Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

LR  |  14. 04. 2019 08:38

Chladnicka je pekny nesmysl, protoze to snizuje zivotnost baterii v klici. Tedy pokud nebude chladnicka nefunkcni.

Odpovědět  |   | 
KRD  |  14. 04. 2019 08:59

chladnička není mrazák, běžný pracovní teplotní rozsah je psaný -20 až +70°C, skladovací je 18 - 28°C.

Odpovědět  |   | 
Surcuf  |  14. 04. 2019 12:02

Osle, kolik máš v chladničce? Doporučená teplota je 4-8 st, podle sektoru, některé mají nulovou zónu, tam je kolem nuly.....

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  14. 04. 2019 12:18

teplota 4C je optimální. 8C je naprostý nesmysl.

Odpovědět  |   | 
Xxx  |  15. 04. 2019 07:21

To je sice hezky ale v chladnicce se srazi vlhkost a kdyz tam nekdo da klicek tak se na tistaku bude srazet vlhkost a brzo budes mit po klicku.. 😂

Odpovědět  |   | 
krd  |  15. 04. 2019 08:52

Nevím jak váš klíček, ale např. VW má tišťák lakovaný, právě aby mu vlhkost moc neublížila. ono celkově je výroba klíčů o dost komplikovanější, než si myslíte...

Odpovědět  |   | 
Surcuf  |  15. 04. 2019 12:39

Hochu......přečti si návod k použití chladničky....., alespoň ze sebe nebudeš dělat veřejně hlupáka, prodávám toto zboží skoro 30 let, záleží na potravině, podle toho lze chladící skříň nastavovat a v různých patrech je teplota různá...

Odpovědět  |   | 
krd  |  15. 04. 2019 12:42

Stačí jediný chybějící údaj, tj. teploty jsou vztaženy k baterii a hned jsem za osla...
Jo a jinak automotive dílů je testována na provozní teploty -30 až +70°C.
O ledničce se tu nechceme asi jinak moc bavit...

Odpovědět  |   | 
Surcuf  |  15. 04. 2019 12:52

No tak si to po sobě přečti, tak jak jsi to napsal je zřejmé, že jde o chladničku.....

Odpovědět  |   | 
dohra  |  15. 04. 2019 07:37

A vy jste nepochopil, že to byly teploty pro ten klíč a ne pro chladničku?

Odpovědět  |   | 
cha  |  15. 04. 2019 07:59

Nepochopil. A potom kdo je ten osel.

Odpovědět  |   | 
Surcuf  |  15. 04. 2019 12:49

Takže skladovací teplota pro klíč je podle tebe 18-28 stupňů...……...no potěš. Jaká je skladovací teplota celého vozu?

Odpovědět  |   | 
krd  |  15. 04. 2019 13:02

To jsou teploty pro baterii! A teploty se uvádějí, když není zatížená a jen leží na polici a trpí max samovybíjením...

Odpovědět  |   | 
Surcuf  |  16. 04. 2019 10:58

Cituji:"chladnička není mrazák, běžný pracovní teplotní rozsah je psaný -20 až +70°C, skladovací je 18 - 28°C."


O klíči ani slovo....

Odpovědět  |   | 
Surcuf  |  15. 04. 2019 12:46

Skladovací teplota klíče? To myslíte vážně?

Odpovědět  |   | 
komik  |  15. 04. 2019 09:20

Mě přijde nejjednodužší házet všechny klíčky do nějaké plechovky nebo si na klíče pořídit kovovou skříňku (trezor) a nevymýšlet blbosti s chladničkou.. Ze strany automobilek by pak asi stačil malý vypínač na klíči, abych jej mohl deaktivovat, třeba když týden s autem nepojedu, aby se zbytečně nevybíjel. U vyšších verzí by to mohlo mít čtečku otisku prstů a fungovat třeba vždy několik minut po autentifikaci. Tuším že Tesla chce mí čtečky v klice auta, což v kombinaci s klíčem/nfc v mobilu je podle mě dostatečné zabezpečení a navíc při dnešních cenách senzorů... Gyro-senzor je hloupost, protože klíč bude pořád odebírat proud aby fungoval senzor..

Odpovědět  |   | 
Radon  |  08. 06. 2019 21:45

Kouzlo bezklicoveho pristupu je prece v tom, ze nemusim strkat ruce do kapsy. Snimac otisku prstu nebo tlacitko je prece jedno. A gyro senzor se da udelat tak, ze bez pohybu ma maximalni odpor, tedy nic nezere ...

Odpovědět  |   | 
Multicar  |  14. 04. 2019 09:24

No jo, ale když zakarkuji u nákupního centra a jdu nakupovat, tak bohužel opatření s pobyhovým senzorem nepomůže

Odpovědět  |   | 
úvaha  |  14. 04. 2019 09:41

Pokud by se taková skupinka s anténami a zesliovači signálu pohybovala na parkovišti u nákupního centra, tak ta vzdálenost mezi vozidlem a klíčem někde v obchoďáku bude asi podstatně delší, než někde u domu. Taková skupina by tam asi byla docela nápadná a potřebovala by nejspíš víc členů se zesilovacímu prvky, aby pokryla celou trasu mezi pohybujícím se klíčem v kapse majitele a parkovištěm. Jak by asi řešili problém, kdyby řidič-zloděj postával u jednoho auta, se kterým by chtěl po odemknutí odjet a mezitím by se odemykaly jiné vozy v okolí podle toho, který signál mezi mnoha různými klíči a vozy by to zrovna přeneslo? A co kdyby to na tak velkém parkovišti odemklo bezklíčově příliš mnoho aut současně a zloději pak neměli dost řidičů, aby se všemi odemknutými odjeli?

Odpovědět  |   | 
iPace  |  14. 04. 2019 11:28

na prenos sygnalu se da pouzit obycejny mobilni telefon, takze oba clenove "gangu" od sebe muzou bejt klidne tisice kilometru, vesmes tedy staci aby pri prijezdu takoveho vyhlednuteho auta jeden zustal u auta v garazich a druhy sel nekde za nima a v nejaky cas okolo nich proste prosel

u nakupnich center je ale ta vyhoda, ze je tam az prisis kamer, zlodej odjizdejici autem by tedy byl na nekolika zaznamech vcetne toho kde by projizdel prez zavoru z parkoviste, kde bejva celkem slusne videt oblicej

Odpovědět  |   | 
Net  |  14. 04. 2019 12:55

Zloději těchle aut většinou volí tu nejjednodušší možnost, což je krást auta v noci u majitele (pokud není auto zamčené v garáži nebo klíček mimo dosah), kdy mají dobrých 6 hodin náskok, než krádež někdo ohlásí. Ale někdy to nejde a krade se i jinde. Bezklíčkové odemykání a startování je strašně slabý článek v zabezpečení a jde zneužít kdykoli. Někdy je jedno, že se majitel dívá, jak mu kradou auto, pokud zmizí v nenápadném kontejneru, garáži, tak mají zloději vyhráno. Navíc zloděj, co krade signál z klíčku může být velmi nenápadný a kamerový záznam je prakticky neprůkazný. A zloděj, co krade auto jako první je často nějaký drogový závislák z ulice, který ani nemusí mít řidičák a o ničem moc neví.

Odpovědět  |   | 
úvaha  |  14. 04. 2019 14:31

U nás jsou ovšem drahé a omezené datové mobilní tarify, takže takový přenos signálu na tisíce km přes mobilní telefony by asi mohl krádež poněkud prodražit. Nešlo by takový specifický přenos signálu přes veřejnou síť v případě potřeby později dohledat?

Odpovědět  |   | 
dohra  |  15. 04. 2019 07:39

Nebojte, ono to přenese jen nějaká data z klíče a ne celé auto, tak se to vejde i do našich datových tarifů

Odpovědět  |   | 
Q  |  14. 04. 2019 09:29

Cituji: "Zloději těží z pochybení samotných majitelů ukradených vozidel. Nezřídka se stává, že po zaparkování vozu před domem pověsí klíček na háček hned u vstupních dveří, protože tam je mu přece dobře a nemá se kam ztratit."
Jaké pochybení majitele? Je snad v návodu k obsluze uvedeno, že klíček se má uchovávat v kovovém trezoru zakopaném ve sklepní místnosti? Není. Chyba je jen a pouze na straně automobilek, které teprve po zhruba 5 letech začaly reagovat. ¨
Já jsem si připlatil za to, abych v autě bezklíčový přístup neměl. Ono nejde jen o riziko krádeže, vadí mi na tom i bezdrátový imobilizér a elektrický zámek volantu.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  14. 04. 2019 09:47

tak gratuluji, že jste si vybral méně vybavenou verzi, za bezklíč se připlácí a né obráceně a ty videa se mně osobně nelíbí, nebot třeba já se při otevřených dveří nerozjedu, prostě auto se neodbrzdí automaticky. Bezdrátový imobilizer měla auto od felicie u nás, západní dříve. Máte vůbec doma směšovací baterii u umyvadla nebo jedete na vlně retro alá uk, že máte zvlášt kohoutek na teplou a studenou vodu?

Odpovědět  |   | 
Q  |  14. 04. 2019 11:01

Nemusíte gratulovat. Chtěl jsem prostě výbavu podle své vlastní konfigurace. Dnes automobilky kolikrát vymýšlejí prvky výbavy nebo inovace prvků výbavy, které ve výsledku řidiče spíše obtěžují.
Dobře, s tím imobilizérem jsem to asi není správně řečeno, prostě u bezklíčového přístupu je regulérní funkce imobilizéru závislá na napětí baterie v klíčku. My jsme měli Felicii r.v. 1995 bez imobilizéru v klíči, do základní výbavy Felicie se dostal až později.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  14. 04. 2019 11:54

Prozradíš tedy ještě u které automobilky si připlácíš za to, že nemáš v autě bezklíčový přístup?

Odpovědět  |   | 
Surcuf  |  14. 04. 2019 12:04

Třeba u té, kde je to u vozů standard? myslím, že takový vyšší model od rencka to má každý ….

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  14. 04. 2019 12:26

Takže opravdu v ceníku najdu položku "Demontáž bezklíčového přístupu - (např.) 5 000,- Kč"?

Odpovědět  |   | 
Net  |  14. 04. 2019 12:47

Spousta položek v ceníku není, protože to je požadavek méně než promile zákazníků.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  14. 04. 2019 13:58

Co to je "spousta položek"? Můžete mi jich pár vyjmenovat?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  14. 04. 2019 19:29

oni tam musí vlastně namontovat spínačku s mechanickým zámkem řízení, zrušit wifi a dát tam klasický imobilizér, vyměnit kliky dveří bez senzorů i na kufru vše změnit, já to tipuji i s homologací tak na 80tkč. Já mám zase problém, že na druhým autě tohle nemám a už mně párkrát ruplo v ruce jak dveře nešly otevřít.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  14. 04. 2019 21:05

Ty asi budeš dobrej expert, když si myslíš, že bezklíčový systém běží na wifi.
Jinak pro změnu z bezklíče na klasický systém nemusíš měnit nic. Stačí to jen zakázat natvrdo v řídící jednotce. A už vůbec nemusíš dělat žádnou homologaci, jsi jednoduše mimo.
Například Audina manželky funguje tak, že když zamkne tlačítkem na klíčku, tak auto vypne bezklíčový přístup a auto jde odemknout pouze přes tlačítko klíčku. Už vidím, jak to manželka musí homologovat, aby mohla fungovat jen s klíčkem.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  15. 04. 2019 21:26

volant se jí zamkne jak, myslím zámek řízení. Auto které to nemá, nemá hmologaci u nás.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  16. 04. 2019 00:49

Stiskem Start/Stop? To si fakt myslíte, že Porsche Inter Auto CZ prodává nová auta jako nehomologovaná?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  15. 04. 2019 08:06

Proč by to měli homologovat, když tu homologaci mají pro nižší výbavy? Ty jsi tak tupý, že to svět neviděl.

Odpovědět  |   | 
krd  |  15. 04. 2019 09:18

Immo je v autě pořád stejné, liší se jen čtení, kdy se nečte přes cívku u spínačky, ale anténamy. Ano zámek tyče volantu je jiný, ale v principu je shodný s vozidlem s automatickou převodovkou a ovládaný solenoidem.
Kabelový svazek koncern VW vyvijí i pro varianty, které se nemusí nikdy prodat.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  15. 04. 2019 21:28

Jsou i jiné auta než VW ........

Odpovědět  |   | 
Thomaswhite  |  09. 06. 2019 00:04

.nemusi, staci vypnout cteni ma dalku, vetsina tech klicu ma stale tlacitka odemkni/zamkni...

Odpovědět  |   | 
Surcuf  |  15. 04. 2019 12:45

Ale o to přeci vůbec nejde...…..zkrátka po nich chcete něco, co běžně prodávaný kus neumí, tedy to musíte zaplatit, kdyby to byla otázka vteřiny, protože sám to neumíte. Vy opravdu nevíte jak funguje dnešní svět?

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  15. 04. 2019 17:02

Tak zkuste přijít k dealerovi škodovky a chtít, aby fabrika deaktivovala Kessy. Z vysoka se na vás vykašlou, protože co není v ceníku, to nedělají.
Dealer (pokud má schopného servismena), tak vám to pak za bakšiš provede. Ale ne automobilka.

Odpovědět  |   | 
Surcuf  |  16. 04. 2019 11:00

To nemohu posoudit, u dealera Škody jsem nikdy nebyl...….ani to nemám v plánu, jsou i značky, co prodávají auta.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  17. 04. 2019 00:53

A u které automobilky máš zkušenost, že automobilka ti udělal při koupi auta nějakou "specialitku" mimo ceník? Abych to upřesnil, bavíme se o koupi standardního auta, ne že si od nich necháš za 50 mega postavit 2 WRC speciály...

Odpovědět  |   | 
Surcuf  |  17. 04. 2019 10:20

Já kupuji auta u dealera ne v automobilce (to bych se najezdil), takže je mi celkem šumáček, kdo to nakonec udělá, dealerství například běžně prodává doplňky, které automobilka nedodává (tažné třeba apod.), také mi v době, kdy to nebylo povinné natvrdo vypli ABS....a je mi úplně jedno, zda to dělá fabrika nebo někdo jiný, kdo ji zastupuje.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  17. 04. 2019 12:31

To sice máte pravdu, ale tato debata je od začátku o automobilkách, ne o dealerech, kteří Vám na přání klidně dodají i ten vodotrysk v kufru.

Odpovědět  |   | 
Surcuf  |  24. 04. 2019 15:41

Hele to je mi fakt jedno, já jsem konečný zákazník a pro mne je důležitá realita, auto nekupuji ve fabrice a předpokládám, že ani ty ne.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  25. 04. 2019 09:11

Mě to třeba jedno není. Protože třeba tovární záruka je pro mně výrazně více než záruka dealera. Ale každý to má jinak.

Odpovědět  |   | 
Surcuf  |  26. 04. 2019 11:37

))))) Až na to, že tu "tovární" záruku máš vždy....a vždy ji zprostředkuje ten dealer, koupit si auto ve fabrice zkrátka moc nejde, nehledě, že u některých značek a modelů by tě víc stála cesta než "auto"..

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  26. 04. 2019 14:24

To nemám. Jsou úpravy, které provádí dealer na vlastní triko, takže nemohu uplatnit záruku u jiného dealera, aby mu to proplatila fabrika.

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
Surcuf  |  28. 04. 2019 12:20

No jasně , ale každý dealer je autorizovaný - o nic nepřijdeš.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  28. 04. 2019 13:07

Fakt to nechápete, že ne všechny úpravy od dealera jsou drženy pod zárukou fabriky? Třeba známý si kupoval před lety Toyotu Hiluxe v Plzni u Dajbycha. Je to specialista na úpravy. Upravil mu auto (defacto malý tank) na výpravu do Asie přes Sibiř. To jsou jeho úpravy s kterými Toyota nemá nic společného, jsou tam přivařené nové díly, ochrany, pláty, atd. a Toyota s tím nemá nic společného. Záruku mu drží jen Dajbych, žádný jiný dealer mu záruční opravu/servis neprovede, aby mu to Toyota proplatila.

Odpovědět  |   | 
Surcuf  |  05. 05. 2019 11:51

Tak 1) popisujete extrém a za 2) chtěl jsem tím spíše říci, že pokud jde o autorizovaného dealera, hrozí minimální nebezpečí, že by ho třeba ta Toyota nechala dělat nějaké levárny, to by se svezlo i na ní. Že mu ty úpravy nebudou servisovat jinde - no možná ne, možná jo, ale to přeci není problém. Já jezdím s autem do servisu tam, kde jsem ho koupil celý život.

Odpovědět  |   | 
Spinakr  |  27. 05. 2019 11:24

Jenže tahle debata není o tom, že si u nějakého dealera necháš ze sériového auta udělat tank - tam je docela pochopitelné, že u takových rozsáhlých úprav drží záruku ten, kdo je provedl. Tahle debata je o elektronické deaktivaci jedné věci a v tomto případě nepřicházíš o žádnou záruku.

Odpovědět  |   | 
Surcuf  |  28. 05. 2019 16:56

Ale o tom se tady už dobrou půlhodinu bavíme, Mlho!

Odpovědět  |   | 
Q  |  14. 04. 2019 12:10

Seat, výbava Xcellence s bezklíčovým přístupem a FR s klasickým klíčkem.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  14. 04. 2019 12:25

To je ale jen zahrnutí prvku do nějakého paketu, ne?
Nebo je u nich v ceníku kolonka "Demontáž bezklíčového přístupu - 5 000,- Kč"?

Odpovědět  |   | 
Q  |  14. 04. 2019 17:17

Ano, víceméně je to ten první případ.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  14. 04. 2019 16:18

S bezklīčovým startováním se dostanete do auta a můžete jet is vybitou baterií v klīči, což je přīčina toho, proč lze auto odcizit se zesilovačem signálu.

Odpovědět  |   | 
Q  |  14. 04. 2019 17:21

Ano, vím, že to nouzově jde.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  14. 04. 2019 18:36

Není to tak. Píšete o dvou spolu nesouvisejících věcech.
S vybitou baterií v klíči sice auto nastartovat jde, ale na úplně stejném principu, jako to měly před 25 lety Felicie, tedy odpovědi beznapěťového čipu v klíčku na indukční signál vysílací/přijímací cívky, která dříve (a i dnes u aut bez keyless) byla kolem vložky spínací skříňky, u aut s keyless je různě v interiéru, označená značkou. Klíč přiložíte, naindukuje se v něm napětí, které aktivuje vysílač v klíčku, ten odešle aktivační kód a hotovo. Až do vypnutí motoru se systém znovu po klíčku nepídí.
Keyless používá nezávislý sytém, který komunikuje s autem aktivně a opakovaně, tj. auto se ptá klíčku a ten opakovaně i během jízdy odpovídá. Nepotřebuje k tomu indukci z auta, ale baterii v klíčku a ten si s autem v pravidelných intervalech "povídá". Když odejdete s klíčkem z auta s běžícím motorem, za chvíli se objeví varování, že klíč není ve vozidle. A pak následují různá omezení, až případně znehybnění vozu, to je ovšem s ohledem na legislativu velmi omezené.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  14. 04. 2019 19:33

správně a když se vyndá baterka, tak se nemusí platit peníze za klíč, akorát je kumšt najít ten klíč v tym dálkáču.

Odpovědět  |   | 
jj  |  14. 04. 2019 12:06

To nemusí být pravda,...koupíte si vyšší výbavu kde je uvedené v ceně ale vy to ta nechcete,.dnes vám namontují či vymontují cokoli,.ale pokud jste mimo standartni cenik za verzi tak priplacite.

Odpovědět  |   | 
jmeno  |  14. 04. 2019 09:31

Klíče neustále vysílají signál? Opravdu? To se mění baterky jak na běžícím pásu ne?
Nezkoumal jsem to, ale nedává to smysl. Čekal bych, že v klidu nevysílá nikdo nic, pouze klíče jsou 'na příjmu' a když se vezme za kliku, auto vyšle signál, klíč ho detekuje a odešle odpověď.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  14. 04. 2019 09:40

ano je to tak a když třeba druhý klíč se dlouho nepoužívá, tak ho musím strčit do štěrbiny, prostě wifina je vypnutá a jenom auto jde odemknout, tuším je to měsíc.

Odpovědět  |   | 
Puch  |  14. 04. 2019 09:51

Wifina? Jako really 😂

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  14. 04. 2019 19:38

nevím jakse tomu říká, ale wifina je celkem kvalitně prostorově seřízená, jestli si myslíš, že když máš ovladač venku a nastartuješ, tak ses spletl i ten kufr otevřeš až jsi vzadu.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  14. 04. 2019 21:08

Máš docela guláš v pojmech. Na standardu WiFi tyhle systémy na 150% rozhodně nejedou.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  15. 04. 2019 08:07

On má především značný guláš v hlavě. Divím se, že takový tvor vůbec mohl dostat řidičák, když je zjevně inteligenčně nedostatečný.

Odpovědět  |   | 
pouch  |  15. 04. 2019 09:36

Na tohle se zadna WIFI nepouziva,clovece!!!

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  15. 04. 2019 21:20

četl jsem, že je to wifi a když se klíč(ovladač) nepoužívá a je vzdálen od auta, tak se wifi vypíná. Co je psaný, to je daný.

Odpovědět  |   | 
Puch  |  14. 04. 2019 09:50

Nemate pravdu. U spousty aut jej probudite k životu už když se k autu přiblížíte. Nemusíte brát za kliku.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  14. 04. 2019 10:34

Nemáte pravdy Vy. Principem je, že klíč je neustále na příjmu, což je energeticky mnohem méně náročnější než vysílání. Vysílají až v okamžiku, kdy obdrží signál z auta a tím autu potvrdí, že jsou poblíž.
Pokud by neustále klíčky vysílaly, tak životnost baterky by byla v týdnech...

Odpovědět  |   | 
pouch  |  15. 04. 2019 09:36

Chtelo by si to asi precist, na co reaguji a co pisu.

Ja rikam, ze klicek se neprobudi, kdyz vezmete za kliku. Staci se priblizit k autu.

Takze se naucte prvne cist. Pak teprve reagujte.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  15. 04. 2019 10:39

Aha, tak to pardon. Spíše si nerozumíme, co si představit pod pojmem "probudit".

Odpovědět  |   | 
jjirka  |  08. 05. 2019 16:35

Možná tomu nebudete věřit,ale je to přesně obráceně... Energeticky náročnější je v tomto případě příjem Protože přijímací strana musí být aktivní neustále,aby komunikaci "nepropásla" , zatímco vyslání pár desítek byte je v několika milisekundách.. Takže když klíček jednou za třeba 2s vyšle data a pak zbylých 99.9% času spí, vyjde to energeticky násobně výhodněji...

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  09. 05. 2019 13:21

Nesouhlasím, pokud klíček bude na příjmu a probudí se k vysílání jen v okamžiku příjmu, tak je to stále energeticky výhodnější než třeba každé 2 vteřiny spotřebovat pár milisekund k vysílání, protože i ten "spánek" žere a v součtu "spánek+vysílání každé 2 vteřiny" za jednotku času žere více než "příjem a vysílat jen v okamžiku obdržení signálu".

Odpovědět  |   | 
Surcuf  |  14. 04. 2019 11:59

Jasněééé, klíček od auta vždycky zásadně jedině do ledničky...…..nebo do hrnce, to přece dělá každý normální člověk.

Odpovědět  |   | 
Surcuf  |  14. 04. 2019 12:00

A vůbec nejlepší je vývar ze zmrazeného klíče.....

Odpovědět  |   | 
Spinakr  |  14. 04. 2019 12:06

A nebylo by lepší místo nesmyslných čidel a blbostí přidat na ten klíč takové tlačítko, které když zmáčknu, tak až teprv se autu odešle signál aby se otevřelo?

Odpovědět  |   | 
Pan  |  14. 04. 2019 12:39

Bylo, ale nebylo by to cool.... výhoda bezklíčového přístupu je tedy hlavně v tom že autem může odjet kdokoliv, a já odjedu i úplně ožralý protože se nemusím trefit do zámku a to je cool....

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  14. 04. 2019 12:49

Sice nastoupíte úplně na plech, ale daších deset senzorů Vám změří zrak, tep, dech a kdoví co ještě a deaktivuje Vám zapalování.

Odpovědět  |   | 
Pan  |  14. 04. 2019 14:06

ale prdlajs.... normálně tam vlezu, poslepu najdu ten čudlík, upadnu na řadící páku (automat) a frčím.... Vemte si tu zhovadilost, když manželka stojí na chodníku u zaparkovaného auta žvaní se sousedkou a kolem jde sfetovanej frajer. Skočí do káry a odjede jí i s nákupem... bezklíčový přívěsek si pak můžete dát místo nákupu do ledničky. To video s tím jak někdo vyhodil za jízdy přívěšek už tu taky bylo a normálně frčel dál.... Bezklíčový nesmysl bych nechtěl ani kdyby mi slevili při koupi auta..... Je to krajně nebezpečné.. vemte si stejný případ s "manželkou" jen si tam místo ní dejte neposedné děti čekající v autě až se někde vykecáte. S automatem vám odjede dnes každé děcko... samej průser....

Odpovědět  |   | 
úvaha  |  14. 04. 2019 14:35

Možná by tedy bylo lepší místo (bez)klíčkového startování rovnou vymontovat startér a předělat to na historické startování klikou. To by byl v kombinaci s automatem tak unikátní systém, že by s tím odjel asi málokdo, zejména pokud by majitel měl kliku pořád u sebe?

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  14. 04. 2019 19:27

Chapu, ze u te Felicie z Acek co s ni jezdite to nemate, ale opravdu takhle keyless nefunguje. Kdyz bude manzelka stat na chodniku, tak ji s autem nikdo neodjede a ani to decko auto nenastartuje.

Odpovědět  |   | 
XXX  |  14. 04. 2019 21:00

Meleš nesmysly. Klíček musí být detekován v autě, ne mimo. Jinak nenastartuješ. Tak to funguje.

Odpovědět  |   | 
krd  |  15. 04. 2019 09:21

A malé dítě zařadí z pozice P jak? Ono pořád musíte držet brzdu a to malý capart úplně nezvládne.

Odpovědět  |   | 
kolemjdoucí  |  14. 04. 2019 12:42

ano, to je přesně funkce klasického centrálního zamykání. Funguje to a tady ty fičury s automatickým otvíráním a startováním jsou pro blbý američany a jiný lenochy.

Odpovědět  |   | 
dohra  |  15. 04. 2019 07:45

No ale to už tam je, je to takové to tlačítko s otevřeným zámkem - většinou
Pak ale utíkáte od "bezklíčového" a normálně vlastně můžete otevřít dálkáčem.
A přicházíte o tu legraci, když někam odjedete a pak hledáte kde je vlastně klíč, protože u něj máte ještě jiný co potřebujete a nadáváte si, že klíč musíte mít, když jste s autem přijel a hrabete v batohu, kapsách, taškách jako norník

Odpovědět  |   | 
Net  |  14. 04. 2019 12:44

Docela dost podobných krádeží se odehraje, když jde majitel do restaurace, kasina a podobně. Obávám se, že tohle je dost polovičaté řešení.

Odpovědět  |   | 
ace2  |  14. 04. 2019 13:43

Mam skutr od Hondy ktery ma bezklickovy system stejne jako auta a tam na to vyrobce myslel a v manualu toto riziko popsal. Pokud hrozi riziko kradeze tak staci podrzet tlacitko odemknuti na par vterin a klicek se deaktivuje, stejnym zpusobem se zase zapne. Takze i v kavarne za vylohou vam to nikdo neslohne. Uznavam ze pohybovy senzor je elegantnejsi nicmene kdyby ten system sel zkombinovat tak by to bylo jeste lepsi a pro majitele klidnejsi.

Odpovědět  |   | 
Ota  |  12. 06. 2019 06:29

podobnym stylem to ma skodovka a predpokladam, ze i cely koncern.zamknes dalkacem a do 5 sec se dotknes kliky. bezklickovy pristup se deaktivuje. jenze, to by diskutujici nesmeli byt teoretici,ale museli vy s tim mit i realnou praxi.

Odpovědět  |   | 
 |  14. 04. 2019 13:49

Dělá se z toho moc velké divadlo. Auta se dříve kradli daleko více a to nebylo bezklíčové startování. Stejně se cca 80% aut krade na zakázku a bude se krást i potom, jen to bude pro zloděje těžší.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  14. 04. 2019 14:17
Petr  |  14. 04. 2019 14:44

Už jsem to pochopil...
Čechrák to patentoval 6.4.2018
https://worldwide.espacenet.com/publicationDetails/origin... ...
a na rozšíření působnosti patentu (například na evropský) je 12 měsíců.
Takže AutoExpress (a jiní)
https://www.autoexpress.co.uk/ford/106556/ford-launches... ...
publikovali 10.4.2019 zprávu, že Ford to zavádí...
aneb, jak automobilky vyzrály nejen na zloděje, ale i na "malého" vynáleze...

Odpovědět  |   | 
Lada  |  14. 04. 2019 19:05

Kdo nechce at mu ukradnou auto,at si nechá namontovat Vam R1.Vymysleli to slováci a je to 100procentní.Ještě nikdo neukradl auto s tímto zabezpečením.Mám to taky a komu se to zdá drahé tak at si nechá auto klidně ukrást

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  14. 04. 2019 19:56

a kdybyste to tam neměla, tak auto Vám taky neukradnou.....není lepší si zaplatit dobrou pojistku?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  15. 04. 2019 08:10

Jak mi pojistka zajistí auto, když mi ho někdo ukradne a já budu třeba půl roku bez auta, než mi dodají nové?
Doufám, že nemáš děti, taková tupost by se neměla množit.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  15. 04. 2019 21:16

pro tyhle případy mám druhé auto a ta dětská sedačka se dá koupit, co máš dál a ještě žiji v české republice kde veřejná doprava má dobrý pokrytí.

Odpovědět  |   | 
mates  |  14. 04. 2019 20:02

A nenapadlo vás při odchodu auto zamknout stiskem tlačítka na klíči?
Pak bezklíčové odemknutí nefunguje, je třeba zase stisknout tlačítko.
A nemusíte doma klíč obalovat alobalem nebo cpát do ledničky, jak jednoduché že?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  15. 04. 2019 08:11

Napadlo, jenže ne u všech systémů to jde.

Odpovědět  |   | 
Bak  |  14. 04. 2019 20:50

To je ale k ničemu, auta se kradou hlavně v nákupních centrech. Takže, když klíč mám u sebe a pohybuji se, tak ten pohybový senzor v klíči ten klíč stejně nevypne a auto stejně ukradnou. Něco je jiného když klíč leží někde v klidu. Jenže ono to není tak jednoduché. Sice prodlouží signál na odemknutí auta, ale pro nastartování musí být klíč uvnitř vozu jinak nejde nastartovat. Oni vlastně prodlouží signál, odemknou ale ten zloděj musí prodloužit signál do vnitřku vozu, aby si jednotka myslela že klíč je uvnitř a šlo to nastartovat. Ten systém je dobrej, ale měl by mít dvoufázové ověřování, což nemá. Takže zabezpečení na úrovni pinu 12345

Odpovědět  |   | 
pouch  |  15. 04. 2019 09:43

Auta se nekradou hlavne v nakupnich centrech, ale hlavne tehdy, kdy je auto zaparkovane pred barakem. Jen idiot by kradl auta v nakupnim centru... vsude spousta lidi, chodit tam jak debil s antenou (antenu musite priblizit k tomu cloveku, co ma klic u sebe), vsude mozne kamery...

Odpovědět  |   | 
Net  |  15. 04. 2019 15:06

Chodit s anténou není trestné, auto krade někdo jiný. Krást před barákem je ideál, ale dost majitelů dražších aut má garáž, z které se krade špatně.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  03. 05. 2019 22:26

ale ked bude pri kazdej kradezi na kamere ten isty typek s antenou, lahko si uz na neho doslapnu

Odpovědět  |   | 
dagmarrr  |  14. 04. 2019 23:33

A proč už není startování na otisk prstu? Stejně jako u mobilů a hotovo...

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  15. 04. 2019 21:12

To nemyslíte vážně, pro Vás museli vymyslet ke značkám vodorovný značení, ty žluté čáry.

Odpovědět  |   | 
hyundai  |  22. 04. 2019 10:08

vstup do auta na otisk prstu existuje, konkrétně to má hyundai u nového santa fe, ale není to v čr na trhu

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  03. 05. 2019 22:27

ale kluc by odoslal signal iba aktivacii odtlackom. naopak, je to genialny napad. jednoduchy, rychly, bezproblemovy, spolahlivy.

Odpovědět  |   | 
pouch  |  15. 04. 2019 09:41

"Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů."

Nemyslim, ze vyzrály. Proste na tu ochranu doslova a do pismene VYSRALY. Pridat do klice akcelerometr, coz je šváb v cene par haleru, a naprogramovat klic, kdyz se XY sekund nehybe, aby prestal byt na primu, je naprosta prkotina. Bezklicove odemykani se objevilo kdy v mainstreamu? V roce 2005? A dneska, v roce 2019, tato zakladni ochrana, STALE NENI STANDARDEM.

Odpovědět  |   | 
Karel Wuxerle st.  |  15. 04. 2019 10:04

Honzík tu svoji milovanou škodověnku prostě dokáže nacpat úplně všude... I kdyby psal článek o vesmírné misi Apollo 13, tak se tam aspoň malá zmínka o škůdkách objeví

Odpovědět  |   | 
Permon  |  15. 04. 2019 15:55

Čumím jak tele na vrata, co se v tom článku popisuje..... Měl jsem 4 vozy z bezklíčkovým přístupem 2 různých značek a žádné z nich neumožnovalo start bez toho, aby byl klíč uvnitř vozu (asi nějaké čidlo registrující klíč v interieru). Pokud jsem odemčel a klíč měl mimo interiér vozu, ani jedno nenastartovalo. Měl jsem za to, že toto je standardní nastavení všech těchto systémů.

Odpovědět  |   | 
krd  |  15. 04. 2019 16:35

je ještě specifická anténa pro startování.

Odpovědět  |   | 
Net  |  15. 04. 2019 17:13

Já nevím, auto co jsem měl neumožňovalo odemknout, pokud jsem neměl klíč v blízkosti dveří:)

Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  17. 04. 2019 16:29

Proto je v článku zmíněno to "sofistikované" zařízení (rozuměj zesilovač signálu).

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  15. 04. 2019 21:09

ano, je to nastavením té wifiny, když je klíč vevnitř, tak zase nejde zvenku zavřít.

Odpovědět  |   | 
Permon  |  16. 04. 2019 08:57

Přesně. A je po problému....otázka je proč to takto nemají i "špičkové" koncernové výrobky a další jmenované značky? Možná mají zájem, aby se jejich auta kradli? :)

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  03. 05. 2019 22:31

a co ze nejde zavrit? oni ho nepotrebuju zatvarat, oni ho potrebuju otvorit, nastartovat a odist

Odpovědět  |   | 
Asdfghjklqwe  |  10. 06. 2019 07:36

supeeer, jeden pruser tak nejak vyresen, kolik jich jeste zbyva ? Cim vic serou do aut pomocnicku, tim horsi to bude, lidi budou s asistentem jizdy v pruhu na volantu svacit, delat nehty a kdovi co jeste...uz ted to mame u tesla aut, uplne otupí a nehod bude + - stejne. Cesta z krkolomych problemu bude zas a jen takova, ze se vratime na pomyslny zacatek. Bojim se domyslet, jak bude probihat vyuka autoskoly v roce 2030. Sednete si, dejte pas, nastartujte, zadejte cil a najime se oba dva, ono to ridi uz ted samo to auto

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

včera | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A