Ideální auto do práce. Já + aktovka s laptopem. V nějaké rozumné konfiguraci (1.2 MPI + manuální klíma + tempomat + nějaké základní rádio) by to šlo za pár kaček. Náklady na spotřebu a údržbu taky zanedbatelné. Parkovat s tím půjde téměř kdykoliv. A cestou z práce se tam vejde i větší nákup na víkend. Co víc potřebuješ?
Hyundai jako značku nesnáším ... ale už stará i10 jezdila skvělě, nová řada vypadá k světu, tohle auto si zasluhuje pozornost.
Kdo si koupí Hnůjdaje, na dosmrti k.u.n.d.a je. Děkuji.
A ty k tomu titulu nepotřebuješ ani tu káru.
:-D
Ne. Právě že...Kdo NEkoupí Hyundaie, nadosmrti ku*da je.
Kdo to říká ten to je, tomu se to rýmuje:-P
Ano, správně, spolužáci tě zítra pochválí.
Problém malých aut je, že ubývá malých lidí :-D
Jak kdyby to s tím mělo něco společného...
spolupracuje ještě kia s fordem?
V tomto segmente rozhoduje cena .
Ale tak nevypada to uplne zle. Takovy prakticky mestsky obratny 5ti dveracek od Hyundai. Zvenci i inerier vpoho a ta modra v kontrastu s cernou strechou neni uplne marna. Vyrobci nicmene fnukaji male auto=mala marze. Ale vzdy se najde dost zakazniku kteri proste nepotrebuji velke, naopak uprednostni male auto protoze to ma sve plusy.
Jak se zdá , tak Hyundai společně s Fordem kopírují masku od parkového hovnosběrače .
Umírající třída? Já znám jen umírající značka. No je to paskvil a mazanice, možná ne největší, ale i tak, brrr. Hjundaj nebrat :-/
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.