Autonomní auta musí mít záložní systém řízení, tvrdí výrobce systémů

Jeden z největších výrobců systemů řízení na světě připravuje změnu svých produktů. Musí se přizpůsobit nezastavitelnému vývoji autonomních vozů.
Autonomní auta musí mít záložní systém řízení, tvrdí výrobce systémů

Japonská společnost JTEKT Corp v současnosti patří k popředním světovým výrobcům systémů řízení. Prezident společnosti Tetsuo Agata se rozpovídal o změnách, které budou muset udělat. Vše kvůli autonomním vozům. 

"Až přijde autonomní řízení, možná se změní tvary vozidel. Výrobci nemají rádi mechanické spojení řízení, to je omezuje při volbě designu. Zabírá totiž důležitou část vozu," řekl Tetsuo Agata.

Tloušťka za volantem je při nehodě smrtící. Riziko je až o 81 procent vyšší

Tloušťka za volantem je při nehodě smrtící. Riziko je až o 81 procent vyšší

Prezident společnosti JTEKT Corp se také vyjádřil, že systémy řízení budou potřebovat softwarové a hardwarové zálohy. K dispozici by tak měl být také sekundární systém řízení v případě, že ten primární selže.  

Nové produkty by firma měla začít produkovat během nejbližších let. Vývoj je v plném proudu a do roku 2020 má být vše připraveno pro naplnění snů automobilek o plně autonomních vozech. 

Na fotkách je interiér vozu Nissan IDS Concept:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

včera | Jan Mička | 50 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků