AutoRevue.cz lehce mění svou tvář

Ačkoli jsme chtěli do doby, než AutoRevue.cz zásadněji změní svůj vzhled, zanechat dosavadní podobu webu i členění článků nezměné, stále bohatší obsah (a tím i méně a méně únosné členění našich příspěvků na "Články dne" a "Bleskovky") nás předčasně donutil k menšímu faceliftu. Ode dneška se tak budete mezi bleskovkami setkávat opravdu pouze s krátkými zprávami, všechny důležitější články se budou objevovat v klasickém sloupci na hlavní stránce, který byl dodnes vyhrazen obvykle jen jednomu článku za den. Výhody tohoto řešení jsou nasnadě: jednak všechny klíčové články najdete na našich stránkách vždy v "dospělé" podobě s vlastní fotkou, druhak se tím na hlavní stránku se vejde většina zajímavých z průběhu celého týdne, takže vám nic neunikne, ani když nemáte možnost nebo chuť se připojit na AutoRevue.cz každý den.

Věřím, že tato změna pomůže vaší lepší orientaci na našem webu a spolu s dříve uvedenými novinkami vám dále zpříjemní práci s ním. Hodláme v započaté práci pokračovat a nabízet vám stále širší a kvalitnější obsah v atraktivnější podobě.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 59 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků