Automobilka Škoda změnila logo, okřídlený šíp je výraznější

Sblížení s mateřským koncernem Volkswagen i v podobě loga stojí zřejmě za vznikem nového symbolu společnosti Škoda Auto. Návrháři zachovali kulatý tvar, ale oproti dřívějšímu logu není na novém žádný nápis. Na černém pozadí se stříbrným okrajem je pouze zvýrazněný tradiční okřídlený šíp. Na vozech mladoboleslavského výrobce by měl být vyveden ve stříbrošedém odstínu, při jeho použití na firemních tiskovinách nebo reklamních prospektech má být světle zelený. Informaci přinesl v pátek web lidovky.cz.

Nový znak jediného českého výrobce osobních automobilů byl k vidění na čtvrteční párty dealerů značky v pražské O2 Areně. Oficiální premiéra nové podoby loga má být odhalena až na březnovém autosalonu v Ženevě. V historii továrny, která začala první automobily vyrábět v roce 1905 ještě pod značkou Laurin&Klement, jde v pořadí o šesté logo.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Dvě nové podoby loga společnosti Škoda-Auto, vpravo dosavadní symbol
Zdroj Lidové noviny

 

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků