Automobilová světla ve Varrocu se budou vyvíjet v nové laboratoři

Společnost Varroc Lighting Systems investovala další desítky miliony korun do rozvoje svých vývojových center v České republice.
Automobilová světla ve Varrocu se budou vyvíjet v nové laboratoři

Téměř stovka specialistů bude vyvíjet elektronické části světel automobilů v novém vývojovém centru elektroniky, které bylo otevřeno v areálu výrobního závodu společnosti Varroc Lighting Systems v Šenově u Nového Jičína.

V nových prostorách, jejichž rozloha činí tisíc metrů čtverečních, se budou vyvíjet a testovat elektronické komponenty pro automobilovou světelnou techniku. Množství elektroniky totiž v adaptivních a laserových světlometech rapidně narůstá.

Součástí centra je také EMC laboratoř pro měření elektromagnetické kompatibiliby v bezodrazové komoře.

Do aut se teď montují čtyři typy světlometů. Vyznáte se v nich?

Do aut se teď montují čtyři typy světlometů. Vyznáte se v nich?

Sídlo Varroc Lighting Systems se nachází v USA ve státě Michigan. Celkem má deset technických a obchodních center v Evropě, Asii a Severní Americe, čtyři výrobní závody, přičemž dva jsou v České republice, dále pak v Indii a Mexiku, v Číně je zastoupena prostřednictvím společného podniku s VTYC.

Celosvětově má 5 000 zaměstnanců, z nichž více než polovina je zaměstnána v České republice, kde působí na třech místech – v Novém Jičíně, v Rychvaldu a v Ostravě. Výroba v Novém Jičíně a Rychvaldu má pro společnost zásadní roli a významně přispívá k dosahování jejích cílů. Varroc v současné době v České republice rozšiřuje výrobní kapacity a v následujících letech zde hodlá dále významně investovat.

V současnosti vyvíjí a vyrábí světla pro značky Bentley, Jaguar, Land Rover, Tesla, VW, Škoda, Ford, Peugeot, Citröen, koncerny General Motors a FCA, a rovněž pro Mercedes.

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků