AutoRevue.cz hledá nového redaktora

Do internetového časopisu AutoRevue.cz hledáme redaktora na plný úvazek. Chcete testovat automobily, psát o novinkách a setkávat se zajímavými lidmi? Stačí splnit několik požadavků...
AutoRevue.cz hledá nového redaktora

Co nabízíme?

Nabízíme hlavně zajímavou práci, která není jednotvárná a nudná. Alespoň nás to pořád ještě velmi baví – dá se tomu vůbec říkat práce? Computer Press Media je nejvýznamnější české vydavatelství v oblasti informačních a komunikačních technologií a z toho vyplývají i zaručené pracovní podmínky a zázemí.

Úkolem redaktora je účastnit se na tvorbě denního vydání AutoRevue.cz: píše články o nových automobilech, testuje vozy, aktivně vyhledává novinky, komunikuje s externími autory, kterým zadává články, je v kontaktu se čtenáři a firmami. Výstupy redaktorů denně vidíte na AutoRevue.cz, takže naši práci asi není třeba představovat.

Co požadujeme?

V prvé řadě požadujeme zapálení pro věc. Auta a věci okolo vás zkrátka musí bavit. Potom musíte umět velmi dobře psát – správná čeština a poutavý styl patří mezi hlavní hlediska, podle kterých se budeme rozhodovat. Důležitá je také orientace v oboru, ale na rozdíl od schopnosti psát články se jí dá velmi rychle naučit. Ano, učit se a sledovat, co se kolem děje nového, budete muset neustále.

Naše redakce sídlí v Brně, proto preferujeme redaktora právě z Brna nebo jeho okolí. Práce, kterou nabízíme, je vhodná pro absolventy škol, dokonce by se dala skloubit i se studiem na vysoké škole (ale spíše jen ve vyšších ročnících a u méně svědomitých studentů).

Samozřejmou podmínkou je práce s počítačem na pokročilé uživatelské úrovni, přivítáme znalost typografie a s grafickým editorem. Redaktor musí být schopen bez problémů porozumět anglicky (vhodné jsou také základy němčiny) psanému textu - bude to potřebovat.

Máte zájem?

Jestliže by vás bavilo pracovat na AutoRevue.cz a myslíte si, že splňujete výše uvedené podmínky, napište e-mail na adresu petr.broza@cpress.cz. Uveďte v něm, proč byste tuto práci chtěli dělat, případně napište, proč si myslíte, že bychom měli vybrat právě vás, kdy by se vám líbilo začít a další podobné věci, které se do žádostí o pracovní poměr uvádějí. K e-mailu přiložte strukturovaný životopis a velmi pomohou ukázky článků, které jste už někde publikovali.

Pokud jste ještě články do žádného časopisu nepsali a nechcete do konkurzu vstoupit s tímto hendikepem, vyberte si dvě z následujících témat a připravte o nich článek, který přiložíte:

  • popis nového vozu, který během roku 2005 vstoupí nebo již vstoupil na český trh; článek by měl mít rozsah mezi dvěma a třemi tisíci znaků;
  • technologický článek popisující např. práci motoru či jeho části;
  • úvaha/analýza určitého jevu či události, např. analýza změn cen pohonných hmot v čase či srovnání cen stejných vozů na různých trzích Evropské unie.

Vzhledem k tomu, že redaktor bude také testovat automobily, přiložte uživatelský test svého vozu, případně vozu, s nímž máte možnost jezdit. Je jasné, že dobrý test oceníme více než popis novinky na českém trhu.

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 87 příspěvků