Automobilová světla ve Varrocu se budou vyvíjet v nové laboratoři

Společnost Varroc Lighting Systems investovala další desítky miliony korun do rozvoje svých vývojových center v České republice.
Automobilová světla ve Varrocu se budou vyvíjet v nové laboratoři

Téměř stovka specialistů bude vyvíjet elektronické části světel automobilů v novém vývojovém centru elektroniky, které bylo otevřeno v areálu výrobního závodu společnosti Varroc Lighting Systems v Šenově u Nového Jičína.

V nových prostorách, jejichž rozloha činí tisíc metrů čtverečních, se budou vyvíjet a testovat elektronické komponenty pro automobilovou světelnou techniku. Množství elektroniky totiž v adaptivních a laserových světlometech rapidně narůstá.

Součástí centra je také EMC laboratoř pro měření elektromagnetické kompatibiliby v bezodrazové komoře.

Do aut se teď montují čtyři typy světlometů. Vyznáte se v nich?

Do aut se teď montují čtyři typy světlometů. Vyznáte se v nich?

Sídlo Varroc Lighting Systems se nachází v USA ve státě Michigan. Celkem má deset technických a obchodních center v Evropě, Asii a Severní Americe, čtyři výrobní závody, přičemž dva jsou v České republice, dále pak v Indii a Mexiku, v Číně je zastoupena prostřednictvím společného podniku s VTYC.

Celosvětově má 5 000 zaměstnanců, z nichž více než polovina je zaměstnána v České republice, kde působí na třech místech – v Novém Jičíně, v Rychvaldu a v Ostravě. Výroba v Novém Jičíně a Rychvaldu má pro společnost zásadní roli a významně přispívá k dosahování jejích cílů. Varroc v současné době v České republice rozšiřuje výrobní kapacity a v následujících letech zde hodlá dále významně investovat.

V současnosti vyvíjí a vyrábí světla pro značky Bentley, Jaguar, Land Rover, Tesla, VW, Škoda, Ford, Peugeot, Citröen, koncerny General Motors a FCA, a rovněž pro Mercedes.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

dnes | Michal Žďárský
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků