Automobilky loni snížily výdaje do reklamy o šest procent

Automobilky loni snížily výdaje do reklamy o šest procent

Zadavatelé v segmentu výrobců motorových vozidel využili v roce 2012 inzerci v ceníkové hodnotě 3,9 miliardy korun, což je o 6 procent méně než v předešlém roce.

Nejvíce se inzerovalo v kategorii osobní automobily, na první příčce žebříčku je podle Admosphere společnost Hyundai Motor Czech. 

Největší zadavatel v segmentu Osobní automobily, společnost Hyundai Motor Czech, v roce 2012 využil reklamní prostor v hodnotě přes půl miliardy korun. Na další příčce se umisťuje Škoda Auto (429 mil. Kč) a Kia Motors Czech (297 mil. Kč).

S výjimkou společnosti Renault ČR, která svou kampaň postavila hlavně na televizi, využila první pětka automobilek podobně sestavený mediamix. Do televizní komerce směřovala zhruba polovina jejich rozpočtů, do tisku pak třetina.

Škoda Auto a Kia Motors Czech se nechaly o něco víc než konkurence vidět i v OOH a na internetu. Online inzerci se nebránil ani Peugeot Česká republika.

Klepněte pro větší obrázek

Zdroj: E15.cz
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků