Autonomní Mustang se v Goodwoodu motal hůř než s opilcem za volantem

Ford Mustang z roku 1956 dostal autonomní řízení za účelem zdolání trati v Goodwoodu. Dojem moc nezanechal.

Autonomní řízení je hned vedle elektromobility tématem vysoce aktuálním, a určitou skupinou motoristů také vysoce odmítaným. Po všech těch úspěšných pokusech tady máme pro vysmívače a skeptiky těchto technologií vodu na mlýn.

Test ukázal, proč Tesly s Autopilotem bourají. Komentář značky nepřekvapí

Test ukázal, proč Tesly s Autopilotem bourají. Komentář značky nepřekvapí

Elektronický gigant Siemens ve společnosti s univerzitou Cranfield v Anglii si na Festival rychlosti v Goodwoodu připravili velmi speciální Mustang. Už jsme vám jej představovali. Nebýt polepů, ani byste jej od standardního krásného veterána nerozeznali. Příliš dobrý dojem ale na této akci nezanechal.

Siemens projekt už před začátkem označoval jako "překlenutí propasti mezi dědictvím automobilového průmyslu a pohledem do budoucnosti autonomních systémů v dopravě i výrobě". Proto také zcela nepředělali techniku Mustangu, ale stávající díly přizpůsobili a vyladili k preciznosti, která je k autonomnímu řízení zapotřebí. Tedy pokusili se.

Land Rover pracuje na autonomním řízení. V terénu…

Land Rover pracuje na autonomním řízení. V terénu…

Aby Mustang vůbec zvládl projet takřka dvoukilometrový úsek v Goodwoodu, musela být trať dopředu naskenována do 3D podoby, podle níž se bude systém vozu řídit. V přiloženém videu se koukněte na výsledek. Ještě, že Mustanga na trať nepustili samotného, pár korekcí řidiče totiž bylo potřeba...

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 63 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 48 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků