Nejdostupnější 911 pro všechna roční období má pod kapotou stejně naladěné pohonné ústrojí  jako základní model . To znamená dvakrát přeplňovaný motor 3.0 boxer s výkonem 283 kW (379 koní) a točivým momentem 449 N.m. Porsche

Nejdostupnější 911 pro všechna roční období má pod kapotou stejně naladěné pohonné ústrojí jako základní model. To znamená dvakrát přeplňovaný motor 3.0 boxer s výkonem 283 kW (379 koní) a točivým momentem 449 N.m. | Porsche

Porsche zatím udává čas na stovku pouze americkou metodou, čili 0-96 km/h. Na toto číslo se kupé dostane za čtyři vteřiny (3,8 s paketem Sport Chrono), majitelé kabrioletu si počkají o dvě desetiny déle. Porsche

Porsche zatím udává čas na stovku pouze americkou metodou, čili 0-96 km/h. Na toto číslo se kupé dostane za čtyři vteřiny (3,8 s paketem Sport Chrono), majitelé kabrioletu si počkají o dvě desetiny déle. | Porsche

Maximální rychlost obou verzí se přibližuje hranici 300 km/h, ovšem neprotne ji ani jedna. O přenos výkonu na všechna čtyři kola se stará osmistupňová převodovka PDK. Porsche

Maximální rychlost obou verzí se přibližuje hranici 300 km/h, ovšem neprotne ji ani jedna. O přenos výkonu na všechna čtyři kola se stará osmistupňová převodovka PDK. | Porsche

To asi nejsou hodnoty, ze kterých se vám bude svírat žaludek kdykoliv projdete okolo garáže, ale pořád je to Porsche a navíc rychlejší než předchozí 911 Carrera 4. Na pocit strachu z vlastního auta si  počkejte na GT3 . Porsche

To asi nejsou hodnoty, ze kterých se vám bude svírat žaludek kdykoliv projdete okolo garáže, ale pořád je to Porsche a navíc rychlejší než předchozí 911 Carrera 4. Na pocit strachu z vlastního auta si počkejte na GT3. | Porsche

Základní čtyřkolka si adaptuje nastavení přední nápravy z modelu 4S, který má oproti předchozí generaci vodou chlazený diferenciál i spojku. V kombinaci s přesnějším seřízením a funkcí Porsche Traction Managment má zajišťuje přední náprava dostatek trakce na sněhu i na mokru. Porsche

Základní čtyřkolka si adaptuje nastavení přední nápravy z modelu 4S, který má oproti předchozí generaci vodou chlazený diferenciál i spojku. V kombinaci s přesnějším seřízením a funkcí Porsche Traction Managment má zajišťuje přední náprava dostatek trakce na sněhu i na mokru. | Porsche

Porsche zatím udává čas na stovku pouze americkou metodou, čili 0-96 km/h. Na toto číslo se kupé dostane za čtyři vteřiny (3,8 s paketem Sport Chrono), majitelé kabrioletu si počkají o dvě desetiny déle. Porsche
Maximální rychlost obou verzí se přibližuje hranici 300 km/h, ovšem neprotne ji ani jedna. O přenos výkonu na všechna čtyři kola se stará osmistupňová převodovka PDK. Porsche
To asi nejsou hodnoty, ze kterých se vám bude svírat žaludek kdykoliv projdete okolo garáže, ale pořád je to Porsche a navíc rychlejší než předchozí 911 Carrera 4. Na pocit strachu z vlastního auta si  počkejte na GT3 . Porsche
Základní čtyřkolka si adaptuje nastavení přední nápravy z modelu 4S, který má oproti předchozí generaci vodou chlazený diferenciál i spojku. V kombinaci s přesnějším seřízením a funkcí Porsche Traction Managment má zajišťuje přední náprava dostatek trakce na sněhu i na mokru. Porsche
5
Fotogalerie

Porsche 911 Carrera 4 oficiálně: Od jara do zimy na plný plyn za dobré peníze

Porsche pokračuje v odhalování kompletní nabídky modelu 911. Nejnovějším přírůstkem je základní varianta Carrera s pohonem všech kol, která se již tradičně označuje číslem 4. Karoserii kupé rovněž doplňuje i varianta bez střechy.

Nejdostupnější 911 pro všechna roční období má pod kapotou stejně naladěné pohonné ústrojí jako základní model. To znamená dvakrát přeplňovaný motor 3.0 boxer s výkonem 283 kW (379 koní) a točivým momentem 449 N.m. Porsche zatím udává čas na stovku pouze americkou metodou, čili 0-96 km/h. Na toto číslo se kupé dostane za čtyři vteřiny (3,8 s paketem Sport Chrono), majitelé kabrioletu si počkají o dvě desetiny déle.

Maximální rychlost obou verzí se přibližuje hranici 300 km/h, ovšem neprotne ji ani jedna. O přenos výkonu na všechna čtyři kola se stará osmistupňová převodovka PDK. To asi nejsou hodnoty, ze kterých se vám bude svírat žaludek kdykoliv projdete okolo garáže, ale pořád je to Porsche a navíc rychlejší než předchozí 911 Carrera 4. Na pocit strachu z vlastního auta si počkejte na GT3.

Základní čtyřkolka si adaptuje nastavení přední nápravy z modelu 4S, který má oproti předchozí generaci vodou chlazený diferenciál i spojku. V kombinaci s přesnějším seřízením a funkcí Porsche Traction Managment má zajišťuje přední náprava dostatek trakce na sněhu i na mokru. Adaptivní podvozek s režimy Normal a Sport je i zde standardem. Oproti 4S si ale připlatíte třeba za vektorování točivého momentu.

Zajímavé je, že oproti základnímu modelu Carrera jste ochuzeni o 20/21palcová kola ve standardu a dostanete o palec menší. Přitom Carrera 4S má v základu shodný rozměr s Carrerou S. Na první pohled poznáte verzi s pohonem všech kol podle obdélníkových koncovek výfuku, tím však designové rozdíly končí. I interiér věrně kopíruje standardní zadokolku, včetně 10,9palcového infotainemntu ve standardní výbavě.

Porsche 911, které má rádo i zimu, si už můžete objednávat. Carrera 4 v přepočtu vyjde na 2.450.000 Kč, Carrera 4 Cabriolet pak o tři sta tisíc dráž. Na českém trhu očekáváme základní cenu lehce nad tři miliony korun.

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud