BMW šokuje Frankfurt konceptem řady 4. Není těžké uhádnout, proč

Joe Doe  |  10. 09. 2019 10:37

Ako keby niekto otesal Mazdu 6 a dal tomu oblicky (ladviny) po dialyze.

Ale v kazdom pripade, aj BMW moze byt pekne, ked prakticky pajcne Mazdu.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  10. 09. 2019 10:39

Po strašně dlouhé době konečně trochu přijatelné BMW. Jen ty dveře jsou moc krátké.

Odpovědět  |   | 
Garry  |  10. 09. 2019 10:54

Ádrian van Hoydonk je hrobař této značky ... jeden odpad za druhým ... tohle nechám bez komentáře. Designově dnes vede jednoznačně Audi a MB. Kam to BMW spadlo .... je mi záhadou. Ale proti gustu ...

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  10. 09. 2019 10:57

A co Kabaň ? Dle spousty zdejších odborníků díla takovýchto tvůrců ovlivňují design značky celá léta, vše se připravuje léta dopředu i dozadu.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  10. 09. 2019 11:10

Pred týždňom som pozrel film o bugatti jeho vývoj Kabáň tam nebol ani spomenutý.

Odpovědět  |   | 
Garry  |  10. 09. 2019 17:17

Kabaň byla pro BMW záchrana, je to mimořádně talentovaný designér ... byl proto uklizen do RR u kterého navrhuje nové řady ... u BMW však stihl navrhnout novou sedmičku ... tak snad se zablejská na lepší časy, které u BMW po designové i jízdní stránce minimálně od roku 2009 skončily. Bohužel ... žádný model není úchvatný, pouze konfekce ... šeď a obyčejnost. A nový koncept čtyřky? Smutné ...

Odpovědět  |   | 
Jano  |  11. 09. 2019 17:40

Za trištvte roka nové auto medzihviezdna rýchlosť.

Odpovědět  |   | 
Payah  |  10. 09. 2019 11:01

Auto hezký až na ten čumák - z toho mám pocit, že to pojídá malé děti ... také pohled na ekologii

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  10. 09. 2019 11:23

Je to koncept. Ledviny v reálu, pokud bude, za pár let, nemusí být. Někam musí strčit SPZetku. Ale za mě je tato studie velice poedená.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  10. 09. 2019 12:47

Ledvinky by měly být orgán, ne tělo masky. Tohle už se přežilo, nejde to jenom donekonečna zvětšovat pod tlakem módy. Mohli by z nich udělat logo uprostřed masky, ale už jedno logo mají, prostě to nemají jednoduché. Ale nechci napovídat, kdybych to uměl, nechám se tam zaměstnat.

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  10. 09. 2019 13:24

Maska je hnus a co nevidět přijede naroubovana na M3 která ji bude sdílet s coupé. Zoufalství a designova bezradnost BMW vrcholí. Ale v Číně se jistě tetelí blahem, čím víc pruhů tím víc Adidas .

Odpovědět  |   | 
josephko  |  10. 09. 2019 13:36

V dizajne vidím rôzne značky - Alfa-Romeo, Jaguar, Mercedes, bohužiaľ sa však niekde stratil dizajn BMW...

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  10. 09. 2019 14:49

BMW najdes trebars v Supre, teraz leti "kazdy sa hra na toho druheho"

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  10. 09. 2019 14:48

co tie dva plechy od Wiesmannu vpredu?

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  10. 09. 2019 15:11

To už nejsou ledvinky. To je pr*el...

Odpovědět  |   | 
JK  |  10. 09. 2019 19:44

Tohle je asi nejryzejší definice.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  10. 09. 2019 16:05

Adrian van Hooydonk vela travy, moc vela travy......

Odpovědět  |   | 
E15  |  10. 09. 2019 16:55

vypadá směšně

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  10. 09. 2019 17:37

Kromě těch obludných ledvin a vrtule není na tom autě nic co by rikalo sem BMW. Smutné.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  10. 09. 2019 18:36

Foto č. 31 říká vše, šikmáč měří ledviny a říká, málo hoši, přidat deset čísel, jinak se to v Čajně nechytne.

Odpovědět  |   | 
K+K  |  10. 09. 2019 23:42

Podle mě, není problém velikost těch ledvin, ale především jejich umístění. Kdyby horní linku ledvin zarovnali s linkou světel tak i při té velikosti to bude vypadat daleko lépe. Takto to trčí jakoby nad přední kapotu a působí to dojmem nasraného prasete co pádí po poli se zvednutým rypákem. Velké grily má kde kdo a vypadají dobře právě proto, že všichni drží ty grily na úrovni světel nebo mírně pod nimi a opticky tak tlačí čumák k zemi, což je u sedanu/kupé jediná cesta jak udržet elegantní a sportovní linie. Jestli ještě tuhle hrůzu "vyšperkují" nasvícením ledkami jako to udělali u aktuální sedmičky, tak to bude poslední rána vkusu Evropana.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  11. 09. 2019 17:37

Rád by si pracoval na jeho pôste . Totiž on niečo dokáže a to pri svetovej firme.

Odpovědět  |   | 
JK  |  10. 09. 2019 19:43

Bohužel, BMW bude šokovat až v momentě, kdy začne opět dělat zajímavá auta. Tohle už nešokuje, tohle je aktuální realita, která je prostě smutná.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

včera | Vladimír Kadera | 23 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 37 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 57 N/A
Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce neprobíhá, o opravu musíte zažádat

Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce ne…

Na problémový chod motoru 1.5 TSI si majitelé vozů koncernu VW stěžovali už dlouhou dobu. Opravu sice autorizované servisy řeší, o svolávací akci se však oficiálně nejedná.

30.  8.  2019 | | 192 N/A
Nová Kia Xceed odhaluje ceny. V základu má plno asistentů a LED světlomety

Nová Kia Xceed odhaluje ceny. V základu má …

Novou Kiu Xceed si budete moci už příští týden prohlédnout na výstavě Auta na náplavce. Importér už zveřejnil ceny a nevypadají vůbec zle.

24.  8.  2019 | | 34 N/A