Automobily Volvo XC90 a Volvo C30 se staly vítězi ankety Auto Trophy

Společnost Volvo Car Corporation se úspěšně zařadila mezi vítěze ankety Auto Trophy pro rok 2006. Volvo XC90 získalo již pátý titul v kategorii zahraničních vozidel třídy SUV a off-road, zatímco Volvo C30, které se soutěže zúčastnilo poprvé, získalo nejvyšší ocenění v kategorii zahraničních kompaktních vozidel.  O hlasy čtenářů magazínu Auto Zeitung se v rámci devatenáctého ročníku soutěže Auto Trophy pořádané tímto časopisem ucházelo více než 350 vozidel ve 27 kategoriích. Steven Armstrong, provozní ředitel společnosti Volvo Car Corporation, převzal tato významná ocenění v berlínském Meilenwerk.

V anketě o nejlepší automobil roku 2006 hlasovalo téměř 94 000 čtenářů magazínu Auto Zeitung. Hlasovat bylo možné jak prostřednictvím anketních lístků, tak po Internetu. Dvě první místa pro Volvo XC90 a Volvo C30 jsou důkazem vynikající pověsti a oblíbenosti těchto modelů značky Volvo na německém trhu, zejména díky jejich variabilitě a příkladným bezpečnostním parametrům. 

Od svého vítězství v kategorii nejlepší nový zahraniční automobil v roce 2002 se Volvo XC90 v každém následujícím roce umístilo na špici kategorie SUV a off-road. V roce 2006 XC90 v boji o prvenství v této kategorii opět zvítězila, a to s bezpečným náskokem před svými rivaly. 

Volvo C30 při svém debutu v soutěži Auto Trophy dosáhlo hned na metu nejvyšší. Tento poslední výsledek je další z řady senzací, které švédský kompaktní automobil zatím vyvolal. Po vítězství v designérské soutěži 2006 Design Award a po získání Zlatého volantu (Goldenes Lenkrad) pro rok 2006 je Auto Trophy třetím důležitým oceněním, kterého se dvoudveřovému kupé Volvo s velkou prosklenou zadní stěnou dostalo.  Prodej Volva C30 bude v Německu zahájen na konci roku 2006, přičemž v nabídce bude osm různých motorů a cena základního provedení bude 18 600 euro.

Ceremonie spojené s předáváním cen se zúčastnilo více než 300 významných zástupců automobilového průmyslu a celá řada předních osobností ze světa podnikání, politiky, umělců a novinářů. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Audi Q5 3.0 TDI quattro: Náskok díky šesti válcům?

Audi Q5 3.0 TDI quattro (minitest)

Obligátní třílitrový turbodiesel obohatil nabídku Audi Q5 na českém trhu teprve nedávno. Jde o druhý nejdražší a zároveň druhý nejsilnější agregát nabídky, otázkou ale zůstává, jestli je ho vůbec potřeba.

včera | Jan Mička | 13 příspěvků
TEST Mercedes-Benz X 250d 4Matic: Hvězda dělnické třídy?

Mercedes X 250d 4Matic

Někdy je snaha konkurovat soupeřům tak velká, že neváháte sáhnout po snadném a levném řešení, což se ale nemusí vyplatit. Může se Navara s hvězdou na přídi postavit Amaroku?

24.  4.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků