Já si nedokážu představit že by autonomí vozidlo „černou skřínku" nemělo, už jenom kvuli následnému odstanování chyb. prostě po nehodě si data přečtou inženíři z automobilky, zjistí co bylo špatně a v příští verzi chybu odstaní, aby se nehoda již neopakovala. a co se týče připravované legislatity tak si to dočela protiřečí, nevěnovat se řízení, a být připraveni zasáhnout. Ale alespoň už nekterý vlády berou na vědomí autonomní auta, tak by se to mohlo začít hýbat.
A jak si takovou legislativu představuješ? Co třeba by se mělo nařídit?
Tesly už černé skříňky mají a auto odesílá data do centrály takže se dá určit co se s autem dělo před nehodou a zda řidič lže v tom zda měl nebo neměl zaplého autopilota, zda opravdu auto samo akcelerovalo rovnou do zdi nebo to byl řidič kdo naopak prudce sešlápnul pedál.Akorát k Tesle s upiclou střechou musel přiletět specialista z automobilky, aby data stáhnul z vraku kabelem protože odesílací anténa zřejmě umístěná ve střeše vzala za své.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.