Roztomilá Honda e zná svou cenu. Stojí jako VW ID.3, tohle si bude muset obhájit

26 komentářů

Mercedes
14. září • 21:28

Jen pro vyvolené.

asddf
13. září • 20:54

Je to docela pěkný auto, ale ani omylem není stejný jako koncept urban EV. Honda Urban EV bylo auto s tak perfektníma proporcem, to tahle produkční verze se tomu nemůže rovnat ani omylem, bohužel to tak je skoro vždycky, do produkce se auto "zhnusní". Jen nechápu proč tolik lidí dokola tvrdí, jak je tohle auto stejný jako koncept. Není, kupte si brejle.

Oldass
11. září • 16:47

220km dojezd. Nabití 80% trvá půlhodiny, tzn. nabití na 176km. Protože je třeba mít rezervu pro dojetí k nabíječce, řekněme 50km, reálný dojezd automobilu bude 126km, poté již musíte hledat dobíjecí stanici. A to stále počítáme s ideálním provozem bez ostatních spotřebičů (klima, topení ...).

.
11. září • 18:26

Jak už napsali jiní, za ty prachy a s tak mizernou baterkou výsměch.

Luise
12. září • 11:00

Možná by se hodilo uvést, že základní výbava obsahuje LED světlomety, adaptivní tempomat, asistent pro jízdu v pruzích, přední a zadní parkovací senzory a zpětnou parkovací kameru, prosklenou střechu, automatickou klimatizaci, čtyři USB konektory a mnoho dalšího....

.
22. září • 13:47

Jo adaptivní tempomat, asistent pro jízdu v pruzích, prosklená střecha a 4 USB ti strašně pomohou, když po 140km zůstaneš stát někde v poli. To jsou kravinky, které si dneska můžeš objednat do jakéhokoliv auta, ale na to auta nejezdí.

E15
11. září • 12:29

Tak tohle je holt imidžovka. Racionálně to smysl moc nedává (poměr cena/dojezd), ale prodávat se to asi bude, stejně jako se prodává Mini, i když stojí dvě Fabie.

C.K.
11. září • 12:37

Honda se svou image mainstreamového výrobce nemá s imidžovkou žádnou šanci. Mini má image v genech, úplně jiná píseň.

Honzaš
11. září • 12:54

To jsou zase soudy. Mě se to třeba líbí a do města bych si to pro sebe uměl představit, stylovejsi elektroauto na trhu asi nevidím a to mám auta jen prémie...

C.K.
11. září • 16:12

Tvůj názor ti neberu, za rok se můžeme podívat na evropské prodeje a povíme si jaký to bude success.

Honzaš
11. září • 16:20

A proč tady každý mele o evropských prodejích? Srovnáváš snad u Audi prodeje v USA? podíváme se na celosvětové prodeje....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
C.K.
11. září • 18:25

Protože článek je o EVROPSKÉ ceně a k evropským cenám se vztahují evropské prodeje.

Honzaš
12. září • 9:57

Tak přidám evropská čísla. Honda již ke dnešnímu dni, pouze v Evropě, eviduje 40 tisíc předobjednávek, dodání auta za 2 roky.... Prostě propadák hned od začátku.

Joe Doe
11. září • 9:02

Pani, trosku perspektivy a nadhladu pri deklarativnych vyrokoch o obhajovani ceny.Musi Skoda obhajovat cenu svojich modelov voci konkurencii? Napriklad, ze chce za Superb viac ako stoji Lexus?

Kolda
11. září • 9:20

V Evropě si Lexus cenu obhajovat musí, protože se prodává blbě.
Honda si cenu v Evropě obhajovat musí setsakramentsky tvrdě, protože se v Evropě prodává superblbě. A jak je vidět na evropské ceně této elektrokrabičky, prodeje půjdou až k nule.

mpolan
11. září • 16:39

Co neprodají v zaostalé Evropě, koupí rozumnější lidé jinde.

Luise
11. září • 11:02

Každá automobilka má silnější a slabší trhy. Honda je 4 nejprodávanější automobilka světa a 5 nejhodnotnější automobilka světa, takže očividně si umí spočítat, kde a jak prodávat. Ale možná jim zkuste napsat, že se Vám to nepozdává... K autu samotnému, ID.3 mě dle fotek vcelku šokovalo a asi nejsem sám. Nechci říct, že je to úplně Dacia, ale to auto působí nesmírně levně, až lowcostově. Zatímco interiér téhle Hondy na mě působí o 2 levely výš.

E15
11. září • 12:34

No plastová prkýnka ala JENAnábytek dělají z interieru (bytu i auta) ten nelowcostovější šunt, jaký si lze představit...

Kolda
11. září • 11:19

Proč by se mi to mělo nepozdávat? Mě je ukradené, že Honda nebo Lexus mají v Evropě mizerné prodeje. A co se týče interiérů této Hondy tak jsou plasty, zase plasty a lány plastů, stejně jako u ID3. Nevidím na tom nic hodnotnějšího.

KWA
11. září • 8:52

Nekonkurenceschopné nejen vůči spalovákům, ale i proti elektrické konkurenci. Za 35kWh chtít v roce 2019 takovou pálku, to se někdo pos.ral v síni.

Kankunen
11. září • 6:57

To roztomilé auto vypadá jako retro Golf1. Cenám těchto aut nejde věřit, protože nikdy nebude vyčísleno, jak je nebo není dotováno z výroby spalováků.

Milan
11. září • 8:39

A pritom dizajn samozrejme vychádza z Civica 1. generácie, ktorá prišla na trh 2 roky pred Golfom 1 ;)

mpolan
11. září • 9:02

V zaostalé Evropě je všechno Golf...

Kankunen
11. září • 9:37

Golf je Golf, design Civicu nemá žádnou koncepci od zdi ke zdi. Ať je to placka, MPV nebo UFO, vždy je to dobře.

sepras mameluch
11. září • 12:00

Tak jako i pad na hubu je tez pohybem vpred, tak i zadna koncepce je koncepci. ;-)

asd
11. září • 8:37

No jestli to nebude spíš tím, že se inspirovali prvním civicem: https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Civic_... (first_generation)#/media/File:Honda_Civic_RS.jpg

Doporučujeme

Články odjinud