Automobilky v Česku utrácejí stamiliony za reklamu. Škodě šlape na paty Hyundai

bzzz  |  01. 11. 2019 11:53

Kolik se ve stejnem obdobi prodalo/registrovalo v Cesku Skodovek? Kolik jich slo do fleetu a kolik soukromnikum?

Odpovědět  |   | 
Libor  |  01. 11. 2019 13:55

Hjůndaj je píšus! A neříká se šlape, ale prostituuje

Odpovědět  |   | 
renda4  |  01. 11. 2019 15:28

Ty jsi dement nebo co !?

Odpovědět  |   | 
Libor  |  02. 11. 2019 19:20

Ano, jsem.

Odpovědět  |   | 
renda4  |  03. 11. 2019 10:50

Já taky.

Odpovědět  |   | 
k22  |  02. 11. 2019 21:23

No ty to musíš vědět, prdelko...

Odpovědět  |   | 
TFC  |  01. 11. 2019 16:45

... a zatímco Škoda nestíhá vyrábět a trhá rekordy, neprodejné Hyundaie už skladují i v Polsku na polích.

Odpovědět  |   | 
Ben  |  01. 11. 2019 17:39

A proč koncern VW skladuje svá "auta" po celém světě?

Odpovědět  |   | 
TFC  |  02. 11. 2019 09:45

například kde?

Odpovědět  |   | 
e na v  |  02. 11. 2019 12:08

Třeba v Americe kde ty čmoudy parkují kde se dá a to nikdo neví kolik jich skladují v Evropě.

Odpovědět  |   | 
TFC  |  02. 11. 2019 19:08

Tak ty už jsou vyprodané. Amící je skoupili jak splašení.

Odpovědět  |   | 
TFC  |  02. 11. 2019 19:36

Dělají si z nich suché záchody, které jsou o trochu lepší než ty domácí vyrobené standardně z papundeklu jako celé jejích "domy".

Odpovědět  |   | 
TFC  |  02. 11. 2019 20:41

Zkus lepší prášky. Tyhle ti už nezabírají.

Odpovědět  |   | 
RR  |  03. 11. 2019 10:39

Já bych si o ně ani prdel neotřel a oni na nich kálí svá americká hovínka.
Ale jinak s tebou TFC s cela souhlasím.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  01. 11. 2019 17:47

Absolutní čísla nic nevypovídají dokud se nevztáhnou na jedno prodané auto. Takže si to sčítneme, Hyundai prodal za 1 a 3/4 roku 34813 aut a utratil za reklamu 788,059 mio. czk. Škodovka za stejnou dobu prodala 148828 aut a utratila za reklamu 629,724 mio. czk. Na jedno prodané auto musí narvat Hyundai do reklamy 22637 czk, Škoda 4232 czk, tedy více než čtyřikrát méně.

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  01. 11. 2019 18:38

Jenže Hyundai prodá celkově 4x víc aut než škodovka, takže na tak nicotném českém trhu si může v klidu dovolit dávat do reklamy daleko větší částky.

Pro představu, jsou zde celkové roční počty prodaných vozů v loňském roce:
Hyundai 4 455 029 ks,
Škoda 1 268 954 ks.
Hyundai za posledních 5 let prodal 23 385 252 aut 👏,
škodovka 5 719 432 aut.
Tzn., že Hyundai ročně prodává více než 4 x tolik aut než škodovka.

Značka Škoda za 124 let své existence neprodala tolik aut co automobilka Hyundai za posledních pět let.
zdroj: focus2move.com

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  01. 11. 2019 18:39

Článek je o českém trhu.

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  01. 11. 2019 18:45

O nicotném a pro Hyundai absolutně bezvýznamném doplňkovém trhu.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  01. 11. 2019 18:59

Na tak nicotny trh se celkem rozsoupli s reklamou...

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  01. 11. 2019 19:19

Mohou si to v pohodě dovolit, protože na to mají finance z obrovských počtů prodaných aut po celé planetě.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  01. 11. 2019 19:29

Od kdy bohati/uspesni vyhazuji v tezce konkurencnim prostredi penize oknem? Kde jinde dulezite trhy dotuji bezvyznamny?

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  01. 11. 2019 19:16

Bezvýznamném trhu, na kterém rvou do reklamy daleko více než jiné i daleko silnější automobilky. Výsledkem je, že Hyundai má velice slabé hospodářské výsledky. Jeho zisk za rok 2018 je 1,64 mld. eur, což je skoro stejný pakatel jako vydělává Škoda (1,27). Takže návratnost kapitálu u Hyundai je zoufalá a profitabilita Škodovky je násobně lepší. Prostě chrliči aut, které aby prodali musí silně podporovat reklamou a výsledkem je mizerná ziskovost.

Odpovědět  |   | 
Vlk  |  01. 11. 2019 20:52

Korejci (asiaté obecně) jsou extrémně pracovitý a skromný národ co se peněz týká, na rozdíl od nenažraných germánů (škoda), což je skvělé pro zákazníka Hyundaie, který má srovnatelný, mnohdy lepší, výrobek za lepší cenu. Nižší zisky Hyundaie jsou mimo jiné kvůli obrovským investicím do rozvoje značky (technologie, alternativních pohonů, plně autonomních aut).

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  01. 11. 2019 21:27

Co/kolik srovnatelneho/lepsiho a levnejsiho ma Korejec potazmo Asie (vyjma JPN) treba proti D3? To neni adorace D3, jen vecny dotaz.

Obrovske investice do autonomie se mohou ukazat jako vyhozene penize, protoze v praxi budou muset komunikovat vsochni se vsema a jak ukazala praxe, s proprietarnimi systemy velkych korporaci byvaji problemy.

Germani obecne nenazrani nejsou (jinak by nebyli tam co jsou, Asie je samozrejme obecne skromnejsi), ale hovada najdete samozrejme i mezi nema.

Odpovědět  |   | 
Vlk  |  02. 11. 2019 06:33

Co sem pleteš D3? Já porovnávám škodovku (germány) a Hyundai. Ale když už jsi nakousl D3, tak srovnatelnou nebo i lepší a levnější než D3 má Hyundai značku Genesis. Všeobecně skromnější Asii jsem uvedl jen pro příklad.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  02. 11. 2019 10:11

Zatahl jsi do diskuze nenazrane germany.

Odpovědět  |   | 
e na v  |  02. 11. 2019 12:12

A od které doby nejsou skopčáci nenažraní, to je nějaká novinka nebo se změnila historie?

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  01. 11. 2019 22:14

Náklady na výzkum a vývoj se dají lehko dohledat.
https://www.ideatovalue.com/inno/nickskillicorn/2019/... ...
"Nenažraní Germáni" vloni investovali do R&D 15,7 mld. usd (3 místo v tabulce)
"Pracovití Korejci" vloni investovali do R&D 2,12 mld. usd (78 místo v tabulce)
Takže "pracovití Korejci" škudlí na vývoji jak mohou, zato do reklamy to perou pod tlakem.

Odpovědět  |   | 
Vlk  |  02. 11. 2019 06:57

Pracovití a skromní Korejci (Hyundai) mají svůj vlastní výzkum, vývoj a vědce, nemusí tak vyhazovat obrovské částky za předražený externí vývoj jako řada ostatních. Jako příklad uvedu "spolupráci" Audi s Hyundai na poli vodíkových aut s palivovými články, kde je Hyundai světovým lídrem a Audi má enormní zájem kopírovat technologie pro koncern VW, protože mu nic jiného nezbývá.
https://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000841/1718643/Hyunda... ...

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  02. 11. 2019 09:20

Krásně si protiřečíš, v nejprve napíšeš, že "Nižší zisky Hyundaie jsou mimo jiné kvůli obrovským investicím do rozvoje" a nyní tvrdíš, že "nemusí vyhazovat obrovské částky". Prostě do vývoje dává Hyundai ve srovnání s VW, ale i s jinými automobilkami jako je Daimler, BMW, Toyota, Honda nebo GM prostě pakatel. A svůj vývoj a vědce má každá z těchto automobilek. Ale ti vědci musí mít odpovídající odměny, velmi drahá vybavení, superpočítače, polygony a další nákladná zařízení.

Ten článek na který jsi dal odkaz, jsou jen marketingové kecy koupených slovenských novinářů, Audi má vodíkové auto dávno a nepotřebuje s ním žádnou pomoc.
https://www.audi-mediacenter.com/en/audi-future-performanc... ...
Vývoj vodíkového auta totiž není žádná věda a zvládají jej všechny velké automobilky, GM už jej mělo před 50 roky. Problém je, že neexistuje významnější trh pro tato auta a automobilky je využívají jako reklamu a většinou končí ve flotilách různých výzkumných pracovišť, některých univerzit etc. Na celé věci je vědou dosud nevyřešená paleta problémů s výrobou a distribucí vodíku, tak aby to bylo ekologicky (dnes se vyrábí z uhlí nebo ze zemního plynu nebo a z ropy) a ekonomicky únosné (dnes je výroba a distribuce je cca 12x dražší než paliva pro ICE motory a cca 15x dražší než elektřiny pro bateriové EV).

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  02. 11. 2019 12:44

Prosím a kde si můžu to Audi s vodíkovým pohonem koupit? Hyundai Nexo normálně v Evropě pořídíte ( to jste mohl i předchozí ix35 fuel cell) stejně tak jako konkurenční Toyotu Mirai.
Tak pokud dává koncern VW do vývoje násobně víc než HK, tak kde to je? Je to vývoj,nebo proflámování. Protože auta na bezin, naftu, hybridní ,plug in hybridy EV nabízí jako všichni ostatní. Nenabízí nic co by jiní neměli. Pokud ano,tak dejte konečně nějaký důkaz. Částky na vývoj neříkají až tak moc. V motorsportu také nemusí vyhrávat zrovna ten, který do toho cpe největší peníze.
A i startupy jsou mnohdy lepší (s daleko menšími finančními možnostmi), než vývoj samotných automobilek, proto do nich také investují.
A výdaje za reklamy? Opět nic moc říkající, potřeba rozebrat, na jednotlivá media. A navíc ceníkové ceny? Co to je když mají všichni ceny nasmlouvané úplně jiné.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  02. 11. 2019 13:08

Nikde, protože se jich prodává úplné minimum, u nás i v Evropě. Skutečnost, že někdo má něco vyvinuté, vůbec neznamená, že se to musí prodávat. Znovu, GM měl auto s palivovými články před 50 roky a za tu dobu jej nikdy nedal na trh z úplně stejného důvodu, nevidí pro něj žádnou smysluplnou veličinu kupců, nikoliv z důvodu, že by takové auto neuměl vyrobit, dtto třeba Daimler. Konec konců vodíko-kyslíkový palivový článek nejvíce zdokonalili Američané během kosmických programů Apollo a jejich princip využívají dodnes všichni.
Mazda také x let prodávala Wankel vyvinutý před mnoha lety Němci, kteří po krátkém vyzkoušení tento motor stáhli z trhu, protože neviděli jeho technicko-ekonomickou smysluplnost. Mazda na to přišla po desítkách let marných pokusů prodávat tyto motory.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  02. 11. 2019 13:33

Záměrně do něčeho nacpali peníze na vývoj a pak to neprodávají, i když je to podle vás konkurenceschopné a konkurence to přitom prodává. Jo super logika.
Když mám něco vyvinuté tak se to snad snažím prodat a získat zpět alespoň nějaké prostředky.
U spalovacích motorů je také dávno vše vyvinuté.
Tak za co jsou ty utracené částky u VW když je to vše už vyvinuté? Za pokuty při podvodech?

Odpovědět  |   | 
Vlk  |  02. 11. 2019 14:43

A jsme zase u těch nenažraných Germánů (podvodníci s Dieselgate)...

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  03. 11. 2019 11:32

Bez těch nenažraných Němců by dodnes Hyundai vyráběl auta škaredá jak prd.el, nebyl by schopen postavit ani jediný alspoň trochu sportovní model auta. Běž to říci Schreyerům, Biermannům a desítkám dalších německých vývojářů, kteří projektují auta v Hyundai.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  02. 11. 2019 16:17

Koukám, že chápání psaného textu dělá těžké problémy. Nikde jsem nepsal, že je to konkurenceschopné. Naopak, ve srovnání s ostatními pohony je to těžce nekonkurenceschopné, stačí se podívat na prodeje vodíkových aut, ani promile není dostatečně malá jednotka aby vyjádřila jejich prodej. Když mám něco vyvinuté a je to neprodejné, tak to prostě neprodávám. Jeno hlupák v tom topí další peníze ve výrobě, propagaci a následném prodeji. A jenom hlupák bez špetky ekonomického povědomí, si myslí, že za peníze vyúčtované na R&D lze hradit pokuty za cokoliv.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  02. 11. 2019 17:32

Takže ještě jednou pro méně chápavé. Hyundai i Toyota prodávají auta na vodík. Audi ma dle vašeho příspěvku níže schopnější auto na vodík. Ale konkurenti je prodávají, mají za to zaplaceno, vydělává jim peníze. Tak jak to, že Audi ne? Protože na konkurenci nemá, to je jasné.
A stále jste se nevyjádřil co tedy VW vyvíjí, když už je vše vyvinuto podle Vás.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  02. 11. 2019 21:13

Toyota dokonce nekolik let zpatky poskytla pres 5000 patentu tykajicich se palivovych clanku k dispozici vsem a zdarma. Neumim posoudit jejich prinos, ale udajne se jedna i o klicove technologie pro Mirai.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  03. 11. 2019 11:18

Hyundai a Toyota prodávají vodíkových aut absolutní minimum a jakýkoliv jiný výrobce včetně Audi by prodával taktéž minimum. A to je důvod, proč Audi daný pohon vůbec nenabízí.
Co VAG vyvíjí? No zkus postavit něco od Hyundai vedle
Chironu
Aventadoru
Huracanu
R8
911
918
718
Panamery
Taycanu
Continentalu
Flying Spuru
Mulsanne
Bentaygy
Urusu
Cayenne
Q7
Q8
RS6
RS5
RS4
RS3
S8
Ať se také zasmějeme.

Odpovědět  |   | 
UKU  |  03. 11. 2019 11:47

VW tato auta nevyrábí, pouze spoluvlastní značky aut, která tato auta vyrábějí. To není vůbec žádné umění...
Audi má enormní zájem o vývoj vodíkových pohonů na palivové články. Dostalo to za úkol od koncernu VW, aby byl v tomto vůbec konkurenceschopný. V současnosti není, jako všichni ostatní. Proto se spojilo s Hyundai, protože Hyundai taková auta komerčně prodává už 7 let, má know-how a nejkvalitnější vodíkové auto na trhu, které Audi nemá.

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
Pepa  |  03. 11. 2019 19:52

Tak jsme se zasmáli.
1) auta kterých se prodává absolutní minimum, proč by je tedy HK nabízel?Dokonce menší množství než vodíkových.
2)Auta (více prodejů) spjatá s dieselgate, jo to je podvodnický vývoj.
Ani jedno auto nepoužívá nové technologie určené pro budoucnost.
Dle tvé logiky na spalovacím motoru vše vyvinuto. A to desetiletí zpět. Takže tyto auta nevyvíjeli ani ale opravdu vše proflámovali.
Dej sem prosím alespoň jedno, které předurčuje možný budoucí vývoj. Něco nového.
Dragstery jsou také rychlé a můžeš je přitom udělat v garáži.

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
 |  02. 11. 2019 15:28

Audi není ve vodíkových autech tak daleko jako Hyundai. Hyundai poskytne Audi díly a know-how, které získaly při vývoji modelů ix35 Fuel Cell a Nexo.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  02. 11. 2019 16:27

Nexo
výkon 120kW, zrychlení 9,5, Vmax 180km/h
Čtyři roky starý A7 Sportback h-tron
výkon 170kW, zrychlení 7,9, Vmax 200km/h
Pro výkonná auta, která staví Audi je Nexo zcela nepoužitelný hlemýžď.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  02. 11. 2019 17:36

A7, auto (jitrnici) jaké svět neviděl Srovnávat auto, které si můžete koupit a které jste viděl max na obrazovce. Jo náskok díky technice.
A co srovnávat sériová auta s technikou Star Treku, to byste nechtěl?

Odpovědět  |   | 
 |  02. 11. 2019 19:45

U ekologického auta jde především o spotřebu, spolehlivost, životnost, účinnost, cenu... ne o nějaké zrychlení a Vmax to je až na posledním místě.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 11. 2019 22:14

A já to obrátím. Na to, že je Škoda domácí značkou, známou skutečně i v té nejzapadlejší vesnici, na to, že má nejvíce článků napříč českými servery, na to, že při jejím testování a hodnocení se chyby "vytahují" až po nástupu nové generace modelu, je ta útrata neskutečně vysoká. Pro mne je Škoda tím poraženým.

Odpovědět  |   | 
Vrbovec Jiří  |  04. 11. 2019 13:15

Správně mpolane. Vítězem se stává ten, kdo investuje největší sumu na prodaný výrobek ))).
Aneb marketing naruby

Odpovědět  |   | 
Creator  |  02. 11. 2019 09:06

Škodě totiž nic jiného nezbývá než investovat do reklamy čím dál víc peněz, protože třeba Hyundai jí v současnosti ujíždí nejen například v elektromobilech. Takový Ioniq a Kona nemají její konkurenci.

Odpovědět  |   | 
Creator  |  02. 11. 2019 09:15

A jéje, je vidět, že škodovka zavelela k nástupu její úderky, aby zvrátila stav bodování příspěvků na její stranu . Během okamžiku má naklikáno všude víc bodů.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  02. 11. 2019 18:48

Škodovky jsou a budou pro zoufalce kteří neví že existují i auta která fungují a nejsou předražené. Hlupákovi to ale stejně nedojde.

Odpovědět  |   | 
 |  02. 11. 2019 21:47

Stránky pro nadšence a znalce značky Hyundai a novináře...
https://tech.hyundaimotorgroup.com...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  03. 11. 2019 01:55

Tesla neutrácí vůbec nic, protože vo ní furt píšou všichni a všechny to rozčiluje. Publicita zaručená na 100 %. Vlhký sen všech ostatních autodebilek.

Odpovědět  |   | 
 |  03. 11. 2019 07:22

No jistě kukdebílku. Ta si dělá sama reklamu na základě svých paskvilů, proto nepotřebuje žádnou jinou.

Odpovědět  |   | 
haha  |  03. 11. 2019 09:10

A to jsi zjistil jak že je to špatné auto? kolik let jsi v něm jezdil? že ty máš škodofku v dechtu a na hlínách a ostatní je špatné, mám pravdu že?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  04. 11. 2019 07:08

Všichni kokoti čtou autokokotforum a ještě tomu věřej. Plátek kde si pletou elektromotory s diferenciálama a vytvářej zaručený fakenws že Norsko je jeden velkej blekout, což všichni kokoti dál nadšeně papouškujou.
Podle těch vypatlanejch grafomanů Tesla už 8 let neexistuje protože je po krachu, kteří oni předpověděli.

2011
Elektrické vize šéfa Tesly začínají připomínat pohádku
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/elektricke-vi... ...

Odpovědět  |   | 
haha  |  03. 11. 2019 11:13

Však povídám, máš vlastní zkušenost ? nemáš a jen blbě kecáš.
Musíš zajít k doktorce pro jiné prášky.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  03. 11. 2019 11:17

Ten jezdí maximálně s plastovou Tatrou po zahrádce. Prášky mu snad v budoucnu pomohou, ale v dospělosti si stejně koupí skopčáckou Škodovku, někomu prostě není pomoci.

Odpovědět  |   | 
 |  03. 11. 2019 11:26

Škodovku jsem nikdy neměl, nemám a mít nebudu už z principu nekupuji německá auta. A o ceně to vůbec není.
Škodovka mi nesmí do do baráku ani zadarmo.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  04. 11. 2019 07:14

Ty nemáš ani tu plastovou Tatru.

Odpovědět  |   | 
 |  03. 11. 2019 11:21

Nauč se číst analfabete.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  03. 11. 2019 12:22

Jojo, ty budeš ochcávion tělem i duší, ale stud ti nedovolí se k tomu přiznat.

Odpovědět  |   | 
 |  03. 11. 2019 13:10

Škodovka je paskvil.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  03. 11. 2019 16:24

Tak se za ni nestyď, jsou i horší auta, třeba VW. Příště budeš chytřejší a koupíš si místo tvého šrotu normální auto a uleví se ti.

Odpovědět  |   | 
 |  03. 11. 2019 17:31

Zkoušej si to na koho chceš, ale já mám i30 N Performance. Ale na ten VW a škodovku mám stejný názor. Ty nebrat.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  03. 11. 2019 17:41

Máš deprese a nechceš si přiznat pravdu, to je jistá cesta do pekel. Škodovka je oficiální diagnoza a dá se léky potlačit a tím i pocit méněcennosti z vlastnictví Škodovky.

Odpovědět  |   | 
 |  03. 11. 2019 17:46

Škodovka je oficiální diagnoza a dá se léky potlačit a tím i pocit méněcennosti z vlastnictví Škodovky. S tím lze souhlasit, ale s ostatním jsi mimo.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  03. 11. 2019 17:53

Tímto lhaním se dostaneš do blázince hodně brzy a nebude ti pomoci.

Odpovědět  |   | 
Ben  |  03. 11. 2019 17:34

Ty nevíš ani kdo jsi, prostě jsi divnej.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 46 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A