AutoRevue.cz navštívilo v březnu přes 300 tisíc čtenářů

Vážení čtenáři,
 
v redakci AutoRevue.cz nám konec dlouhé zimy přinesl, vedle všech pozitiv s tím spojených, ještě jednu velkou radost. Březen 2006 pro nás znamenal nový rekord v návštěvnosti, když si k nám cestu našlo přes 326 000 návštěvníků (NetMonitor online, březen 2006). Meziročně jsme tak zaznamenali nárůst návštěvnosti o několik set procent a jen od listopadu 2005 jsme se posunuli na více jak dvojnásobek tehdejších čísel. Současná data činí z AutoRevue druhý nejnavštěvovanější internetový automagazín v České republice.
 
Rád bych Vám jménem celé redakce poděkoval za Vaší přízeň, Váš sílící zájem o stále se rozšiřující nabídku témat mě nesmírně těší. Vzhledem k ostatním datům o návštěvnosti vím, že nejde o návštěvy náhodné či jednorázové a věřte, že budeme i nadále dělat vše proto, abyste měli důvod se na AutoRevue vracet a mohli jsme se zde společně ještě dlouho setkávat.
 
S úctou
 
Pavel Janda
šéfredaktor AutoRevue.cz
Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků