Automobilky loni snížily výdaje do reklamy o šest procent

Automobilky loni snížily výdaje do reklamy o šest procent

Zadavatelé v segmentu výrobců motorových vozidel využili v roce 2012 inzerci v ceníkové hodnotě 3,9 miliardy korun, což je o 6 procent méně než v předešlém roce.

Nejvíce se inzerovalo v kategorii osobní automobily, na první příčce žebříčku je podle Admosphere společnost Hyundai Motor Czech. 

Největší zadavatel v segmentu Osobní automobily, společnost Hyundai Motor Czech, v roce 2012 využil reklamní prostor v hodnotě přes půl miliardy korun. Na další příčce se umisťuje Škoda Auto (429 mil. Kč) a Kia Motors Czech (297 mil. Kč).

S výjimkou společnosti Renault ČR, která svou kampaň postavila hlavně na televizi, využila první pětka automobilek podobně sestavený mediamix. Do televizní komerce směřovala zhruba polovina jejich rozpočtů, do tisku pak třetina.

Škoda Auto a Kia Motors Czech se nechaly o něco víc než konkurence vidět i v OOH a na internetu. Online inzerci se nebránil ani Peugeot Česká republika.

Klepněte pro větší obrázek

Zdroj: E15.cz
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

včera | Jan Mička | 34 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků