AutoRevue.cz od února s novým šéfredaktorem

Vážení čtenáři,

dovoluji si Vám oznámit, že k dnešnímu dni opouštím pozici šéfredaktora a editora AutoRevue.cz i redakci magazínu jako takovou. Mé místo od 1. února 2011 zaujme pan Jaroslav Matějka, kterého můžete znát z jeho dosavadního působení v rámci autosekce portálu E15.

Vzhledem k tomu, že dnes uběhlo přesně devět let, pět měsíců a sedm dní od doby, kdy jsem začal na AutoRevue.cz působit, tehdy jako externí spolupracovník, se pro mě tímto dnem uzavírá celkem významná část mého života. Snad nejsem příliš zaslepen sentimentem, když řeknu, že jsem hrdý na to, že nám během této doby společně s mými kolegy podařilo posunout AutoRevue.cz z pozice nevýznamného automobilového webu až mezi největší online magazíny svého druhu v České republice.

Rád bych poděkoval všem, kteří se se mnou na práci pro AutoRevue.cz za ta léta podíleli. Že byli ochotni snášet mé pedantství, žít s mými editorskými zásahy a jít se svou kůží na trh při prezentování mnohdy nepopulárních postojů, o jejichž pravdivosti byli společně se mnou přesvědčeni.

Chci poděkovat i vám, našim čtenářům, za to, že jste si k nám ve stále větší míře nacházeli cestu. Po uplyunlá léta jsme se prezentovali jako magazín zaujímající jednoznačné postoje k současnému vývoji automobilismu i dění kolem něj. Ač je mi naprosto jasné, že některým z vás byly tyto postoje po chuti a jiným nikoli, vážím si všech, kteří s námi byli ochotni dané pohledy ať už sdílet, nebo je jakkoli věcně rozporovat.

Opouštím AutoRevue.cz po velmi úspěšných měsících, kdy se nám podařilo přiblížit „na dostřel” našim odvěkým konkurentům a z nichž ten právě končivší bude co do návštěvnosti již bezpochyb nejúspěšnějším měsícem posledních let. Věřím, že pan Matějka bude schopen na dosavadní práci navázat a přeji mu v jeho úsilí hodně zdaru.

Ke konci února opustí redakci magazínu i ostatní spolupracovníci krom pana Jiřího Duchoně, který nadále zůstává redaktorem. Do té doby se ještě budete sektávat s články současných autorů, kteří budou společně se mnou pomáhat novému vedení redakce překlenout jakési přechodné období.

Bylo mi ctí pro vás připravit bezmála dva tisíce vydání AutoRevue.cz. Věřím, že pro vás i ta další budou nejméně stejně uspokojivá.

Pavel Janda

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků