AutoRevue.cz hledá nového redaktora

Do internetového časopisu AutoRevue.cz hledáme redaktora na plný úvazek. Chcete testovat automobily, psát o novinkách a setkávat se zajímavými lidmi? Stačí splnit několik požadavků...
AutoRevue.cz hledá nového redaktora

Co nabízíme?

Nabízíme hlavně zajímavou práci, která není jednotvárná a nudná. Alespoň nás to pořád ještě velmi baví – dá se tomu vůbec říkat práce? Computer Press Media je nejvýznamnější české vydavatelství v oblasti informačních a komunikačních technologií a z toho vyplývají i zaručené pracovní podmínky a zázemí.

Úkolem redaktora je účastnit se na tvorbě denního vydání AutoRevue.cz: píše články o nových automobilech, testuje vozy, aktivně vyhledává novinky, komunikuje s externími autory, kterým zadává články, je v kontaktu se čtenáři a firmami. Výstupy redaktorů denně vidíte na AutoRevue.cz, takže naši práci asi není třeba představovat.

Co požadujeme?

V prvé řadě požadujeme zapálení pro věc. Auta a věci okolo vás zkrátka musí bavit. Potom musíte umět velmi dobře psát – správná čeština a poutavý styl patří mezi hlavní hlediska, podle kterých se budeme rozhodovat. Důležitá je také orientace v oboru, ale na rozdíl od schopnosti psát články se jí dá velmi rychle naučit. Ano, učit se a sledovat, co se kolem děje nového, budete muset neustále.

Naše redakce sídlí v Brně, proto preferujeme redaktora právě z Brna nebo jeho okolí. Práce, kterou nabízíme, je vhodná pro absolventy škol, dokonce by se dala skloubit i se studiem na vysoké škole (ale spíše jen ve vyšších ročnících a u méně svědomitých studentů).

Samozřejmou podmínkou je práce s počítačem na pokročilé uživatelské úrovni, přivítáme znalost typografie a s grafickým editorem. Redaktor musí být schopen bez problémů porozumět anglicky (vhodné jsou také základy němčiny) psanému textu - bude to potřebovat.

Máte zájem?

Jestliže by vás bavilo pracovat na AutoRevue.cz a myslíte si, že splňujete výše uvedené podmínky, napište e-mail na adresu petr.broza@cpress.cz. Uveďte v něm, proč byste tuto práci chtěli dělat, případně napište, proč si myslíte, že bychom měli vybrat právě vás, kdy by se vám líbilo začít a další podobné věci, které se do žádostí o pracovní poměr uvádějí. K e-mailu přiložte strukturovaný životopis a velmi pomohou ukázky článků, které jste už někde publikovali.

Pokud jste ještě články do žádného časopisu nepsali a nechcete do konkurzu vstoupit s tímto hendikepem, vyberte si dvě z následujících témat a připravte o nich článek, který přiložíte:

  • popis nového vozu, který během roku 2005 vstoupí nebo již vstoupil na český trh; článek by měl mít rozsah mezi dvěma a třemi tisíci znaků;
  • technologický článek popisující např. práci motoru či jeho části;
  • úvaha/analýza určitého jevu či události, např. analýza změn cen pohonných hmot v čase či srovnání cen stejných vozů na různých trzích Evropské unie.

Vzhledem k tomu, že redaktor bude také testovat automobily, přiložte uživatelský test svého vozu, případně vozu, s nímž máte možnost jezdit. Je jasné, že dobrý test oceníme více než popis novinky na českém trhu.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 2 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků