Autonomní auta musí mít záložní systém řízení, tvrdí výrobce systémů

Jeden z největších výrobců systemů řízení na světě připravuje změnu svých produktů. Musí se přizpůsobit nezastavitelnému vývoji autonomních vozů.
Autonomní auta musí mít záložní systém řízení, tvrdí výrobce systémů

Japonská společnost JTEKT Corp v současnosti patří k popředním světovým výrobcům systémů řízení. Prezident společnosti Tetsuo Agata se rozpovídal o změnách, které budou muset udělat. Vše kvůli autonomním vozům. 

"Až přijde autonomní řízení, možná se změní tvary vozidel. Výrobci nemají rádi mechanické spojení řízení, to je omezuje při volbě designu. Zabírá totiž důležitou část vozu," řekl Tetsuo Agata.

Tloušťka za volantem je při nehodě smrtící. Riziko je až o 81 procent vyšší

Tloušťka za volantem je při nehodě smrtící. Riziko je až o 81 procent vyšší

Prezident společnosti JTEKT Corp se také vyjádřil, že systémy řízení budou potřebovat softwarové a hardwarové zálohy. K dispozici by tak měl být také sekundární systém řízení v případě, že ten primární selže.  

Nové produkty by firma měla začít produkovat během nejbližších let. Vývoj je v plném proudu a do roku 2020 má být vše připraveno pro naplnění snů automobilek o plně autonomních vozech. 

Na fotkách je interiér vozu Nissan IDS Concept:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků