Autonomní vůz Uberu havaroval. Vývojový program museli přerušit

Autonomní vůz Uberu byl ve městě Tempe účastníkem dopravní nehody, po které skončil převrácený na boku. Za incident však nese vinu řidič jiného vozu.
Autonomní vůz Uberu havaroval. Vývojový program museli přerušit

Společnost Uber využívá k testování autonomní jízdy druhou generaci modelu Volvo XC90. A právě jeden takový vůz byl zapleten do nehody v arizonském městě Tempe, kde testování autopilota probíhá. V době incidentu byl ve voze kromě člověka za volantem ještě jeden spolujezdec a auto bylo přepnuto do režimu samostatné jízdy.

Autonomní Volva Uberu projela minimálně šest červených

Autonomní Volva Uberu projela minimálně šest červených

Důležité je, že během incidentu nedošlo k žádnému zranění, i když první záběry z místa nehody vůbec nevypadají hezky. Kolize byla údajně způsobena jiným vozem, nemohl za ni autopilot Uberu.

Autonomní vozy Uber pořád vyžadují časté zásahy člověka

Autonomní vozy Uber pořád vyžadují časté zásahy člověka

Autonomní vozy z flotily společnosti prý potřebují zásah skutečného řidiče každý kilometr a čtvrt. Uber kromě Arizony testuje autopilota také v Pensylvánii a Kalifornii a každý týden vozy urazí více než 32 tisíc kilometrů. Po zmiňované nehodě byl ale testovací program na všech místech pozastaven. Zatím není jasné, kdy se vozy opět vrátí do provozu.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků