Autonomní rozvoz pizzy vyráží do ulic. Lidskou práci neušetří, je třeba kontrola

Kenny  |  25. 06. 2019 09:06

V prumyslu se tomu rika AGV. Jedna se o predem nadefinovane drahy, ktere jsou vyznaceny kabelem v podlaze nebo nalepenou magentickou paskou. Drahu nasleduje autonomni vozik, pohybuje se po ni, ma pravidla pro vyhybani s ostatnimi voziky. Stejne jako sensor, ktery pozna kdyz mu neco vstoupi do cesty, tak zastavi. Kdyby bylo neco podobneho pres cele mesto, mohla by se po tom pohybovat autonomni vozitka a nemusi v nich byt jen pizza, ale klidne nakupy ze supermrketu, e shopu, posta a jine. V druhe fazi by do toho mohli naskakovat i zivi lide. Kteri si vyberou misto na siti, kam chteji dopravit. Nadruhou stranu vozitka jezdi jen podle urciteho algoritmu, samy se rozhodovat samozrejme neumeji. Spolehlivost je takova stredni. Ale na letistich obcas maji Airtrain (Praha nema na letiste ani metro), ktery jezdi sam mezi zastavkami a terminaly a rozvazi cestujici.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  25. 06. 2019 21:21

...a pak nasnezi a vsechno se to zhrouti...

Odpovědět  |   | 
Monika  |  25. 06. 2019 09:49

Na svete jsou miliardy hladovych nebo aspon chudych lidi, kteri by dali cokoli za moznost si vydelat...firmly udelaji cokoli, aby se mohly zbavit lidi...aby je platit nemusely...takhle to dal nepujde...chudi jednou vtrhnou do vyspeleho sveta a vezmou si, co potrebuji...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  25. 06. 2019 10:06

Holyma rukama? Jsme rozezrani a bezohledni - o tom zadna - ale za vetsinou chudoby jsou - podle mne - lokalni geograficko/politicke priciny.

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  25. 06. 2019 10:31

Vsecko je otazkou ceny. Pokud firma nabizi studentovi za rozvoz pizzy 45Kc/hod, tak samozrejme sehnat lidi nemuze a automatizovany rozvoz ji pomuze. Az bude automatizovany rozvoz drazsi nez student, nikdo do nej samozrejme nepujde. Trh si ukaze sam. A zeby lide nemeli co delat? O to se vubec nebojim, je tolik cinnosti. Navic ve vyspelem svete (japonsko zcela, rodily evropan z casti) populace spise starne a vymira, takze roboti pomuzou. Ono jak ve 3 svete dosahnou jisteho standardu casem taky, jejich nekontrolovatelny prirustek se take zastavi. Protoze uz se nebudou venovat zabave chudych (sexu), ale budou sedet za tablety obklopeni komercnimi produkty jako my. Trh se navic meni a prinasi nove obory, takze lide se treba zamestnaji na vyroby raket, ktere budou potreba az si planetu znicime a budeme chtit jit nicit zase o jednu dal. Nebo nekdo bude muset jit a sbirat a zpracovavat plasty z oceanu atd atd. Nebo budeme posluhovat opalenym, az dosahnou vrcholu.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  25. 06. 2019 10:47

1*

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  25. 06. 2019 15:39

dobré, šak by před bránou zatroubil a brnkl na mobil nebot když mně dovezou pizzu tak než vyndá pizzu, tak se zeptá, jestli nevím o někom, kdo by chtěl jezdit.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

dnes | Petr Schnagl | 4 příspěvky
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A