Automobilky loni snížily výdaje do reklamy o šest procent

Automobilky loni snížily výdaje do reklamy o šest procent

Zadavatelé v segmentu výrobců motorových vozidel využili v roce 2012 inzerci v ceníkové hodnotě 3,9 miliardy korun, což je o 6 procent méně než v předešlém roce.

Nejvíce se inzerovalo v kategorii osobní automobily, na první příčce žebříčku je podle Admosphere společnost Hyundai Motor Czech. 

Největší zadavatel v segmentu Osobní automobily, společnost Hyundai Motor Czech, v roce 2012 využil reklamní prostor v hodnotě přes půl miliardy korun. Na další příčce se umisťuje Škoda Auto (429 mil. Kč) a Kia Motors Czech (297 mil. Kč).

S výjimkou společnosti Renault ČR, která svou kampaň postavila hlavně na televizi, využila první pětka automobilek podobně sestavený mediamix. Do televizní komerce směřovala zhruba polovina jejich rozpočtů, do tisku pak třetina.

Škoda Auto a Kia Motors Czech se nechaly o něco víc než konkurence vidět i v OOH a na internetu. Online inzerci se nebránil ani Peugeot Česká republika.

Klepněte pro větší obrázek

Zdroj: E15.cz
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Renault Grand Scenic 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 43 752 km
Cena: 330 000 Kč
Renault Fluence 1,6
Rok výroby: 2010
Stav: 85 652 km
Cena: 170 000 Kč
Renault Clio 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 183 281 km
Cena: 45 000 Kč
Renault Clio 1,2
Rok výroby: 2008
Stav: 75 153 km
Cena: 97 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 314 km
Cena: 56 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků