No jo, ss standard. Kde jsem to jenom viděl, aha, na amerických softech, nejprve musíš odsouhlasit, že výrobce nenese žádnou, ale vůbec žádnou zodpovědnost a pak to teprve můžeš použít. Takže tady to bude stejné po každém nasednutí nejprve na obřím displeji naskočí potvrzení souhlasu s použitím na vlastní zodpovědnost a pak se teprve vergl rozjede. Americká klasika....
No to auto jede asi 5km/h takže nehody bych se fakt moc nebál, ale to že mě zabijou řídiči, kterým zablokuju silnici protože to jede 5 km/h to už je jiná. Má to smysl snad využít když opravdu silné prší, jinak je to úplně na nic.
Hyundai a Aptiv vytvoří společný podnik pro další vývoj autonomní jízdy. Hyundai a Aptiv investují celkem $4 mld. do společného podniku, v němž budou mít oba partneři shodný 50% podíl .http://www.hybrid.cz/hyundai-aptiv-budou-vyvij... ... . Asi by jste jim měl zavolat,že je to na nic, a ty miliardy dolarů vyhazují oknem:-D
Jinak jednou to fungovat bude, ale kdo si dnes koupi FSD na Model 3 a dělá to proto že čeká že mu to auto bude za 2 roky vydělávat jako robo taxi tak je hodně naivní. Jestli má někdo plno peněz a je jedno že je vyhodí tak ok, ale přijde mě že plno lidí věří Muskovi že jim to auto bude vydělávat.
Žiadne robotaxi nebude, je to len reklamný ťah, podobne ako model 3za 35000$,ktorý nikdy neuzrel svetlo sveta. Oblbol státisíce naivných ľudí a investorov. Podomne je to aj s kamiónom Semi, ktorý už mal schádzať z výrobnych liniek koncom tohto roku. Už v roku 2017 mala Tesla prejsť od východneho pobrežia po západné pobrežie usa bez šoféra. Mesiaš Elon nasľubuje hory-doly lem aby nalákal investorov. Už 17 rokov je Tesla v strate pod jeho vedením. Iba za 6 mesiacov tohto roka stratili 1.1 miliardy $. Jednoznačne najhorší šéf spoločnosti všetkých čias. 1.miesto.
To zalezi, jestli budou zakaznici autonomniho taxi ochotni vzit na sebe tu odpovednost v pripade nehody ... :-)... musel jsem, nedalo mi to ... :-)
To je samozřejmě naprosto absurdní a je otázka, zda by něco takového vůbec mělo být legální. Také srovnávání s letadly je úplně mimo. V letadle jsou na řešení problému zpravidla min. sekundy, ale spíše daleko více času. V autě to ani ta jedna sekunda být nemusí. Prostě blbost na entou. Buď ať je to na takové úrovni, že to zvládne jakoukoliv situaci zcela samostatně (a v autě pak už nemusí být volant, pedály atd) a nebo to v autě nemá co dělat.Už jenom představa, že takový řidič po autoškole odjezdí v autonomním autě desítky tisíc kilometrů bez zásahu do řízení a najednou bude muset sám vlastním zásahem řešit nějakou krizovku je úsměvná.... :-)
Aha tak v letadle pri 700 km/h jsou sekundy a v aute pri 130 km...
Jo je to na nic, jako já osobně si auto rád řídím a dělám to líp jak robot a mám i nižší spotřebu (třeba u I-Pace co jsem si teď koupil) ale jde o to že to pouze všechny blokuje a legislativa min v Evropě nepovolí autonomní auta min 20 - 30let. Se koukněte na to jak dlouho trvá změna zákona aby taxi mohli mít aplikaci a ne taxametr. To je technologie která nikoho neohrožuje na životě, funguje roky ale ani tohle se prosadí až za x let.
Společný podnik zahájí v roce 2020 testování systémů, které se zcela obejdou bez řidiče, a v roce 2022 bude mít pro sériovou výrobu připravenou platformu autonomní jízdy, vytvořenou pro poskytovatele robotické taxislužby, provozovatele vozových parků a výrobce automobilůB-]
A co jako, to dela kazda automobilka.Jedina vyjimka je ta Tesla, kde si to vyviji sami. Pro ostatni automobilky to proste vyviji nekdo jinej jako aptiv mobileye apod.
Reakce na "legislativa min v Evropě nepovolí autonomní auta min 20 - 30let."
Vy dokážete třeba za snížené viditelnosti vidět lépe než lidar, radar,infra atd,a vyhodnotit to rychleji než počítač?Sakra proč tu techniku cpou např. do letadel, když by jim stačil obyčený kompas a výhled z okna :-D
Vidět ne, ale orientovat se v reálném světě určitě ano. Vždyť ta AI vůbec netuší, která bije :-D
Zopakuji to, běžte jim to poradit, možné vás i zaměstnají, třeba na vrátnici:-D
Oni to moc dobře vědí, to jim nemusí nikdo radit (jedna věc je marketing a druhá pak reálný stav věci) ;-)
Zkuste si něco přečíst třeba o vojenských letadlech sledování desítek cílu a jejich vyhodnocování ,myslíte si,že ta AI neví co dělá?Civilní sektor jak jistě víte má trochu zpoždění, je i o pemězích, což se poslední roky značně zlepšuje viz odkaz.
srovnání vojenského letadla s technologiemi za miliony dolarů s auty, kde mnohem složitější problémy bude muset násobně rychleji řešit krabička za stovky dolarů snad ani nemá cenu komentovat...... taky dosavadní nehody typu ""AI" zmátla bílá barva kamionu" nebo ""AI" zmátla čára na silnici" jsou naprosto směšné...
No ma to maly hacek, ze Tesla sbira obrovske mnozstvi dat ze situaci, coz prozatim zadny jiny vyrobce nema k dispozici. U soucasnych TPU je vse veci hrubeho vykonu a mnostvi vzorku. Krabicka od google Coral ma schopnost analyzy obrazu jiz nyni na urovni 300 FPS, coz je nasobek schopnosti cloveka pri cene krabicky 150 usd.
Head-up displej,GPS atd. kde to má původ a kolik to stálo?Vy očekáváte, že se jakákoliv nová technika obejde bez nehod a omylů, zkuste zapátrat v minulosti:-D
Nebylo by to poprvé ani na posled kdy někdo vyhodil miliardy dolarů za nic.
Co vám brání je informovat o vašich poznatcích, třeba vám pár dolarů pošlou:-D
Ty seš mimo až to bolí.
Jasně, jako většina velkých výrobců co do toho investují z nějakého rozmaru miliardy:-D
To je toho. To už uměla Lada Niva v Návštěvnících v roce 1982.
Jenže tenkrát to byl automobil z budoucnosti, kterým do r. 1982 přicestovali návštěvníci z r. 2484. Takže než to bude fungovat apoň tak spolehlivě, jako v tom seriálu, tak to si asi ještě počkáme nějakých 465 let? ;-)
Pridal bych, ze Smart Summon je aktivni pouze v Severni Americe, protoze v Evrope jej neumoznuje legislativa.A sledovat Netflix, YouTube aj. lze pouze na Wifi, ktera je aktualne aktivni pouze u zaparkovane Tesly.
S tím že to je autonomní auto nebezpečnější než řidič pro děti které vběhnou na silnici nesouhlasím, jelikož systém autonomního auta stihne zahájit brždění mnohem dříve než člověk. Tím pádem nehodovost by mnohonásobně klesla. Prostě člověk nadělá daleko výčet chyb než autopilot.
Jste dneska skoncili ve skole nejak brzo. Neverim totiz, ze ti je vic nez 12 let. Pokud ano, tak to znamena, ze jsi uplne tupy.
A co dělají vaši spolužáci Laco, Dežo a Eržika?:-D
Copak, zasírat hybrid ti už nestačí?
Pouze reaguji na slovník Petra, vám se jeho výrazy líbí?
Nevim, nečetl nsem jeho příspěvek. Řeším to že svými zvratky zasíráš několik serverů.
Vidím,že máte podobný slovník:-D PS. neřešte to a hlavně neřepínejteB-]
Za predpokladu, ze system pozna, ze jde o deti, ktere vbihaji na silnici, coz neni zrovna jiste. Obcas totiz nepozna ani naves :-D
FSD (full self driviving) v podaní tesly v skutočnosti znamená F-foolsS-seldomD-differ
Za vsetko moze Musk /klamar/ a jeho programatori. Ako uzivatel ovplyvni neschopnost Ai, ktora sa uz niekolko krat potvrdila ako vynnik. Resp jasne ze ovplyvni, nevyuziva Ai, ktora je v Tesle, sice je ale nie je 100%. Na co tam potom je. hm
U vas bude hlavni vinik ucitel CJ ze vas nenechal rupnout.
Prvý by to mal demonštrovať sám Veľký Guru Elon na úseku diaľnice plnom odstavených záchranárskych hasičských vozidiel, ktorým ako je známe sa Tesla nedokáže vyhnúť. Pre bežného smrteľníka je lepšie spísať poslednú zavet a potom si sadnúť do pojazdneho krematoria.
To je cesta do budoucna, zavést autonomii, ale odpovědnost nechat uživateli. A jako bonus sbírat telemetrii a učit se od něj. Win-win proTeslu.
Tesla neumí ani asistent řízení. Proč bych ji měl věřit že umí autonomní řízení?
Protože ti Tesla věří, že ho použiješ jen tam, kde fungovat bude a kdyžtak převezmeš řízení.Jsem zvědavý, jestli a ElonTaxi odpovědnost převezmou také majitelé aut.
Nechci takováto auta v ulicích na kterých se pohybují děti. Ty sám to nepochopíš protože nemáš děti- sám jsi ještě (naivní a hloupé) dítě.
Ty asi nemáš moc smysl pro ironii.
EuroNCAP - neocakavane vybehnutie dietata:Corolla - automaticke brzdenie zo 60km/hhttps://youtu.be/poEzOEJWRMc... Tesla 3 - automaticke brzdenie z 30km/hhttps://youtu.be/cMiZa3HgRVE...
Volvohttps://youtu.be/_47utWAoupo
no ale bacha, Volvo je tak napred ze rozpoznalo ze se nejedna o dite, a kdys usoudilo ze je to normalni debil, tak se rozhodlo ho proste prejet B-]
Cesta do budoucna jsou jednoznačně kvalitnější lepší cesty. Až budou místo těch tankodromů, více dálnic, více pruhů, tak aby to odpovídalo vytížení dopravy, tj 3 pruhy minimum všude, do kopců a kolem frekventovaných uzlů více. To je práce tak na 100let v reálných podmínkách CZ, potom se můžeme bavit dál, zatím je o hubu pasivní tempomat a aktivní je vyloženě nebezpečný a cokoliv dokonalejšího vyžaduje plnou masivní kontrolu řidiče vždy a všude.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.