Automobilová světla ve Varrocu se budou vyvíjet v nové laboratoři

Společnost Varroc Lighting Systems investovala další desítky miliony korun do rozvoje svých vývojových center v České republice.
Automobilová světla ve Varrocu se budou vyvíjet v nové laboratoři

Téměř stovka specialistů bude vyvíjet elektronické části světel automobilů v novém vývojovém centru elektroniky, které bylo otevřeno v areálu výrobního závodu společnosti Varroc Lighting Systems v Šenově u Nového Jičína.

V nových prostorách, jejichž rozloha činí tisíc metrů čtverečních, se budou vyvíjet a testovat elektronické komponenty pro automobilovou světelnou techniku. Množství elektroniky totiž v adaptivních a laserových světlometech rapidně narůstá.

Součástí centra je také EMC laboratoř pro měření elektromagnetické kompatibiliby v bezodrazové komoře.

Do aut se teď montují čtyři typy světlometů. Vyznáte se v nich?

Do aut se teď montují čtyři typy světlometů. Vyznáte se v nich?

Sídlo Varroc Lighting Systems se nachází v USA ve státě Michigan. Celkem má deset technických a obchodních center v Evropě, Asii a Severní Americe, čtyři výrobní závody, přičemž dva jsou v České republice, dále pak v Indii a Mexiku, v Číně je zastoupena prostřednictvím společného podniku s VTYC.

Celosvětově má 5 000 zaměstnanců, z nichž více než polovina je zaměstnána v České republice, kde působí na třech místech – v Novém Jičíně, v Rychvaldu a v Ostravě. Výroba v Novém Jičíně a Rychvaldu má pro společnost zásadní roli a významně přispívá k dosahování jejích cílů. Varroc v současné době v České republice rozšiřuje výrobní kapacity a v následujících letech zde hodlá dále významně investovat.

V současnosti vyvíjí a vyrábí světla pro značky Bentley, Jaguar, Land Rover, Tesla, VW, Škoda, Ford, Peugeot, Citröen, koncerny General Motors a FCA, a rovněž pro Mercedes.

Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 23 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test Alfy Romeo 4C Spider: Osudová přitažlivost

Alfa Romeo 4C Spider

Alfa Romeo 4C je autem, do kterého se na první pohled zamilujete. Ale víte, jak to se vzletnými láskami bývá. Dost často z nich bývá slušná kocovina…

8.  7.  2017 | Jiří Švamberk | 9 příspěvků