Autonomní auta musí mít záložní systém řízení, tvrdí výrobce systémů

Jeden z největších výrobců systemů řízení na světě připravuje změnu svých produktů. Musí se přizpůsobit nezastavitelnému vývoji autonomních vozů.
Autonomní auta musí mít záložní systém řízení, tvrdí výrobce systémů

Japonská společnost JTEKT Corp v současnosti patří k popředním světovým výrobcům systémů řízení. Prezident společnosti Tetsuo Agata se rozpovídal o změnách, které budou muset udělat. Vše kvůli autonomním vozům. 

"Až přijde autonomní řízení, možná se změní tvary vozidel. Výrobci nemají rádi mechanické spojení řízení, to je omezuje při volbě designu. Zabírá totiž důležitou část vozu," řekl Tetsuo Agata.

Tloušťka za volantem je při nehodě smrtící. Riziko je až o 81 procent vyšší

Tloušťka za volantem je při nehodě smrtící. Riziko je až o 81 procent vyšší

Prezident společnosti JTEKT Corp se také vyjádřil, že systémy řízení budou potřebovat softwarové a hardwarové zálohy. K dispozici by tak měl být také sekundární systém řízení v případě, že ten primární selže.  

Nové produkty by firma měla začít produkovat během nejbližších let. Vývoj je v plném proudu a do roku 2020 má být vše připraveno pro naplnění snů automobilek o plně autonomních vozech. 

Na fotkách je interiér vozu Nissan IDS Concept:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 23 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků