a raději ho hned zabastlili na jinou edici.

Odpovědět  |   | 
King  |  13. 09. 2019 18:51

Co je to H.ovnaj? Nic takového neexistuje. Ale co stoprocentně platí je to, že kdo NEkoupí Hyundaie, nadosmrti kun*a je. Takže například především všichni škodoovčani (milovníci starých pořádků - neopodstatněně předražené tradice - nekvalitního/nespolehlivého/podvodného německého výrobce). Zdař!

Odpovědět  |   | 
Garry  |  10. 09. 2019 17:13

Jděte s Hujahejem do p .... e!

Odpovědět  |   | 
Tom  |  10. 09. 2019 19:47

Když tady jen tak divně huhláš, tak co kdyby jsi někam táhnul ty. Napsat správně název automobilky je holt pro některá individua nadliský úkol

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  11. 09. 2019 11:15

Tu zasielam hodnotenie jedneho citatela na Autobilde. Je vystizne.
Kým aspoň o tých 10% nenavýšia výkon a Nm (ktoré tam bohužial chýbajú - je to cítiť), kým neposilnia brzdovú sústavu ktorá bohužial na tomto aute citeľne vädne už po zopár intenzívnejších brzdeniach z vyšších rýchlostí, kým nejako významnejšie neznížia hmotnosť (ktorá je jedna z najvyšších v tejto kategórii HH a to aj vzhľadom k rozmerom auta), ďalej kým tomu autu nedajú poriadne škrupinové sedadlá, pretože tie obývačkové makké kreslá ktoré tam sú, sú na prd, sú hodné maximálne tak social verzie N-Line s 1,4T-GDI a nie ostrého Hot-hatch, dovtedy bude termín "nekompromisný" dosť ďaleko realite.. lenže to by šla cena za toto vozidlo minimálne 5tis. eur hore..
A ešte na záver: nech zrušia tých nezmyselný 5 rôznych jazdných režimov, ktoré sú úplne k ho*vnu a nech tam nechajú len bežný-soft režim pre bežné jazdenie, potom ostrý-race a do tretice ten custom-individuálne nastavenie a bude to super HH.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  15. 09. 2019 10:02

vidiet, ze sa nevyznas... zbytocne davat na predok viac koni, aj oni to dobre vedia.. ked pride verzia awd tak v tom pripade to bude mat zmysel... inac auto je super tak ako je..

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 27 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 58 N/A
První Škoda Fabia byla příšerně drahá. Dnes má 20 let a zvolna se stává klasikou

První Škoda Fabia byla příšerně drahá. Dnes…

Za první generací Fabie se dnes na ulici jen stěží někdo otočí, tedy pokud se náhodou nejedná o výjimečně zachovalý kousek s přídomkem RS. Přesto si tohle auto zaslouží mnohem více pozornosti, než by se po dvou dekádách od jeho představení mohlo zdát.

14.  9.  2019 | | 67 N/A