Automobilka Škoda změnila logo, okřídlený šíp je výraznější

Sblížení s mateřským koncernem Volkswagen i v podobě loga stojí zřejmě za vznikem nového symbolu společnosti Škoda Auto. Návrháři zachovali kulatý tvar, ale oproti dřívějšímu logu není na novém žádný nápis. Na černém pozadí se stříbrným okrajem je pouze zvýrazněný tradiční okřídlený šíp. Na vozech mladoboleslavského výrobce by měl být vyveden ve stříbrošedém odstínu, při jeho použití na firemních tiskovinách nebo reklamních prospektech má být světle zelený. Informaci přinesl v pátek web lidovky.cz.

Nový znak jediného českého výrobce osobních automobilů byl k vidění na čtvrteční párty dealerů značky v pražské O2 Areně. Oficiální premiéra nové podoby loga má být odhalena až na březnovém autosalonu v Ženevě. V historii továrny, která začala první automobily vyrábět v roce 1905 ještě pod značkou Laurin&Klement, jde v pořadí o šesté logo.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Dvě nové podoby loga společnosti Škoda-Auto, vpravo dosavadní symbol
Zdroj Lidové noviny

 

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků