Hyundai to v umírající třídě nevzdává! i10 nové generace jsme si prohlédli naživo

15 komentářů

Žere mi klakson
10. září • 15:27

Ideální auto do práce. Já + aktovka s laptopem. V nějaké rozumné konfiguraci (1.2 MPI + manuální klíma + tempomat + nějaké základní rádio) by to šlo za pár kaček. Náklady na spotřebu a údržbu taky zanedbatelné. Parkovat s tím půjde téměř kdykoliv. A cestou z práce se tam vejde i větší nákup na víkend. Co víc potřebuješ?

Ben
3. září • 22:39

Hyundai jako značku nesnáším ... ale už stará i10 jezdila skvělě, nová řada vypadá k světu, tohle auto si zasluhuje pozornost.

fst
3. září • 19:38

Kdo si koupí Hnůjdaje, na dosmrti k.u.n.d.a je. Děkuji.

Assasin
7. září • 13:11

A ty k tomu titulu nepotřebuješ ani tu káru.

AD
9. září • 15:54

:-D

King
3. září • 22:33

Ne. Právě že...Kdo NEkoupí Hyundaie, nadosmrti ku*da je.

Net
3. září • 22:14

Kdo to říká ten to je, tomu se to rýmuje:-P

mpolan
3. září • 19:58

Ano, správně, spolužáci tě zítra pochválí.

E15
3. září • 15:27

Problém malých aut je, že ubývá malých lidí :-D

mpolan
3. září • 19:59

Jak kdyby to s tím mělo něco společného...

petr r. (petrumr)
3. září • 15:23

spolupracuje ještě kia s fordem?

Jozef
3. září • 12:58

V tomto segmente rozhoduje cena .

fanda rs
3. září • 11:55

Ale tak nevypada to uplne zle. Takovy prakticky mestsky obratny 5ti dveracek od Hyundai. Zvenci i inerier vpoho a ta modra v kontrastu s cernou strechou neni uplne marna. Vyrobci nicmene fnukaji male auto=mala marze. Ale vzdy se najde dost zakazniku kteri proste nepotrebuji velke, naopak uprednostni male auto protoze to ma sve plusy.

Kankunen
3. září • 6:53

Jak se zdá , tak Hyundai společně s Fordem kopírují masku od parkového hovnosběrače .

Petr Vaněk
3. září • 8:52

Umírající třída? Já znám jen umírající značka. No je to paskvil a mazanice, možná ne největší, ale i tak, brrr. Hjundaj nebrat :-/

Doporučujeme

Články odjinud