Hybridní Mercedesy GLC a GLE: Větší spaluje naftu, má spotřebu 1,1 l/100 km

Sir CHerokee  |  09. 09. 2019 11:06

1 - 2 litry takoví mastodonti. To určitě..leda s větrem v zádech a z kopce....

Odpovědět  |   | 
andrejlm  |  09. 09. 2019 11:12

Nie, nabité prvých 100km, tieto udávané spotreby pri plug in hybridoch sú absolútny nezmysel

Odpovědět  |   | 
FH  |  09. 09. 2019 11:52

1x GLE350 31.2kWh
= 44x full hybrid 0.7kWh
= 44x stary diesel/benzin

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  09. 09. 2019 15:21

no z kopce ten motor asi bude vypnutý.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  09. 09. 2019 11:22

Na flotilové emise super.Nakonec jim to Brusel zatrhne nebo omezí dojezd na elektřinu v testu třeba na 50km a bude vymalováno.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  09. 09. 2019 11:27

A kromě té spotřeby 1.1 litru, neslyšíte třeba i hlasy z vesmíru, nebo nechce vás třeba zabít nebožka babička vaší matky?

Jen se ptám. Protože normální určitě nejste.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 09. 2019 14:20

Asi stejně pravdivá spotřeba, jako vylhaných 3,5 litru u soudobých dieselů nebo 5 litrů u litrových turbosekaček. Ale to ti nevadí, protože ty vedeš svatou válku proti elektřině.

Odpovědět  |   | 
MM  |  09. 09. 2019 14:38

Vy taky bijete černochy!!!

Odpovědět  |   | 
Michal  |  09. 09. 2019 14:47

mpolan náhodou za 3,5l nafty nebo 5l benzínu se dá vesele jezdit mimo město a dálnice.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  09. 09. 2019 15:33

Ale musíš jet důchodrally jako hybridáři nebo Svědci Muskovovi.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  09. 09. 2019 15:53

To bylo trefné pojmenování.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  09. 09. 2019 15:58

Kankunen to je přesně moje jízda skoro bez brzdění.S mojím jezdím do práce za 6-6,5 na sto,s 1.2tsi jsem měl 4,8 takže 3hrnek za 4,5l.Kolega trasu Mor.Budějovice-Zwettl-Perg s 1.6tdi octa jezdí 3,5-3,8l.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 09. 2019 15:56

S malým autem se dostanu na kombinovanou spotřebu 5,5 litru, níž to nejde. Podle NEDC (starý cyklus) bych se měl dostat na pět litrů nebo pod pět litrů v kombinovaném provozu, což nejde ani náhodou. Mimo město uvádí pro podobný motor 4,3 litru a to je v reálném provozu opravdu nedosažitelné.
Tady se ale pohybujeme v jiných rozměrových a hmotnostních kategoriích.

Odpovědět  |   | 
E15  |  09. 09. 2019 16:58

Už s Golfem 1.2 TSI EA 111 (tedy ten zřejmě nehorší motor, co světlo světa spatřil) se dá jet pod 5 litrů, s dnešními litry v o třídu menším autě to musí jít úplně bez problému.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 09. 2019 19:44

Pod pět litrů na klidné cestě mimo město, bez zrychlování a zpomalování. Jo, možná... Ale ne v kombinaci.

Odpovědět  |   | 
E15  |  09. 09. 2019 16:49

Ta spotřeba více měně odpovídá realitě, když přes týden jezdí auto na elektřinu a o víkendu jeden pár se km na benzin/naftu. Kdo chce auto používat jiným způsobem, pro toho ten plugin nemá moc smysl...

Odpovědět  |   | 
Zodpovědný mileniál  |  09. 09. 2019 11:55

Dobrý den,
na jaře jsem si uvědomil, jak moc škodím naší planetě tím, že jednou za rok letím na dovoleno letadlem. Od té doby trpím úzkostí, depresí a pocitem viny. Letadlo v žádném případě nikdy nepoužiji. Podobný pocit mám i z automobilu. Víte, jak moc vraždíte planetu? Už nikdy nesednu do ničeho jiného, než je elektromobil. 1.1l fosilního paliva, to nás chcete všechny zavraždit? Jenže, jak odčinit zlo, které jsem nevědomky vykonal? Už mě napadl jeden způsob, jak neškodit planetě. Když jsem se o něj podělil s ostatními, odvezli mě na uzavřené oddělení psychiatrické kliniky. Nevím jak dál. Dopisuji si s Grétou, ta jediná mě drží nad vodou.

Odpovědět  |   | 
E15  |  09. 09. 2019 16:34

Haha, ovšem jen do chvíle, kdy cca 2-3 miliardy lidí na této planetě zbohatnou natolik, že si ty dvě letecké dovolené ročně dopřejí také.
A tak je to se vším - s auty, zemědělstvím, průmyslem, atd... atd...

Odpovědět  |   | 
Zodpovědný mileniál  |  09. 09. 2019 17:55

Souhlas. Proč sem tedy EU dovolí dovážet výrobky, které nesou vysokou emisní stopu? Tj. textil a elektronika z Asie. Proč neplatí záruka na elektrospotřebiče a vozy 10let? Proč se mohou lidé levně kodrcat na velkých výletních lodích? Vše je jen pokrytecké divadlo. Protože se to hodí do krámu, ale pozitivní vliv na životní prostředí zanedbatelný.

Odpovědět  |   | 
petr  |  09. 09. 2019 13:22

Tak já se předminulý týden vezl hybridním taxi po Berlíně. Nějaká Toyota. Poměrně nová. Překvapila mě průměrná spotřeba 7,5l/100km v průběhu posledních cca 700km...
Pak jsem jel Mercedesem, nějaký sedan, V zadu pro mě (190cm) místa méně než ve fabii. Diesel. Průměrná spotřeba 5,1l/100km...
Co je tady špatně?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  09. 09. 2019 15:26

máš foto toho počítače té udajné toyoty a spis kde ta toyota tych 700km najela a taktéž toho mercedesu?

Odpovědět  |   | 
petr  |  09. 09. 2019 15:36

To fakt nemám. První taxi mě vezlo z Ohmstrase na Postdammerplatz a druhé zpátky... Prostě Berlín centrum.
Jako docela mě to překvapilo, proto to sem píšu...

Odpovědět  |   | 
E15  |  09. 09. 2019 16:37

Nelze srovnávat spotřebu benzinu, lpg a nafty v litrech. Jsou to rozdílná paliva.

Odpovědět  |   | 
K+C  |  09. 09. 2019 17:44

Proč by nešlo, řidičům jsou ukradené energetické rozdíly mezi palivy, tankují na litry, platí za litry, takže právě srovnání spotřeby v litrech je to nejdůležitější.

Odpovědět  |   | 
Lulda  |  09. 09. 2019 13:51

Označení 350 de a pod kapotou 2l dízl s elktromotrem. Už fakt běžte s tím označováním do řitě. 350 byl 3,5 benál, pak 3 l nafta a teď už je z toho 2l, prase aby se v tom vyznalo.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  09. 09. 2019 14:53

Lulda u Audi to mají stejně blbě označený a Bávo 330i jakbysmet.

Odpovědět  |   | 
E15  |  09. 09. 2019 16:38

Vy dva rozumíte marketingu jako kozy petrželi

Odpovědět  |   | 
Lulda  |  09. 09. 2019 17:04

Tak nám to objasni, inteligente. Chápu označení 63 AMG, byť objem se už dávno ani zdaleka tomuhle číslu nepřibližuje. Chápal bych označení 350d jakožto nejsilnější variantu dízlu, i když objem je 3l. Co nechápu, proč 350d je třílitr a 350de je dvoulitr s elekrikou.

Odpovědět  |   | 
E15  |  09. 09. 2019 17:24

Svatá prostoto! Když už za to někdo utratí ty peníze, tak chce mít na zadku pořádnou ceduli! To je celé. Vy dva byste určitě prodávali trojkové BMW v základu jako 315i s dovětkem "Achtung! Achtung! Drei Zylinder!" přes celé zadní víko/dveře.

Odpovědět  |   | 
Tony  |  09. 09. 2019 16:46

Hybridne GLE ma spotrebu (ked sa vybiju baterky) 1,1l na 1km?
Baterkovy dojazd 99km, spotreba na 100km je 1,1l.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  09. 09. 2019 16:57

1l na 1km by šel udělat ale počítač by to neukázal.Na jedničku se studeným motorem v prudkém stoupání s 3to vlekem by to zvládli.

Odpovědět  |   | 
E15  |  09. 09. 2019 16:59

a při stání na místě jde udělat nekonečno, heč

Odpovědět  |   | 
.  |  09. 09. 2019 17:58

To není pravda. V oboru reálných čísel (což je i spotřeba vztažená na vzdálenost) není výsledek dělní nulou nekonečno.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  10. 09. 2019 11:17

Senzace, to chci. Tedy pokud je moznost vuz vratit, v pripade ze je to dalsi nemecka lez.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 09. 2019 22:37

Rakovinomet s baterkou to chceš

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 27 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 58 N/A
První Škoda Fabia byla příšerně drahá. Dnes má 20 let a zvolna se stává klasikou

První Škoda Fabia byla příšerně drahá. Dnes…

Za první generací Fabie se dnes na ulici jen stěží někdo otočí, tedy pokud se náhodou nejedná o výjimečně zachovalý kousek s přídomkem RS. Přesto si tohle auto zaslouží mnohem více pozornosti, než by se po dvou dekádách od jeho představení mohlo zdát.

14.  9.  2019 | | 67 N/A