Hybridní Mercedesy GLC a GLE: Větší spaluje naftu, má spotřebu 1,1 l/100 km

Sir CHerokee  |  09. 09. 2019 11:06

1 - 2 litry takoví mastodonti. To určitě..leda s větrem v zádech a z kopce....

Odpovědět  |   | 
andrejlm  |  09. 09. 2019 11:12

Nie, nabité prvých 100km, tieto udávané spotreby pri plug in hybridoch sú absolútny nezmysel

Odpovědět  |   | 
FH  |  09. 09. 2019 11:52

1x GLE350 31.2kWh
= 44x full hybrid 0.7kWh
= 44x stary diesel/benzin

Odpovědět  |   | 

no z kopce ten motor asi bude vypnutý.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  09. 09. 2019 11:22

Na flotilové emise super.Nakonec jim to Brusel zatrhne nebo omezí dojezd na elektřinu v testu třeba na 50km a bude vymalováno.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  09. 09. 2019 11:27

A kromě té spotřeby 1.1 litru, neslyšíte třeba i hlasy z vesmíru, nebo nechce vás třeba zabít nebožka babička vaší matky?

Jen se ptám. Protože normální určitě nejste.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 09. 2019 14:20

Asi stejně pravdivá spotřeba, jako vylhaných 3,5 litru u soudobých dieselů nebo 5 litrů u litrových turbosekaček. Ale to ti nevadí, protože ty vedeš svatou válku proti elektřině.

Odpovědět  |   | 
MM  |  09. 09. 2019 14:38

Vy taky bijete černochy!!!

Odpovědět  |   | 
Michal  |  09. 09. 2019 14:47

mpolan náhodou za 3,5l nafty nebo 5l benzínu se dá vesele jezdit mimo město a dálnice.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  09. 09. 2019 15:33

Ale musíš jet důchodrally jako hybridáři nebo Svědci Muskovovi.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  09. 09. 2019 15:53

To bylo trefné pojmenování.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  09. 09. 2019 15:58

Kankunen to je přesně moje jízda skoro bez brzdění.S mojím jezdím do práce za 6-6,5 na sto,s 1.2tsi jsem měl 4,8 takže 3hrnek za 4,5l.Kolega trasu Mor.Budějovice-Zwettl-Perg s 1.6tdi octa jezdí 3,5-3,8l.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 09. 2019 15:56

S malým autem se dostanu na kombinovanou spotřebu 5,5 litru, níž to nejde. Podle NEDC (starý cyklus) bych se měl dostat na pět litrů nebo pod pět litrů v kombinovaném provozu, což nejde ani náhodou. Mimo město uvádí pro podobný motor 4,3 litru a to je v reálném provozu opravdu nedosažitelné.
Tady se ale pohybujeme v jiných rozměrových a hmotnostních kategoriích.

Odpovědět  |   | 
E15  |  09. 09. 2019 16:58

Už s Golfem 1.2 TSI EA 111 (tedy ten zřejmě nehorší motor, co světlo světa spatřil) se dá jet pod 5 litrů, s dnešními litry v o třídu menším autě to musí jít úplně bez problému.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 09. 2019 19:44

Pod pět litrů na klidné cestě mimo město, bez zrychlování a zpomalování. Jo, možná... Ale ne v kombinaci.

Odpovědět  |   | 
E15  |  09. 09. 2019 16:49

Ta spotřeba více měně odpovídá realitě, když přes týden jezdí auto na elektřinu a o víkendu jeden pár se km na benzin/naftu. Kdo chce auto používat jiným způsobem, pro toho ten plugin nemá moc smysl...

Odpovědět  |   | 
Zodpovědný mileniál  |  09. 09. 2019 11:55

Dobrý den,
na jaře jsem si uvědomil, jak moc škodím naší planetě tím, že jednou za rok letím na dovoleno letadlem. Od té doby trpím úzkostí, depresí a pocitem viny. Letadlo v žádném případě nikdy nepoužiji. Podobný pocit mám i z automobilu. Víte, jak moc vraždíte planetu? Už nikdy nesednu do ničeho jiného, než je elektromobil. 1.1l fosilního paliva, to nás chcete všechny zavraždit? Jenže, jak odčinit zlo, které jsem nevědomky vykonal? Už mě napadl jeden způsob, jak neškodit planetě. Když jsem se o něj podělil s ostatními, odvezli mě na uzavřené oddělení psychiatrické kliniky. Nevím jak dál. Dopisuji si s Grétou, ta jediná mě drží nad vodou.

Odpovědět  |   | 
E15  |  09. 09. 2019 16:34

Haha, ovšem jen do chvíle, kdy cca 2-3 miliardy lidí na této planetě zbohatnou natolik, že si ty dvě letecké dovolené ročně dopřejí také.
A tak je to se vším - s auty, zemědělstvím, průmyslem, atd... atd...

Odpovědět  |   | 
Zodpovědný mileniál  |  09. 09. 2019 17:55

Souhlas. Proč sem tedy EU dovolí dovážet výrobky, které nesou vysokou emisní stopu? Tj. textil a elektronika z Asie. Proč neplatí záruka na elektrospotřebiče a vozy 10let? Proč se mohou lidé levně kodrcat na velkých výletních lodích? Vše je jen pokrytecké divadlo. Protože se to hodí do krámu, ale pozitivní vliv na životní prostředí zanedbatelný.

Odpovědět  |   | 
petr  |  09. 09. 2019 13:22

Tak já se předminulý týden vezl hybridním taxi po Berlíně. Nějaká Toyota. Poměrně nová. Překvapila mě průměrná spotřeba 7,5l/100km v průběhu posledních cca 700km...
Pak jsem jel Mercedesem, nějaký sedan, V zadu pro mě (190cm) místa méně než ve fabii. Diesel. Průměrná spotřeba 5,1l/100km...
Co je tady špatně?

Odpovědět  |   | 

máš foto toho počítače té udajné toyoty a spis kde ta toyota tych 700km najela a taktéž toho mercedesu?

Odpovědět  |   | 
petr  |  09. 09. 2019 15:36

To fakt nemám. První taxi mě vezlo z Ohmstrase na Postdammerplatz a druhé zpátky... Prostě Berlín centrum.
Jako docela mě to překvapilo, proto to sem píšu...

Odpovědět  |   | 
E15  |  09. 09. 2019 16:37

Nelze srovnávat spotřebu benzinu, lpg a nafty v litrech. Jsou to rozdílná paliva.

Odpovědět  |   | 
K+C  |  09. 09. 2019 17:44

Proč by nešlo, řidičům jsou ukradené energetické rozdíly mezi palivy, tankují na litry, platí za litry, takže právě srovnání spotřeby v litrech je to nejdůležitější.

Odpovědět  |   | 
Lulda  |  09. 09. 2019 13:51

Označení 350 de a pod kapotou 2l dízl s elktromotrem. Už fakt běžte s tím označováním do řitě. 350 byl 3,5 benál, pak 3 l nafta a teď už je z toho 2l, prase aby se v tom vyznalo.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  09. 09. 2019 14:53

Lulda u Audi to mají stejně blbě označený a Bávo 330i jakbysmet.

Odpovědět  |   | 
E15  |  09. 09. 2019 16:38

Vy dva rozumíte marketingu jako kozy petrželi

Odpovědět  |   | 
Lulda  |  09. 09. 2019 17:04

Tak nám to objasni, inteligente. Chápu označení 63 AMG, byť objem se už dávno ani zdaleka tomuhle číslu nepřibližuje. Chápal bych označení 350d jakožto nejsilnější variantu dízlu, i když objem je 3l. Co nechápu, proč 350d je třílitr a 350de je dvoulitr s elekrikou.

Odpovědět  |   | 
E15  |  09. 09. 2019 17:24

Svatá prostoto! Když už za to někdo utratí ty peníze, tak chce mít na zadku pořádnou ceduli! To je celé. Vy dva byste určitě prodávali trojkové BMW v základu jako 315i s dovětkem "Achtung! Achtung! Drei Zylinder!" přes celé zadní víko/dveře.

Odpovědět  |   | 
Tony  |  09. 09. 2019 16:46

Hybridne GLE ma spotrebu (ked sa vybiju baterky) 1,1l na 1km?
Baterkovy dojazd 99km, spotreba na 100km je 1,1l.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  09. 09. 2019 16:57

1l na 1km by šel udělat ale počítač by to neukázal.Na jedničku se studeným motorem v prudkém stoupání s 3to vlekem by to zvládli.

Odpovědět  |   | 
E15  |  09. 09. 2019 16:59

a při stání na místě jde udělat nekonečno, heč

Odpovědět  |   | 
.  |  09. 09. 2019 17:58

To není pravda. V oboru reálných čísel (což je i spotřeba vztažená na vzdálenost) není výsledek dělní nulou nekonečno.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  10. 09. 2019 11:17

Senzace, to chci. Tedy pokud je moznost vuz vratit, v pripade ze je to dalsi nemecka lez.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 09. 2019 22:37

Rakovinomet s baterkou to chceš

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 9 příspěvků
S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

Dacia Duster 1.0 TCe LPG

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | Jan Mička | 107 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A