BMW šokuje Frankfurt konceptem řady 4. Není těžké uhádnout, proč

23 komentářů

JK
10. září • 19:43

Bohužel, BMW bude šokovat až v momentě, kdy začne opět dělat zajímavá auta. Tohle už nešokuje, tohle je aktuální realita, která je prostě smutná.

Karel.
10. září • 18:36

Foto č. 31 říká vše, šikmáč měří ledviny a říká, málo hoši, přidat deset čísel, jinak se to v Čajně nechytne.

Jano
11. září • 17:37

Rád by si pracoval na jeho pôste . Totiž on niečo dokáže a to pri svetovej firme.

K+K
10. září • 23:42

Podle mě, není problém velikost těch ledvin, ale především jejich umístění. Kdyby horní linku ledvin zarovnali s linkou světel tak i při té velikosti to bude vypadat daleko lépe. Takto to trčí jakoby nad přední kapotu a působí to dojmem nasraného prasete co pádí po poli se zvednutým rypákem. Velké grily má kde kdo a vypadají dobře právě proto, že všichni drží ty grily na úrovni světel nebo mírně pod nimi a opticky tak tlačí čumák k zemi, což je u sedanu/kupé jediná cesta jak udržet elegantní a sportovní linie. Jestli ještě tuhle hrůzu "vyšperkují" nasvícením ledkami jako to udělali u aktuální sedmičky, tak to bude poslední rána vkusu Evropana.

Frankie
10. září • 17:37

Kromě těch obludných ledvin a vrtule není na tom autě nic co by rikalo sem BMW. Smutné.

E15
10. září • 16:55

vypadá směšně B-]

JohnST
10. září • 16:05

Adrian van Hooydonk vela travy, moc vela travy......

Tommy
10. září • 15:11

To už nejsou ledvinky. To je pr*el... B-]

JK
10. září • 19:44

Tohle je asi nejryzejší definice. :-D:-D

kolkyno
10. září • 14:48

co tie dva plechy od Wiesmannu vpredu? ;-)

josephko
10. září • 13:36

V dizajne vidím rôzne značky - Alfa-Romeo, Jaguar, Mercedes, bohužiaľ sa však niekde stratil dizajn BMW... :-D

kolkyno
10. září • 14:49

BMW najdes trebars v Supre, teraz leti "kazdy sa hra na toho druheho"

Assasin
10. září • 11:23

Je to koncept. Ledviny v reálu, pokud bude, za pár let, nemusí být. Někam musí strčit SPZetku. Ale za mě je tato studie velice poedená.

Frankie
10. září • 13:24

Maska je hnus a co nevidět přijede naroubovana na M3 která ji bude sdílet s coupé. Zoufalství a designova bezradnost BMW vrcholí. Ale v Číně se jistě tetelí blahem, čím víc pruhů tím víc Adidas .B-]

neodborník
10. září • 12:47

Ledvinky by měly být orgán, ne tělo masky. Tohle už se přežilo, nejde to jenom donekonečna zvětšovat pod tlakem módy. Mohli by z nich udělat logo uprostřed masky, ale už jedno logo mají, prostě to nemají jednoduché. Ale nechci napovídat, kdybych to uměl, nechám se tam zaměstnat.

Payah
10. září • 11:01

Auto hezký až na ten čumák - z toho mám pocit, že to pojídá malé děti ... také pohled na ekologii ;-)

Garry
10. září • 10:54

Ádrian van Hoydonk je hrobař této značky ... jeden odpad za druhým ... tohle nechám bez komentáře. Designově dnes vede jednoznačně Audi a MB. Kam to BMW spadlo .... je mi záhadou. Ale proti gustu ...

neodborník
10. září • 10:57

A co Kabaň ? Dle spousty zdejších odborníků díla takovýchto tvůrců ovlivňují design značky celá léta, vše se připravuje léta dopředu i dozadu.

Garry
10. září • 17:17

Kabaň byla pro BMW záchrana, je to mimořádně talentovaný designér ... byl proto uklizen do RR u kterého navrhuje nové řady ... u BMW však stihl navrhnout novou sedmičku ... tak snad se zablejská na lepší časy, které u BMW po designové i jízdní stránce minimálně od roku 2009 skončily. Bohužel ... žádný model není úchvatný, pouze konfekce ... šeď a obyčejnost. A nový koncept čtyřky? Smutné ...

Jano
11. září • 17:40

Za trištvte roka nové auto medzihviezdna rýchlosť.

Jano
10. září • 11:10

Pred týždňom som pozrel film o bugatti jeho vývoj Kabáň tam nebol ani spomenutý.

runner42
10. září • 10:39

Po strašně dlouhé době konečně trochu přijatelné BMW. Jen ty dveře jsou moc krátké.

Joe Doe
10. září • 10:37

Ako keby niekto otesal Mazdu 6 a dal tomu oblicky (ladviny) po dialyze.Ale v kazdom pripade, aj BMW moze byt pekne, ked prakticky pajcne Mazdu.

Doporučujeme

Články odjinud