Sblížení s mateřským koncernem Volkswagen i v podobě loga stojí zřejmě za vznikem nového symbolu společnosti Škoda Auto. Návrháři zachovali kulatý tvar, ale oproti dřívějšímu logu není na novém žádný nápis. Na černém pozadí se stříbrným okrajem je pouze zvýrazněný tradiční okřídlený šíp. Na vozech mladoboleslavského výrobce by měl být vyveden ve stříbrošedém odstínu, při jeho použití na firemních tiskovinách nebo reklamních prospektech má být světle zelený. Informaci přinesl v pátek web lidovky.cz.
Nový znak jediného českého výrobce osobních automobilů byl k vidění na čtvrteční párty dealerů značky v pražské O2 Areně. Oficiální premiéra nové podoby loga má být odhalena až na březnovém autosalonu v Ženevě. V historii továrny, která začala první automobily vyrábět v roce 1905 ještě pod značkou Laurin&Klement, jde v pořadí o šesté logo.
Dvě nové podoby loga společnosti Škoda-Auto, vpravo dosavadní symbol
Zdroj Lidové noviny