Myslím si, že kromě přivolání pomoci při nehodě nebo poruše a dopravních informacích je to celé jen drahá hračka. A samozřejmě je to o penězích protože tyto služby (kromě výše zmíněných) nikdo zadarmo poskytovat nebude. A dost mi uniká např. smysl GPS v Čechách potažmo i ve větší části Evropy.
ace, ale vsetko ma 2 strany. amerika je policajny stat, a ty im davas do ruk informacie, kde sa pohybujes, ako rychlo, aky je tvoj zdravotny stav... pre nas, co sme troska paranoidny, ma aj toto svoj vyznam
Ono záleží jaké funkce chceš používat. Zdravotní kartu si založit můžeš a nemušíš. Jinak ta je k dispozici jen autorizovanému zdravotnímu personálu. IMHO hlídaný to musí být dobře, neb by jistě někdo podal žalobu o pěkně kulatou sumičku peněz
ace - a koho by si zazaloval? a stale mas tu moznost monitorovania pohybu...proste big brother.. :)
Kdybych měl v autě systém, který by ho uměl na dálku odemknout, tak bych na něj okamžitě naběhl se štípačkama.
No ono, stejně potřebujou určitě nějaký minimálně PIN. A co no tak se dostaneš do auta, ale stejně ho nenastartuješ. A když se do auta bude chtít někdo dostat, tak se tam dostane a bude ho to stát méně úsilí.
Žel Bohu, za velkou louží jsou tyto služby poměrně rozsáhlé a hlavně levné. GPS už dnes nikoho asi nepřekvapí. Snad jen nás v ČR, otazkou je kdy budou mapy... Nicméně GPS je jen jedna z možností. Doporučuji zájemcům nastudovat americký systém "OnStar" mimo standardních služeb jako je zavolání pomoci při vystřelení airbagu na přesné souřadnice, nebo tlačítko nouze umí i takové věci jako je otevření omylem zabouchnutého auta, nebo si v databázi uchovává lekářské karty pro případ ošetření po nehodě (alergie, prodělané nemoce, léky, nebo kontakty na bližní) no a asi nejvetší vychytávkou pro denní provoz je satelitní radio XM. Žádné ladění se nekoná, jen se zvolí stanice a ta se pak poslouchá coast-to-coast a to za pár babek měsíčně s stanice jsou bez reklam (ve většině případů). U nás v Evropě máme maximáně tak drahý a pro nás stejně nevyužitelný GPS a tím to končí. BMW i Mercedes sice mají pokus o pomoc v nouzy, ale jen na uzemí Německa...
No chtěl bych jen doplnit, že podobný systém nabízí i Volvo, ale kde všude to funguje, to nevím...
Nepíše se v nouzy ale v nouzi.
Kromě toho že přes GPS (případně GSM) funguje zpětná vazba nejen u MB a BMW (například tady nenáviděný VW ji zavedl, samozřejmě jen v SRN, do Bory před 4 lety), umí ji dnes kdekdo a používá. A to i pasivně, kdy operátorské centrum řady automobilek ví že (a kde) u jejich produktu byly aktivovány airbagy, aniž by to řidič musel aktivně ovlivnit. A je to rozhodně dobře.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.