Autonomní vůz Apple by mohl být založen na BMW i3

Autonomní vůz Apple by mohl být založen na BMW i3

O autonomním dopravním prostředku společnosti Apple se už mluví docela dlouho. Jenže Apple nemá vlastní výrobní závod ani zkušenosti s výrobou aut. Schůdným řešením by proto mohlo být převzetí základní platformy odjinud. Třeba od BMW.

Šéf Applu Tim Cook by rád vyráběl autonomní vůz na základech BMW i3, píše německý Manager Magazin. Obě firmy se v této záležitosti prý sešly už na konci roku 2014, ale i když tehdejší jednání zkrachovala, zůstaly v kontaktu.

Autonomních vozů se překvapivě nejvíc bojí ženy, ukázal průzkum

Autonomních vozů se překvapivě nejvíc bojí ženy, ukázal průzkum

BMW i3 je nadčasový a z konstrukčního hlediska velmi futuristický automobil, což by samozřejmě sedělo na politiku společnosti Apple. Apple totiž chce také použít uhlíková vlákna ke konstrukci vozu a výhradně elektrický pohon. To vše má dnes na trhu vlastně jen BMW i3.

Autonomní vůz společnosti Apple čeká ještě dlouhá cesta a i když se hovořilo o roku 2018 jako o datu uvedení na trh, zatím jsme ještě neviděli ani prototyp, skicu nebo jiný konkrétní a hmatatelný důkaz, že takové auto existuje.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 827 km
Cena: 187 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2017
Stav: 7 836 km
Cena: 1 900 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2017
Stav: 7 128 km
Cena: 990 000 Kč
BMW 6 3
Rok výroby: 2012
Stav: 63 755 km
Cena: 900 000 Kč
BMW 5 2,5
Rok výroby: 2005
Stav: 256 543 km
Cena: 150 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2010
Stav: 234 087 km
Cena: 440 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků