Automobilky v Česku utrácejí stamiliony za reklamu. Škodě šlape na paty Hyundai

73 komentářů

Kuk Vykuk
3. listopadu • 1:55

Tesla neutrácí vůbec nic, protože vo ní furt píšou všichni a všechny to rozčiluje. Publicita zaručená na 100 %. Vlhký sen všech ostatních autodebilek. B-]

3. listopadu • 7:22

No jistě kukdebílku. Ta si dělá sama reklamu na základě svých paskvilů, proto nepotřebuje žádnou jinou.

haha
3. listopadu • 9:10

A to jsi zjistil jak že je to špatné auto? kolik let jsi v něm jezdil? že ty máš škodofku v dechtu a na hlínách a ostatní je špatné, mám pravdu že?:-D

3. listopadu • 10:08
haha
3. listopadu • 11:13

Však povídám, máš vlastní zkušenost ? nemáš a jen blbě kecáš.
Musíš zajít k doktorce pro jiné prášky.B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
3. listopadu • 11:21

Nauč se číst analfabete.

Ben
3. listopadu • 17:34

Ty nevíš ani kdo jsi, prostě jsi divnej.

JirkaX
3. listopadu • 12:22

Jojo, ty budeš ochcávion tělem i duší, ale stud ti nedovolí se k tomu přiznat.B-]

3. listopadu • 13:10

Škodovka je paskvil.

JirkaX
3. listopadu • 16:24

Tak se za ni nestyď, jsou i horší auta, třeba VW. Příště budeš chytřejší a koupíš si místo tvého šrotu normální auto a uleví se ti.;-)

3. listopadu • 17:31

Zkoušej si to na koho chceš, ale já mám i30 N Performance. Ale na ten VW a škodovku mám stejný názor. Ty nebrat.

JirkaX
3. listopadu • 17:41

Máš deprese a nechceš si přiznat pravdu, to je jistá cesta do pekel. Škodovka je oficiální diagnoza a dá se léky potlačit a tím i pocit méněcennosti z vlastnictví Škodovky.

3. listopadu • 17:46

Škodovka je oficiální diagnoza a dá se léky potlačit a tím i pocit méněcennosti z vlastnictví Škodovky. S tím lze souhlasit, ale s ostatním jsi mimo.

JirkaX
3. listopadu • 17:53

Tímto lhaním se dostaneš do blázince hodně brzy a nebude ti pomoci.

JirkaX
3. listopadu • 11:17

Ten jezdí maximálně s plastovou Tatrou po zahrádce. Prášky mu snad v budoucnu pomohou, ale v dospělosti si stejně koupí skopčáckou Škodovku, někomu prostě není pomoci.

3. listopadu • 11:26

Škodovku jsem nikdy neměl, nemám a mít nebudu už z principu nekupuji německá auta. A o ceně to vůbec není.
Škodovka mi nesmí do do baráku ani zadarmo.

Kuk Vykuk
4. listopadu • 7:14

Ty nemáš ani tu plastovou Tatru. :-DB-]

3. listopadu • 10:22
Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kuk Vykuk
4. listopadu • 7:08

Všichni kokoti čtou autokokotforum a ještě tomu věřej. Plátek kde si pletou elektromotory s diferenciálama a vytvářej zaručený fakenws že Norsko je jeden velkej blekout, což všichni kokoti dál nadšeně papouškujou. :-D:-D:-D
Podle těch vypatlanejch grafomanů Tesla už 8 let neexistuje protože je po krachu, kteří oni předpověděli. :-D:-D:-DB-]2011
Elektrické vize šéfa Tesly začínají připomínat pohádku
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/elektricke-vi... ...

2. listopadu • 21:47

Stránky pro nadšence a znalce značky Hyundai a novináře...
https://tech.hyundaimotorgroup.com...

Creator
2. listopadu • 9:15

A jéje, je vidět, že škodovka zavelela k nástupu její úderky, aby zvrátila stav bodování příspěvků na její stranu ;-). Během okamžiku má naklikáno všude víc bodů.

JirkaX
2. listopadu • 18:48

Škodovky jsou a budou pro zoufalce kteří neví že existují i auta která fungují a nejsou předražené. Hlupákovi to ale stejně nedojde.

Creator
2. listopadu • 9:06

Škodě totiž nic jiného nezbývá než investovat do reklamy čím dál víc peněz, protože třeba Hyundai jí v současnosti ujíždí nejen například v elektromobilech. Takový Ioniq a Kona nemají její konkurenci.

Kosanovič
1. listopadu • 17:47

Absolutní čísla nic nevypovídají dokud se nevztáhnou na jedno prodané auto. Takže si to sčítneme, Hyundai prodal za 1 a 3/4 roku 34813 aut a utratil za reklamu 788,059 mio. czk. Škodovka za stejnou dobu prodala 148828 aut a utratila za reklamu 629,724 mio. czk. Na jedno prodané auto musí narvat Hyundai do reklamy 22637 czk, Škoda 4232 czk, tedy více než čtyřikrát méně.

mpolan
1. listopadu • 22:14

A já to obrátím. Na to, že je Škoda domácí značkou, známou skutečně i v té nejzapadlejší vesnici, na to, že má nejvíce článků napříč českými servery, na to, že při jejím testování a hodnocení se chyby "vytahují" až po nástupu nové generace modelu, je ta útrata neskutečně vysoká. Pro mne je Škoda tím poraženým.

Vrbovec Jiří
4. listopadu • 13:15

Správně mpolane. Vítězem se stává ten, kdo investuje největší sumu na prodaný výrobek :-))))).
Aneb marketing naruby :-D:-D:-D:-D

Hyundai YES!👍
1. listopadu • 18:38

Jenže Hyundai prodá celkově 4x víc aut než škodovka, takže na tak nicotném českém trhu si může v klidu dovolit dávat do reklamy daleko větší částky.Pro představu, jsou zde celkové roční počty prodaných vozů v loňském roce:
Hyundai 4 455 029 ks,
Škoda 1 268 954 ks.
Hyundai za posledních 5 let prodal 23 385 252 aut 👏,
škodovka 5 719 432 aut.
Tzn., že Hyundai ročně prodává více než 4 x tolik aut než škodovka.Značka Škoda za 124 let své existence neprodala tolik aut co automobilka Hyundai za posledních pět let.
zdroj: focus2move.com

Kosanovič
1. listopadu • 18:39

Článek je o českém trhu.

Hyundai YES!👍
1. listopadu • 18:45

O nicotném a pro Hyundai absolutně bezvýznamném doplňkovém trhu.

Kosanovič
1. listopadu • 19:16

Bezvýznamném trhu, na kterém rvou do reklamy daleko více než jiné i daleko silnější automobilky. Výsledkem je, že Hyundai má velice slabé hospodářské výsledky. Jeho zisk za rok 2018 je 1,64 mld. eur, což je skoro stejný pakatel jako vydělává Škoda (1,27). Takže návratnost kapitálu u Hyundai je zoufalá a profitabilita Škodovky je násobně lepší. Prostě chrliči aut, které aby prodali musí silně podporovat reklamou a výsledkem je mizerná ziskovost.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Vlk
1. listopadu • 20:52

Korejci (asiaté obecně) jsou extrémně pracovitý a skromný národ co se peněz týká, na rozdíl od nenažraných germánů (škoda), což je skvělé pro zákazníka Hyundaie, který má srovnatelný, mnohdy lepší, výrobek za lepší cenu. Nižší zisky Hyundaie jsou mimo jiné kvůli obrovským investicím do rozvoje značky (technologie, alternativních pohonů, plně autonomních aut).

Kosanovič
1. listopadu • 22:14

Náklady na výzkum a vývoj se dají lehko dohledat.
https://www.ideatovalue.com/inno/nickskillicorn/2019/... ...
"Nenažraní Germáni" vloni investovali do R&D 15,7 mld. usd (3 místo v tabulce)
"Pracovití Korejci" vloni investovali do R&D 2,12 mld. usd (78 místo v tabulce)
Takže "pracovití Korejci" škudlí na vývoji jak mohou, zato do reklamy to perou pod tlakem.

Vlk
2. listopadu • 6:57

Pracovití a skromní Korejci (Hyundai) mají svůj vlastní výzkum, vývoj a vědce, nemusí tak vyhazovat obrovské částky za předražený externí vývoj jako řada ostatních. Jako příklad uvedu "spolupráci" Audi s Hyundai na poli vodíkových aut s palivovými články, kde je Hyundai světovým lídrem a Audi má enormní zájem kopírovat technologie pro koncern VW, protože mu nic jiného nezbývá.
https://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000841/1718643/Hyunda... ...

Kosanovič
2. listopadu • 9:20

Krásně si protiřečíš, v nejprve napíšeš, že "Nižší zisky Hyundaie jsou mimo jiné kvůli obrovským investicím do rozvoje" a nyní tvrdíš, že "nemusí vyhazovat obrovské částky". Prostě do vývoje dává Hyundai ve srovnání s VW, ale i s jinými automobilkami jako je Daimler, BMW, Toyota, Honda nebo GM prostě pakatel. A svůj vývoj a vědce má každá z těchto automobilek. Ale ti vědci musí mít odpovídající odměny, velmi drahá vybavení, superpočítače, polygony a další nákladná zařízení.Ten článek na který jsi dal odkaz, jsou jen marketingové kecy koupených slovenských novinářů, Audi má vodíkové auto dávno a nepotřebuje s ním žádnou pomoc.
https://www.audi-mediacenter.com/en/audi-future-performanc... ...
Vývoj vodíkového auta totiž není žádná věda a zvládají jej všechny velké automobilky, GM už jej mělo před 50 roky. Problém je, že neexistuje významnější trh pro tato auta a automobilky je využívají jako reklamu a většinou končí ve flotilách různých výzkumných pracovišť, některých univerzit etc. Na celé věci je vědou dosud nevyřešená paleta problémů s výrobou a distribucí vodíku, tak aby to bylo ekologicky (dnes se vyrábí z uhlí nebo ze zemního plynu nebo a z ropy) a ekonomicky únosné (dnes je výroba a distribuce je cca 12x dražší než paliva pro ICE motory a cca 15x dražší než elektřiny pro bateriové EV).

2. listopadu • 15:28

Audi není ve vodíkových autech tak daleko jako Hyundai. Hyundai poskytne Audi díly a know-how, které získaly při vývoji modelů ix35 Fuel Cell a Nexo.

Kosanovič
2. listopadu • 16:27

Nexo
výkon 120kW, zrychlení 9,5, Vmax 180km/h
Čtyři roky starý A7 Sportback h-tron
výkon 170kW, zrychlení 7,9, Vmax 200km/h
Pro výkonná auta, která staví Audi je Nexo zcela nepoužitelný hlemýžď.

2. listopadu • 19:45

U ekologického auta jde především o spotřebu, spolehlivost, životnost, účinnost, cenu... ne o nějaké zrychlení a Vmax to je až na posledním místě.;-)

Pepa
2. listopadu • 17:36

A7, auto (jitrnici) jaké svět neviděl:-)) Srovnávat auto, které si můžete koupit a které jste viděl max na obrazovce. Jo náskok díky technice.:-D
A co srovnávat sériová auta s technikou Star Treku, to byste nechtěl?

Pepa
2. listopadu • 12:44

Prosím a kde si můžu to Audi s vodíkovým pohonem koupit? Hyundai Nexo normálně v Evropě pořídíte ( to jste mohl i předchozí ix35 fuel cell) stejně tak jako konkurenční Toyotu Mirai.
Tak pokud dává koncern VW do vývoje násobně víc než HK, tak kde to je? Je to vývoj,nebo proflámování. Protože auta na bezin, naftu, hybridní ,plug in hybridy EV nabízí jako všichni ostatní. Nenabízí nic co by jiní neměli. Pokud ano,tak dejte konečně nějaký důkaz. Částky na vývoj neříkají až tak moc. V motorsportu také nemusí vyhrávat zrovna ten, který do toho cpe největší peníze.
A i startupy jsou mnohdy lepší (s daleko menšími finančními možnostmi), než vývoj samotných automobilek, proto do nich také investují.
A výdaje za reklamy? Opět nic moc říkající, potřeba rozebrat, na jednotlivá media. A navíc ceníkové ceny? Co to je když mají všichni ceny nasmlouvané úplně jiné.

Kosanovič
2. listopadu • 13:08

Nikde, protože se jich prodává úplné minimum, u nás i v Evropě. Skutečnost, že někdo má něco vyvinuté, vůbec neznamená, že se to musí prodávat. Znovu, GM měl auto s palivovými články před 50 roky a za tu dobu jej nikdy nedal na trh z úplně stejného důvodu, nevidí pro něj žádnou smysluplnou veličinu kupců, nikoliv z důvodu, že by takové auto neuměl vyrobit, dtto třeba Daimler. Konec konců vodíko-kyslíkový palivový článek nejvíce zdokonalili Američané během kosmických programů Apollo a jejich princip využívají dodnes všichni.
Mazda také x let prodávala Wankel vyvinutý před mnoha lety Němci, kteří po krátkém vyzkoušení tento motor stáhli z trhu, protože neviděli jeho technicko-ekonomickou smysluplnost. Mazda na to přišla po desítkách let marných pokusů prodávat tyto motory.

Pepa
2. listopadu • 13:33

Záměrně do něčeho nacpali peníze na vývoj a pak to neprodávají, i když je to podle vás konkurenceschopné a konkurence to přitom prodává. Jo super logika.
Když mám něco vyvinuté tak se to snad snažím prodat a získat zpět alespoň nějaké prostředky.
U spalovacích motorů je také dávno vše vyvinuté.
Tak za co jsou ty utracené částky u VW když je to vše už vyvinuté? Za pokuty při podvodech?

Kosanovič
2. listopadu • 16:17

Koukám, že chápání psaného textu dělá těžké problémy. Nikde jsem nepsal, že je to konkurenceschopné. Naopak, ve srovnání s ostatními pohony je to těžce nekonkurenceschopné, stačí se podívat na prodeje vodíkových aut, ani promile není dostatečně malá jednotka aby vyjádřila jejich prodej. Když mám něco vyvinuté a je to neprodejné, tak to prostě neprodávám. Jeno hlupák v tom topí další peníze ve výrobě, propagaci a následném prodeji. A jenom hlupák bez špetky ekonomického povědomí, si myslí, že za peníze vyúčtované na R&D lze hradit pokuty za cokoliv.

Pepa
2. listopadu • 17:32

Takže ještě jednou pro méně chápavé. Hyundai i Toyota prodávají auta na vodík. Audi ma dle vašeho příspěvku níže schopnější auto na vodík. Ale konkurenti je prodávají, mají za to zaplaceno, vydělává jim peníze. Tak jak to, že Audi ne? Protože na konkurenci nemá, to je jasné.
A stále jste se nevyjádřil co tedy VW vyvíjí, když už je vše vyvinuto podle Vás.

Kosanovič
3. listopadu • 11:18

Hyundai a Toyota prodávají vodíkových aut absolutní minimum a jakýkoliv jiný výrobce včetně Audi by prodával taktéž minimum. A to je důvod, proč Audi daný pohon vůbec nenabízí.
Co VAG vyvíjí? No zkus postavit něco od Hyundai vedle
Chironu
Aventadoru
Huracanu
R8
911
918
718
Panamery
Taycanu
Continentalu
Flying Spuru
Mulsanne
Bentaygy
Urusu
Cayenne
Q7
Q8
RS6
RS5
RS4
RS3
S8
Ať se také zasmějeme.

Pepa
3. listopadu • 19:52

Tak jsme se zasmáli.
1) auta kterých se prodává absolutní minimum, proč by je tedy HK nabízel?Dokonce menší množství než vodíkových.
2)Auta (více prodejů) spjatá s dieselgate, jo to je podvodnický vývoj.
Ani jedno auto nepoužívá nové technologie určené pro budoucnost.
Dle tvé logiky na spalovacím motoru vše vyvinuto. A to desetiletí zpět. Takže tyto auta nevyvíjeli ani ale opravdu vše proflámovali.
Dej sem prosím alespoň jedno, které předurčuje možný budoucí vývoj. Něco nového.
Dragstery jsou také rychlé a můžeš je přitom udělat v garáži.

UKU
3. listopadu • 11:47

VW tato auta nevyrábí, pouze spoluvlastní značky aut, která tato auta vyrábějí. To není vůbec žádné umění...;-)
Audi má enormní zájem o vývoj vodíkových pohonů na palivové články. Dostalo to za úkol od koncernu VW, aby byl v tomto vůbec konkurenceschopný. V současnosti není, jako všichni ostatní. Proto se spojilo s Hyundai, protože Hyundai taková auta komerčně prodává už 7 let, má know-how a nejkvalitnější vodíkové auto na trhu, které Audi nemá.

bzzz
2. listopadu • 21:13

Toyota dokonce nekolik let zpatky poskytla pres 5000 patentu tykajicich se palivovych clanku k dispozici vsem a zdarma. Neumim posoudit jejich prinos, ale udajne se jedna i o klicove technologie pro Mirai.

Vlk
2. listopadu • 14:43

A jsme zase u těch nenažraných Germánů (podvodníci s Dieselgate)...

Karel.
3. listopadu • 11:32

Bez těch nenažraných Němců by dodnes Hyundai vyráběl auta škaredá jak prd.el, nebyl by schopen postavit ani jediný alspoň trochu sportovní model auta. Běž to říci Schreyerům, Biermannům a desítkám dalších německých vývojářů, kteří projektují auta v Hyundai.

bzzz
1. listopadu • 21:27

Co/kolik srovnatelneho/lepsiho a levnejsiho ma Korejec potazmo Asie (vyjma JPN) treba proti D3? To neni adorace D3, jen vecny dotaz.Obrovske investice do autonomie se mohou ukazat jako vyhozene penize, protoze v praxi budou muset komunikovat vsochni se vsema a jak ukazala praxe, s proprietarnimi systemy velkych korporaci byvaji problemy.Germani obecne nenazrani nejsou (jinak by nebyli tam co jsou, Asie je samozrejme obecne skromnejsi), ale hovada najdete samozrejme i mezi nema.

e na v
2. listopadu • 12:12

A od které doby nejsou skopčáci nenažraní, to je nějaká novinka nebo se změnila historie?

Vlk
2. listopadu • 6:33

Co sem pleteš D3? Já porovnávám škodovku (germány) a Hyundai. Ale když už jsi nakousl D3, tak srovnatelnou nebo i lepší a levnější než D3 má Hyundai značku Genesis. Všeobecně skromnější Asii jsem uvedl jen pro příklad.

bzzz
2. listopadu • 10:11

Zatahl jsi do diskuze nenazrane germany.

bzzz
1. listopadu • 18:59

Na tak nicotny trh se celkem rozsoupli s reklamou...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Hyundai YES!👍
1. listopadu • 19:19

Mohou si to v pohodě dovolit, protože na to mají finance z obrovských počtů prodaných aut po celé planetě.

bzzz
1. listopadu • 19:29

Od kdy bohati/uspesni vyhazuji v tezce konkurencnim prostredi penize oknem? Kde jinde dulezite trhy dotuji bezvyznamny?

TFC
1. listopadu • 16:45

... a zatímco Škoda nestíhá vyrábět a trhá rekordy, neprodejné Hyundaie už skladují i v Polsku na polích.

Ben
1. listopadu • 17:39

A proč koncern VW skladuje svá "auta" po celém světě?:-P

TFC
2. listopadu • 9:45

například kde?

e na v
2. listopadu • 12:08

Třeba v Americe kde ty čmoudy parkují kde se dá a to nikdo neví kolik jich skladují v Evropě.

TFC
2. listopadu • 19:08

Tak ty už jsou vyprodané. Amící je skoupili jak splašení. :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
TFC
2. listopadu • 19:36

Dělají si z nich suché záchody, které jsou o trochu lepší než ty domácí vyrobené standardně z papundeklu jako celé jejích "domy".

RR
3. listopadu • 10:39

Já bych si o ně ani prdel neotřel a oni na nich kálí svá americká hovínka.:-D:-D:-D:-D:-D
Ale jinak s tebou TFC s cela souhlasím.

TFC
2. listopadu • 20:41

Zkus lepší prášky. Tyhle ti už nezabírají.

bzzz
1. listopadu • 11:53

Kolik se ve stejnem obdobi prodalo/registrovalo v Cesku Skodovek? Kolik jich slo do fleetu a kolik soukromnikum?

Libor
1. listopadu • 13:55

Hjůndaj je píšus! A neříká se šlape, ale prostituuje :-D

k22
2. listopadu • 21:23

No ty to musíš vědět, prdelko...;-)

renda4
1. listopadu • 15:28

Ty jsi dement nebo co !?

Libor
2. listopadu • 19:20

Ano, jsem.

renda4
3. listopadu • 10:50

Já taky.

Doporučujeme

Články odjinud