AutoRevue.cz od února s novým šéfredaktorem

AutoRevue.cz od února s novým šéfredaktorem

Vážení čtenáři,

dovoluji si Vám oznámit, že k dnešnímu dni opouštím pozici šéfredaktora a editora AutoRevue.cz i redakci magazínu jako takovou. Mé místo od 1. února 2011 zaujme pan Jaroslav Matějka, kterého můžete znát z jeho dosavadního působení v rámci autosekce portálu E15.

Vzhledem k tomu, že dnes uběhlo přesně devět let, pět měsíců a sedm dní od doby, kdy jsem začal na AutoRevue.cz působit, tehdy jako externí spolupracovník, se pro mě tímto dnem uzavírá celkem významná část mého života. Snad nejsem příliš zaslepen sentimentem, když řeknu, že jsem hrdý na to, že nám během této doby společně s mými kolegy podařilo posunout AutoRevue.cz z pozice nevýznamného automobilového webu až mezi největší online magazíny svého druhu v České republice.

Rád bych poděkoval všem, kteří se se mnou na práci pro AutoRevue.cz za ta léta podíleli. Že byli ochotni snášet mé pedantství, žít s mými editorskými zásahy a jít se svou kůží na trh při prezentování mnohdy nepopulárních postojů, o jejichž pravdivosti byli společně se mnou přesvědčeni.

Chci poděkovat i vám, našim čtenářům, za to, že jste si k nám ve stále větší míře nacházeli cestu. Po uplyunlá léta jsme se prezentovali jako magazín zaujímající jednoznačné postoje k současnému vývoji automobilismu i dění kolem něj. Ač je mi naprosto jasné, že některým z vás byly tyto postoje po chuti a jiným nikoli, vážím si všech, kteří s námi byli ochotni dané pohledy ať už sdílet, nebo je jakkoli věcně rozporovat.

Opouštím AutoRevue.cz po velmi úspěšných měsících, kdy se nám podařilo přiblížit „na dostřel” našim odvěkým konkurentům a z nichž ten právě končivší bude co do návštěvnosti již bezpochyb nejúspěšnějším měsícem posledních let. Věřím, že pan Matějka bude schopen na dosavadní práci navázat a přeji mu v jeho úsilí hodně zdaru.

Ke konci února opustí redakci magazínu i ostatní spolupracovníci krom pana Jiřího Duchoně, který nadále zůstává redaktorem. Do té doby se ještě budete sektávat s články současných autorů, kteří budou společně se mnou pomáhat novému vedení redakce překlenout jakési přechodné období.

Bylo mi ctí pro vás připravit bezmála dva tisíce vydání AutoRevue.cz. Věřím, že pro vás i ta další budou nejméně stejně uspokojivá.

Pavel Janda

bazar

Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 737 km
Cena: 102 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 314 km
Cena: 56 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 870 km
Cena: 275 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2007
Stav: 249 235 km
Cena: 150 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

22.  8.  2017 | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků