Automobilová světla ve Varrocu se budou vyvíjet v nové laboratoři

Společnost Varroc Lighting Systems investovala další desítky miliony korun do rozvoje svých vývojových center v České republice.
Automobilová světla ve Varrocu se budou vyvíjet v nové laboratoři

Téměř stovka specialistů bude vyvíjet elektronické části světel automobilů v novém vývojovém centru elektroniky, které bylo otevřeno v areálu výrobního závodu společnosti Varroc Lighting Systems v Šenově u Nového Jičína.

V nových prostorách, jejichž rozloha činí tisíc metrů čtverečních, se budou vyvíjet a testovat elektronické komponenty pro automobilovou světelnou techniku. Množství elektroniky totiž v adaptivních a laserových světlometech rapidně narůstá.

Součástí centra je také EMC laboratoř pro měření elektromagnetické kompatibiliby v bezodrazové komoře.

Technika | Život řidiče

Do aut se teď montují čtyři typy světlometů. Vyznáte se v nich?

Sídlo Varroc Lighting Systems se nachází v USA ve státě Michigan. Celkem má deset technických a obchodních center v Evropě, Asii a Severní Americe, čtyři výrobní závody, přičemž dva jsou v České republice, dále pak v Indii a Mexiku, v Číně je zastoupena prostřednictvím společného podniku s VTYC.

Celosvětově má 5 000 zaměstnanců, z nichž více než polovina je zaměstnána v České republice, kde působí na třech místech – v Novém Jičíně, v Rychvaldu a v Ostravě. Výroba v Novém Jičíně a Rychvaldu má pro společnost zásadní roli a významně přispívá k dosahování jejích cílů. Varroc v současné době v České republice rozšiřuje výrobní kapacity a v následujících letech zde hodlá dále významně investovat.

V současnosti vyvíjí a vyrábí světla pro značky Bentley, Jaguar, Land Rover, Tesla, VW, Škoda, Ford, Peugeot, Citröen, koncerny General Motors a FCA, a rovněž pro Mercedes.

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků