Autopilot Tesly nově nevyžaduje ani řidiče uvnitř vozu. Rizika nesou uživatelé

Net  |  30. 09. 2019 08:25

To je cesta do budoucna, zavést autonomii, ale odpovědnost nechat uživateli. A jako bonus sbírat telemetrii a učit se od něj. Win-win proTeslu.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  30. 09. 2019 08:55

Cesta do budoucna jsou jednoznačně kvalitnější lepší cesty. Až budou místo těch tankodromů, více dálnic, více pruhů, tak aby to odpovídalo vytížení dopravy, tj 3 pruhy minimum všude, do kopců a kolem frekventovaných uzlů více. To je práce tak na 100let v reálných podmínkách CZ, potom se můžeme bavit dál, zatím je o hubu pasivní tempomat a aktivní je vyloženě nebezpečný a cokoliv dokonalejšího vyžaduje plnou masivní kontrolu řidiče vždy a všude.

Odpovědět  |   | 
MM  |  30. 09. 2019 09:25

Tesla neumí ani asistent řízení. Proč bych ji měl věřit že umí autonomní řízení?

Odpovědět  |   | 
Net  |  30. 09. 2019 10:31

Protože ti Tesla věří, že ho použiješ jen tam, kde fungovat bude a kdyžtak převezmeš řízení.

Jsem zvědavý, jestli a ElonTaxi odpovědnost převezmou také majitelé aut.

Odpovědět  |   | 
c  |  30. 09. 2019 11:39

Nechci takováto auta v ulicích na kterých se pohybují děti. Ty sám to nepochopíš protože nemáš děti- sám jsi ještě (naivní a hloupé) dítě.

Odpovědět  |   | 
Net  |  30. 09. 2019 11:53

Ty asi nemáš moc smysl pro ironii.

Odpovědět  |   | 
NCAP  |  30. 09. 2019 12:54

EuroNCAP - neocakavane vybehnutie dietata:
Corolla - automaticke brzdenie zo 60km/h
https://youtu.be/poEzOEJWRMc...
Tesla 3 - automaticke brzdenie z 30km/h
https://youtu.be/cMiZa3HgRVE...

Odpovědět  |   | 
MM  |  30. 09. 2019 16:30
iPace  |  30. 09. 2019 17:25

no ale bacha, Volvo je tak napred ze rozpoznalo ze se nejedna o dite, a kdys usoudilo ze je to normalni debil, tak se rozhodlo ho proste prejet

Odpovědět  |   | 
Paly  |  30. 09. 2019 08:55

Prvý by to mal demonštrovať sám Veľký Guru Elon na úseku diaľnice plnom odstavených záchranárskych hasičských vozidiel, ktorým ako je známe sa Tesla nedokáže vyhnúť. Pre bežného smrteľníka je lepšie spísať poslednú zavet a potom si sadnúť do pojazdneho krematoria.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  30. 09. 2019 09:07

Za vsetko moze Musk /klamar/ a jeho programatori. Ako uzivatel ovplyvni neschopnost Ai, ktora sa uz niekolko krat potvrdila ako vynnik. Resp jasne ze ovplyvni, nevyuziva Ai, ktora je v Tesle, sice je ale nie je 100%. Na co tam potom je. hm

Odpovědět  |   | 
MrMysak  |  02. 10. 2019 19:58

U vas bude hlavni vinik ucitel CJ ze vas nenechal rupnout.

Odpovědět  |   | 
Paly  |  30. 09. 2019 09:10

FSD (full self driviving) v podaní tesly v skutočnosti znamená
F-fools
S-seldom
D-differ

Odpovědět  |   | 
Jáchym  |  30. 09. 2019 11:52

S tím že to je autonomní auto nebezpečnější než řidič pro děti které vběhnou na silnici nesouhlasím, jelikož systém autonomního auta stihne zahájit brždění mnohem dříve než člověk. Tím pádem nehodovost by mnohonásobně klesla. Prostě člověk nadělá daleko výčet chyb než autopilot.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  30. 09. 2019 12:07

Za predpokladu, ze system pozna, ze jde o deti, ktere vbihaji na silnici, coz neni zrovna jiste. Obcas totiz nepozna ani naves

Odpovědět  |   | 
Petr  |  30. 09. 2019 12:51

Jste dneska skoncili ve skole nejak brzo. Neverim totiz, ze ti je vic nez 12 let. Pokud ano, tak to znamena, ze jsi uplne tupy.

Odpovědět  |   | 
kkk  |  30. 09. 2019 13:26

A co dělají vaši spolužáci Laco, Dežo a Eržika?

Odpovědět  |   | 
MM  |  30. 09. 2019 16:30

Copak, zasírat hybrid ti už nestačí?

Odpovědět  |   | 
kkk  |  30. 09. 2019 21:56

Pouze reaguji na slovník Petra, vám se jeho výrazy líbí?

Odpovědět  |   | 
MM  |  01. 10. 2019 21:28

Nevim, nečetl nsem jeho příspěvek. Řeším to že svými zvratky zasíráš několik serverů.

Odpovědět  |   | 
kkk  |  02. 10. 2019 07:40

Vidím,že máte podobný slovník PS. neřešte to a hlavně neřepínejte

Odpovědět  |   | 
Mariuss  |  30. 09. 2019 13:05

Pridal bych, ze Smart Summon je aktivni pouze v Severni Americe, protoze v Evrope jej neumoznuje legislativa.
A sledovat Netflix, YouTube aj. lze pouze na Wifi, ktera je aktualne aktivni pouze u zaparkovane Tesly.

Odpovědět  |   | 
Amaroun  |  30. 09. 2019 13:44

To je toho. To už uměla Lada Niva v Návštěvnících v roce 1982.

Odpovědět  |   | 
vzpomínka  |  30. 09. 2019 14:31

Jenže tenkrát to byl automobil z budoucnosti, kterým do r. 1982 přicestovali návštěvníci z r. 2484. Takže než to bude fungovat apoň tak spolehlivě, jako v tom seriálu, tak to si asi ještě počkáme nějakých 465 let?

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  30. 09. 2019 15:34

No to auto jede asi 5km/h takže nehody bych se fakt moc nebál, ale to že mě zabijou řídiči, kterým zablokuju silnici protože to jede 5 km/h to už je jiná. Má to smysl snad využít když opravdu silné prší, jinak je to úplně na nic.

Odpovědět  |   | 
kkk  |  30. 09. 2019 16:23

Hyundai a Aptiv vytvoří společný podnik pro další vývoj autonomní jízdy. Hyundai a Aptiv investují celkem $4 mld. do společného podniku, v němž budou mít oba partneři shodný 50% podíl .http://www.hybrid.cz/hyundai-aptiv-budou-vyvij... ... . Asi by jste jim měl zavolat,že je to na nic, a ty miliardy dolarů vyhazují oknem

Odpovědět  |   | 
MM  |  30. 09. 2019 16:31

Nebylo by to poprvé ani na posled kdy někdo vyhodil miliardy dolarů za nic.

Odpovědět  |   | 
kkk  |  30. 09. 2019 16:36

Co vám brání je informovat o vašich poznatcích, třeba vám pár dolarů pošlou

Odpovědět  |   | 
MM  |  01. 10. 2019 21:28

Ty seš mimo až to bolí.

Odpovědět  |   | 
kkk  |  02. 10. 2019 07:41

Jasně, jako většina velkých výrobců co do toho investují z nějakého rozmaru miliardy

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  30. 09. 2019 16:34

Jo je to na nic, jako já osobně si auto rád řídím a dělám to líp jak robot a mám i nižší spotřebu (třeba u I-Pace co jsem si teď koupil) ale jde o to že to pouze všechny blokuje a legislativa min v Evropě nepovolí autonomní auta min 20 - 30let. Se koukněte na to jak dlouho trvá změna zákona aby taxi mohli mít aplikaci a ne taxametr. To je technologie která nikoho neohrožuje na životě, funguje roky ale ani tohle se prosadí až za x let.

Odpovědět  |   | 
kkk  |  30. 09. 2019 16:49

Vy dokážete třeba za snížené viditelnosti vidět lépe než lidar, radar,infra atd,a vyhodnotit to rychleji než počítač?Sakra proč tu techniku cpou např. do letadel, když by jim stačil obyčený kompas a výhled z okna

Odpovědět  |   | 
E15  |  30. 09. 2019 17:01

Vidět ne, ale orientovat se v reálném světě určitě ano. Vždyť ta AI vůbec netuší, která bije

Odpovědět  |   | 
kkk  |  30. 09. 2019 17:06

Zopakuji to, běžte jim to poradit, možné vás i zaměstnají, třeba na vrátnici

Odpovědět  |   | 
E15  |  30. 09. 2019 22:12

Oni to moc dobře vědí, to jim nemusí nikdo radit (jedna věc je marketing a druhá pak reálný stav věci)

Odpovědět  |   | 
kkk  |  30. 09. 2019 22:53

Zkuste si něco přečíst třeba o vojenských letadlech sledování desítek cílu a jejich vyhodnocování ,myslíte si,že ta AI neví co dělá?Civilní sektor jak jistě víte má trochu zpoždění, je i o pemězích, což se poslední roky značně zlepšuje viz odkaz.

Odpovědět  |   | 
E15  |  01. 10. 2019 10:33

srovnání vojenského letadla s technologiemi za miliony dolarů s auty, kde mnohem složitější problémy bude muset násobně rychleji řešit krabička za stovky dolarů snad ani nemá cenu komentovat...
... taky dosavadní nehody typu ""AI" zmátla bílá barva kamionu" nebo ""AI" zmátla čára na silnici" jsou naprosto směšné...

Odpovědět  |   | 
kkk  |  01. 10. 2019 12:21

Head-up displej,GPS atd. kde to má původ a kolik to stálo?Vy očekáváte, že se jakákoliv nová technika obejde bez nehod a omylů, zkuste zapátrat v minulosti

Odpovědět  |   | 
MrMysak  |  02. 10. 2019 20:04

No ma to maly hacek, ze Tesla sbira obrovske mnozstvi dat ze situaci, coz prozatim zadny jiny vyrobce nema k dispozici. U soucasnych TPU je vse veci hrubeho vykonu a mnostvi vzorku. Krabicka od google Coral ma schopnost analyzy obrazu jiz nyni na urovni 300 FPS, coz je nasobek schopnosti cloveka pri cene krabicky 150 usd.

Odpovědět  |   | 
kkk  |  30. 09. 2019 16:51

Společný podnik zahájí v roce 2020 testování systémů, které se zcela obejdou bez řidiče, a v roce 2022 bude mít pro sériovou výrobu připravenou platformu autonomní jízdy, vytvořenou pro poskytovatele robotické taxislužby, provozovatele vozových parků a výrobce automobilů

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  01. 10. 2019 08:20

A co jako, to dela kazda automobilka.
Jedina vyjimka je ta Tesla, kde si to vyviji sami. Pro ostatni automobilky to proste vyviji nekdo jinej jako aptiv mobileye apod.

Odpovědět  |   | 
kkk  |  01. 10. 2019 09:19

Reakce na "legislativa min v Evropě nepovolí autonomní auta min 20 - 30let."

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  30. 09. 2019 16:39

Jinak jednou to fungovat bude, ale kdo si dnes koupi FSD na Model 3 a dělá to proto že čeká že mu to auto bude za 2 roky vydělávat jako robo taxi tak je hodně naivní. Jestli má někdo plno peněz a je jedno že je vyhodí tak ok, ale přijde mě že plno lidí věří Muskovi že jim to auto bude vydělávat.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  01. 10. 2019 08:22

To zalezi, jestli budou zakaznici autonomniho taxi ochotni vzit na sebe tu odpovednost v pripade nehody ...
... musel jsem, nedalo mi to ...

Odpovědět  |   | 
E15  |  01. 10. 2019 10:23

To je samozřejmě naprosto absurdní a je otázka, zda by něco takového vůbec mělo být legální. Také srovnávání s letadly je úplně mimo. V letadle jsou na řešení problému zpravidla min. sekundy, ale spíše daleko více času. V autě to ani ta jedna sekunda být nemusí. Prostě blbost na entou. Buď ať je to na takové úrovni, že to zvládne jakoukoliv situaci zcela samostatně (a v autě pak už nemusí být volant, pedály atd) a nebo to v autě nemá co dělat.
Už jenom představa, že takový řidič po autoškole odjezdí v autonomním autě desítky tisíc kilometrů bez zásahu do řízení a najednou bude muset sám vlastním zásahem řešit nějakou krizovku je úsměvná....

Odpovědět  |   | 
MrMysak  |  02. 10. 2019 22:21

Aha tak v letadle pri 700 km/h jsou sekundy a v aute pri 130 km...

Odpovědět  |   | 
Paly  |  01. 10. 2019 11:44

Žiadne robotaxi nebude, je to len reklamný ťah, podobne ako model 3za 35000$,ktorý nikdy neuzrel svetlo sveta. Oblbol státisíce naivných ľudí a investorov. Podomne je to aj s kamiónom Semi, ktorý už mal schádzať z výrobnych liniek koncom tohto roku. Už v roku 2017 mala Tesla prejsť od východneho pobrežia po západné pobrežie usa bez šoféra. Mesiaš Elon nasľubuje hory-doly lem aby nalákal investorov. Už 17 rokov je Tesla v strate pod jeho vedením. Iba za 6 mesiacov tohto roka stratili 1.1 miliardy $. Jednoznačne najhorší šéf spoločnosti všetkých čias. 1.miesto.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  01. 10. 2019 10:08

No jo, ss standard. Kde jsem to jenom viděl, aha, na amerických softech, nejprve musíš odsouhlasit, že výrobce nenese žádnou, ale vůbec žádnou zodpovědnost a pak to teprve můžeš použít. Takže tady to bude stejné po každém nasednutí nejprve na obřím displeji naskočí potvrzení souhlasu s použitím na vlastní zodpovědnost a pak se teprve vergl rozjede. Americká klasika....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

včera | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

Renault Clio 1.0 TCe

Pravidlem je vyměnit nárazníky a tvářit se, že máte úplně nové auto. Renault na to šel s pátou generací Clia obráceně. Od základů nově vyvinutý vůz zabalil do povědomého tvaru a chce s ním navázat na předchůdce. V zájmu Francouzů by nicméně mělo být, aby se jim to v případě tříválcové pohonné jednotky raději nepovedlo.

14.  1.  2020 | Miro Mihálik | 69 příspěvků
Minitest Lexus RC 300h F Sport: Mohl být skvělý, ale doplatil na zvrácenost doby

Lexus RC 300h F Sport

Nejkratší cesta do srdce chlapa nevede mezi žebry, ale skrze krásné auto. A tohle si vás prostě získá!

11.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 147 příspěvků

Nejčtenější články

Američané dávají sbohem škrabkám na led. S lepším řešením přichází luxusní Lincoln

Američané dávají sbohem škrabkám na led. S …

K vyhřívaným sedadlům, volantu či zadnímu oknu se nyní připojují i stěrače předního okna.

23.  12.  2019 | | 109 N/A
Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 37 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 17 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
VW Golf je na Slovensku překvapivě levný. Má však i velice bohatou výbavu

VW Golf je na Slovensku překvapivě levný. M…

Ještě než se dočkáme oficiálních českých cen nové generace Golfu, podívali jsme se na cenovky u sousedů na Slovensku.

21.  12.  2019 | | 130 N/A