Nejnovější Hyundai dokazuje, že i podle pravítka je možné vytvořit krásné auto

pirate  |  10. 09. 2019 10:11

Krásné auto? Kde? Na fotkách u tohoto článku rozhodně ne.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  10. 09. 2019 10:55

Na fotce krásná není, v reálu krásná není. Starosti a deprese jojo to je Jůndaj. Dobře to už bylo. Za chvíli budou lepší i čínské Quoros, Great Wall a Geely

Odpovědět  |   | 
Škoda simply never  |  10. 09. 2019 19:39

Si hňup a sám to víš. Tohle je naopak krásný a jednoduchý design, pocta 70.letům, kdy vznikaly skvosty jako Golf, Ritmo aj.

Odpovědět  |   | 
E15  |  10. 09. 2019 14:04

Na koncern Hyundai docela pecka. Nejhezčí, co kdy stvořili. Tohle je jiná písnička než píčovitý (pardon kýčovitý) Stinger.

Odpovědět  |   | 
JK  |  10. 09. 2019 20:21

Já teda nevím. Je to podobná nuda jako koncern VW, jenom se světly z nintenda - což je ovšem docela hravý detail. Stinger má poměrně ucházející siluetu a příď, otřesnou záď, odporné logo, ale na korejský koncern velice zdařilý retro interiér západního střihu uvnitř.

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  13. 09. 2019 19:25

Koncern Hyundai dělá posledních cca 9 let jenom samé pecky. Tedy až na Kiu, ta na Hyundai stále nestačí. A není divu, Hyundai jí vlastní a řídí, tudíž Kia nemůže být nikdy před Hyundaiem, ten jí to nedovolí. Je to stejné jako v koncernu VW se škodovkou nebo u Renaultu s Dacií.
Jinak, největší pecky dělá luxusní Genesis, který spadá právě pod Hyundai.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 27 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 58 N/A
První Škoda Fabia byla příšerně drahá. Dnes má 20 let a zvolna se stává klasikou

První Škoda Fabia byla příšerně drahá. Dnes…

Za první generací Fabie se dnes na ulici jen stěží někdo otočí, tedy pokud se náhodou nejedná o výjimečně zachovalý kousek s přídomkem RS. Přesto si tohle auto zaslouží mnohem více pozornosti, než by se po dvou dekádách od jeho představení mohlo zdát.

14.  9.  2019 | | 67 N/A