Automobilová světla ve Varrocu se budou vyvíjet v nové laboratoři

Společnost Varroc Lighting Systems investovala další desítky miliony korun do rozvoje svých vývojových center v České republice.
Automobilová světla ve Varrocu se budou vyvíjet v nové laboratoři

Téměř stovka specialistů bude vyvíjet elektronické části světel automobilů v novém vývojovém centru elektroniky, které bylo otevřeno v areálu výrobního závodu společnosti Varroc Lighting Systems v Šenově u Nového Jičína.

V nových prostorách, jejichž rozloha činí tisíc metrů čtverečních, se budou vyvíjet a testovat elektronické komponenty pro automobilovou světelnou techniku. Množství elektroniky totiž v adaptivních a laserových světlometech rapidně narůstá.

Součástí centra je také EMC laboratoř pro měření elektromagnetické kompatibiliby v bezodrazové komoře.

Do aut se teď montují čtyři typy světlometů. Vyznáte se v nich?

Do aut se teď montují čtyři typy světlometů. Vyznáte se v nich?

Sídlo Varroc Lighting Systems se nachází v USA ve státě Michigan. Celkem má deset technických a obchodních center v Evropě, Asii a Severní Americe, čtyři výrobní závody, přičemž dva jsou v České republice, dále pak v Indii a Mexiku, v Číně je zastoupena prostřednictvím společného podniku s VTYC.

Celosvětově má 5 000 zaměstnanců, z nichž více než polovina je zaměstnána v České republice, kde působí na třech místech – v Novém Jičíně, v Rychvaldu a v Ostravě. Výroba v Novém Jičíně a Rychvaldu má pro společnost zásadní roli a významně přispívá k dosahování jejích cílů. Varroc v současné době v České republice rozšiřuje výrobní kapacity a v následujících letech zde hodlá dále významně investovat.

V současnosti vyvíjí a vyrábí světla pro značky Bentley, Jaguar, Land Rover, Tesla, VW, Škoda, Ford, Peugeot, Citröen, koncerny General Motors a FCA, a rovněž pro Mercedes.

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků