BMW šokuje Frankfurt konceptem řady 4. Není těžké uhádnout, proč

Joe Doe  |  10. 09. 2019 10:37

Ako keby niekto otesal Mazdu 6 a dal tomu oblicky (ladviny) po dialyze.

Ale v kazdom pripade, aj BMW moze byt pekne, ked prakticky pajcne Mazdu.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  10. 09. 2019 10:39

Po strašně dlouhé době konečně trochu přijatelné BMW. Jen ty dveře jsou moc krátké.

Odpovědět  |   | 
Garry  |  10. 09. 2019 10:54

Ádrian van Hoydonk je hrobař této značky ... jeden odpad za druhým ... tohle nechám bez komentáře. Designově dnes vede jednoznačně Audi a MB. Kam to BMW spadlo .... je mi záhadou. Ale proti gustu ...

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  10. 09. 2019 10:57

A co Kabaň ? Dle spousty zdejších odborníků díla takovýchto tvůrců ovlivňují design značky celá léta, vše se připravuje léta dopředu i dozadu.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  10. 09. 2019 11:10

Pred týždňom som pozrel film o bugatti jeho vývoj Kabáň tam nebol ani spomenutý.

Odpovědět  |   | 
Garry  |  10. 09. 2019 17:17

Kabaň byla pro BMW záchrana, je to mimořádně talentovaný designér ... byl proto uklizen do RR u kterého navrhuje nové řady ... u BMW však stihl navrhnout novou sedmičku ... tak snad se zablejská na lepší časy, které u BMW po designové i jízdní stránce minimálně od roku 2009 skončily. Bohužel ... žádný model není úchvatný, pouze konfekce ... šeď a obyčejnost. A nový koncept čtyřky? Smutné ...

Odpovědět  |   | 
Jano  |  11. 09. 2019 17:40

Za trištvte roka nové auto medzihviezdna rýchlosť.

Odpovědět  |   | 
Payah  |  10. 09. 2019 11:01

Auto hezký až na ten čumák - z toho mám pocit, že to pojídá malé děti ... také pohled na ekologii

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  10. 09. 2019 11:23

Je to koncept. Ledviny v reálu, pokud bude, za pár let, nemusí být. Někam musí strčit SPZetku. Ale za mě je tato studie velice poedená.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  10. 09. 2019 12:47

Ledvinky by měly být orgán, ne tělo masky. Tohle už se přežilo, nejde to jenom donekonečna zvětšovat pod tlakem módy. Mohli by z nich udělat logo uprostřed masky, ale už jedno logo mají, prostě to nemají jednoduché. Ale nechci napovídat, kdybych to uměl, nechám se tam zaměstnat.

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  10. 09. 2019 13:24

Maska je hnus a co nevidět přijede naroubovana na M3 která ji bude sdílet s coupé. Zoufalství a designova bezradnost BMW vrcholí. Ale v Číně se jistě tetelí blahem, čím víc pruhů tím víc Adidas .

Odpovědět  |   | 
josephko  |  10. 09. 2019 13:36

V dizajne vidím rôzne značky - Alfa-Romeo, Jaguar, Mercedes, bohužiaľ sa však niekde stratil dizajn BMW...

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  10. 09. 2019 14:49

BMW najdes trebars v Supre, teraz leti "kazdy sa hra na toho druheho"

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  10. 09. 2019 14:48

co tie dva plechy od Wiesmannu vpredu?

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  10. 09. 2019 15:11

To už nejsou ledvinky. To je pr*el...

Odpovědět  |   | 
JK  |  10. 09. 2019 19:44

Tohle je asi nejryzejší definice.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  10. 09. 2019 16:05

Adrian van Hooydonk vela travy, moc vela travy......

Odpovědět  |   | 
E15  |  10. 09. 2019 16:55

vypadá směšně

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  10. 09. 2019 17:37

Kromě těch obludných ledvin a vrtule není na tom autě nic co by rikalo sem BMW. Smutné.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  10. 09. 2019 18:36

Foto č. 31 říká vše, šikmáč měří ledviny a říká, málo hoši, přidat deset čísel, jinak se to v Čajně nechytne.

Odpovědět  |   | 
K+K  |  10. 09. 2019 23:42

Podle mě, není problém velikost těch ledvin, ale především jejich umístění. Kdyby horní linku ledvin zarovnali s linkou světel tak i při té velikosti to bude vypadat daleko lépe. Takto to trčí jakoby nad přední kapotu a působí to dojmem nasraného prasete co pádí po poli se zvednutým rypákem. Velké grily má kde kdo a vypadají dobře právě proto, že všichni drží ty grily na úrovni světel nebo mírně pod nimi a opticky tak tlačí čumák k zemi, což je u sedanu/kupé jediná cesta jak udržet elegantní a sportovní linie. Jestli ještě tuhle hrůzu "vyšperkují" nasvícením ledkami jako to udělali u aktuální sedmičky, tak to bude poslední rána vkusu Evropana.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  11. 09. 2019 17:37

Rád by si pracoval na jeho pôste . Totiž on niečo dokáže a to pri svetovej firme.

Odpovědět  |   | 
JK  |  10. 09. 2019 19:43

Bohužel, BMW bude šokovat až v momentě, kdy začne opět dělat zajímavá auta. Tohle už nešokuje, tohle je aktuální realita, která je prostě smutná.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

včera | | 44 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A