Automobilka Škoda změnila logo, okřídlený šíp je výraznější

Sblížení s mateřským koncernem Volkswagen i v podobě loga stojí zřejmě za vznikem nového symbolu společnosti Škoda Auto. Návrháři zachovali kulatý tvar, ale oproti dřívějšímu logu není na novém žádný nápis. Na černém pozadí se stříbrným okrajem je pouze zvýrazněný tradiční okřídlený šíp. Na vozech mladoboleslavského výrobce by měl být vyveden ve stříbrošedém odstínu, při jeho použití na firemních tiskovinách nebo reklamních prospektech má být světle zelený. Informaci přinesl v pátek web lidovky.cz.

Nový znak jediného českého výrobce osobních automobilů byl k vidění na čtvrteční párty dealerů značky v pražské O2 Areně. Oficiální premiéra nové podoby loga má být odhalena až na březnovém autosalonu v Ženevě. V historii továrny, která začala první automobily vyrábět v roce 1905 ještě pod značkou Laurin&Klement, jde v pořadí o šesté logo.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Dvě nové podoby loga společnosti Škoda-Auto, vpravo dosavadní symbol
Zdroj Lidové noviny

 

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička | 1 příspěvek
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků