Roztomilá Honda e zná svou cenu. Stojí jako VW ID.3, tohle si bude muset obhájit

Kankunen  |  11. 09. 2019 06:57

To roztomilé auto vypadá jako retro Golf1. Cenám těchto aut nejde věřit, protože nikdy nebude vyčísleno, jak je nebo není dotováno z výroby spalováků.

Odpovědět  |   | 
asd  |  11. 09. 2019 08:37

No jestli to nebude spíš tím, že se inspirovali prvním civicem: https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Civic_... (first_generation)#/media/File:Honda_Civic_RS.jpg

Odpovědět  |   | 
Milan  |  11. 09. 2019 08:39

A pritom dizajn samozrejme vychádza z Civica 1. generácie, ktorá prišla na trh 2 roky pred Golfom 1 ;)

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 09. 2019 09:02

V zaostalé Evropě je všechno Golf...

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  11. 09. 2019 09:37

Golf je Golf, design Civicu nemá žádnou koncepci od zdi ke zdi. Ať je to placka, MPV nebo UFO, vždy je to dobře.

Odpovědět  |   | 
sepras mameluch  |  11. 09. 2019 12:00

Tak jako i pad na hubu je tez pohybem vpred, tak i zadna koncepce je koncepci.

Odpovědět  |   | 
KWA  |  11. 09. 2019 08:52

Nekonkurenceschopné nejen vůči spalovákům, ale i proti elektrické konkurenci. Za 35kWh chtít v roce 2019 takovou pálku, to se někdo pos.ral v síni.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  11. 09. 2019 09:02

Pani, trosku perspektivy a nadhladu pri deklarativnych vyrokoch o obhajovani ceny.

Musi Skoda obhajovat cenu svojich modelov voci konkurencii? Napriklad, ze chce za Superb viac ako stoji Lexus?

Odpovědět  |   | 
Kolda  |  11. 09. 2019 09:20

V Evropě si Lexus cenu obhajovat musí, protože se prodává blbě.
Honda si cenu v Evropě obhajovat musí setsakramentsky tvrdě, protože se v Evropě prodává superblbě. A jak je vidět na evropské ceně této elektrokrabičky, prodeje půjdou až k nule.

Odpovědět  |   | 
Luise  |  11. 09. 2019 11:02

Každá automobilka má silnější a slabší trhy. Honda je 4 nejprodávanější automobilka světa a 5 nejhodnotnější automobilka světa, takže očividně si umí spočítat, kde a jak prodávat. Ale možná jim zkuste napsat, že se Vám to nepozdává...

K autu samotnému, ID.3 mě dle fotek vcelku šokovalo a asi nejsem sám. Nechci říct, že je to úplně Dacia, ale to auto působí nesmírně levně, až lowcostově. Zatímco interiér téhle Hondy na mě působí o 2 levely výš.

Odpovědět  |   | 
Kolda  |  11. 09. 2019 11:19

Proč by se mi to mělo nepozdávat? Mě je ukradené, že Honda nebo Lexus mají v Evropě mizerné prodeje. A co se týče interiérů této Hondy tak jsou plasty, zase plasty a lány plastů, stejně jako u ID3. Nevidím na tom nic hodnotnějšího.

Odpovědět  |   | 
E15  |  11. 09. 2019 12:34

No plastová prkýnka ala JENAnábytek dělají z interieru (bytu i auta) ten nelowcostovější šunt, jaký si lze představit...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 09. 2019 16:39

Co neprodají v zaostalé Evropě, koupí rozumnější lidé jinde.

Odpovědět  |   | 
E15  |  11. 09. 2019 12:29

Tak tohle je holt imidžovka. Racionálně to smysl moc nedává (poměr cena/dojezd), ale prodávat se to asi bude, stejně jako se prodává Mini, i když stojí dvě Fabie.

Odpovědět  |   | 
C.K.  |  11. 09. 2019 12:37

Honda se svou image mainstreamového výrobce nemá s imidžovkou žádnou šanci. Mini má image v genech, úplně jiná píseň.

Odpovědět  |   | 
Honzaš  |  11. 09. 2019 12:54

To jsou zase soudy. Mě se to třeba líbí a do města bych si to pro sebe uměl představit, stylovejsi elektroauto na trhu asi nevidím a to mám auta jen prémie...

Odpovědět  |   | 
C.K.  |  11. 09. 2019 16:12

Tvůj názor ti neberu, za rok se můžeme podívat na evropské prodeje a povíme si jaký to bude success.

Odpovědět  |   | 
Honzaš  |  11. 09. 2019 16:20

A proč tady každý mele o evropských prodejích? Srovnáváš snad u Audi prodeje v USA? podíváme se na celosvětové prodeje....

Odpovědět  |   | 
C.K.  |  11. 09. 2019 18:25

Protože článek je o EVROPSKÉ ceně a k evropským cenám se vztahují evropské prodeje.

Odpovědět  |   | 
Honzaš  |  12. 09. 2019 09:57

Tak přidám evropská čísla. Honda již ke dnešnímu dni, pouze v Evropě, eviduje 40 tisíc předobjednávek, dodání auta za 2 roky.... Prostě propadák hned od začátku.

Odpovědět  |   | 
Oldass  |  11. 09. 2019 16:47

220km dojezd. Nabití 80% trvá půlhodiny, tzn. nabití na 176km. Protože je třeba mít rezervu pro dojetí k nabíječce, řekněme 50km, reálný dojezd automobilu bude 126km, poté již musíte hledat dobíjecí stanici. A to stále počítáme s ideálním provozem bez ostatních spotřebičů (klima, topení ...).

Odpovědět  |   | 
.  |  11. 09. 2019 18:26

Jak už napsali jiní, za ty prachy a s tak mizernou baterkou výsměch.

Odpovědět  |   | 
Luise  |  12. 09. 2019 11:00

Možná by se hodilo uvést, že základní výbava obsahuje LED světlomety, adaptivní tempomat, asistent pro jízdu v pruzích, přední a zadní parkovací senzory a zpětnou parkovací kameru, prosklenou střechu, automatickou klimatizaci, čtyři USB konektory a mnoho dalšího....

Odpovědět  |   | 
.  |  22. 09. 2019 13:47

Jo adaptivní tempomat, asistent pro jízdu v pruzích, prosklená střecha a 4 USB ti strašně pomohou, když po 140km zůstaneš stát někde v poli. To jsou kravinky, které si dneska můžeš objednat do jakéhokoliv auta, ale na to auta nejezdí.

Odpovědět  |   | 
asddf  |  13. 09. 2019 20:54

Je to docela pěkný auto, ale ani omylem není stejný jako koncept urban EV. Honda Urban EV bylo auto s tak perfektníma proporcem, to tahle produkční verze se tomu nemůže rovnat ani omylem, bohužel to tak je skoro vždycky, do produkce se auto "zhnusní". Jen nechápu proč tolik lidí dokola tvrdí, jak je tohle auto stejný jako koncept. Není, kupte si brejle.

Odpovědět  |   | 
Mercedes  |  14. 09. 2019 21:28

Jen pro vyvolené.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 46 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A