Roztomilá Honda e zná svou cenu. Stojí jako VW ID.3, tohle si bude muset obhájit

Kankunen  |  11. 09. 2019 06:57

To roztomilé auto vypadá jako retro Golf1. Cenám těchto aut nejde věřit, protože nikdy nebude vyčísleno, jak je nebo není dotováno z výroby spalováků.

Odpovědět  |   | 
asd  |  11. 09. 2019 08:37

No jestli to nebude spíš tím, že se inspirovali prvním civicem: https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Civic_... (first_generation)#/media/File:Honda_Civic_RS.jpg

Odpovědět  |   | 
Milan  |  11. 09. 2019 08:39

A pritom dizajn samozrejme vychádza z Civica 1. generácie, ktorá prišla na trh 2 roky pred Golfom 1 ;)

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 09. 2019 09:02

V zaostalé Evropě je všechno Golf...

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  11. 09. 2019 09:37

Golf je Golf, design Civicu nemá žádnou koncepci od zdi ke zdi. Ať je to placka, MPV nebo UFO, vždy je to dobře.

Odpovědět  |   | 
sepras mameluch  |  11. 09. 2019 12:00

Tak jako i pad na hubu je tez pohybem vpred, tak i zadna koncepce je koncepci.

Odpovědět  |   | 
KWA  |  11. 09. 2019 08:52

Nekonkurenceschopné nejen vůči spalovákům, ale i proti elektrické konkurenci. Za 35kWh chtít v roce 2019 takovou pálku, to se někdo pos.ral v síni.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  11. 09. 2019 09:02

Pani, trosku perspektivy a nadhladu pri deklarativnych vyrokoch o obhajovani ceny.

Musi Skoda obhajovat cenu svojich modelov voci konkurencii? Napriklad, ze chce za Superb viac ako stoji Lexus?

Odpovědět  |   | 
Kolda  |  11. 09. 2019 09:20

V Evropě si Lexus cenu obhajovat musí, protože se prodává blbě.
Honda si cenu v Evropě obhajovat musí setsakramentsky tvrdě, protože se v Evropě prodává superblbě. A jak je vidět na evropské ceně této elektrokrabičky, prodeje půjdou až k nule.

Odpovědět  |   | 
Luise  |  11. 09. 2019 11:02

Každá automobilka má silnější a slabší trhy. Honda je 4 nejprodávanější automobilka světa a 5 nejhodnotnější automobilka světa, takže očividně si umí spočítat, kde a jak prodávat. Ale možná jim zkuste napsat, že se Vám to nepozdává...

K autu samotnému, ID.3 mě dle fotek vcelku šokovalo a asi nejsem sám. Nechci říct, že je to úplně Dacia, ale to auto působí nesmírně levně, až lowcostově. Zatímco interiér téhle Hondy na mě působí o 2 levely výš.

Odpovědět  |   | 
Kolda  |  11. 09. 2019 11:19

Proč by se mi to mělo nepozdávat? Mě je ukradené, že Honda nebo Lexus mají v Evropě mizerné prodeje. A co se týče interiérů této Hondy tak jsou plasty, zase plasty a lány plastů, stejně jako u ID3. Nevidím na tom nic hodnotnějšího.

Odpovědět  |   | 
E15  |  11. 09. 2019 12:34

No plastová prkýnka ala JENAnábytek dělají z interieru (bytu i auta) ten nelowcostovější šunt, jaký si lze představit...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 09. 2019 16:39

Co neprodají v zaostalé Evropě, koupí rozumnější lidé jinde.

Odpovědět  |   | 
E15  |  11. 09. 2019 12:29

Tak tohle je holt imidžovka. Racionálně to smysl moc nedává (poměr cena/dojezd), ale prodávat se to asi bude, stejně jako se prodává Mini, i když stojí dvě Fabie.

Odpovědět  |   | 
C.K.  |  11. 09. 2019 12:37

Honda se svou image mainstreamového výrobce nemá s imidžovkou žádnou šanci. Mini má image v genech, úplně jiná píseň.

Odpovědět  |   | 
Honzaš  |  11. 09. 2019 12:54

To jsou zase soudy. Mě se to třeba líbí a do města bych si to pro sebe uměl představit, stylovejsi elektroauto na trhu asi nevidím a to mám auta jen prémie...

Odpovědět  |   | 
C.K.  |  11. 09. 2019 16:12

Tvůj názor ti neberu, za rok se můžeme podívat na evropské prodeje a povíme si jaký to bude success.

Odpovědět  |   | 
Honzaš  |  11. 09. 2019 16:20

A proč tady každý mele o evropských prodejích? Srovnáváš snad u Audi prodeje v USA? podíváme se na celosvětové prodeje....

Odpovědět  |   | 
C.K.  |  11. 09. 2019 18:25

Protože článek je o EVROPSKÉ ceně a k evropským cenám se vztahují evropské prodeje.

Odpovědět  |   | 
Honzaš  |  12. 09. 2019 09:57

Tak přidám evropská čísla. Honda již ke dnešnímu dni, pouze v Evropě, eviduje 40 tisíc předobjednávek, dodání auta za 2 roky.... Prostě propadák hned od začátku.

Odpovědět  |   | 
Oldass  |  11. 09. 2019 16:47

220km dojezd. Nabití 80% trvá půlhodiny, tzn. nabití na 176km. Protože je třeba mít rezervu pro dojetí k nabíječce, řekněme 50km, reálný dojezd automobilu bude 126km, poté již musíte hledat dobíjecí stanici. A to stále počítáme s ideálním provozem bez ostatních spotřebičů (klima, topení ...).

Odpovědět  |   | 
.  |  11. 09. 2019 18:26

Jak už napsali jiní, za ty prachy a s tak mizernou baterkou výsměch.

Odpovědět  |   | 
Luise  |  12. 09. 2019 11:00

Možná by se hodilo uvést, že základní výbava obsahuje LED světlomety, adaptivní tempomat, asistent pro jízdu v pruzích, přední a zadní parkovací senzory a zpětnou parkovací kameru, prosklenou střechu, automatickou klimatizaci, čtyři USB konektory a mnoho dalšího....

Odpovědět  |   | 
asddf  |  13. 09. 2019 20:54

Je to docela pěkný auto, ale ani omylem není stejný jako koncept urban EV. Honda Urban EV bylo auto s tak perfektníma proporcem, to tahle produkční verze se tomu nemůže rovnat ani omylem, bohužel to tak je skoro vždycky, do produkce se auto "zhnusní". Jen nechápu proč tolik lidí dokola tvrdí, jak je tohle auto stejný jako koncept. Není, kupte si brejle.

Odpovědět  |   | 
Mercedes  |  14. 09. 2019 21:28

Jen pro vyvolené.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 27 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 58 N/A
První Škoda Fabia byla příšerně drahá. Dnes má 20 let a zvolna se stává klasikou

První Škoda Fabia byla příšerně drahá. Dnes…

Za první generací Fabie se dnes na ulici jen stěží někdo otočí, tedy pokud se náhodou nejedná o výjimečně zachovalý kousek s přídomkem RS. Přesto si tohle auto zaslouží mnohem více pozornosti, než by se po dvou dekádách od jeho představení mohlo zdát.

14.  9.  2019 | | 67 N/A