Bohužel, BMW bude šokovat až v momentě, kdy začne opět dělat zajímavá auta. Tohle už nešokuje, tohle je aktuální realita, která je prostě smutná.
Foto č. 31 říká vše, šikmáč měří ledviny a říká, málo hoši, přidat deset čísel, jinak se to v Čajně nechytne.
Rád by si pracoval na jeho pôste . Totiž on niečo dokáže a to pri svetovej firme.
Podle mě, není problém velikost těch ledvin, ale především jejich umístění. Kdyby horní linku ledvin zarovnali s linkou světel tak i při té velikosti to bude vypadat daleko lépe. Takto to trčí jakoby nad přední kapotu a působí to dojmem nasraného prasete co pádí po poli se zvednutým rypákem. Velké grily má kde kdo a vypadají dobře právě proto, že všichni drží ty grily na úrovni světel nebo mírně pod nimi a opticky tak tlačí čumák k zemi, což je u sedanu/kupé jediná cesta jak udržet elegantní a sportovní linie. Jestli ještě tuhle hrůzu "vyšperkují" nasvícením ledkami jako to udělali u aktuální sedmičky, tak to bude poslední rána vkusu Evropana.
Kromě těch obludných ledvin a vrtule není na tom autě nic co by rikalo sem BMW. Smutné.
vypadá směšně B-]
Adrian van Hooydonk vela travy, moc vela travy......
To už nejsou ledvinky. To je pr*el... B-]
Tohle je asi nejryzejší definice. :-D:-D
co tie dva plechy od Wiesmannu vpredu? ;-)
V dizajne vidím rôzne značky - Alfa-Romeo, Jaguar, Mercedes, bohužiaľ sa však niekde stratil dizajn BMW... :-D
BMW najdes trebars v Supre, teraz leti "kazdy sa hra na toho druheho"
Je to koncept. Ledviny v reálu, pokud bude, za pár let, nemusí být. Někam musí strčit SPZetku. Ale za mě je tato studie velice poedená.
Maska je hnus a co nevidět přijede naroubovana na M3 která ji bude sdílet s coupé. Zoufalství a designova bezradnost BMW vrcholí. Ale v Číně se jistě tetelí blahem, čím víc pruhů tím víc Adidas .B-]
Ledvinky by měly být orgán, ne tělo masky. Tohle už se přežilo, nejde to jenom donekonečna zvětšovat pod tlakem módy. Mohli by z nich udělat logo uprostřed masky, ale už jedno logo mají, prostě to nemají jednoduché. Ale nechci napovídat, kdybych to uměl, nechám se tam zaměstnat.
Auto hezký až na ten čumák - z toho mám pocit, že to pojídá malé děti ... také pohled na ekologii ;-)
Ádrian van Hoydonk je hrobař této značky ... jeden odpad za druhým ... tohle nechám bez komentáře. Designově dnes vede jednoznačně Audi a MB. Kam to BMW spadlo .... je mi záhadou. Ale proti gustu ...
A co Kabaň ? Dle spousty zdejších odborníků díla takovýchto tvůrců ovlivňují design značky celá léta, vše se připravuje léta dopředu i dozadu.
Kabaň byla pro BMW záchrana, je to mimořádně talentovaný designér ... byl proto uklizen do RR u kterého navrhuje nové řady ... u BMW však stihl navrhnout novou sedmičku ... tak snad se zablejská na lepší časy, které u BMW po designové i jízdní stránce minimálně od roku 2009 skončily. Bohužel ... žádný model není úchvatný, pouze konfekce ... šeď a obyčejnost. A nový koncept čtyřky? Smutné ...
Za trištvte roka nové auto medzihviezdna rýchlosť.
Pred týždňom som pozrel film o bugatti jeho vývoj Kabáň tam nebol ani spomenutý.
Po strašně dlouhé době konečně trochu přijatelné BMW. Jen ty dveře jsou moc krátké.
Ako keby niekto otesal Mazdu 6 a dal tomu oblicky (ladviny) po dialyze.Ale v kazdom pripade, aj BMW moze byt pekne, ked prakticky pajcne Mazdu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.