Já to mám v autě také. Vozím to na sedadle spolujezdce. Ještě se zdaleka nic neděje a už to na mne křičí brzdi! :-D
Nech dodělat spolujezdci brzdový pedál a máš to kompletní.
Víš vůbec jak je nebezpečné bezdůvodně najednou brzdit? To bych více stál, než jel, případně by se mi mohl někdo podívat nechtěně do kufru. Lekavá manželka není moc dobrá jako spolujezdec. ;-)
Jak se to diskutovalo někde výš, tak to chce nahrát nový software a resetovat .... (manželku)..:-D
Ty jseš dnes nějakej vtipnej, kde se předčasně zazelenalo vtipné býlí, když už přichází to jaro. ;-)
Mám pro to pochopení, protože se mi kombinuje kolizní asistent namontovaný výrobcem do auta s kolizní asistentkou na sedadle spolujezdce. A to je náročné. Argumentace kolizní asistentky je podporován zvukovou signalizací z auta. Moje argumentační pozice je díky existenci kolizního asistenta v autě stále slabší.
A vidíš to, své asistentce jsi evidentně software nepřehrál a reset neproběhl. :-D Stále mne udivuje, že se najdou jedinci, kterým se nelíbí, když člověk odlehči diskuzi, hlupáci mám zakázáno používat. Do pr.. už jsem to zase napsal. :-D
Jednak sám nevím jak na to a druhak ani nevím, jestli bych to vlastně chtěl. Možná to je na životě to nejkouzelnější, ta nejistá pozice.
co se mají automobilky co dohadovat...?
Mám to v autě r.v.2009 a mám to zapnuté. Je to o zvyku. Software někdy vyhodnotí kolizi v situací, kdy se v levém pruhu dojíždí pomalejší auto,. o kterém víte, že se včas zařadí doprava. Takže to vyhodnotí jinak než to komplexněji vidím já.Možná, že dnes je software vychytanější....
Pokud to reaguje chybně tak je třeba diagnostika, nakalibrovat radar a aktualizovat ŘJ. Je to asistent, né autonomní řízení. Takže řidič nemá tuto pomoc považovat za jistotu, ale za asistenci a vždy být připraven jednat. Bohužel kvalitní radary jsou drahé a v levných autech se používají se levné s malým výkonem, a je to v podstatě na hranici použitelnosti, ale často lze připlatit za ten lepší, i když většinou ty lepší používají silné verze prémiových značek. Dokonce jsme si všimli, že některé radary Bosch mají po čase (změna teplot u chladiče) nepatrně volné uchycení radaru v držáku (kterým se to kalibruje) a tak je dobré ten držák počase vyměnit nebo minimálně vymezit, ale to vždy znamená novou kalibraci. Je to jako s ABS nebo Airbagy, poslouží ale má to nevýhody. Vždycky můžete jet na koni, buďte v klidu :-D
Samozřejmě je to jenom asistent a je nutné být ostražitý a vědět co se děje. Pokud se míjíte s autem před sebou na cca 1metr tak docela chápu, že to radar vidí jako kolizi. Radar není schopen vidět auto jako objekt a detekovat jeho příčný pohyb. Podobně, když se do mezery mezi vaším autem a autem, které je před vámi ve vzdálenosti 1-2 sec., vecpe auto z vedlejšího pruhu.... Holt předvídání a noha na brzdě to řeší.
Já to mám a díky tomu jsem boural. Díky falešnému pocitu bezpečí jsem se kochal a našil to do dodávky. Za to jednou mi to zabrzdilo falešně.
Já to mám taky a po prvním falešnym brzdění kdy sem se lekl jako prase sem to vypnul a nastavil si jen že mě to upozorní a to mi zase naopak jednou zachránilo čumák... ať si to do aut dávaj ale hlavně ať se to dá vypnout
Nemáš verzi která nejde-li o akutní kolizní situaci, tak napřed varuje a pak teprve brzdí?
ja to mam tiez a uz mi to zachranilo auto ... falosne mi to nezabrzdilo este nikdy, maximalne upozornuje, ked niekto napr. nahle odboci doprava a ja idem za nim, tak to pipne ... asi to ma kazda automobilka inak nastavene ... ja to mam v MB B
Měl jsem to v Audi (2007), pak v BMW (2011) a teď opět v Audi (2014). První fungovalo dobře, brzdilo kdy mělo, možná na dálnici příliš opatrně, tedy moc brzy, během hustého sněžení díky elektrickému vyhřívání téměř nevypadávalo. Druhé naopak mělo hafo falešných zásahů, stačil kamion s méně zakrytou boční nádrží v pravém pruhu dálnice a v levém to dupalo na brzdu, navíc soudruzi z BMW zapomněli na vyhřívání, takže na "System Off, Sensor Dirty" stačilo pár sněhových vloček. Teď mám dvouradarový systém+ navíc s kamerou na chodce, funguje skvěle, brzdí kdy má a jak má, umí se v koloně i rozjet, nemá falešné zásahy. Ale sníh taky nemá rád, byť na SYSTEM OFF potřebuje toho sněhu hodně. Použitelné byly všechny tři, každý s jinými výhradami, ten poslední je nejlepší. Ale abych Audi zas moc nechválil, tak varování před "teploušem v směru jízdy" v systému Night view ja tak tiché, že skoro není slyšet a žlutý minitrojůhelníček promítaný na čelní sklo je téměř neviditelný. Tady naopak megatrojůhelník před očima a nepřeslechnutelný gong BMW dával daleko větší smysl, byť umístění displeje nočního vidění mimo zorné pole je u BMW naopak naprostý nesmysl. Ale takhle bychom mohli procházet všechny asisteční systémy a chválit a kritizovat tu jednoho, tu dalšího. Ideální to nemá nikdo a je to škoda.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.